Bruno Tassi to jeden z liderów ogólnopolskiej dystrybucji produktów spożywczych i FMCG. Od ponad 30 lat dostarczamy naszym Klientom sprawdzone rozwiązania logistyczne i dystrybucyjne, obsługując miesięcznie ponad 10 000 Partnerów w całej Polsce
2025-12-16 21:05:25Twój zakres obowiązków, Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;, Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą;, Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych;, Prowadzenie dokumentacji medycznej..
2025-11-23 15:41:08Twój zakres obowiązków, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy,, doradztwo i utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientami,, bieżąca obsługa klienta (telefoniczna i mailowa),, dbanie o wysoki poziom jakości..
2025-11-23 11:41:08Twój zakres obowiązków, Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;, Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą;, Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych;, Prowadzenie dokumentacji medycznej..
2025-11-22 15:41:07Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i weryfikacja reklamacji jakościowych od klientów;, Ścisła współpraca z Klientami oraz innymi oddziałami w tematach związanych z jakością – głównie kontakt telefoniczny oraz e-mailowy;, Utrzymania bieżącego.
2025-11-22 00:40:15Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych, w tym obsługa posprzedażowa i reklamacyjna,, prowadzenie dokumentacji sprzedaży w systemie komputerowym,, współpraca z dostawcami zagranicznymi w zakresie rozwoju oferty
2025-11-21 15:41:50Oferta idealna dla: osób z obszaru Logistyka, Administracja i Zarządzanie Jeśli masz już pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i sprawnie posługujesz się językiem angielskim, ta oferta jest dla Ciebie! Będziesz dbać o płynny przepływ zamówie
2025-11-21 14:19:01No LimitTwój zakres obowiązków, Obsługa Klienta w zakresie prac związanych z przyjmowaniem, realizacją i rozliczaniem zleceń serwisowych z wykorzystaniem aplikacji eSNote,, Rejestracja zgłoszeń usterek (zleceń), monitorowanie statusu zgłoszeń, monitowan
2025-11-21 12:41:29ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 10:58:09Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa klientów wg standardów obowiązujących w firmie., Obsługa systemu w zakresie zamówień, fakturowania, korekt., Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych., Sprawne reagowanie na potrzeby klienta., Dbanie o prawidłowy obieg..
2025-11-19 18:03:27Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientem w temacie reklamacji, przekazywanie zgłoszeń reklamacyjnych do gwaranta, koordynowanie odbioru reklamowanego towaru od Klienta, umawianie wizyt serwisowych w domu Klienta,..
2025-11-19 18:03:26Twój zakres obowiązków, Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości., Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej., Przygotowywanie prostych..
2025-11-17 10:40:44Nr ref.: M>18-31.10
2025-10-31 14:18:06FALLWORK Sp. Z O. ODla naszego klienta, amerykańskiej, międzynarodowej korporacji z branży FMCG, poszukujemy Specjalisty/ki ds. obsługi klienta, zwrot ów i raportowaniaOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • telefoniczną i mailową obsługę klienta bizne
2025-10-24 11:53:57Nr ref.: M>10-23.10
2025-10-24 08:35:46FALLWORK Sp. Z O. OWymaganiaMinimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.Biegłość w języku polskim (warunek konieczny)
2025-10-22 08:05:06Praca.plSpecjalista / Specjalistka Biura Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji związanej z obrotem towarowym – wystawianie faktur sprzedaży. Prowadzenie ewidencji magazynowej, wystawianie dokumentów PZ i WZ w obrocie towarow
2025-10-15 06:59:56CALDO WENTYLACJA SP. Z O. O 5,0Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientaTwój zakres obowiązków Telefoniczna obsługa klienta w zakresie wynajmu pojazdów, Mailowa korespondencja z klientami dotycząca rezerwacji i wynajmu, Obsługa klienta za pośrednictwem innych kanałów kom
2025-10-15 06:59:55Kaizen Rent Spółka AkcyjnaWymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-10-13 16:39:12ZUS Oddział w Elblągu 2,4Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków Obsługa klientów, kierowców oraz kontrahentów Nadzorowanie obiegu dokumentów Wystawienie dokumentów sprzedaży Nasze wymagania Wykształcenie min. średnie Komunikatywna znajomość
2025-10-04 06:59:54Tarczyński S.AWymagania Preferowane wykształcenie wyższe
2025-09-24 08:23:03Opublikowana 09:47:01. BiałystokDołącz do Kuchni Vikinga – największego dostawcy dań gotowych w Polsce. Poszukujemy osoby… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-17 19:06:58Kuchnia VikingaOpublikowana 14:40:58. About The JobJesteśmy zespołem, który każdego dnia wspiera klientów i dba o najwyższą jakość… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-17 19:06:56DanoneWymagania: Wykształcenie średnie (kierunek techniczny, ekonomiczny)Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze dystrybucji lub sprzedaży energii elektrycznej, obsługi klientaWiedz
2025-09-10 16:51:02TAURON Dystrybucja S.AOpublikowana 12:11:51. O nasUnidevelopment SA jest deweloperem działającym od ponad 15 lat. Posiada ugruntowaną pozycję na… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-08 18:52:01Grupa UNIBEPBankowość korporacyjno-inwestycyjna
2025-09-04 08:20:01PKO Bank PolskiOpublikowana 20:00:49. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-04 07:52:01Medicover PolskaOpublikowana 20:00:48. Opis StanowiskaW tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-08-22 07:52:01Medicover PolskaWymaganiaDoświadczenie w obszarze obsługi klienta (mile widziane w call center). Nastawienie na cel, skuteczność w działaniu. Zdolności negocjacyjne i ko
