Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień złożonych przez klientów, kontrola dostaw i odbioru produktów., Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem: potwierdzanie danych oraz terminów odbioru, obsługa zgłoszeń i reklamacji., Przygotowywanie i..
2025-11-25 16:40:58ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, Minimum rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), Bardzo dobra znajomość MS Excel, Umiejętność efektywnej pracy zespołowej, Dobra organizac
2025-12-05 10:25:17DevireDoświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalTwój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych, w tym obsługa posprzedażowa i reklamacyjna,, prowadzenie dokumentacji sprzedaży w systemie komputerowym,, współpraca z dostawcami zagranicznymi w zakresie rozwoju oferty
2025-11-21 15:41:50Ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa, Poland Are you experienced in customer service and fluent in Danish? Join our team as a Danish Speaking Customer Consultant and help us provide exceptional support to our customers. Enjoy a dynamic work environ
2025-12-05 16:45:01Circle KTwój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Jako lider zespołu Contact Center Evolution, będziesz wspólnie z Inżynierem Contact Center oraz przy współpracy z Account Managerem analizował potrzeby klienta, przygotowywał demonstracje systemów, dobierał rozwiązanie i
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klientów, przyjmowanie, realizacja i wydawanie zamówień, drukowanie i skanowanie od A4 do A0, prace wykończeniowe – oprawa wydruków, laminowanie, cięcie, praca w systemie 3 zmianowym 24/7..
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Opis stanowiska Kompleksowa opieka nad pacjentem, Prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej, Dbanie o wysokie standardy medyczne
2025-12-05 11:30:40Twój zakres obowiązków, Udzielanie informacji Klientom przez telefon (połączenia przychodzące),, Pomoc w rozwiązywaniu bieżących spraw i zgłoszeń,, Dbanie o pozytywne doświadczenia Klientów podczas każdej rozmowy..
2025-12-05 09:41:18Your responsibilities, Responsible for the system O&M of customer service applications, AICC queuing routing, and SBC voice gateway., Be responsible for version deployment, release, upgrade, and change of the European platform, routine system..
2025-12-04 17:41:07Opis stanowiska Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni
2025-12-04 14:30:03Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień od klientów poprzez mail/telefon;, Wprowadzanie zamówień do systemu;, Weryfikacja zamówień co do kompletności oraz poprawności;, Ścisła współpraca z działem handlowym i działem fakturowania;..
2025-12-04 13:41:25Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie oprogramowania do zarządzania nieruchomościami komercyjnymi u klientów naszej firmy. Poszukujemy osoby ze znajomością (nawet ogólną) rynku nieruchomości z..
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, • Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż usług z oferty firmy i obsługę klientów. , • Przygotowanie wycen i ofert w oparciu o brief od handlowca, • Aktywne poszukiwanie nowych klientów,..
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, Monitoring codziennych KPI i ocena efektywności zespołu obsługi sklepu internetowego Samsung – dbałość o jakość, dostępność konsultantów i czas obsługi klienta., Analiza procesów, sklepu internetowego Samsung, wspieranie
2025-11-30 15:41:04Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta i sprzedażyTwój zakres obowiązków telefoniczna obsługa klientów, rozwój współpracy przedstawianie portfolio produktów firmy budowanie i rozwój relacji z obecnymi partnerami biznesowymi opieka nad baz
2025-11-29 06:59:48Logart Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Twoją rolą będzie przede wszystkim profesjonalna i sprawna obsługa naszych kluczowych klientów – właścicieli mieszkań i lokatorów., , Do Twoich głównych zadań należeć będzie:, , Odbieranie połączeń telefonicznych i..
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii urządzenia (telefon- 98%, e-mail), Rejestrowanie, weryfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do realizacji, Kontrola i zamykanie zrealizowanych zgłoszeń, Współpraca z zespołem realizac
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów (karty UTA, dane adresowe, kontaktowe) w systemie handlowym, praca w systemach wewnętrznych (CRM, UCC, Sales Force i innych), przygotowywanie korespondencji (pisma, e-maile) ora
2025-11-27 08:40:33Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa połączeń telefonicznych – połączenia przychodzące (praca zmianowa godziny 8-19), Dokładna weryfikacja poprawności danych Ubezpieczonych, Rozpatrywanie wpływających zgłoszeń, Samodzielne..
2025-11-26 10:41:37Zapewnienie prawidłowości danych w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy sprzedażoweTerminowe wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych dostosowanych do zmian w procedurach i przepisachUdział w procesach reklamacyjnychUtrzymywa
2025-11-25 21:25:33Twój zakres obowiązków, monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,, przygotowywanie danych i raportów dotyczących efektywności i jakości pracy na potrzeby wszelkich stanowisk, w ramach struktury
2025-11-24 22:40:05Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klientów Spółki (telefoniczna oraz mailowa),, dbanie o właściwe relacje z Klientami,, wydawanie zgód i upoważnień,, udzielanie odpowiedzi na pisma urzędowe,, współpraca z pozostałymi Działami Spółki,..
2025-11-24 11:41:37Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social mediaPomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznychInicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń XiaomiPrzestrzeganie szcze
2025-11-23 15:23:54