Nasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oPersonal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz sieci., Przygotowywanie, inwentaryzacja i bieżące utrzymanie sprzętu komputerowego., Wsparcie infrastruktury..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa sal konferencyjnych., Utrzymanie porządku w salach., Obsługa cateringu kawowego...
2025-12-05 10:41:26Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych, współpraca z wewnętrznymi działa
2025-12-05 08:40:23Nasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników: Przyjmowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie incydentów oraz wniosków poprzez system ticketowy Jira, w tym wsparcie zdalne dla użytkowników z różnych krajów., Wsparcie środowiska Microsoft.
2025-12-01 12:41:33Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie pracowników w zakresie problemów z oprogramowaniem i sprzętem IT (I linia Service Desk)., Rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie Service Desk., Inwentaryzacja i obsługa sprzętu IT., Przygotowywan
2025-11-21 10:41:21Your responsibilities, Provide first level support to customers in relation to IT requests and incidents including software and hardware related issues, Assist users over the telephone, through e-mail, voice mail, chat, over web interface and..
2025-11-20 12:41:58Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydat ów na stanowisko:Service DeskLokalizacja: Warszawa / Rondo ONZModel pracy: hybrydowy (3 dni z biura)Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)Stawka: do 60PLN/h net+VATStart date: ASAP / max
2025-11-20 11:53:56Service Desk Warszawa - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2025-11-20 06:31:01Hays PolandTwój zakres obowiązków, Obsługa podstawowych zgłoszeń IT., Diagnozowanie i rozwiązywanie typowych problemów użytkowników., Komunikacja z użytkownikami i dokumentowanie zgłoszeń., Instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowników., Tworzenie
2025-11-19 18:03:27Your responsibilities, Answers inbound customer calls and / or transforms information from any customer service channel into the ticket system., Checks to ensure reported incidents are covered by contract and that all caller information, includi
2025-11-19 18:03:17Kompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oDla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Młodszy/a Specjalista/ka ds. Service Desk w Warszawie WymaganiaZainteresowanie branżą IT (doświadczenie mile widziane
2025-11-17 21:25:15Your responsibilities, Providing 1st level support to end-users, ensuring requirements are fully met according to best practices and processes within KMD, Acting as the single point of contact for all support tickets coming via different..
2025-11-12 11:40:49Personal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eKontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003ePracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą\u0
2025-10-28 17:10:04Bank MillenniumObowiązki: Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT Rozwiązywanie i klasyfikowanie problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym Wsparcie w nadzorowaniu firm zewnętrznych wspomagających procesy IT Tworzenie i akt
2025-10-24 13:53:55Bank milleniumIT Service Desk 1st line AnalystYour responsibilities Handling technical notifications by the ticket service ( ServiceNow), email, phone Remote IT support to company global users Diagnosing and solving technical problems Assists employees with i
2025-10-16 06:59:51DLA PIPER GSC POLAND sp. z o.oIT
2025-08-27 08:55:02Minimum 2-3 lata doświadczenia jako ServiceNow Administrator / Support Specialist. Mindset: Lubisz pracę z ludźmi, masz cierpliwość do użytkowników i chcesz rozwijać się w ścieżce administracyjnej/utrzymaniowej. Bardzo dobra znajomość języka ang
2025-12-05 10:25:17IT LeasingTeamZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa biznesowych klientów międzynarodowych (z terenu UE) zainteresowanych nawiązaniem współpracy (to nie jest cold calling!)wsparcie klientów w rejestracji na platformie oraz przeprowadzenie przez onbordingnawiązywanie rela
2025-12-04 11:30:05Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - realizowanie przeglądów, napraw i konserwacji zgodnie w umowami serwisowymi z klientami - opiekowa nad klientami firmy na powierzonym terenie (średnio 2 dni wyjazdowe w tygodniu) - dbanie o terminowość i jakość wykonywanych
2025-11-26 07:30:06Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz klientów zewnętrznych., Bieżące wsparcie techniczne użytkowników w obszarze rozwiązywania problemów sprzętowych, systemowych oraz.
