ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oPersonal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oZakres obowiązków:Pracodawca poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę widzów, dbanie o najwyższy standard kontaktu z publicznością oraz wspieranie działań promocyjnych teatru.Do głównych zadań należą:- Aktywne pozyskiw
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Your responsibilities, Provide Tier 2 Help Desk support, handling incoming requests via chat, chatbot, email, and phone, and managing the full incident resolution process in the ticketing system, Train Tier 1 and Tier 2 support staff on diagnosi
2025-12-04 13:41:24Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Wymagania Znajomość języka serbskiego- poziom C1 Znajomość języka angielskiego - poziom B1 Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows) Umiejętność rozwiązywan
2025-12-03 06:31:01ConcentrixWymagania Wymagania minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kadr i płac praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń dobra organizacja pracy oraz umiejętność
2025-12-02 06:31:01ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. kTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników: Przyjmowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie incydentów oraz wniosków poprzez system ticketowy Jira, w tym wsparcie zdalne dla użytkowników z różnych krajów., Wsparcie środowiska Microsoft.
2025-12-01 12:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych ze sprzętem komputerowym, urządzeniami teleinformatycznymi oraz oprogramowaniem., Tworzenie i przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów, a także..
2025-11-28 20:40:07Twój zakres obowiązków, Twoją rolą będzie przede wszystkim profesjonalna i sprawna obsługa naszych kluczowych klientów – właścicieli mieszkań i lokatorów., , Do Twoich głównych zadań należeć będzie:, , Odbieranie połączeń telefonicznych i..
2025-11-28 15:41:52Administracja
2025-11-28 08:20:01PKO Bank PolskiTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii urządzenia (telefon- 98%, e-mail), Rejestrowanie, weryfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do realizacji, Kontrola i zamykanie zrealizowanych zgłoszeń, Współpraca z zespołem realizac
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu obsługi zamówień: od przyjęcia i wprowadzenia do systemu, po finalną realizację, Weryfikacja poprawności zamówień, Potwierdzanie zamówień zgodnie z planem produkcji i prognozami klienta, Codzienny..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów (karty UTA, dane adresowe, kontaktowe) w systemie handlowym, praca w systemach wewnętrznych (CRM, UCC, Sales Force i innych), przygotowywanie korespondencji (pisma, e-maile) ora
2025-11-27 08:40:33Zapewnienie prawidłowości danych w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy sprzedażoweTerminowe wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych dostosowanych do zmian w procedurach i przepisachUdział w procesach reklamacyjnychUtrzymywa
2025-11-25 21:25:33Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień złożonych przez klientów, kontrola dostaw i odbioru produktów., Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem: potwierdzanie danych oraz terminów odbioru, obsługa zgłoszeń i reklamacji., Przygotowywanie i..
2025-11-25 16:40:58Twój zakres obowiązków, monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,, przygotowywanie danych i raportów dotyczących efektywności i jakości pracy na potrzeby wszelkich stanowisk, w ramach struktury
2025-11-24 22:40:05Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klientów Spółki (telefoniczna oraz mailowa),, dbanie o właściwe relacje z Klientami,, wydawanie zgód i upoważnień,, udzielanie odpowiedzi na pisma urzędowe,, współpraca z pozostałymi Działami Spółki,..
2025-11-24 11:41:37Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social mediaPomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznychInicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń XiaomiPrzestrzeganie szcze
2025-11-23 15:23:54Twój zakres obowiązków, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy,, doradztwo i utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientami,, bieżąca obsługa klienta (telefoniczna i mailowa),, dbanie o wysoki poziom jakości..
2025-11-23 11:41:08Twój zakres obowiązków, Nadzór nad utrzymaniem technicznym powierzchni biurowych., Regularny monitoring stanu technicznego powierzchni biurowych, Organizacja i nadzór nad przeglądami okresowymi, konserwacją, usuwaniem awarii i drobnymi naprawami
2025-11-22 12:41:13Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych, w tym obsługa posprzedażowa i reklamacyjna,, prowadzenie dokumentacji sprzedaży w systemie komputerowym,, współpraca z dostawcami zagranicznymi w zakresie rozwoju oferty
2025-11-21 15:41:50ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości., Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej., Przygotowywanie prostych..
