Opis stanowiska Kompleksowa obsługa pacjentów i wsparcie w planowaniu leczenia Organizacja grafików lekarzy oraz koordynacja wizyt Udzielanie informacji o usługach i oferowanie pakietów stomatologicznych Edukacja pacjentów w zakresie profilaktyk
2025-12-04 12:10:02Tasks:Provide outstanding customer support to clients via phone, email, and chat, ensuring their inquiries and issues are resolved efficiently and professionallyAssist customers with product and service information, troubleshooting, and guidance
2025-12-02 11:53:44Twój zakres obowiązków, obsługa powierzonych Twojej opiece klientów polskich (muzyka rozrywkowa) i budowanie ich pozycji w świecie cyfrowym (np.: praca na katalogach swoich klientów, troszczenie się o ich treści, promowanie ich oraz raportowanie
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym,, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta,, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Nadzór i kontrola nad procesem usuwania usterek,, Reprezentowanie firmy w kontaktach z Inwestorem w okresie gwarancji, Nadzór nad powstającą dokumentacją powykonawczą, Opiniowanie wniosków finansowych dot. zwrotów lub..
2025-11-28 13:41:55Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez klinikę, Profesjonalną, bieżącą obsługę pacjenta, udzielanie podstawowych informacji na temat wykonywanych procedur..
2025-11-28 12:41:43Twój zakres obowiązków, wsparcie i obsługa posprzedażowa dla biur nieruchomości pracujących na EstiCRM,, odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową i chatową,, rejestrowanie zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu CRM,,..
2025-11-23 17:40:59Twój zakres obowiązków, serwisowanie urządzeń elektronicznych (głównie spawalniczych), prowadzenie dokumentacji serwisowej, kontakt z klientem serwisowym, walidacje i przeglądy urządzeń spawalniczych..
2025-11-21 13:41:15Opis stanowiska profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozw
2025-11-16 07:31:27Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń serwisowych od klientów i współpracowników oraz ich sprawne przekazywanie odpowiednim osobom., Rejestrowanie zgłoszeń i danych w systemach informatycznych., Zarządzanie zleceniami serwisowymi, w tym..
2025-11-14 12:40:46Opublikowana 17:48:57. CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST FOR A SOFTWARE COMPANY (WARSAW OR BIALYSTOK)Join an innovative Polish… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-09 18:52:01PROCURENCEYour responsibilities, Works as part of customer service team assuring high-quality service & interactions with customers, Coordinates Customer Service Team to deliver best-in-class services and support management with personnel and strategic..
2025-11-08 00:40:12Your responsibilities, , - Communicate daily with B2B partners (agents, distributors, opticians) across EU and other international markets, - Manage end-to-end order processing: order intake, shipment coordination, and delivery tracking, - Prepa
2025-11-06 19:40:09Twój zakres obowiązków, Pełnienie roli centralnego punktu kontaktu, Odbieranie i klasyfikacja zgłoszeń klientów, Znajomość podstaw umów i SLA, Przydzielanie zadań odpowiednim osobom, Budowanie bazy wiedzy i usprawnianie procesów Customer Care,.
2025-11-04 09:40:38Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-10-28 21:25:23Opublikowana 16:37:54. We are BNP Paribas S.A. (Branch in Poland), a part of BNP Paribas Group with 200 years of… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-10 19:06:16BNP PARIBASOpublikowana 21:32:54. Job DescriptionWe’re seeking team-oriented individuals who are passionate about supporting… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-09 07:52:01TylkoLearn more about applying for HR Customer Care Specialist at Citi. Learn more about potential responsibilities, qualifications and career paths
2025-09-03 11:18:03Citi Bank HandlowyOpublikowana 09:31:25. Join Colibrix One - Innovating the Future of PaymentsAt Colibrix One, we're building advanced… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-08-01 07:52:01COLIBRIX ONEZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oExperience in the customer service area (min. 6 months) Fluent knowledge of German and English (min. C1) University degree (bachelor/master) The Offer: Work in a successful well-organized international organization The possibility of using Germa
2025-11-20 10:25:14AntalOur requirements: - Very good command of German, - Good command of English, - Basic knowledge of household appliances (i.e. refrigerator, washing machine, TV). - Communicativeness, willingness to learn. - Ability to type quickly on a computer ke
2025-11-20 10:25:14Teleperformance PolandTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych dotyczących oprogramowania centrum obsługi klienta,, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych oraz udzielanie wsparcia w zakresie użytkowania..