2025-11-21 15:41:49Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń problemów technicznych i zapytań użytkowników, Zapewnianie wsparcia technicznego użytkownikom końcowym, w tym obsługę sprzętu EUD, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych w tym systemu
2025-11-05 15:40:52Twój zakres obowiązków, bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników i użytkowniczki,, zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (kontakt z zewnętrznymi serwisami),, instalacja nowych komputerów i..
2025-12-01 11:41:55Twój zakres obowiązków, Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez jasną i zrozumiałą komunikację, zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej, Aktywne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem..
2025-11-05 11:40:49Multilingual Service Desk Engineer49_744000091616735Obowiązki In a nutshellAre you passionate about IT and eager to grow your career in a dynamic, international environment? Join our multilingual Service Desk team in Barcelona, where you’ll be t
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oZakres obowiązków:- przyjmowanie maszyn do serwisu ocena i diagnoza stanu agregatów- naprawa maszyn malarskich i tynkarskich,- przygotowanie agregatów do wynajmu. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Mechanik maszyn i urządzeń budowlanych i mel
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:Pracodawca poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę widzów, dbanie o najwyższy standard kontaktu z publicznością oraz wspieranie działań promocyjnych teatru.Do głównych zadań należą:- Aktywne pozyskiw
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem i weryfikacją oraz koordynowaniem zgłoszeń usterek oraz potwierdzeń ich usunięcia, koordynowanie procesu usterkowego, korespondencja z klientami,..
2025-12-05 16:41:02Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu
2025-12-05 15:51:49Opis stanowiska: Wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu elektronicznego Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów po zakupie Kontakt z producentami i dostawcami w sprawach serwisowych i technicznych Prowadzenie dokumentacji związanej
2025-12-05 15:30:08Opis stanowiska Profesjonalna, wysokiej jakości obsługa Klienta w zakresie usług serwisowych. Koordynowanie i nadzorowanie procesów napraw blacharsko-lakierniczych. Prowadzenie serwisu zgodnie z przyjętymi standardami i dbanie o pozytywny wizeru
2025-12-05 15:25:02Twój zakres obowiązków, tworzenie grafików ekip serwisowych, zarządzanie magazynami serwisowymi, rozwiązywanie problemów technicznych, wysyłanie raportów do klientów, wystawianie faktur/zleceń serwisowych, tworzenie ofert serwisowych..
2025-12-05 14:41:26(Remote work across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
2025-12-05 13:20:43Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klientów, przyjmowanie, realizacja i wydawanie zamówień, drukowanie i skanowanie od A4 do A0, prace wykończeniowe – oprawa wydruków, laminowanie, cięcie, praca w systemie 3 zmianowym 24/7..
2025-12-05 12:41:26The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-12-05 11:56:04VISAWarszawaTwój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych oraz akcesoriów optycznych, dbanie o asortyment i ekspozycję w salonie sprzedażowym, obsługa posprzedażowa Klienta, zachowanie najwyższego
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Your responsibilities, Hadoop/Big-Data:, • Sound knowledge on managing large scale Hadoop platforms including monitoring the platform, debugging issues, and tuning the performance of the cluster., • In-depth knowledge of the Hadoop ecosystem,..
2025-12-05 11:41:49Opis stanowiska Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o najwyższy poziom obsługi. Rozwiązujesz problemy użytkowników w sposób szybki i skuteczny, budując pozytywne relacje. Wspierasz klientów biznesowych
2025-12-05 11:38:02Opis stanowiska Udzielasz wsparcia klientom przez telefon, e-mail i czat, dbając o sprawną i profesjonalną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Obsługujesz klientów indywidualnych i biznesowych jako
2025-12-05 11:38:02Opis stanowiska Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o sprawną i przyjazną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Wspierasz zarówno klientów indywidualnych, ja
2025-12-05 11:37:03Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta pozyskiwanie i ws
2025-12-05 11:30:40Opis stanowiska Kompleksowa obsługa pacjentów zagranicznych w zakresie wizyt, hospitalizacji i rozliczeń. Koordynacja działań pomiędzy pacjentem, personelem medycznym i działami administracyjnymi. Współpraca z ubezpieczycielami oraz przygotowywa
2025-12-05 11:30:40Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME
2025-12-05 10:52:16