2025-11-17 10:40:44Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, nadzorowanie procesu realizacji zamówienia, utrzymywanie oraz rozwijanie pozytywnych relacji z klientami firmy, pozycjonowanie firmy jako dostawcy..
2025-11-14 16:40:29Twój zakres obowiązków, Pełnienie funkcji pełnomocnika Spółki w procesie sprzedaży, Posprzedażowa obsługa i bieżące wsparcie klientów, Współpraca z bankami w spawach związanych z kredytami klientów, Udział w odbiorach lokatorskich, Koordynacja.
2025-11-14 16:40:29Twój zakres obowiązków, Codzienny kontakt z klientami – Twoja rola zapewnia płynność obsługi zamówień i buduje pozytywny wizerunek naszej firmy., Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień oraz monitorowanie ich realizacji – od pierwszego kontaktu..
2025-11-14 13:40:46Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak b
2025-11-12 15:34:30Your responsibilities, Providing 1st level support to end-users, ensuring requirements are fully met according to best practices and processes within KMD, Acting as the single point of contact for all support tickets coming via different..
2025-11-12 11:40:49Twój zakres obowiązków, Kontakt telefoniczny, e-mailowy oraz za pośrednictwem systemu z klientami firmy, Kompleksowa obsługa klientów w zakresie Obsługi Klienta, Obsługa reklamacji, Współpraca z działami wewnętrznymi firmy, Wprowadzanie i..
2025-11-12 08:40:18Personal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandTwój zakres obowiązków, Każdego dnia będziesz wspierać naszych klientów i partnerów przez telefon, pomagając im w rozwiązywaniu problemów z systemami i aplikacjami biznesowymi. , Pomożesz im lepiej poznać nasze produkty, programy i usługi z grup
2025-11-07 09:40:50Na rozgrzewkę kilka pytań Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta? Masz na koncie solidne doświadczenie w obsłudze klienta i chcesz dalej grać w tej lidze? Swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne z klientami w ję
2025-11-06 15:31:34Twój zakres obowiązków, obsługa zamówień oraz zgłoszeń i zapytań zarówno od Klientów jak i z działu Sprzedaży, obsługa reklamacji i zwrotów, wystawianie faktur, w tym korygujących, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów i produktów w..
2025-11-06 10:40:47Twój zakres obowiązków, Bezpośrednia obsługa klienta w sklepie stacjonarnym, Obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, systemu sprzedażowego, Dbanie o czystość oraz prawidłową ekspozycję sklepu, Przyjmowanie dostaw towaru, przeprowadzanie.
2025-11-06 08:40:20Twój zakres obowiązków, Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów oraz organów nadzoru (m.in. Rzecznik Finansowy, NFZ, Rzecznik Pacjenta), Sporządzanie odpowiedzi reklamacyjnych zgodnie z przyjętymi w PZU standardami, Prowadzenie rejestr
2025-11-05 13:40:52Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) – od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsług
2025-10-02 06:59:47Imar Service Group Sp. z o.oBankowość korporacyjno-inwestycyjna
2025-09-04 08:20:01PKO Bank PolskiWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003ewykształcenie wyższe techniczne / informatyczne,\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003emin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
2025-08-18 17:10:02PIT-RADWAR S.A 4,6Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, Minimum rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), Bardzo dobra znajomość MS Excel, Umiejętność efektywnej pracy zespołowej, Dobra organizac
2025-12-05 10:25:17DevireDoświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oNasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz klientów zewnętrznych., Bieżące wsparcie techniczne użytkowników w obszarze rozwiązywania problemów sprzętowych, systemowych oraz.
2025-11-21 15:41:49Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń problemów technicznych i zapytań użytkowników, Zapewnianie wsparcia technicznego użytkownikom końcowym, w tym obsługę sprzętu EUD, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych w tym systemu
2025-11-05 15:40:52Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..
2025-12-05 10:45:26Twój zakres obowiązków, bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników i użytkowniczki,, zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (kontakt z zewnętrznymi serwisami),, instalacja nowych komputerów i..
2025-12-01 11:41:55ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - Diagnozowanie i naprawa urządzeń elektronicznych zgodnie z procedurami - Wymiana części elektronicznych (również lutowanych) i mechanicznych - Pomiary diagnostyczne i testowanie sprzętu po naprawie - Obsługa s
2025-12-06 07:30:28Gi Group SADla naszego Klienta, dostawcy rozwiązań w zakresie systemów znakowania przemysłowego (znakowanie atramentowe - drukarki przemysłowe) i automatyzacji produkcji poszukujemy osób na stanowiska Inżynierów serwisu urządzeń do atramentowego znakowania
2025-12-06 07:29:32REMOTE WORK Responsibilities: Providing customer support in Armenian and English Supporting customers via email and phone Assisting with troubleshooting medical devices related to diabetes care Handling complaints, returns and equipment replacem
2025-12-06 07:29:32Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Zakres obowiązków:- przyjmowanie maszyn do serwisu ocena i diagnoza stanu agregatów- naprawa maszyn malarskich i tynkarskich,- przygotowanie agregatów do wynajmu. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Mechanik maszyn i urządzeń budowlanych i mel
2025-12-05 18:40:35Ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa, Poland Are you experienced in customer service and fluent in Danish? Join our team as a Danish Speaking Customer Consultant and help us provide exceptional support to our customers. Enjoy a dynamic work environ
2025-12-05 16:45:01Circle KTwój zakres obowiązków, prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem i weryfikacją oraz koordynowaniem zgłoszeń usterek oraz potwierdzeń ich usunięcia, koordynowanie procesu usterkowego, korespondencja z klientami,..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Obsługa naszych klientów biznesowych z Francji (mailowo i telefonicznie), Realizacja zamówień, płatności i zwrotów, Ścisła współpraca z zespołem produkcyjnym, Koordynacja projektów klientów z zespołem graficznym..
2025-12-05 16:41:02Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu
2025-12-05 15:51:49Twój zakres obowiązków, Jako lider zespołu Contact Center Evolution, będziesz wspólnie z Inżynierem Contact Center oraz przy współpracy z Account Managerem analizował potrzeby klienta, przygotowywał demonstracje systemów, dobierał rozwiązanie i
2025-12-05 15:41:48Opis stanowiska: Wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu elektronicznego Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów po zakupie Kontakt z producentami i dostawcami w sprawach serwisowych i technicznych Prowadzenie dokumentacji związanej
2025-12-05 15:30:08Twój zakres obowiązków, Lubisz kontakt z ludźmi i dobrze czujesz się w zorganizowanym chaosie? W recepcji enel-med jesteśmy pierwszym punktem kontaktu z pacjentem — witamy, pomagamy, doradzamy i sprawiamy, że każda wizyta zaczyna się z..
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Udzielanie wszechstronnych informacji: Jako główny punkt kontaktu dla właścicieli mieszkań, będziesz odpowiedzialny za bieżący kontakt mailowy i telefoniczny, dostarczając im kompleksowych informacji o naszych usługach..
2025-12-05 14:41:27Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i
2025-12-05 14:00:04(Remote work across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
2025-12-05 13:20:43Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klientów, przyjmowanie, realizacja i wydawanie zamówień, drukowanie i skanowanie od A4 do A0, prace wykończeniowe – oprawa wydruków, laminowanie, cięcie, praca w systemie 3 zmianowym 24/7..
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz sieci., Przygotowywanie, inwentaryzacja i bieżące utrzymanie sprzętu komputerowego., Wsparcie infrastruktury..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów w języku łotewskim oraz polskim – ich roszczeń, zleceń i dyspozycji oraz procesów z nimi związanych, Telefoniczny kontakt z Klientami w celu obsługi polis, Budowanie pozytywnych doświadczeń Klientów,..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Posprzedażowa obsługa Klienta (przyjmowanie zgłoszeń, sporządzanie odpowiedzi na zapytania klientów, nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem procesów), Pisemne odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje klientów firm
2025-12-05 12:41:25The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-12-05 11:56:04VISAWarszawa