Zakres obowiązków:Przyjmowanie, identyfikacja i diagnoza zgłoszeńZdalne wsparcie techniczne dla użytkowników zewnętrznych (remote desktop support)Zapewnienie kompleksowej obsługi IT zgodnej z oczekiwaniami klientaWspółpraca z zagranicznymi oddziałami
2024-05-13 11:54:01Posługujesz się biegle językiem francuskim? Sprawnie komunikujesz się w języku angielskim? Posiadasz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku?Mamy pracę dla Ciebie na stanowisku Service Desk Specialist with French and English w organizacji specja
2024-05-06 11:53:58Your new company For our Client, international company located in Bielsko-Biała, we are currently looking for IT Service Desk Specialist (1st level local support).Your new role Holding the role, you will be responsible for: • Handling reports regardi
2024-05-06 11:53:57OczekujemyDoświadczenia zdobytego w działach obsługi KlientaZnajomości języka francuskiego na poziomie min. B2Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1Umiejętności pracy w dynamicznym środowiskuWys
2024-04-30 09:12:04Praca hybrydowaMiędzynarodowe środowisko pracy
2024-05-08 17:59:03Penta Hospitals to wiodąca grupa w branży medycznej. Jesteśmy największym w Polsce właścicielem szpitali i przychodni na rynku prywatnych usług medycznych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i ugruntowaną..
2024-04-23 10:46:45EMC Instytut MedycznyJunior Service Desk Specialist with European Languages15210Obowiązki Provide 1st line support through phone, chat and e-mail; Log and prioritize incidents and service requests in a ticketing system and route it to a proper resolution group according
2024-05-01 11:00:17ArcelorMittal PolandService Desk SpecialistTwój zakres obowiązków Przetwarzanie zgłoszeń IT dotyczących żądań serwisowych lub incydentów Utrzymywanie, monitorowanie i wspieranie maszyn wirtualnych Aktualizacja dedykowanego oprogramowania Raportowanie działań, czasu prac
2024-04-29 18:00:11IVIEW RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ...Your responsibilities, 1st level of support for system users in resolving requests, ticket queue management in the Jira system, cooperation with customers within METRO group (it's not a call center), timely data entry into the system in accordance..
2024-04-21 00:40:05Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie,, realizacja zgłoszeń,, współpraca z działami wsparcia w zakresie obsługi zgłoszeń,, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie..
2024-04-22 10:40:37Your responsibilities, Handling reports regarding IT systems (by phone or via the reporting system);, Managing user accounts in the company's systems;, Efficient problem solving and response to system failures;, Office network administration,..
2024-04-12 16:40:27Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi,, bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów,, obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel..
2024-04-12 15:40:37