ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-15 18:30:13Grafton Sp. Z o.oDoświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa klientów regionu oraz pozyskiwanie nowych odbiorców, utrzymywanie aktualnej bazy klientów w systemie CRM, współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie realizacji planów sprzedaży, zarządzanie
2025-12-16 13:41:31Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów hurtowych – przyjmowanie i realizacja zamówień, odpowiadanie na zapytania i doradztwo produktowe., Koordynacja procesu reklamacji – przyjmowanie zgłoszeń, weryfikacja, kontakt z klientem,..
2025-12-16 12:41:33Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa reklamacji;, Przyjmowanie I rejestrowanie reklamacji klientów;, Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu informowania ich o statusie reklamacji;, Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego.
2025-12-16 11:41:40ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-15 18:30:13Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów, Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwentaryzacji..
2025-12-15 15:41:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie harmonogramu odbiorów – planowanie i koordynacja terminów przekazań mieszkań, Zarządzanie dokumentacją odbiorową – kompletowanie, weryfikacja i archiwizacja protokołów odbioru, kart lokali oraz pozostałych
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Mailowa obsługa klienta w zakresie reklamacji, Rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,.
2025-12-15 13:41:22Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich
2025-12-15 11:30:04Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji, Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert, Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych
2025-12-15 09:41:12Twój zakres obowiązków, Przygotowanie i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek i urządzeń peryferyjnych., Instalacja systemów Windows oraz aplikacji firmowych., Rozwiązywanie problemów sprzętowych, programowych i sieciowych., Regularne..
2025-12-12 16:41:04Twój zakres obowiązków, Przygotowanie nowych produktów do importu oraz sprzedaży na terenie UE (koordynowanie projektu, przygotowanie opakowań, instrukcji, etykiet, sprawdzanie zgodności z obowiązującymi normami bezpieczeństwa) – zapewniamy..
2025-12-12 11:41:34Twój zakres obowiązków, Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami., Przyjmowanie zleceń transportowych., Pozyskiwanie informacji niezbędnych do organizacji transportu towarów., Weryfikacja i wprowadzanie zleceń transportowych do systemu., Stałe
2025-12-12 10:41:26Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń
2025-12-11 07:30:20Twój zakres obowiązków, Telefoniczna, e-mailowa, czatowa oraz listowna obsługa klientów, Informowanie klientów o obecnych i nowych produktach i usługach, Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje, Aktywna sprzedaż produktów oraz pozyskiwanie nowy
2025-12-10 17:41:04Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników / Service Desk, • Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępne weryfikowałnie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo,, • Kontakt z klientem, konsultowanie oraz pomaganie w..
2025-12-10 17:41:03Twój zakres obowiązków, Ewidencja, nadzór nad dokumentacją oraz wprowadzanie przyjmowanych dostaw do systemu;, Przyjmowanie zamówień od klientów i ich realizacja (m.in. wystawianie faktur sprzedażowych, dokumentów WZ i faktur korygujących,..
2025-12-10 16:41:01Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za tworzenie i utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta w HUB CEE, Odpowiedzialność za jeden lub kilka obszarów: przygotowanie umowy, weryfikacja zabezpieczeń i warunków, aktywacja umowy, modyfikacj
2025-12-10 12:41:37Doświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDoświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata).\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDobra znajomość
2025-12-10 10:10:02DevireTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa Klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),, Przyjmowanie zleceń na odbiór odpadów,, Sporządzanie ofert handlowych, monitoring ofert,, Przygotowywanie umów sprzedaży,, Wprowadzanie zleceń/umów do system
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, Odbieranie i obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji e-mailowej od klientów , Udzielanie informacji o produktach, usługach i procedurach firmy , Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i reklamacji klientów ,..