2025-11-12 17:40:56Twój zakres obowiązków, Koordynowanie procesu serwisowania, Troska o zapewnienie mobilności pojazdów, Bądź zaufanym parterem dla klientów i współpracowników: zapewnisz efektywną współpracę, płynną komunikację i terminowe wsparcie, Nadzór nad..
2025-11-10 00:40:09Poszukujemy osoby na stanowisko Opiekuna Klienta (Customer Care) w agencji kreatywnej APOV - praca hybrydowa! Do obowiązków należało będzie:..
2025-09-23 14:17:02Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować:Obsługą klientaDokonywaniem sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy)Dbaniem o porządek na stanowisku pracyObsługą terminala płatniczegoWystawianiem faktur za towary. P
2025-12-04 21:25:19Your responsibilities, Responsible for the system O&M of customer service applications, AICC queuing routing, and SBC voice gateway., Be responsible for version deployment, release, upgrade, and change of the European platform, routine system..
2025-12-04 17:41:07Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-04 15:48:22Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów przez telefon oraz e-mail,, Rozwiązywanie problemów klientów oraz odpowiadanie na ich zapytania,, Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,, Udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, rezerwacji
2025-12-04 15:41:31Armatis Polska Sp. Z o. oNależymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawi
2025-12-04 15:35:08Credit Agricole Bank Polska S.ATwój zakres obowiązków, udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie określonym w obowiązujących w SZRM regulaminach., udział w naradach, koordynacjach lub wizjach terenowych., udział w..
2025-12-04 14:41:28Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem konsultantów, dbając o jakość rozmów i realizację celów sprzedażowych, Odsłuchiwanie i ocenianie rozmów oraz prowadzenie coachingów i sesji feedbackowej, Organizowanie szkoleń produktowych i..
2025-12-04 14:41:28Opis stanowiska Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni
2025-12-04 14:30:03Your responsibilities, Serving as the primary point of contact for clients and internal business partners during the KYC periodic review process, Ensuring transparency for the Front Office regarding each phase of the periodic review, Striving to
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień od klientów poprzez mail/telefon;, Wprowadzanie zamówień do systemu;, Weryfikacja zamówień co do kompletności oraz poprawności;, Ścisła współpraca z działem handlowym i działem fakturowania;..
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, sprzedaż i promowanie usług firmy, analiza i omawianie dokumentacji projektowej z działem ofertowania i Klientami firmy, przygotowywanie oraz weryfikacja ofert, prezentacja i aktywna sprzedaż usług firmy, obsługa leadów.
2025-12-04 13:41:24Your responsibilities, Provide Tier 2 Help Desk support, handling incoming requests via chat, chatbot, email, and phone, and managing the full incident resolution process in the ticketing system, Train Tier 1 and Tier 2 support staff on diagnosi
2025-12-04 13:41:24Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów, dbanie o asortyment sklepu i jego wyposażenie, dbanie o wizerunek firmy i pozytywne relacje z Klientami..
2025-12-04 12:41:28W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-04 09:47:02Opis stanowiska codzienna współpraca z opiekunem portfela klientów oraz koordynacja działań z innymi zespołami budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami biznesowymi bieżący kontakt z klientami telefonicznie, mailowo i online wspieran
2025-12-04 07:30:24Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Opis stanowiska Telefoniczna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych – udzielanie informacji, wsparcie techniczne i rozwiązywanie bieżących problemów. Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obsługi systemów oraz aplikacji. Wprowadza
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń klientów poprzez system ticketowy, Udzielanie wsparcia technicznego i informacji produktowej klientom zarówno telefonicznie, jak i mailowo, Analiza zgłoszeń przesyłanych przez techników motoryzacyjnych i
2025-12-04 00:40:13Twój zakres obowiązków, Realizacja celów sprzedażowych i założeń budżetowych na rynku polskim, Pozyskiwanie nowych kontrahentów na powierzonym rynku, Rozwijanie trwałych relacji z obecnymi klientami Firmy, Spotkania handlowe, targi branżowe,..
2025-12-03 19:40:09