PGE Polska Grupa Energetyczna

26 ocen
Arkadiusz
22 luty 2024 17:31
pokaż więcej...
Thomsonicus
16 styczeń 2024 07:24
pokaż więcej...
Ewa Danielska-Busz
10 styczeń 2024 08:51
Firma fatalna, gdybym mogła zmienić to bym zmieniła dostawcę, ale nie mogę bo w mojej kamienicy tylko oni. Od dwóch dni usprawniają system i jeszcze tego nie zrobili, może zrobią trzeciego dnia. Robili to w tamtym roku. Tragedia
pokaż więcej...
marzena kubera
09 styczeń 2024 16:09
To nie dorzeczne że infolinia pracuje tylko do 16.00 i jak zaczęłam dzwonić o 15.35 to po 25 min czekania mnie rozłączyło.
pokaż więcej...
Robert Prokopiuk
28 grudzień 2023 22:26
pokaż więcej...
Daniel Wieczorkowski
14 grudzień 2023 21:36
pokaż więcej...
Prawdziwe Typy
27 listopad 2023 20:08
Kupiłem fotowoltaike od PGE wszystko działa serdecznie polecam
pokaż więcej...
Jacek Rozum
26 październik 2023 21:04
Ok miła obsługa
pokaż więcej...
Lubo Kapitan Cukrzyca
10 październik 2023 10:08
Infolinia nie działa, na maila odpowiedz(jeśli wgl, bo na jedna odpowiedź czekam rok) koło miesiąca, windykacja działa już po jednym dniu opóźnienia. Jakikolwiek kontakt z firmą niemożliwy. Nie polecam. Nie pozdrawiam
pokaż więcej...
Bartosz B
09 październik 2023 14:27
Jakość świadczonych "usług" i podejście do Klienta poniżej DNA...
pokaż więcej...
Suudoo
08 sierpień 2023 14:41
Kobieta w ciąży (z moich domnieman) z dzieckiem w rękach (około roczne dziecko) była dziś u Państwa w oddziale Konstancin Jeziorna. Zastała kolejkę 40 osób więc zapytała Panią z obsługi czy może wejść w kolejkę z uwagi na fakt (jakby się zdawało) oczywisty. Pani odmówiła mówiąc że ona nie jest od ustawiania kolejki i że ta kobieta w ciąży ma to skonsultować z grupą osób oczekujących (przypomne było ich około 40 osób, cięzko określic z uwagi na to że niektórzy przychodzili parami).



Jestem zażenowany tym co zaszło, przykro mi że jesteście Państwo tak bardzo znieczuleni na takie sytuację.

Uważam że tak samo jak np na pocztach tak samo w takich oddziałach powinna być jasna informacja o pierwszeństwie dla kobiet z dziećmi lub w ciąży. Nie akceptując tego niestety, ale narażacie Państwo zdrowie a czasami i życie takich kobiet i dzieci.
pokaż więcej...
Piotr Kreft
20 lipiec 2023 20:56
Pełen profesjonalizm, zaangażowanie, wysoka jakość obsługi klienta. Pewnie gdzieś są… ale na pewno nie w PGE. Pol godziny (30min) i wciąż proszą mnie o czekanie na połączenie, choć informacje o rządowych tarczach spiesznie podane na samym początku. Tak się robi propagandę, zamiast obsługi klientów. Nie pozdrawiam
pokaż więcej...
Karolina Charyło GUGA Trucks
07 lipiec 2023 14:37
pokaż więcej...
Czekoladowaa91
17 maj 2023 15:41
pokaż więcej...
Wla Dow
02 maj 2023 21:03
Fatalny kontakt

Brak kompetencji
pokaż więcej...
Iwo Herka
26 kwiecień 2023 18:07
pokaż więcej...
Sławomir A.
08 marzec 2023 07:44
pokaż więcej...
Khrystofor Motylevych
02 marzec 2023 12:27
Najgorszy servis który był w życiu
pokaż więcej...
Henryk
15 listopad 2022 18:17
Srednio
pokaż więcej...
Adam Pustelnik
31 październik 2022 17:38
Dobra energia
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o PGE Polska Grupa Energetyczna

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PGE Polska Grupa Energetyczna
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości