Personal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandTwój zakres obowiązków, Obsługa sal konferencyjnych., Utrzymanie porządku w salach., Obsługa cateringu kawowego...
2025-12-05 10:41:26Your responsibilities, Evaluates the scope and impact of an incident for entry into the corporate ticketing system and Incident Tracking System to document the status and resolution of incidents. Annotates the steps taken to reach incident..
2025-12-03 11:41:49Your responsibilities, Provide first level support to customers in relation to IT requests and incidents including software and hardware related issues, Assist users over the telephone, through e-mail, voice mail, chat, over web interface and..
2025-11-20 12:41:58Your responsibilities, Providing 1st level support to end-users, ensuring requirements are fully met according to best practices and processes within KMD, Acting as the single point of contact for all support tickets coming via different..
2025-11-12 11:40:49Personal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eKontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003ePracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą\u0
2025-10-28 17:10:04Bank MillenniumObowiązki: Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT Rozwiązywanie i klasyfikowanie problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym Wsparcie w nadzorowaniu firm zewnętrznych wspomagających procesy IT Tworzenie i akt
2025-10-24 13:53:55Bank milleniumIT Service Desk 1st line AnalystYour responsibilities Handling technical notifications by the ticket service ( ServiceNow), email, phone Remote IT support to company global users Diagnosing and solving technical problems Assists employees with i
2025-10-16 06:59:51DLA PIPER GSC POLAND sp. z o.o3+ years of experience in Linux system administration. Familiarity with automation tools such as Ansible, Terraform, or Puppet. Experience managing user authentication and access controls. Strong understanding of networking fundamentals (TCP/IP
2025-12-05 10:25:17Link GroupWho are you? You find pride in always meeting the end users with commitment, understanding and service at high level. You are accommodating by nature and thrive in outgoing roles with many contacts and a wide range of tasks. You take full owners
2025-12-02 10:25:14Netcompany Poland 4,5Nasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oOpis stanowiska Monitorowanie infrastruktury IT i systemów bezpieczeństwa, Reagowanie na incydenty i alerty, eskalacja problemów, Współpraca z zespołami wsparcia i udział w procesach zarządzania incydentami, Proponowanie usprawnień w monitoringu
2025-12-06 07:29:31Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi.Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zy
2025-12-06 06:59:47COI - Centralny Ośrodek Informatyki 3,3Stanowisko ds. wsparcia utrzymania sieci telekomunikacyjnej90_4676227Obowiązki nadzór nad utrzymaniem infrastruktury telekomunikacyjnej, koordynowanie prac wykonawców i podwykonawców wykonujących zadania, utrzymaniowe w obszarze infrastruktury
2025-12-06 06:59:44PKP Polskie Linie Kolejowe S.A 4,1Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Zakres obowiązków:Pracodawca poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę widzów, dbanie o najwyższy standard kontaktu z publicznością oraz wspieranie działań promocyjnych teatru.Do głównych zadań należą:- Aktywne pozyskiw
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Świadczenie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla pracowników, zapewniając terminowe i profesjonalne rozwiązywanie incydentów oraz realizację zgłoszeń serwisowych., Współpraca przy utrzymaniu podstawowej..
2025-12-05 15:41:49Twój zakres obowiązków, Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz sieci., Przygotowywanie, inwentaryzacja i bieżące utrzymanie sprzętu komputerowego., Wsparcie infrastruktury..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Główny Specjalista IT ds. wsparcia informatycznego3975Obowiązki zarządzanie urządzeniami końcowymi z wykorzystaniem Microsoft Intune (Endpoint Manager) – konfiguracja, rejestracja, monitorowanie i egzekwowanie polityk bezpieczeństwa (MDM/MAM), p
2025-12-05 10:59:33Totalizator Sportowy Sp.z o.oOferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz swojej pierwszej pracy w IT lub masz do 2 lat doświadczenia? Ten program stażowy to idealna szansa na rozwój w obszarach technicznych lub biznesowych IT. Będziesz mieć okazję r
2025-12-05 08:19:02Procter GambleOpis stanowiska Nadzór nad usługami telefonii i urządzeniami łączności, analiza potrzeb i wykorzystania Rozliczanie pracowników oraz procesy likwidacji i zgłoszeń zagubienia sprzętu IT Ewidencja majątku IT i aktualizacja danych w systemie CMDB T
2025-12-05 07:30:38Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z
2025-12-04 16:40:02Twój zakres obowiązków, Lista zadań, która będzie mogła być Ci zaproponowana obejmuje obszary takie jak:, • administracja sprzętową infrastrukturą serwerową (m.in. aktualizacje sprzętowe, modernizacja komponentów, rozwiązywanie incydentów,..
2025-12-04 15:41:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie w diagnozowaniu oraz rozwiązywaniu zgłoszeń od użytkowników,, Przygotowywanie komputerów i innych urządzeń końcowych dla użytkowników,, Nadzorowanie poprawnej pracy lokalnej infrastruktury IT,, Prowadzenie..
2025-12-04 13:41:25Your responsibilities, Provide Tier 2 Help Desk support, handling incoming requests via chat, chatbot, email, and phone, and managing the full incident resolution process in the ticketing system, Train Tier 1 and Tier 2 support staff on diagnosi
2025-12-04 13:41:24Your responsibilities, Administer and monitor network infrastructure (LAN/WAN/VPN, firewalls), Execute IT infrastructure projects and implement new solutions in network, servers and storage domains, Cooperating with external IT service..
2025-12-04 10:41:39Twój zakres obowiązków, Realizacja zgłoszeń IT: diagnoza, konfiguracja, rozbudowa i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników (HelpDesk), Wsparcie zdalne i stacjonarne użytkowników Centralnego Ośrodka Informatyki/Ministerstwa Cyfryzacji
2025-12-04 09:41:29Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Administrator/ka Systemów IT81_4665566Obowiązki Nadzór nad poprawnym działaniem systemów, ich konfiguracją, dostępnością i wydajnością, w tym okresowe przeglądy wydajności i pojemności Zapewnienie bezpieczeństwa danych i systemów, wdrażanie poli
2025-12-04 06:59:40TUiR WARTA S.ASpecjalista / Specjalistka IT ds. Utrzymania Aplikacji81_4667103Obowiązki Zapewnienie ciągłości działania aplikacji biznesowych w obszarze Hurtowni Danych Wsparcie techniczne Bazy Oracle; Narzedzia ETL Datastage; Narzędzia raportowego Oracle Ana
2025-12-04 06:59:40TUiR WARTA S.ATwój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Your responsibilities, Implementing changes: testing new hardware and software to ensure smooth transitions and minimize downtime, Managing and preparing documentation: maintaining service catalog, documentation and version control of existing.
2025-12-03 13:41:19