Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-13ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oBiuro rachunkowe z siedzibą w Stalowej Woli zatrudni specjalistę ds kadr i płac. Wymagania min. 3 letnie doświadczenie w naliczaniu list płac i rozliczaniu składek ZUS. Oferujemy możliwość pracy dodatkowej, częściowo zdalnej oraz dobre warunki p
2025-08-17 21:05:28Twój zakres obowiązków, opracowywanie przekroi do ofert i zamówień, przygotowywanie analiz zapytań ofertowych pod względem możliwości technicznych, obsługa platformy helpdesk, wsparcie techniczne dla klientów oraz opiekunów klientów, uczestnictw
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne pracy biura i zespołu,, obsługa korespondencji i dokumentacji,, organizacja spotkań i wydarzeń wewnętrznych,, współpraca z innymi działami organizacji i dbanie o płynny przepływ informacji...
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja pracy biura , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Wsparcie w przygotowywaniu dokumentów i raportów , Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji firmowej , Kontakt z klientami,..
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, Planowanie, koordynacja i monitoring transportów międzynarodowych, Efektywna i zorientowana na klienta dyspozycja floty pojazdów, Bieżąca komunikacja z kierowcami, klientami oraz partnerami biznesowymi, Analiza i..
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, Wykonywanie rysunków technicznych i wizualizacji projektowych , Przygotowywanie dokumentacji projektowej i prezentacji , Wspieranie projektanta w opracowywaniu koncepcji i detali projektowych , Prowadzenie korespondencji
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, obsługa delegacji, obsługa wyjazdów właściciela firmy, organizacja pracy własnej oraz właściciela firmy, obsługa wyjazdów targowych, obsługa zagranicznych spotkań biznesowych, inne prace administracyjne..
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, wstępna obsługa zapytań ofertowych (bez doborów technicznych), przygotowywanie i składanie ofert handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów (telefonicznie i mailowo), obsługa zamówień produkcyjnych – wprowadzanie,.
2025-12-03 10:41:28Opis stanowiska Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wyko
2025-12-03 10:30:02Pracodawca:APC TEMPUS A SP. Z O.O. SP. KOM.Opis stanowiska:Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A (KRAZ nr 12861) poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent ds. Wprowadzania Danych na magazynie/ Teofiló
2025-12-03 10:10:09Aplikuj.plPracodawca:ROSINSKI PACKAGING Spółka z o.o.Zadania: - Obsługa administracyjna biura, - Obsługa interesantów, spotkań i gości, - Wprowadzanie danych do komputera, - Czuwanie nad obiegiem dok
2025-12-03 10:10:09Aplikuj.plPracodawca:EL-WENT SP. Z O.O.Opis stanowiska:Firma EL-WENT to kadra specjalistów w branży budowlanej. Wykonujemy dla naszych klientów montaż płyt włókno-cementowych oraz fasad obiektów o konst
2025-12-03 10:10:09Aplikuj.plPracodawca:LIBELI JANUSZ BIŚOpis stanowiska:Firma produkcyjna z branży poligraficznej poszukuje pracownika biurowego. Pracownik biurowy - dział przygotowania produkcji Miejsce pracy: Gliwice Osob
2025-12-03 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:GMP TRASPORTIOpis stanowiska: Może nawet nie myślałeś o pracy w tej branży, ale wiesz , że Twoje konto bankowe zasługuje na konkretny upgrade. Ta fucha jest dla Ciebie, jeśli:
2025-12-03 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:Zakład Usług Elektrycznych "ELPRZEM" Mieczysław PrędotaOpis stanowiska: Zadania: Praca administracyjno-biurowa polegająca głównie na - prowadzeniu sprawa kadrowych - fakturowan
2025-12-03 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest międzynarodowa firma obsługująca klientów niemieckojęzycznych. Praca biurowa z językiem niemieckim (obsługa klienta) Kraków Zadania: -
2025-12-03 10:10:08Aplikuj.plPraca w it, pracuj w it
2025-12-03 09:55:00BPO NETWORK 3,9Twój zakres obowiązków, Telefoniczne kontaktowanie się z leadami., Umawianie spotkań dla handlowców i koordynacja ich kalendarzy., Zbieranie informacji od klientów (adresy, zdjęcia, dane potrzebne do audytów)., Wstępna kwalifikacja zgłoszeń.,..
