ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-22 15:30:07Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy na szkoleniu wstępnym - obsługa przychodzących zapytań klientów dotyczących zamówień i wysyłki zamówionych towarów w sklepie internetowym - odpowiadanie w jęz
2025-12-06 07:30:06SALESHRZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługą komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon. - Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów. - Wspieraniem klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!). - Rozpozna
2025-12-09 07:30:15Apilo Sp. z o.oTwój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
2025-12-24 15:21:43Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów znanej marki odzieżowej zgodnie z obowiązującymi standardami Kontakt z klientami przez telefon, e-mail, media społecznościowe i czat na żywo Udzielanie rzetelnych i precyzyjnych informacji w odpowie
2025-12-24 14:40:04InnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia mieszkańców województwa pomorskiego w zakresie transportu publicznego. Udziałowcami spółk
2025-12-24 10:21:04Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń technicznych w systemach FM zgodnie ze standardem obsługi Sodexo, Monitorowanie i raportowanie realizacji prac serwisowych, statusów zleceń, Obsługa systemów inteligentnego budynku w.
2025-12-24 09:40:57ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice,obsługa komputera -Subiekt - Inne wymagania: umiejętność obsługi programu Subiekt lub innego systemu do
2025-12-24 07:31:16Natural Cezary SzajrychManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-12-24 05:25:12Twój zakres obowiązków, dzwonienie do klientów, przedstawianie oferty, aktywne realizowanie celów sprzedażowych przez telefon, wprowadzanie danych do systemu, zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie stałych relacji z..
2025-12-23 16:41:05Twój zakres obowiązków, Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów., Udzielanie informacji na temat realizacji usługi., Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów., Rejestrowanie zgłoszeń i aktualizowanie danych w systemie.,..
2025-12-23 15:41:26Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych gości indywidualnych poprzez kontakt telefoniczny, mailowy oraz kanały online., Prezentowanie oferty apartamentów, pakietów pobytowych oraz usług dodatkowych w sposób dopasowany do potrzeb..
2025-12-23 14:41:29Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa Klientów w zakresie sprzedaży mieszkań, opracowywanie dokumentów deweloperskich oraz udział w zawieraniu transakcji, kompletowanie i koordynowanie dokumentów dotyczących proce
2025-12-23 11:41:35InnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia mieszkańców województwa pomorskiego w zakresie transportu publicznego. Udziałowcami..
2025-12-23 11:23:19Rekrutujemy do OVB Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś
2025-12-23 10:59:48Marta MosakowskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-22 15:30:07Grafton Sp. Z o.oOpis stanowiska Telefoniczne wsparcie klientów w zakresie produktów elektronicznych Koordynacja napraw, zwrotów i procesów reklamacyjnych Prowadzenie klientów przez proces zakupowy i doradztwo w zakresie usług dodatkowych Zapewnienie wysokiej ja
2025-12-22 15:10:19Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji
2025-12-22 11:50:02OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma działająca w obszarze finansów i ubezpieczeń. Naszą misją jest wspieranie ludzi w realizacji celów finansowych oraz zapewnianiu im bezpieczeństwa. Szukamy osób, którym zależy na rzetelnej obsłudze
2025-12-22 10:59:41Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, Pierwszy kontakt telefoniczny z osobami zainteresowanymi szkołą, Rozmowy z rodzicami na temat edukacji. To miły i interesujący dla klientów temat. Nie będziesz sprzedawać ubezpieczeń, pożyczek, czy zapraszać na spotkania
2025-12-22 10:41:08Twój zakres obowiązków, Koordynowanie procesu realizacji zamówień, Wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby odprawy celnej, kontakt z agencjami celnymi i przewoźnikami, Kontrola stanu należności, Kontakt e-mailowy i..
2025-12-22 09:41:06Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji, Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert, Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych
2025-12-22 09:41:06Twój zakres obowiązków, analiza, przygotowywanie i wprowadzanie do systemów informatycznych danych dotyczących bieżącej pracy, opracowywanie i aktualizowanie szczegółowych harmonogramów, w oparciu o cele określone w kontrakcie, prowadzenie dział
2025-12-22 08:40:36Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-19 22:40:02Duża Firma produkcyjna z wieloletnim doswiadczeniem poszukuje osoby do pracy na stanowisko specjalista do spraw obsługi klienta. umowa o prace wymagane orzeczenie o niepełnospawnosci Udział w rekrutacji w ramach projektu "Kompas kariery " współf
2025-12-19 15:05:29Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu wycen, Zarządzanie procesem przetwarzania zamówień klientów we współpracy z Działem Technicznym i Działem Zakupów, Wprowadzanie zamówień klientów do systemu ERP, Raportowanie statusów wycen oraz zamówi
2025-12-19 12:41:18Twój zakres obowiązków, Obsługa i rozwiązywanie zapytań klientów zarówno telefonicznie, jak i przez system zgłoszeń., Rozwiązywanie problemów, diagnoza i usuwanie usterek poprzez wsparcie zdalne., Delegowanie techników terenowych w sytuacjach, g
2025-12-19 12:41:18Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za obsługę informacyjną klientów;, Odpowiadanie na wiadomości klientów zgodnie z wymaganiami firmy;, Wymagana znajomość języka polskiego;, Możliwa jest praca z domu, jednak wymagany jest telefon komórkowy
2025-12-19 11:41:38Zakres obowiązków Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w sprawach księgowych i kadrowych Wsparcie działu księgowości w organizacji dokumentów i komunikacji z klientami Przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu CRM, kompletowanie
2025-12-19 08:21:09Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..
