Twój zakres obowiązków, Analiza i diagnostyka usterek urządzeń sterowania ruchem kolejowym, Przeprowadzanie koniecznych napraw przy zachowaniu najwyższych standardów, Przeprowadzanie przeglądów i konserwacji systemów sygnalizacyjnych na obszarac
2025-12-08 15:41:53ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, Minimum rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), Bardzo dobra znajomość MS Excel, Umiejętność efektywnej pracy zespołowej, Dobra organizac
2025-12-05 10:25:17DevireDoświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa Klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),, Przyjmowanie zleceń na odbiór odpadów,, Sporządzanie ofert handlowych, monitoring ofert,, Przygotowywanie umów sprzedaży,, Wprowadzanie zleceń/umów do system
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, Odbieranie i obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji e-mailowej od klientów , Udzielanie informacji o produktach, usługach i procedurach firmy , Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i reklamacji klientów ,..
2025-12-09 13:41:31Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-09 08:40:36Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social mediaPomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznychInicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń XiaomiPrzestrzeganie szcze
2025-12-09 07:31:09Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54Twój portal z ofertami pracy
2025-12-08 12:54:06DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Zawody: Pozostali przedstawiciele handlowi (wymagany staż - lata: 3) - Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmi
2025-12-06 07:31:31Teatr klasyki polskiejWymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Twój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Your responsibilities, Provide Tier 2 Help Desk support, handling incoming requests via chat, chatbot, email, and phone, and managing the full incident resolution process in the ticketing system, Train Tier 1 and Tier 2 support staff on diagnosi
2025-12-04 13:41:24Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Wymagania Znajomość języka serbskiego- poziom C1 Znajomość języka angielskiego - poziom B1 Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows) Umiejętność rozwiązywan
2025-12-03 06:31:01ConcentrixWymagania Wymagania minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kadr i płac praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń dobra organizacja pracy oraz umiejętność
2025-12-02 06:31:01ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. kTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników: Przyjmowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie incydentów oraz wniosków poprzez system ticketowy Jira, w tym wsparcie zdalne dla użytkowników z różnych krajów., Wsparcie środowiska Microsoft.
2025-12-01 12:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych ze sprzętem komputerowym, urządzeniami teleinformatycznymi oraz oprogramowaniem., Tworzenie i przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów, a także..
2025-11-28 20:40:07Twój zakres obowiązków, Twoją rolą będzie przede wszystkim profesjonalna i sprawna obsługa naszych kluczowych klientów – właścicieli mieszkań i lokatorów., , Do Twoich głównych zadań należeć będzie:, , Odbieranie połączeń telefonicznych i..
2025-11-28 15:41:52Administracja
2025-11-28 08:20:01PKO Bank PolskiTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii urządzenia (telefon- 98%, e-mail), Rejestrowanie, weryfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do realizacji, Kontrola i zamykanie zrealizowanych zgłoszeń, Współpraca z zespołem realizac
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów (karty UTA, dane adresowe, kontaktowe) w systemie handlowym, praca w systemach wewnętrznych (CRM, UCC, Sales Force i innych), przygotowywanie korespondencji (pisma, e-maile) ora
2025-11-27 08:40:33Zapewnienie prawidłowości danych w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy sprzedażoweTerminowe wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych dostosowanych do zmian w procedurach i przepisachUdział w procesach reklamacyjnychUtrzymywa
2025-11-25 21:25:33Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień złożonych przez klientów, kontrola dostaw i odbioru produktów., Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem: potwierdzanie danych oraz terminów odbioru, obsługa zgłoszeń i reklamacji., Przygotowywanie i..
2025-11-25 16:40:58Twój zakres obowiązków, monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,, przygotowywanie danych i raportów dotyczących efektywności i jakości pracy na potrzeby wszelkich stanowisk, w ramach struktury
2025-11-24 22:40:05Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klientów Spółki (telefoniczna oraz mailowa),, dbanie o właściwe relacje z Klientami,, wydawanie zgód i upoważnień,, udzielanie odpowiedzi na pisma urzędowe,, współpraca z pozostałymi Działami Spółki,..
2025-11-24 11:41:37