Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie pracowników w zakresie problemów z oprogramowaniem i sprzętem IT (I linia Service Desk)., Rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie Service Desk., Inwentaryzacja i obsługa sprzętu IT., Przygotowywan
2025-11-21 10:41:21Nasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oPersonal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandMinimum 2-3 lata doświadczenia jako ServiceNow Administrator / Support Specialist. Mindset: Lubisz pracę z ludźmi, masz cierpliwość do użytkowników i chcesz rozwijać się w ścieżce administracyjnej/utrzymaniowej. Bardzo dobra znajomość języka ang
2025-12-05 10:25:17IT LeasingTeamTwój zakres obowiązków, Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz sieci., Przygotowywanie, inwentaryzacja i bieżące utrzymanie sprzętu komputerowego., Wsparcie infrastruktury..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa sal konferencyjnych., Utrzymanie porządku w salach., Obsługa cateringu kawowego...
2025-12-05 10:41:26Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników: Przyjmowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie incydentów oraz wniosków poprzez system ticketowy Jira, w tym wsparcie zdalne dla użytkowników z różnych krajów., Wsparcie środowiska Microsoft.
2025-12-01 12:41:33Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz klientów zewnętrznych., Bieżące wsparcie techniczne użytkowników w obszarze rozwiązywania problemów sprzętowych, systemowych oraz.
2025-11-21 15:41:49Your responsibilities, Provide first level support to customers in relation to IT requests and incidents including software and hardware related issues, Assist users over the telephone, through e-mail, voice mail, chat, over web interface and..
2025-11-20 12:41:58Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydat ów na stanowisko:Service DeskLokalizacja: Warszawa / Rondo ONZModel pracy: hybrydowy (3 dni z biura)Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)Stawka: do 60PLN/h net+VATStart date: ASAP / max
2025-11-20 11:53:56Service Desk Warszawa - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2025-11-20 06:31:01Hays PolandTwój zakres obowiązków, Obsługa podstawowych zgłoszeń IT., Diagnozowanie i rozwiązywanie typowych problemów użytkowników., Komunikacja z użytkownikami i dokumentowanie zgłoszeń., Instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowników., Tworzenie
2025-11-19 18:03:27Your responsibilities, Answers inbound customer calls and / or transforms information from any customer service channel into the ticket system., Checks to ensure reported incidents are covered by contract and that all caller information, includi
2025-11-19 18:03:17Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Młodszy/a Specjalista/ka ds. Service Desk w Warszawie WymaganiaZainteresowanie branżą IT (doświadczenie mile widziane
2025-11-17 21:25:15Your responsibilities, Providing 1st level support to end-users, ensuring requirements are fully met according to best practices and processes within KMD, Acting as the single point of contact for all support tickets coming via different..
2025-11-12 11:40:49Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń problemów technicznych i zapytań użytkowników, Zapewnianie wsparcia technicznego użytkownikom końcowym, w tym obsługę sprzętu EUD, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych w tym systemu
2025-11-05 15:40:52Wymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eKontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003ePracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą\u0
2025-10-28 17:10:04Bank MillenniumObowiązki: Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT Rozwiązywanie i klasyfikowanie problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym Wsparcie w nadzorowaniu firm zewnętrznych wspomagających procesy IT Tworzenie i akt
2025-10-24 13:53:55Bank milleniumIT Service Desk 1st line AnalystYour responsibilities Handling technical notifications by the ticket service ( ServiceNow), email, phone Remote IT support to company global users Diagnosing and solving technical problems Assists employees with i
2025-10-16 06:59:51DLA PIPER GSC POLAND sp. z o.oIT
2025-08-27 08:55:02Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych, współpraca z wewnętrznymi działa
2025-12-05 08:40:23Twój zakres obowiązków, bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników i użytkowniczki,, zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (kontakt z zewnętrznymi serwisami),, instalacja nowych komputerów i..
2025-12-01 11:41:55Twój zakres obowiązków, Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez jasną i zrozumiałą komunikację, zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej, Aktywne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem..
2025-11-05 11:40:49Multilingual Service Desk Engineer49_744000091616735Obowiązki In a nutshellAre you passionate about IT and eager to grow your career in a dynamic, international environment? Join our multilingual Service Desk team in Barcelona, where you’ll be t
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oZakres obowiązków:1) pobieranie faktur z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF),2) weryfikacja poprawności danych na fakturach,3) przekazywanie faktur do poszczególnych komórek merytorycznych i jednostek organizacyjnych,,4) dbałość o terminowość płat
2025-12-05 18:40:35Zadania Serwisowanie, naprawa i konserwacja maszyn oraz urządzeń budowlanych, Przeprowadzanie przeglądów technicznych
2025-12-05 11:30:40Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..
2025-12-05 10:45:44Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..
2025-12-05 10:45:04Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-05 07:30:37