ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oTwój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi i firmowymi połączenia wychodzące Wstępna analiza potrzeb finansowych klienta Umawianie spotkań z doradcami stacjonarnymi Budowanie profesjonalnych relacji z klientami Praca
2025-10-30 21:05:27Twój zakres obowiązków, Jako lider zespołu Contact Center Evolution, będziesz wspólnie z Inżynierem Contact Center oraz przy współpracy z Account Managerem analizował potrzeby klienta, przygotowywał demonstracje systemów, dobierał rozwiązanie i
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, Odpowiadanie na zgłoszenia klientów wymagających bardziej zaawansowanego wsparcia — szukanie szybkich i skutecznych rozwiązań to nasz standard., Korzystanie z firmowych narzędzi, aby zapewnić spójną i wysokiej jakości..
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, Opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z projektowaniem sieci światłowodowych, Wykonywanie niezbędnych uzgodnień związanych z procesem budowlanym, Współpraca z różnymi działami w celu uzyskania niezbędnych..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klientów, przyjmowanie, realizacja i wydawanie zamówień, drukowanie i skanowanie od A4 do A0, prace wykończeniowe – oprawa wydruków, laminowanie, cięcie, praca w systemie 3 zmianowym 24/7..
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Opis stanowiska Kompleksowa opieka nad pacjentem, Prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej, Dbanie o wysokie standardy medyczne
2025-12-05 11:30:40Twój zakres obowiązków, Udzielanie informacji Klientom przez telefon (połączenia przychodzące),, Pomoc w rozwiązywaniu bieżących spraw i zgłoszeń,, Dbanie o pozytywne doświadczenia Klientów podczas każdej rozmowy..
2025-12-05 09:41:18Your responsibilities, Responsible for the system O&M of customer service applications, AICC queuing routing, and SBC voice gateway., Be responsible for version deployment, release, upgrade, and change of the European platform, routine system..
2025-12-04 17:41:07Opis stanowiska Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni
2025-12-04 14:30:03Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień od klientów poprzez mail/telefon;, Wprowadzanie zamówień do systemu;, Weryfikacja zamówień co do kompletności oraz poprawności;, Ścisła współpraca z działem handlowym i działem fakturowania;..
2025-12-04 13:41:25Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie oprogramowania do zarządzania nieruchomościami komercyjnymi u klientów naszej firmy. Poszukujemy osoby ze znajomością (nawet ogólną) rynku nieruchomości z..
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, • Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż usług z oferty firmy i obsługę klientów. , • Przygotowanie wycen i ofert w oparciu o brief od handlowca, • Aktywne poszukiwanie nowych klientów,..
2025-12-03 10:41:28ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Monitoring codziennych KPI i ocena efektywności zespołu obsługi sklepu internetowego Samsung – dbałość o jakość, dostępność konsultantów i czas obsługi klienta., Analiza procesów, sklepu internetowego Samsung, wspieranie
2025-11-30 15:41:04Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta i sprzedażyTwój zakres obowiązków telefoniczna obsługa klientów, rozwój współpracy przedstawianie portfolio produktów firmy budowanie i rozwój relacji z obecnymi partnerami biznesowymi opieka nad baz
2025-11-29 06:59:48Logart Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Twoją rolą będzie przede wszystkim profesjonalna i sprawna obsługa naszych kluczowych klientów – właścicieli mieszkań i lokatorów., , Do Twoich głównych zadań należeć będzie:, , Odbieranie połączeń telefonicznych i..
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii urządzenia (telefon- 98%, e-mail), Rejestrowanie, weryfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do realizacji, Kontrola i zamykanie zrealizowanych zgłoszeń, Współpraca z zespołem realizac
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu obsługi zamówień: od przyjęcia i wprowadzenia do systemu, po finalną realizację, Weryfikacja poprawności zamówień, Potwierdzanie zamówień zgodnie z planem produkcji i prognozami klienta, Codzienny..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów (karty UTA, dane adresowe, kontaktowe) w systemie handlowym, praca w systemach wewnętrznych (CRM, UCC, Sales Force i innych), przygotowywanie korespondencji (pisma, e-maile) ora
2025-11-27 08:40:33Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa połączeń telefonicznych – połączenia przychodzące (praca zmianowa godziny 8-19), Dokładna weryfikacja poprawności danych Ubezpieczonych, Rozpatrywanie wpływających zgłoszeń, Samodzielne..
2025-11-26 10:41:37Zapewnienie prawidłowości danych w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy sprzedażoweTerminowe wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych dostosowanych do zmian w procedurach i przepisachUdział w procesach reklamacyjnychUtrzymywa
2025-11-25 21:25:33Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień złożonych przez klientów, kontrola dostaw i odbioru produktów., Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem: potwierdzanie danych oraz terminów odbioru, obsługa zgłoszeń i reklamacji., Przygotowywanie i..
2025-11-25 16:40:58Twój zakres obowiązków, monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,, przygotowywanie danych i raportów dotyczących efektywności i jakości pracy na potrzeby wszelkich stanowisk, w ramach struktury
2025-11-24 22:40:05Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klientów Spółki (telefoniczna oraz mailowa),, dbanie o właściwe relacje z Klientami,, wydawanie zgód i upoważnień,, udzielanie odpowiedzi na pisma urzędowe,, współpraca z pozostałymi Działami Spółki,..
