Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-24Miejsce pracy: Łódzka Fundacja Rehabilitacji KAMIEŃ MILOWY PRZEDSZKOLE SPECJALNE MILOWE LUDKI Opis stanowiska: Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko Pracownika Administracyjnego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w
2025-09-12 21:05:29Zakres obowiązków • Obsługa administracyjna biura w tym m.in. odbieranie telefonów, przyjmowanie interesantów, obsługa maila służbowego, • Dbanie o zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły oraz prowadzenie ewidencji zamówień i wydatków • Zarządza
2025-10-04 05:05:29Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Specjalista/Specjalistka ds. administracji i przejmie kluczowe zadania związane z dokumentacją kupna i sprzedaży, obiegiem danych oraz wsparciem procesów..
2025-12-15 15:41:33Twój zakres obowiązków, administracja biura i obsługa klientów , nadzorowanie umów i wszelkiej dokumentacji dot. realizowanych zleceń, wystawianie faktur i obsługa programu księgowego, prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Prowadzenie KPIR Prowadzenie pełnej księgowości działalności i spółki zgodnie z przepisami., , Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT)., , Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie., , Współpraca z instytucjami
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizacja i prowadzenie dokumentacji biurowej, zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne, obsługa urządzeń biurowych, bieżące prace administracyjne i..
2025-12-15 12:41:31Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Polski... 4,9Twój zakres obowiązków, Poczta przychodząca: Odbiór, rejestracja, skanowanie i dekretacja korespondencji do odpowiednich prawników/działów., Poczta wychodząca: Przygotowywanie wysyłek (listy polecone, kurierzy), prowadzenie książki nadawczej..
2025-12-15 11:41:36Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie i organizowanie transportu drogowego, Częściowe nadzorowanie transportu lotniczego, Kontakt z klientem i podwykonawcą, Rozwiązywanie problemów i łagodzenie napiętych sytuacji na linii podwykonawca-my-klient,
2025-12-15 11:41:35Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ofert dla klientów biura, Sporządzanie umów, aneksów oraz wypowiedzeń, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi, Profesjonalna obsługa klientów biura (powitanie
2025-12-15 11:41:35Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżącej działalności firmy, Koordynacja działań firmowych oraz współpraca z dostawcami usług – przygotowywanie zamówień, zarządzanie dostawami, kontakty z dostawcami artykułów..
2025-12-15 11:41:34Twój zakres obowiązków, Administracja kadrowa: przygotowywanie list płac, rachunków, dbałość o dokumentację kadrową, zgłaszanie stosownych deklaracji do US, ZUS, PEFRON, PPK, etc., Prowadzenie spraw administracji i organizacji biurowej, Bieżąca
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, obsługa klientów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wystawianie dokumentów handlowo- księgowych, kontakt z klientami i dostawcami, zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, współpraca z firmami..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjno-organizacyjna, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej , prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, wideokonferencji i wyjazdów służbowych , obsługa faktur kosztowych i..
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne oraz zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania biura zarządu;, zarządzanie prawidłowym obiegiem korespondencji firmowej, dokumentów i informacji oraz prowadzenie ich rejestrów;,.
2025-12-15 09:41:13Twój zakres obowiązków, - rejestracja, weryfikacja i archiwizacja dokumentów,, - wprowadzanie faktur zakupowych do systemu,, - dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów wewnątrz firmy,, - prowadzenie sekretariatu Spółki,, - obsługa..
2025-12-15 09:41:12Twój zakres obowiązków, Dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia,, Przeprowadzanie drobnych napraw konserwatorskich,, Utrzymanie budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników..
2025-12-15 09:41:12Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Twój zakres obowiązków, Do zakresu obowiązków Pracownika będzie należeć wsparcie prawników w ich codziennej pracy w zakresie wykonywania czynności o charakterze administracyjno-biurowym. ..
2025-12-13 17:40:52Piekarnia Rożnów poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego, która posiada doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej oraz swobodnie porusza się w środowisku komputerowym. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa biura oraz wsparcie ad
2025-12-13 11:50:04Pracownik administracyjno-biurowy w zakresie kontroli jakości w dziale rejestracji danych#1253630Obowiązki Pisemny i telefoniczny kontakt z klientami, kasami chorych oraz partnerami medycznymi Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów naszej f
2025-12-13 10:59:46PARETTi Agencja Pracy TymczasowejZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: Zaangażowanie,Komunikatywność,Dyspozycyjność,Wysoka kultura osobista,Obowiązkowość,Umiejętność obsługi komputera - Inne wymagani
2025-12-13 07:31:29POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW SPOŁEM...Nr ref.: M>22-12.12
2025-12-12 20:18:00FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Realizowanie zakupów na potrzeby administracyjne i funkcjonowanie biura., Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej spółki., Kompleksowa obsługa faktur zakupowych oraz dokumentów dostaw (współpraca z dział
2025-12-12 18:40:04Twój zakres obowiązków, Gwarantowanie efektywnego planowania, organizowania i realizacji wskazanych usług logistycznych, Zapewnienie profesjonalnej i terminowej realizacji powierzonego procesu operacji logistycznych wskazanej jednostki., Nadzór
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie,, przygotowywanie umów współpracy,, udział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań przetargowych,, sporządzanie i redagowanie pism urzędowych i
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Asystent ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu, prowadzenie rejestrów i raportowanie, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych, wypełnia
2025-12-12 06:59:45Koimex 5,0Twój zakres obowiązków, - Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłaszanych usterek i napraw, - Rozliczanie grupy konserwatorów z wykonywanych prac, rozliczenia materiałów zużytych wg ilości i obowiązujących cen,, - Rozliczanie i naliczanie..
