Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-27Jesteśmy firmą edukacyjną ciszącą się dużą popularnością i dobrą opinią na warszawskim rynku. Zatrudnimy na pół etatu studenta/studentkę na stanowisko: Pracownik biurowy Miejsce pracy: Warszawa - Centrum W pobliżu stacji metra Politechnika Opis
2025-08-31 21:05:28FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu wojewód
2025-09-01 21:05:31Do naszego nowego biura Ergoserwis w Warszawie poszukujemy pracownika biurowego z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: • spokojną pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • wyn
2025-12-09 21:05:33Nr ref.: M>06-09.12
2025-12-09 20:18:00FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Opracowywanie dokumentacji technicznej obiektów pod nadzorem projektanta., Wsparcie projektantów w zakresie realizacji bieżących zadań projektowych., Wydruk i składanie dokumentacji., Przygotowywanie zestawień ilościowych
2025-12-09 19:40:09Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników portowych , przygotowywanie podstawowych zestawień i raportów dla działu kadr, obsługa urządzeń biurowych, takich jak komputer, telefon, drukarka , sporządzanie oraz..
2025-12-09 19:40:09Zakres obowiązków:- uczestnictwo w pracach związanych z realizacją Zintegrowanego projektu Strategicznego (dalej SIP) w ramach Programu LIFE z uwzględnieniem jego zakresów:formalnych, merytorycznych i finansowych- współpraca z Koordynatorem SIP
2025-12-09 18:40:34Zakres obowiązków:Osoba znająca się bardzo dobrze na częściach samochodowych i motoryzacji.Może być osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweUprawnienia: motoryza
2025-12-09 18:40:34Zakres obowiązków:-obsługa komputera i programów (office )-wystawianie i księgowanie faktur do systemu wewnętrznego-kontrola poprawności dok.-obsługa korespondencji-bieżąca administracja Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w ty
2025-12-09 18:40:34Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:Zarządza kalendarzem spotkań, organizując spotkania z gośćmi Komendanta oraz partnerami i instytucjamizewnętrznymi, pilnuje umówionych terminów w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy Komendanta i
2025-12-09 18:40:34Zakres obowiązków:Spedytor Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: SpedytorWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbnySposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawc
2025-12-09 18:40:34Zakres obowiązków:- Sporządzania umów o pracę,- prowadzenie akt osobowych,- naliczanie wynagrodzeń, - rozliczenie czasu pracy,- a także współpraca z urzędami - ZUS i US,- przygotowywanie deklaracji i sprawozdań, - prowadzenie kart ewidencji czas
2025-12-09 18:40:30Opis zadań:wg harmonogramu Wymagania: Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Miechów, powiat: miechowski, woj:
2025-12-09 18:40:29ANIMEX FOODS sp. z o.o. to największa na polskim rynku firma mięsna. Jesteśmy najczęściej wybieranym dostawcą wysokiej jakości polskiego mięsa i wędlin. Naszym celem jest znakomita jakość
2025-12-09 18:35:07Animex Foods Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Billing - rozliczanie i fakturowanie klientów za świadczone usługi, Bieżące wsparcie codziennej pracy prawników w zespole, Praca z dokumentami: dbanie o ich sprawny obieg, formatowanie, archiwizacja, wysyłka korespondencj
2025-12-09 17:41:01Hays PolandTwój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji kadrowej i pracowniczej, Przygotowywanie i archiwizowanie umów oraz akt osobowych, Przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentów kadrowych, Księgowanie dokumentów finansowych, Uzgadnianie sald
2025-12-09 16:41:09Szukamy dobrze zorganizowanej, dokładnej i zmotywowanej osoby do wsparcia administracyjnego wsparcia w dziale BHP. Do aplikowania zachęcamy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności. Twoje z
2025-12-09 16:37:00Twój zakres obowiązków, Zapewnienie właściwej obsługi cateringowej w gabinetach oraz salach konferencyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami, Bieżący nadzór nad powierzonymi artykułami spożywczymi oraz ich rozliczanie wg zapotrzebowania,..