2025-08-21 07:52:01nocowanie.plZAKRES OBOWIĄZKÓW: Dla naszego Klienta z branży ciepłowniczej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.Miejsce pracy: ŁódźTwoje zadania:· e - mailowa i telefoniczna obsługa klienta · rejestracja spraw przychodzący
2025-12-15 18:30:12Grafton Sp. Z o.oWhat We’re Looking For Must-have: 5+ years of experience as a Business Analyst in data platform, data engineering, or analytics foundation initiatives Proven experience working with enterprise-scale data pipelines and datasets Strong ability to
2025-12-13 10:25:13hubQuestLocation: 3 days/week in the Krakow office Skills & Qualifications: Minimum 3 years of experience in IT risk management, ideally in the pharmaceutical or healthcare sector. Experience participating in TPRM (Third-Party Risk Management) activitie
2025-12-11 10:25:20GaldermaAt least 8 years of relevant professional IT experience Minimum 5 years of proven project experience in a similar position or profile At least bachelor’s degree Minimum C1 level proficiency in English (certification is an advantage) At least two
2025-12-10 10:25:16BritenetKoniec roku to u mnie nie zwalnianie tempa, a intensywne poszukiwania NAJLEPSZYCH PEREŁEK do Zespołu! Koniec Grudnia to idealny moment, by podjąć odważne decyzje i zacząć budować mocny fundament na przyszły rok. Szukasz zmiany? Mam dla Ciebie sz
2025-12-17 21:05:26Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu
2025-12-17 18:28:55Twój zakres obowiązków, Obsługa systemów elektronicznych obiegu dokumentów i faktur, Prowadzenie rejestrów dokumentów, odbiór i wysyłka korespondencji, Rezerwacje i organizacja podróży służbowych, Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych,..
2025-12-17 17:41:10Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników / Service Desk, • Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępne weryfikowałnie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo,, • Kontakt z klientem, konsultowanie oraz pomaganie w..
2025-12-17 17:41:09Twój zakres obowiązków, Bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników, Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (współpraca z zewnętrznymi serwisami), Instalacja nowych komputerów oraz oprogramowania,..
2025-12-17 16:41:01Twój zakres obowiązków, Efektywna sprzedaż produktów finansowych w zakresie kredytów, leasingów, wynajmu, Efektywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, Pozyskiwanie nowych i aktywizacja dotychczasowych klientów, Bieżąca obsługa klientów zgodni
2025-12-17 16:41:01Twój zakres obowiązków, Bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników, Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (współpraca z zewnętrznymi serwisami), Instalacja nowych komputerów oraz oprogramowania,..
2025-12-17 16:41:01TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów w systemie • Analiza zgłoszeń reklamacyjnych oraz weryfikacja dokumentów • Kontakt
2025-12-17 16:29:00Specjalista ds. Zapewnienia Zgodności (COMPLIANCE)Miejsce pracy: Miejsce Piastowe k/KrosnaTryb pracy: stacjonarnaRodzaj umowy: umowa o pracęWymiar: pełny etatJesteśmy producentem sypialnianych mebli tapicerowanych. Stawiamy na jakość wykonania
2025-12-17 16:25:01Twój zakres obowiązków, Reprezentuj znaną markę sprzętu elektronicznego, pomagając klientom poprzez telefon, Obsługuj gwarancje i koordynuj procesy naprawcze ️, Organizuj zwroty, przyjęcia, reklamacje, aby zapewnić jak najlepszą obsługę..
2025-12-17 15:41:29Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny (połączenia przychodzące), odpisywanie na wiadomości czat i e-mail;, aktywizacja klientów;, kontakt z innymi działami firmy;, udzielanie pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów
2025-12-17 15:41:29Your responsibilities, Information Compliance Advisory: Cooperating with multi-level internal stakeholders and business partners across the organization to ensure proper information compliance assessments execution., Privacy Contracting: Review
2025-12-17 15:41:29Twój zakres obowiązków, Uczestniczysz w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności w zakresie jego oceny, monitorowania i raportowania, Oceniasz i monitorujesz poziom ryzyka braku zgodności z wykorzystaniem mapy ryzyka i metodologii oceny..
2025-12-17 15:41:29Twój zakres obowiązków, Profesjonalne wsparcie Klienta w wyborze roweru i akcesoriów,, Przygotowywanie rowerów do sprzedaży,, Obsługa punktu kasowego,, Utrzymanie porządku i standardów firmowych...
2025-12-17 15:41:29Your responsibilities, Provide first-line IT support to end users, ensuring timely resolution of incidents and service requests in line with agreed SLAs and KPIs., Actively monitor and manage support queues, reducing wait times and preventing..
2025-12-17 15:41:28Twoja rola Uczestniczysz w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności w zakresie jego oceny, monitorowania i raportowania Oceniasz i monitorujesz poziom ryzyka braku zgodności z wykorzystaniem mapy ryzyka i metodologii oceny ryzyka Wyceniasz
2025-12-17 15:15:23Twoja rola Uczestniczysz w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności w zakresie jego oceny, monitorowania i raportowania Oceniasz i monitorujesz poziom ryzyka braku zgodności z wykorzystaniem mapy ryzyka i metodologii oceny ryzyka Wyceniasz
2025-12-17 15:15:23Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-17 14:58:02