Kompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oDoświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireNasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, prowadzenie serwisu wewnętrznego oprogramowania i sprzętu komputerowego,, obsługa serwisu zewnętrznego dla oprogramowania i sprzętu komputerowego,, obsługa zgłoszeń (system ticket-owy), awarii oraz obsługa i kontrola..
2025-12-19 16:41:01ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Zawody: Pozostali pracownicy bibliotek, galerii, muzeów, informacji naukowej i pokrewni (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6) - Języki: an
2025-12-19 07:31:27ValmindWe are looking for an IT Service Desk Specialist (1st Line Support) who will provide high-quality technical support to end users within a banking environment. You will ensure timely incident resolution, maintain strong communication standards, a
2025-12-18 06:59:49B2B.net S.ATwój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem SD: organizacja pracy, coaching, rozwój., Budowa i wdrażanie procesów ITIL (Incident, Request, Problem, Change)., Definiowanie i nadzór nad SLA/KPI., Administracja AD/Azure AD, Microsoft 365, Intune.
2025-12-11 10:41:49Your responsibilities, Lead and manage a Service Desk team – organizing workload, setting priorities, and driving professional development, Provide direct operational support – actively participate in handling incidents, service requests, and..
2025-12-11 10:41:49Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-12-11 10:10:04GR8 Tech 5,0Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników / Service Desk, • Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępne weryfikowałnie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo,, • Kontakt z klientem, konsultowanie oraz pomaganie w..
2025-12-10 17:41:03Twój zakres obowiązków, Obsługa i diagnozowanie bardziej skomplikowanych i technicznych incydentów, które zostały przekazane z I linii wsparcia., Zaawansowana diagnoza problemów sprzętowych, sieciowych oraz aplikacyjnych., Instalacja, konfigurac
2025-12-10 11:41:44Doświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDoświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata).\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDobra znajomość
2025-12-10 10:10:02DevireTwój zakres obowiązków, Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz sieci., Przygotowywanie, inwentaryzacja i bieżące utrzymanie sprzętu komputerowego., Wsparcie infrastruktury..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa sal konferencyjnych., Utrzymanie porządku w salach., Obsługa cateringu kawowego...
2025-12-05 10:41:26Nasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników: Przyjmowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie incydentów oraz wniosków poprzez system ticketowy Jira, w tym wsparcie zdalne dla użytkowników z różnych krajów., Wsparcie środowiska Microsoft.
2025-12-01 12:41:33Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydat ów na stanowisko:Service DeskLokalizacja: Warszawa / Rondo ONZModel pracy: hybrydowy (3 dni z biura)Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)Stawka: do 60PLN/h net+VATStart date: ASAP / max
2025-11-20 11:53:56Service Desk Warszawa - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2025-11-20 06:31:01Hays PolandKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eKontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003ePracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą\u0
2025-10-28 17:10:04Bank MillenniumObowiązki: Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT Rozwiązywanie i klasyfikowanie problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym Wsparcie w nadzorowaniu firm zewnętrznych wspomagających procesy IT Tworzenie i akt
2025-10-24 13:53:55Bank milleniumIT Service Desk 1st line AnalystYour responsibilities Handling technical notifications by the ticket service ( ServiceNow), email, phone Remote IT support to company global users Diagnosing and solving technical problems Assists employees with i
2025-10-16 06:59:51DLA PIPER GSC POLAND sp. z o.oIT
2025-08-27 08:55:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-26 07:30:05Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: (Oferujemy pracę stacjonarną)Miejsce pracy: Warszawa, ul. GrzybowskaGodziny pracy: od 8.00 do 16.00, od pon. do pt. - zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codzienna obsługa techniczna w tym zakresie - analiza usterek i r
2025-12-26 07:30:05Inwemer System Sp. z o. oOczekiwania Kogo szukamy? Osób ze zdolnościami manualnymi, Zainteresowanych nowymi technologiami i branżą GSM, Dokładnych, cierpliwych i dobrze organizujących swoją pracę, Gotowych do wykonywania powtarzalnych zadań. Twoja przyszła firma Dla nas
2025-12-24 10:26:31DevireOczekiwania Zdolności manualne i dokładności w wykonywaniu zadań Zainteresowania elektroniką użytkową Dobra organizacja pracy własnej i cierpliwość Twoja przyszła firma Dołącz do organizacji z branży technologiczno–serwisowej, która wspiera prod
2025-12-24 10:26:31DevireTwój zakres obowiązków, rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem występującym na stacjach roboczych użytkowników,, serwisowanie sprzętu komputerowego,, przygotowywanie sprzętu dla nowych użytkowników,,..
2025-12-17 09:41:05Twój zakres obowiązków, Przygotowanie i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek i urządzeń peryferyjnych., Instalacja systemów Windows oraz aplikacji firmowych., Rozwiązywanie problemów sprzętowych, programowych i sieciowych., Regularne..
2025-12-12 16:41:04Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych, współpraca z wewnętrznymi działa
2025-12-05 08:40:23Twój zakres obowiązków, bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników i użytkowniczki,, zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (kontakt z zewnętrznymi serwisami),, instalacja nowych komputerów i..