2025-12-09 13:41:31Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-09 08:40:36Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social mediaPomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznychInicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń XiaomiPrzestrzeganie szcze
2025-12-09 07:31:09Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Analiza i diagnostyka usterek urządzeń sterowania ruchem kolejowym, Przeprowadzanie koniecznych napraw przy zachowaniu najwyższych standardów, Przeprowadzanie przeglądów i konserwacji systemów sygnalizacyjnych na obszarac
2025-12-08 15:41:53Twój portal z ofertami pracy
2025-12-08 12:54:06DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Zawody: Pozostali przedstawiciele handlowi (wymagany staż - lata: 3) - Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmi
2025-12-06 07:31:31Teatr klasyki polskiejWymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Twój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Your responsibilities, Provide Tier 2 Help Desk support, handling incoming requests via chat, chatbot, email, and phone, and managing the full incident resolution process in the ticketing system, Train Tier 1 and Tier 2 support staff on diagnosi
2025-12-04 13:41:24Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Wymagania Znajomość języka serbskiego- poziom C1 Znajomość języka angielskiego - poziom B1 Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows) Umiejętność rozwiązywan
2025-12-03 06:31:01ConcentrixWymagania Wymagania minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kadr i płac praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń dobra organizacja pracy oraz umiejętność
2025-12-02 06:31:01ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. kTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników: Przyjmowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie incydentów oraz wniosków poprzez system ticketowy Jira, w tym wsparcie zdalne dla użytkowników z różnych krajów., Wsparcie środowiska Microsoft.
2025-12-01 12:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych ze sprzętem komputerowym, urządzeniami teleinformatycznymi oraz oprogramowaniem., Tworzenie i przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów, a także..
2025-11-28 20:40:07Twój zakres obowiązków, Twoją rolą będzie przede wszystkim profesjonalna i sprawna obsługa naszych kluczowych klientów – właścicieli mieszkań i lokatorów., , Do Twoich głównych zadań należeć będzie:, , Odbieranie połączeń telefonicznych i..
2025-11-28 15:41:52Administracja
2025-11-28 08:20:01PKO Bank PolskiTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii urządzenia (telefon- 98%, e-mail), Rejestrowanie, weryfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do realizacji, Kontrola i zamykanie zrealizowanych zgłoszeń, Współpraca z zespołem realizac
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów (karty UTA, dane adresowe, kontaktowe) w systemie handlowym, praca w systemach wewnętrznych (CRM, UCC, Sales Force i innych), przygotowywanie korespondencji (pisma, e-maile) ora
2025-11-27 08:40:33Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień złożonych przez klientów, kontrola dostaw i odbioru produktów., Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem: potwierdzanie danych oraz terminów odbioru, obsługa zgłoszeń i reklamacji., Przygotowywanie i..
2025-11-25 16:40:58Twój zakres obowiązków, monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,, przygotowywanie danych i raportów dotyczących efektywności i jakości pracy na potrzeby wszelkich stanowisk, w ramach struktury
2025-11-24 22:40:05Twój zakres obowiązków, Zapewnienie prawidłowości danych w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy sprzedażowe, Terminowe wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych dostosowanych do zmian w procedurach i przepisach, Udział w..
2025-11-24 14:41:37Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klientów Spółki (telefoniczna oraz mailowa),, dbanie o właściwe relacje z Klientami,, wydawanie zgód i upoważnień,, udzielanie odpowiedzi na pisma urzędowe,, współpraca z pozostałymi Działami Spółki,..
2025-11-24 11:41:37Twój zakres obowiązków, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy,, doradztwo i utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientami,, bieżąca obsługa klienta (telefoniczna i mailowa),, dbanie o wysoki poziom jakości..
2025-11-23 11:41:08Twój zakres obowiązków, Nadzór nad utrzymaniem technicznym powierzchni biurowych., Regularny monitoring stanu technicznego powierzchni biurowych, Organizacja i nadzór nad przeglądami okresowymi, konserwacją, usuwaniem awarii i drobnymi naprawami
2025-11-22 12:41:13