Zakres obowiązków:1. Obsługa urządzeń biurowych. 2. Wystawianie faktur. 3. Kompletowanie faktur dla biura rachunkowego.4. Obsługa systemu BDO. 5. Obsługa klientów przy sprzedaży.6. Utrzymanie czystości biura.7. Sprzedaż stacjonarna i wysyłkowa c
2025-11-28 18:40:38Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-12-02 10:25:14Godel Technologies EuropeDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsCo jest dla nas ważne? Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie wdrażania i utrzymania systemów zarządzania ciągłością działania (zgodnie z ISO 22301) Znajomość zasad zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz metod analizy BIA Rozumienie procesów k
2025-12-20 10:25:15Silky Coders 5,0Wymagania: - dobra znajomość obsługi komputera, - łatwość nawiązywania kontaktów, - kreatywność, entuzjazm, zaangażowanie, - doskonała organizacja pracy, Oferujemy: - pracę w zgranym zespole, - atrakcy
2025-12-20 12:12:05Oferujemy:Miejsce pracy:Kartuzy Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: 1. Zapoznanie się z Statutem Powiatu Kartuskiego, Regulaminem Organizacyjnym Starostwa, Regulaminem Pracy, Instrukcją kancelaryjną dla organów p
2025-12-18 08:21:07Oferujemy:Miejsce pracy:Lębork Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: wg programu stażu bezrobotnego Opis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0876
2025-12-18 08:21:06Oferujemy:Miejsce pracy:Dzierżążno Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:4 666 PLN Opis wynagrodzenia:bruttowymagania: Prace administracyjno - biurowe, obsługa sekretariatu, tworzenie pism i innych dokumentów, segrega
2025-12-12 08:21:15Brands Polska Sp. z o.o. to firma z ugruntowaną pozycją na rynku, zajmująca się produkcją i zdobieniem odzieży sportowej, roboczej i reklamowej, która poszukuje osób do pracy na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY Oferujemy: - możliwość przyuczenia, z
2025-12-05 08:21:09Twój zakres obowiązków, Poszukujemy pracownika biurowego do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie dokumentacji, obsługę korespondencji oraz wsparcie administracyjne., ..
2025-12-23 10:41:27Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP- Obsługa urządzeń biurowych,- Wysyłanie, asystowanie przy przygotowaniu i ewidencji korespondencji,- Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, - Sporządzenie projektów pism urzędowych, - Nadawanie symbol
2025-12-22 18:40:34Zakres obowiązków:Sprzątanie salonu sprzedaży, drobne pomoce administracyjne na salonie.Praca w godzinach od 10:00 do 15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: gotowość do podjęcia pracy. Wynagrodzenie brutto
2025-12-19 18:40:35Zakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowych
2025-12-17 11:54:21Twój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji dostarczonej przez klientów kancelarii., Sporządzanie pism, wniosków, zgodnie z wytycznymi, kontakt z klientami.Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym., Archiwizacja i prowadzenie..
2025-12-07 09:40:53Twój zakres obowiązków, wykonywanie czynności administracyjnych na rzecz biura oraz projektów (np. obsługa korespondencji, segregacja dokumentacji itd.),, organizacja prac biura (zaopatrzenie w materiały biurowe i projektowe, kontakt z dostawcam
2025-12-23 17:41:04Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa recepcji,, wsparcie klientów oraz pracowników,, przyjmowanie gości/klientów/partnerów i kierowanie ich do odpowiednich pracowników,, dbanie o porządek i estetykę ogólnodostępnych sal spotkań i sal..
2025-12-23 13:41:30MOŻLIWOŚĆ WAKATU!! Zoe Hotel, luksusowy pięciogwiazdkowy obiekt, jest częścią kolekcji Red Carnation Hotel, położonej w ekskluzywnym San Francisco , z poczuciem domowej prywatnej rezydencji i personelem pod ręką, aby zaspokoić każdą zachciankę...
2025-12-25 15:22:44hotel zoeFlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje Pracownik recepcji do pracy w Hotelu****. Klient prowadzi Hotel 4-gwiazdkowy wraz ze spa w malowniczej, spokojnej okolicy. Recepcjonista / Recepcjonistka - Hotel 4-
2025-12-25 06:59:53FlexiPersonal sp. z o.oPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest firma wchodząca na rynek benefitów pracowniczych, nie mająca konkurencji w swoim obszarze. Business Development Manager (Benefity Pracownic
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest międzynarodowy koncern spożywczy dostarczający surowce do produkcji. Export Manager Branży Spożywczej (Rynki CEE+) Kraków Warszawa 100pr
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zdalnej, w tym planowanie celów, identyfikacja nowych rynków oraz współpraca z marketingiem i innymi działami przy kampaniach i rozwoju narzędzi cyfrowych., Opracowanie i..
2025-12-11 17:40:55Rzeczoznawca/czyni Zdalny/a Komunikacyjny/a81_4674555Obowiązki ustalenie z poszkodowanym oględzin zdalnych, pozyskiwanie dokumentacji do oględzin zdalnych, wykonywanie oględzin przedmiotu szkody, kwalifikacja uszkodzeń i wyliczanie wysokości ods
2025-12-08 06:59:41TUiR WARTA S.ATwój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilnoprawnymi, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie..
2025-12-22 12:41:17Twój zakres obowiązków, Obsługa dokumentów: Przygotowywanie umów, fakturowanie, archiwizacja, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych (otrzymywanych i wystawianych). , Komunikacja: Obsługa korespondencji (tradycyjnej i..
2025-12-12 11:41:34Specjalista ds. BHP - Budujemy kulturę bezpieczeństwa, w której każdy wie, że ma wpływ! ️️ Dołącz do zespołu Mielewczyka i razem z nami stwórz miejsce pracy, gdzie BHP to nie tylko instrukcje i regulamin, ale standardy przestrzegane..
2025-12-08 22:21:04Twój zakres obowiązków, rozwoju sprzedaży w zakresie oferowanych usług, poszukiwania możliwości biznesowych wprowadzania nowych usług, budowania i motywowania podległego sobie zespołu, zarządzania i administracji zakładem, podniesienia wydajnośc
2025-11-28 13:41:56Opis stanowiska współpraca z poszczególnymi działami organizacji; bieżące wsparcie administracyjne Zarządu; wprowadzanie i kontrola dokumentów kosztowych (faktury) w systemie; obsługa zapotrzebowań biurowych i kontakt z dostawcami; prowadzenie e
2025-12-24 12:41:03Oferujemy: umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe. wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, wysokie umiejętności organizacyjne, rzetelność, skrupulatność i terminowość w realizacji powier
2025-12-23 14:21:03Twój zakres obowiązków, współpraca z różnymi działami, obsługa bieżących spraw Zarządu, odpowiedzialność za wprowadzanie faktur do systemu, realizacja zapotrzebowań biurowych, prowadzenie ewidencji pojazdów, wsparcie reklamacji..
2025-12-22 12:41:17