2025-12-09 15:41:46Twój zakres obowiązków, wsparcie Dyrektora w bieżących zadaniach,, prowadzenie kalendarzy spotkań,, koordynacja i prowadzenie sekretariatu, nadzór nad pracą recepcji,, organizacja i obsługa spotkań biznesowych, dbanie o wizerunek firmy,,..
2025-12-09 15:41:45Twój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z.
2025-12-09 15:41:45Twój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z.
2025-12-09 15:41:45Do Twoich zadań należeć będzie: Planowanie i organizacja transportów pod okiem doświadczonego specjalisty; Pomoc w weryfikacji i selekcji podwykonawców; Kontrola poprawności danych w systemie; Pomoc nad prawidłowym przebiegiem procesu transporto
2025-12-09 15:21:35W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30Firma o zasięgu ogólnopolskim poszukuje Pracownik biurowy/obsługa klienta/produkty bankowe w Inowrocławiu. Wykształcenie min Średnie . Nastawienie na cel i sprzedaż . Elokwencja i wysoka kultura osobista . Bardzo dobre zarobki podstawa i premia
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, tworzenie elektronicznych baz danych na podstawie fizycznych spisów/opisów dokumentacji, weryfikacja poprawności baz danych ze stanem fizycznym, segregowanie dokumentacji, pakowanie dokumentacji do pudeł po procesach..
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, Kompleksowa administracja i koordynacja realizowanych projektów, Opracowywanie oraz nadzorowanie harmonogramów projektowych, Bieżąca współpraca z zespołami zaangażowanymi w realizację projektów, Wprowadzanie i aktualizacj
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i kontrola wyplat kierowcom i kurierom;, Przygotowanie plików platniczych, weryfikacja statusów transakcji;, Sprawdzanie poprawnosci sum oraz zrodel wynagrodzen;, Analiza zapytan od kierowców/kurierów..
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, procesowanie dokumentów wpływających do księgowości,, obsługa wewnętrznego systemu obiegu dokumentów workflow, dbałość o sprawny obieg dokumentów księgowych, prowadzenie korespondencji z kontrahentami firmy, archiwizacja
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, Organizacja transportu drogowego na terenie Europy., Utrzymywanie istniejących kontaktów z przewoźnikami oraz klientami., Pozyskiwanie nowych kontrahentów, składanie ofert i negocjowanie stawek., Regularna komunikacja z.
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami firmy, realizacja i fiskalizacja sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej), zwrotów z uwzględnieniem różnych form finansowania, obsługa reklamacji i zapewnienie
2025-12-09 13:41:32Twój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z.
2025-12-09 13:41:32Twój zakres obowiązków, prowadzenie terminarza spotkań Zarządu w celu ustalenia harmonogramu dnia,, bieżąca obsługa sekretariatu Firmy,, dbanie o wizerunek Firmy,, przygotowywanie sali konferencyjnych na spotkania,, realizacja zadań powierzonych
2025-12-09 13:41:32Twój zakres obowiązków, przygotowanie i prowadzenie zajęć,, realizacja programu nauczania na najwyższym poziomie, obejmująca zarówno teorię, jak i praktyczną naukę zawodu,, prawidłowe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przedmiotu...
2025-12-09 13:41:32Twój zakres obowiązków, Aktywnie pozyskujesz zlecenia transportowe, negocjujesz stawki oraz warunki;, Samodzielnie planujesz i organizujesz transporty międzynarodowe - przyjmujesz zlecenia, ustalasz szczegóły dotyczące warunków, a następnie..
2025-12-09 13:41:31Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą , Organizowanie spotkań oraz prowadzenie kalendarza przełożonego , Przyjmowanie i obsługa gości biura , Sporządzanie oraz archiwizacja dokumentów , Obsługa..
2025-12-09 13:41:31Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie operacyjne kadry zarządzającej., Współpraca z Zarządem, realizacja zleconych zadań., Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz według potrzeb Zarządu i poszczególnych działów (retail, back office).,..
2025-12-09 13:41:31Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów końcowych (produkcja/handel) w wybranym segmencie, Pozyskiwanie i koordynacja przewoźników w celu realizacji pozyskanych zleceń, Dbałość o jakość obsługi i długofalowe relacje z
2025-12-09 13:41:31Twój zakres obowiązków, pomoc w przygotowywaniu dokumentów i ofert kredytowych, współpraca z klientami i bankami, bieżące wsparcie działu kredytowego, budowanie długotrwałych i dobrych relacji z klientami, współpraca z agentami nieruchomości,..