2025-12-01 11:41:55Multilingual Service Desk Engineer49_744000091616735Obowiązki In a nutshellAre you passionate about IT and eager to grow your career in a dynamic, international environment? Join our multilingual Service Desk team in Barcelona, where you’ll be t
2025-12-16 10:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oYour responsibilities, Provide first and second-level IT support for multiple customers via mail, chat and calls., Diagnose, troubleshoot, and resolve hardware, software, and network issues., Escalate complex issues to higher-level support teams
2025-12-09 12:41:32Opis stanowiska: wspieranie klientów w wyborze produktów dopasowanych do ich potrzeb prowadzenie rozmów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi standardami obsługi proponowanie dodatkowych usług i akcesoriów ułatwiających codzienne użytkowanie sprzęt
2025-12-26 09:30:06Twój zakres obowiązków Naprawa wózków widłowych. Konserwacja maszyn podlegających UDT. Obsługa zgłoszeń serwisowych. Obsługa gwarancyjna/ po gwarancyjna
2025-12-26 08:01:59Obszar pracy: Warszawa wschodnia (Białołęka, Annopol), Wołomin, Sulejówek i okolice Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie i premię kwartalną Umowę o pracę na stabilnych warunkach Profesjonalny cykl szkoleń wdrożeniowych: szkolenie ogólnofirmowe or
2025-12-25 12:33:03Twój zakres obowiązków, raportowanie działalności instalacyjnej i serwisowej,, realizowanie zadań serwisowych nałożonych na Dział Techniczny / Serwisu - instalacje, konserwacje i naprawy urządzeń,, doradztwo techniczne w zakresie oferowanych..
2025-12-25 11:40:56As a Customer Service Representative specializing in business travel, you’ll join our highly skilled remote team, providing outstanding service to our corporate clients in German and English. We’re most proud of our warm and inclusive culture, i
2025-12-25 06:59:53GLOBAL BUSINESS TRAVEL POLAND S.AOpis stanowiska utrzymanie w sprawności instalacji elektrycznych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych i wentylacyjnych, bieżące przeglądy i konserwacja urządzeń technicznych w budynkach, szybkie reagowanie na usterki i awarie, współpraca z firmami
2025-12-24 11:27:02Obowiązki:usuwanie awarii urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnychwykonywanie remontów, napraw i przeglądów konserwacyjnych central i urządzeń HVAC obsługa central wentylacyjnychwykonywanie prac montażowych i demontażowych urządze
2025-12-23 21:25:14️ SZUKAMY OGARNIĘTEGO POMOCNIKA SERWISANTA (k/m) Firma HUBER TECHNOLOGY – robimy porządek ze ściekami i wiemy, jak działa technika. Teraz szukamy człowieka do pracy przy naszych maszynach. Stanowisko: Pracownik fizyczny / Serwisant / Mechanik (k
2025-12-23 21:05:26Twój zakres obowiązków, Telefoniczna sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie, Kontakt z klientem za pośrednictwem połączeń wychodzących i przychodzących, Praca w systemie CRM, Wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych, Realizacja wynik
2025-12-23 17:41:03Twój zakres obowiązków, Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał, Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety ochronne,.
2025-12-23 14:41:29Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych gości indywidualnych poprzez kontakt telefoniczny, mailowy oraz kanały online., Prezentowanie oferty apartamentów, pakietów pobytowych oraz usług dodatkowych w sposób dopasowany do potrzeb..
2025-12-23 14:41:29Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków:, Monitorowanie stanu urządzeń w oparciu o aplikacje zdalne, Biegła obsługa komputera oraz urządzeń peryferyjnych, Diagnozowanie problemów sprzętowych, Obsługa serwisowa sprzętu, Współpraca z..
2025-12-23 13:41:29Twój zakres obowiązków, przeglądy okresowe, instalacje oraz uruchamianie systemów detekcji GAZEX u klientów na terenie całej Polski, prowadzenie dokumentacji technicznej oraz wypełnianie raportów serwisowych, kontakty z klientami w zakresie..
2025-12-23 12:41:28Twój zakres obowiązków, koordynowanie prac porządkowych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją na terenie Warszawy i okolic,, kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najlepszej jakości świadczonych usług,, szkolenie
2025-12-23 12:41:27Your responsibilities, Providing Functional Support - Addressing consumer concerns related to overall experience, mobile payment, and loyalty programs via incoming phone calls (5–10 daily) in Dutch and occasionally in English, as well as email.
2025-12-23 11:41:37Twój zakres obowiązków, przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń elektronicznych produkowanych przez Gazex, prowadzenie dokumentacji serwisowej, kontakt z klientem w zakresie wyceny napraw..
2025-12-23 11:41:36Twój zakres obowiązków, Terminowa realizacja zleceń dotyczących systemów kolejkowych (SKR) terminali płatniczych (POS) oraz bankomatów (ATM);, Instalacja, demontaż oraz naprawa terminali płatniczych;, Przeprowadzenie krótkiego instruktarzu w..
2025-12-23 11:41:36Twój zakres obowiązków, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych oraz długotrwałych relacji z Klientami Serwisu, Przyjmowanie zleceń, określenie zakresu i terminu wykonanych prac, Informowanie o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji techniczn
2025-12-23 11:41:35Experience in customer service, order management, logistics, or sales administration. Knowledge of ERP systems (SAP experience is a plus). Proficiency in German and English (minimum B2). Knowledge of CRM systems, preferably Salesforce. Problem-s
2025-12-23 10:25:18AntalTwój zakres obowiązków, Naprawa i konserwacja wózków widłowych u Klientów zlokalizowanych na terenie przydzielonego obszaru., Sporządzanie dokumentacji serwisowej i raportów z przeprowadzonych napraw., Specyfikacja i zamawianie części zamiennych
2025-12-23 09:41:01