2025-11-24 11:41:37Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social mediaPomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznychInicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń XiaomiPrzestrzeganie szcze
2025-11-23 15:23:54Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji firmy, Obsługa i ewidencjonowanie korespondencji oraz dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej, zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy oraz ich archiwizację, Zaopatrywanie sekretariatu/biura
2025-11-23 11:41:09Twój zakres obowiązków, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy,, doradztwo i utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientami,, bieżąca obsługa klienta (telefoniczna i mailowa),, dbanie o wysoki poziom jakości..
2025-11-23 11:41:08Twój zakres obowiązków, Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami usługowymi (Inbound i Outbound)., Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta, dbając o satysfakcję, lojalność i rozwój klientów., Odpowiadanie na zapytania klientów, pomagani
2025-11-22 13:41:11Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych, w tym obsługa posprzedażowa i reklamacyjna,, prowadzenie dokumentacji sprzedaży w systemie komputerowym,, współpraca z dostawcami zagranicznymi w zakresie rozwoju oferty
2025-11-21 15:41:50ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Realizacja połączeń wychodzących do klientów indywidualnych i firmowych, Udzielanie informacji na temat oferty, produktów i usług firmy , Zaangażowanie w pracę, mierzone m.in. czasem efektywnych rozmów, Nastawienie na..
2025-11-20 11:43:05Twój zakres obowiązków, Pełnienie roli głównego kontaktu dla klientów premium – indywidualna pomoc poprzez telefon, e-mail oraz kanały cyfrowe., Sprawne rozwiązywanie kwestii operacyjnych i problemów – konsultacyjny styl pracy i dostosowanie..
2025-11-19 18:03:23Twój zakres obowiązków, Wybieranie połączeń telefonicznych do klientów, Udzielanie informacji na temat produktów lub usług firmy, Umawianie spotkań handlowych, Rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów, Zbieranie danych i.
2025-11-19 18:03:18Twój zakres obowiązków, Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości., Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej., Przygotowywanie prostych..
2025-11-17 10:40:44Twój zakres obowiązków, Telefoniczne pozyskiwanie klientów biznesowych (B2B) - prowadzenie rozmów typu cold calling, nawiązywanie relacji i profesjonalne prezentowanie naszej oferty, Umawianie spotkań dla zespołu handlowego, z dbałością o jakość
2025-11-17 10:40:43Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, nadzorowanie procesu realizacji zamówienia, utrzymywanie oraz rozwijanie pozytywnych relacji z klientami firmy, pozycjonowanie firmy jako dostawcy..
2025-11-14 16:40:29Twój zakres obowiązków, Pełnienie funkcji pełnomocnika Spółki w procesie sprzedaży, Posprzedażowa obsługa i bieżące wsparcie klientów, Współpraca z bankami w spawach związanych z kredytami klientów, Udział w odbiorach lokatorskich, Koordynacja.
2025-11-14 16:40:29Twój zakres obowiązków, Codzienny kontakt z klientami – Twoja rola zapewnia płynność obsługi zamówień i buduje pozytywny wizerunek naszej firmy., Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień oraz monitorowanie ich realizacji – od pierwszego kontaktu..
2025-11-14 13:40:46Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa Klientów (kontakt telefoniczny i mailowy), Stacjonarne wsparcie działań Regionalnych Przedstawicieli Handlowych, Wprowadzanie zamówień oraz przygotowywanie ofert (instalacje grzewcze, sanitarne,..
2025-11-14 09:40:40Twój zakres obowiązków, Słuchawka to Twoje naturalne środowisko?, Uwielbiasz rozmawiać z klientami i nie boisz się sprzedaży?, Dołącz do naszego zespołu telesprzedaży w Grupie Morizon-Gratka..
2025-11-13 15:40:43Twój zakres obowiązków, Pełna obsługa klienta, Przyjmowanie zleceń poprzez email, Przygotowywanie wycen, Wpisywanie zleceń do systemu rezerwacji, Stały kontakt z klientem, Pozyskiwanie nowych klientów, Umiejętność składania przetargów mile..
2025-11-12 16:40:32Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak b
2025-11-12 15:34:30Twój zakres obowiązków, Zapewnienie kompleksowej obsługi Klientów Kluczowych – od codziennego kontaktu po wsparcie strategiczne, Dbanie o wysoki poziom satysfakcji i jakości obsługi – monitorowanie wyników, analizowanie opinii i wdrażanie..
2025-11-12 12:40:45Twój zakres obowiązków, Kontakt telefoniczny, e-mailowy oraz za pośrednictwem systemu z klientami firmy, Kompleksowa obsługa klientów w zakresie Obsługi Klienta, Obsługa reklamacji, Współpraca z działami wewnętrznymi firmy, Wprowadzanie i..
2025-11-12 08:40:18Twój zakres obowiązków, Wsparcie w obsłudze i realizacji zamówień od klientów krajowych i zagranicznych;, Wsparcie w procesie fakturowania i wystawiania korekt;, Komunikacja z klientami w zakresie dostaw, faktur, korekt;, Utrzymywanie porządku i
2025-11-07 16:40:38Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa klientów – przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, prowadzenie rozmów inbound/outbound., Realizacja zapytań klientów i przekazywanie spraw do odpowiednich działów., Utrzymywanie wysokich..
2025-11-07 15:40:55Twój zakres obowiązków, Każdego dnia będziesz wspierać naszych klientów i partnerów przez telefon, pomagając im w rozwiązywaniu problemów z systemami i aplikacjami biznesowymi. , Pomożesz im lepiej poznać nasze produkty, programy i usługi z grup
2025-11-07 09:40:50