2025-12-09 12:41:32Twój zakres obowiązków, Wspieranie w kwestiach administracyjnych Działu Sprzedaży – zarówno pracowników biura w Warszawie, jak i struktur terenowych, Dbanie o sprawny przepływ dokumentacji i faktur, Organizacja i koordynacja spotkań zespołów ora
2025-12-09 12:41:32Twój zakres obowiązków, wsparcie zespołu sprzedażowego w codziennych obowiązkach, analiza trendów w branży IT oraz monitorowanie działań konkurencji, pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach, uczestnictwo w przygotowywaniu ofert,..
2025-12-09 12:41:31Twój zakres obowiązków, zapewnienie kompleksowego wsparcia dla kadry zarządzającej w realizacji bieżących zadań, aktywne wspieranie procesów decyzyjnych i operacyjnych kadry kierowniczej, prowadzenie sekretariatu, prowadzenie zleconych spraw..
2025-12-09 12:41:31Twój zakres obowiązków, Logistyka (organizacja transportu oraz zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów), Wprowadzenie danych do bazy produktów, Dbanie o terminową realizację powierzonych projektów, Sporządzanie raportów i..
2025-12-09 12:41:31W związku z dynamicznym rozwojem firma WIN-PLUS, wiodący producent stolarki aluminiowej zatrudni pracownika biurowego w Podlesiu Machowskim. Zakres obowiązków; obsługa klientów, przygotowywanie ofert. Doświadczenie nie jest wymagane, zatrudniamy
2025-12-09 11:52:00Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klientów – to Ty jesteś wizytówką firmy., Zarządzanie kluczowymi zasobami: bookowanie terminów serwisu, planowanie i koordynacja floty samochodów zastępczych., Opieka nad Klientami..
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, planowanie, organizowanie usług spedycyjnych dla klientów firmy, rozwój współpracy z klientami firmy, współpraca z zespołem w danej jednostce organizacyjnej, intensywny kontakt z przewoźnikami, dbanie o najwyższą jakość.
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, asystowanie przy zabiegach , dbanie o czystość i higienę w gabinecie..
2025-12-09 11:41:50ARKADIUSZ ŁUKASIAK Indywidualna Praktyka...Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów do wniosków o zezwolenia na pobyt, kontrola ważności dokumentów, wsparcie pracowników w procesie legalizacji i odzyskiwania, Kontakt z pracownikami wyjeżdżającymi do pracy w Polsce i za granicą
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, Opracowywanie dokumentacji projektowej w programie Revit., Opracowywanie projektów koncepcyjnych, tworzenie wizualizacji i materiałów prezentacyjnych., Wykonywanie inwentaryzacji architektonicznych., Wsparcie w procesach
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny i mailowy z zewnętrznymi biurami i budową. Zdobywanie danych i wyjaśnianie wątpliwości,, czytanie wejściowej dokumentacji: dwg, IFC, pdf, opisów technicznych i innych,, przygotowanie rysunków..
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, Zarządzanie harmonogramem zadań: tworzenie, sprawdzanie i kontrola statusów, Dodawanie nowych produktów oraz regularna aktualizacja treści i zdjęć, Testowanie sklepów online przed i po wdrożeniu zmian, Współpraca z osobam
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, Powiślańska Akademia Nauk Stosowanych prowadzi rekrutację na stanowisko, młodszy referent ds. obsługi studenta międzynarodowego w Filii Uczelni w Gdańsku, , Do podstawowego zakresu obowiązków należy:, Realizowanie zadań.
2025-12-09 11:41:50Firma millionero.com – dynamicznie rozwijający się lider w branży finansowej, specjalizujący się w sprzedaży instrumentów finansowych i kryptowalut, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik sprzedaży telefonicznej instrumentów finansowych (
2025-09-03 21:05:31Poszukujemy pracownika biurowego / pracownika recepcji. Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa recepcji, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Udzielanie informacji klientom i gościom, Obsługa rezerwacji telefonicznych i mailowych, Tworzenie i pro
2025-09-03 21:05:31