2025-12-11 19:40:10Asystent/-ka ds. Administracji Miejsce pracy: Trąbki Wielkie k. Gdańska Poszukujemy osoby, która wzmocni obszar obsługi administracyjnej i wesprze swoimi kompetencjami nie tylko Administrację, ale również inne obszary w naszym zakładzie produkcy
2025-12-11 18:21:03W związku z prężnie rozwijającą się działalnością Związku Uczelni w Gdańsku im. Daniela Fahrenheita (FarU) poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w charakterze Asystenta/Asystentki Biura Do głównych zadań Asystenta_Asystentki..
2025-12-11 16:21:02Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, Obsługa recepcyjna gości , Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu, Przygotowywanie umów cesji sprzętu, Rejestracja oraz dystrybucja dokumentów i korespondencji, Zarządzanie flo
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa procesów administracyjno-biurowych., Wykonywanie prac związanych z organizacyjną i techniczną obsługą sekretariatu Prezesa., Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa, organizacja spotkań oraz podróż
2025-12-11 14:41:19Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Twój zakres obowiązków, Weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów transportowych, Ewidencja sprzedanych usług transportowych , Tworzenie prostych raportów kosztowych , kompletowanie dokumentów firmy i zarządzanie dokumentacją, Kontakt mailowy i.
2025-12-11 11:41:45Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-12-11 10:21:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne - Inne wymagania: wykształcenie średnie - kierunek techniczny, bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office oraz systemów informatycznych, sa
2025-12-11 07:31:24POLMIX-AST Spółka z o.oSpecjalista/Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa administracyjna Spółki. Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji. Dokonywanie zakupów towarów i usług na potrzeby Spół
2025-12-11 06:59:47Telewizja PULS Sp. z o. o 4,0Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie pism, umów i innych dokumentów dotyczących bieżących spraw Spółki oraz spółek zależnych, Archiwizowanie dokumentów, Wsparcie w pozyskiwaniu środków finansowych z zewnętrznych źródeł (dotacje, granty, itp.)
2025-12-10 17:41:03Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników przy obsłudze zleceń Klientów kancelarii;, wsparcie pozostałych działów kancelarii w pracach związanych z obsługą naszych Klientów;, prowadzenie kalendarza przełożonego, organizacja spotkań;, prowadzeni
2025-12-10 16:41:00Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma, Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnyc
2025-12-10 14:41:20Zatrudnimy osobę do prac biurowych - fakturowanie, zamówienia, koordynacja dostaw, przelewy. Oferujemy prace w stabilnej firmie. Praca 8 godzin w Jeleniej Górze. 5.000 zł netto Oczekujemy: do
2025-12-10 13:31:02Your responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, • Przygotowywanie, redagowanie i formatowanie dokumentów;, • Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu oraz wystawianie faktur sprzedażowych;, • Kompleksowa obsługa administracyjna biura: obsługa maila firmowego, pierwszy
2025-12-10 11:41:43Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11Your responsibilities, Be responsible for Reception, Provide support for all departments as required. Including filing, creating Word, Excel, PowerPoint, and other electronic documents, completing travel expense reports, as well as other general
2025-12-10 09:41:22Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy biura sekretariatu Zarząd, Organizacja podróży służbowych, obsługa korespondencji oraz spotkań biznesowych, Koordynacja kalendarza spotkań Zarządu, przygotowywanie materiałów i prezentacji, Tworzenie i.
2025-12-10 08:40:35ANIMEX FOODS sp. z o.o. to największa na polskim rynku firma mięsna. Jesteśmy najczęściej wybieranym dostawcą wysokiej jakości polskiego mięsa i wędlin. Naszym celem jest znakomita jakość
2025-12-09 18:35:07Animex Foods Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, praca na 1/2 etatu, dni pracy do ustalenia, koordynacja i odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie recepcji - przyjmowanie gości, obsługa spotkań z klientami, nadzór nad zaopatrzeniem;, nadzorowanie obiegu korespondencj
2025-12-09 16:41:09Twój zakres obowiązków, Obsługa Administracyjna Biura:, Zarządzanie korespondencją – odbieranie, rejestrowanie, dystrybucja i wysyłka poczty (tradycyjnej i elektronicznej)., Organizacja dokumentacji – archiwizacja, segregowanie i katalogowanie.
2025-12-09 15:41:45Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przyg
2025-10-06 21:05:34Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27