2025-12-03 09:41:18Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych do systemów informatycznych używanych przez dział Aerospace, współpraca z agentami i liniami lotniczymi, współpraca z zespołem operacyjnym i handlowym, monitorowanie przesyłek oraz reagowanie na..
2025-12-03 09:41:18Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu HR w codziennej pracy operacyjnej., Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym (Enova365)., Archiwizacja, porządkowanie i przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej., Pomoc w przygotowywaniu
2025-12-03 09:41:18Twój zakres obowiązków, Realizacja zleceń transportowych – przyjęcie zleceń od Klientów, przekazanie do realizacji przewoźnikom, nadzorowanie procesu transportowego, dopilnowanie dokumentacji;, Model pracy mieszany – prowadzenie zestawów..
2025-12-03 09:41:17Twój zakres obowiązków, realizacja wybranych etapów procesu badania sprawozdań finansowych, co oznacza aktywny udział w projektach,, samodzielne wykonanie procedur audytowych i przygotowywanie dokumentacji audytowej pod okiem bardziej..
2025-12-03 09:41:17Twój zakres obowiązków, Planowanie organizowanie i koordynowanie pracy floty własnej, Rozwój projektu floty własnej, Optymalizacja przepływów w transporcie międzynarodowym, Obsługa dedykowanego Klienta grupowego, Obsługa zleceń całopojazdowych.
2025-12-03 09:41:17Twój zakres obowiązków, Praca z dedykowanym klientem, Praca na 2 zmiany 6:00-14:00 / 14:00-22:00, Dyżury rotacyjne, Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, Przygotowywanie raportów, zestawień, wskaźników jakościowych, Bieżąca
2025-12-03 09:41:17Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie analiz, raportów, prezentacji i rekomendacji biznesowych, Przygotowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych, Koordynacja wybranych projektów biznesowych prowadzonych w spółkach, Utrzymywanie..
2025-12-03 08:40:28Your responsibilities, Provide comprehensive administrative support, including managing schedules, organizing meetings, and handling correspondence., Act as the first point of contact for internal and external stakeholders, ensuring professional
2025-12-03 08:40:28Firma poszukuję pracownika biurowego z doświadczeniem z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności oraz z prawem jazdy
2025-12-03 08:37:14Wymagania - podstawowa obsługa programu typu CAD - warunek konieczny - sumienność i odpowiedzialność - zaangażowanie w powierzone obowiązki
2025-12-03 08:36:00Zakres obowiązków: sporządzanie różnego rodzaju dokumentów..
2025-12-03 08:36:00Wymagania wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku, aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, komunikatywna znajomość języka angielskiego, umiejętn
2025-12-03 08:36:00Opis stanowiska Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pis
2025-12-03 08:26:02Oczekujemy wieloletniego doświadczenia komercyjnego. Szukamy osoby proaktywnej i kreatywnej, wyróżniającej się skrupulatnością
2025-12-03 08:22:01QodecaOferujemy:Miejsce pracy:Kiełpino Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN Opis wynagrodzenia:bruttowymagania: Obsługa kontrahentów. Opis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/1313
2025-12-03 08:21:12Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w codziennych zadaniach administracyjnych i organizacyjnych. Jeśli lubisz porządek, jesteś komunikatywny/a i sprawnie posługujesz się komputerem – dołącz do nas! Twój zakres obowiązków Wprowadzanie dokume
2025-12-03 08:21:12Zapraszamy do współpracy asystentkę stomatologiczną, która jest gotowa do pracy w szerokim obszarze stomatologii, lub asysty która będzie chciała poszerzyć swoje umiejętności z lekarzem w takich specjalnościach jak: protetyka, ortodoncja, chirur
2025-12-03 08:21:12Szukam Asystentki ds. marketingu i mediów społecznościowych na pół etatu. Jeśli jesteś kreatywna, lubisz pracę z social mediami i dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku, to ogłoszenie może być dla Ciebie. Szukam osoby, która wesprze mnie w
2025-12-03 08:21:12Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających Adres urzędu:
2025-12-03 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w WarszawieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Referacie Rachunkowości i Spraw Wierzycielskich Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: US w Pułtus
2025-12-03 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w WarszawieOpis stanowiska Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji szkolnej. Przygotowywanie świadectw, arkuszy ocen, legitymacji i zaświadczeń. Obsługa korespondencji z rodzicami oraz instytucjami oświatowymi. Organizacja zapisów uczniów, egzaminów, konk
2025-12-03 07:29:44Kancelaria Notarialna w Gdańsku zatrudni pracownika biurowego na pełen etat. Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów poświadczeń oraz innych czynności notarialnych, Obsługa korespondencji; Kontakt i obsługa klientów kancelarii; Prowadzenie rej
2025-12-03 06:21:03Kancelaria Notarialna w Gdańsku zatrudni pracownika biurowego na pełen etat. Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów poświadczeń oraz innych czynności notarialnych, Obsługa korespondencji; Kontakt i obsługa klientów kancelarii; Prowadzenie rej
2025-12-02 22:21:06Pracownik biurowy - dla OzN Miejsce pracy: Gdańsk, śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, Wypełnianie dokumentów kadrowych, Dbanie o przebieg korespondencji - w szczególności faktur
2025-12-02 22:21:06Twój zakres obowiązków, Do głównych obowiązków należeć będzie robienie awizacji dla kierowców w portach i na depotach, przygotowanie listów przewozowych, kontakt z klientami i magazynami, organizacja pracy kierowców..
2025-12-02 20:40:04Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie zleceń transportowych, Planowanie i organizacja transportu, Koordynowanie i kontrola pracy kierowców, Negocjowanie stawek i warunków współpracy z klientami i przewoźnikami, Budowanie długofalowych relacji z.
2025-12-02 19:40:08Zakres obowiązków:prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i obsługą budynków, w tym konserwacja i serwis urządzeń, sprzątanie, rozliczanie dostaw i mediów (energia elektryczna, energia cieplna, dostawy wody i odbiory ścieków),prowadzenie
2025-12-02 18:40:29Zakres obowiązków:PROWADZENIE SPRAW Z ZAKRESU SEKRETARIATU:- OBSŁUGA INTERESANTÓW- PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJI- OBSŁUGA TELEFONICZNA- PROWADZENIE DZIENNIKA KORESPONDENCJI- PROWADZENIE W SYSTEMIE ELEKTRONICZNYM STATYSTYK PRZEPROWADZONYCH BADAŃ- AR
2025-12-02 18:40:29Zakres obowiązków:Prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,księgowanie wpływów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne i innych obrotów na kontach płatników składek; sporządzanie decyzji, zaświadcze
2025-12-02 18:40:28Zakres obowiązków:- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Nazwa stanowiska: Referent / Inspektor ds. kadr (umowa na zastępstwo do 31.12.2025r, kolejna na okres próbny)- Wymiar etatu
2025-12-02 18:40:28Zakres obowiązków:Zarządzanie dokumentacją i korespondencją,obsługa klienta.Praca na okres próbny -jedna zmiana od 7.00 do 15.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa kasy fiskalnej, obsługa k
2025-12-02 18:40:28Zakres obowiązków:Prowadzenie obowiązujących rejestrów, przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Placówki Terenowej, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, udzielanie informacji w sprawach z zak
2025-12-02 18:40:28Zakres obowiązków:- wystawianie faktur sprzedażowych- przygotowywanie przelewów bankowych- wsparcie działu księgowości- rekrutacja pracowników- windykacja należności- prace administracyjne - przygotowywanie list płac- rozliczanie wydatków- uzgad
2025-12-02 18:40:27Spectres Group to firma marketingowa, która przyciąga młodych, kreatywnych ludzi pragnących zdobywać doświadczenie i rozwijać się osobiście. Nasi pracownicy są pełni entuzjazmu do swojej pracy, a ich ambicje wykraczają poza samo wynagrodzenie. T
2025-08-19 21:05:25Poszukujemy KIEROWCÓW C+E do pracy w NIEMCZECH(BERLIN,KASSEL) Niemiecka umowa o pracę. System 3/1 Nie wymagamy doświadczenia. 2500 EURO
2025-08-23 21:05:27WORK4YOU