2025-12-19 08:10:04Opis stanowiska: codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów przyjmowanie i koordynowanie realizacj
2025-12-19 07:27:34Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich
2025-12-19 07:27:34Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-19 07:27:34Twój zakres obowiązków, Pierwszy kontakt telefoniczny z osobami zainteresowanymi szkoleniami., Krótka rozmowa informacyjna i weryfikacyjna., Przedstawienie procesu dofinansowania., Dopasowanie i przesłanie odpowiedniej opcji szkoleniowej.,..
2025-12-18 16:40:59Twój zakres obowiązków, Kompletacja niezbędnych informacji i dokumentów do realizacji zamówień, Koordynacja procesów realizacji zamówień (naszych produktów stalowych), Systematyczne wprowadzanie zamówień do systemu, Aktualizacja bazy danych..
2025-12-18 14:41:24Twój zakres obowiązków, Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, Telefoniczne umawianie spotkań projektowych, Dbanie o jakość rozmów z klientami, Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.
2025-12-18 12:41:23Twój zakres obowiązków, Terminowe generowanie raportów dla klienta, Przyjmowanie zleceń dostawy od Sklepu i Klientów-odbiorców, Przyjmowanie reklamacji od klientów, Przyjmowanie płatności za usługę w zdefiniowanych formach (gotówka, karta..
2025-12-18 12:41:23Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy - telefoniczna, mailowa i bezpośrednia,, aktywne doradztwo i pomoc w doborze akcesoriów z oferty firmy,, obsługa systemu sprzedażowego oraz bieżące wprowadzanie
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, Bieżąca i kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów biznesowych w języku polskim (system zgłoszeń, monitoring statusu, informacja zwrotna mailowo i telefonicznie), Instalacja, konfiguracja oraz zdalny serwis oprogramowania dl
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klienta w kanale tradycyjnym, wprowadzanie zamówień do systemu oraz koordynacja ich realizacji, przygotowywanie ofert oraz cenników, współpraca z przedstawicielami handlowymi, opracowywanie planów sprzedaż
2025-12-18 09:41:07Agencja z którą współpracujemy - OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeńs
2025-12-18 06:59:50Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, Telefoniczne pozyskiwanie klientów biznesowych (B2B) - prowadzenie rozmów typu cold calling, nawiązywanie relacji i profesjonalne prezentowanie usługi przydzielonej projektowi, Rozpoznawanie potrzeb klientów, budowanie..
2025-12-18 00:40:10Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień oraz monitorowanie procesu ich realizacji, Budowanie pozytywnych relacji z klientami w środowisku międzynarodowym oraz dbanie o wysoki standard komunikacji, Kontrola terminowości dostaw do klientów,..
2025-12-17 15:41:29Twój zakres obowiązków, Jako Doradca Klienta w naszym Call Center będziesz odpowiedzialny za profesjonalną obsługę naszych klientów. Pracując w dynamicznym środowisku finansowym, będziesz na co dzień wspierać klientów w zakresie produktów..
2025-12-17 15:41:28Placówka Partnerska Santander Bank Polska S.A. w Bojanowie zatrudni na stanowisko: SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM Dołącz do nas, jeśli: • Posiadasz wykształcenie min. średnie • Masz doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętni
2025-12-17 14:45:02Wedding pl – Poznaj nas: Wedding.pl to największy w Polsce marketplace w branży ślubnej. Od 8 lat pomagamy łączyć przyszłe Pary Młode z dostawcami usług ślubnych. Na co dzień wspieramy Narzeczonych w przygotowaniach ich najważniejszego dnia w..
2025-12-17 14:41:18Twój zakres obowiązków, Obsługa komunikacji telefonicznej oraz email z klientami,, Wystawianie faktur oraz innych dokumentów sprzedażowych,, Umawianie terminów realizacji z klientami,, Obsługa systemu CRM, Koordynacja zleceń realizowanych przez
2025-12-17 10:41:10Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-17 10:41:09Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń technicznych w systemach FM zgodnie ze standardem obsługi Sodexo, Monitorowanie i raportowanie realizacji prac serwisowych, statusów zleceń, Obsługa systemów inteligentnego budynku w.
2025-12-17 09:41:05Typ zatrudnienia: Pełny etat Opis stanowiska: Poszukujemy osoby do działu obsługi klienta w branży energetycznej, która będzie odpowiedzialna za obsługę umów oraz zgłoszeń reklamacyjnych. Twoje główne zadania będą obejmować: • Obsługa umów: Przy
2025-12-17 05:05:25Miejsce pracy: Sosnowiec Niwka Szukasz pracy i chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe? A może zastanawiasz się nad zmianą dotychczasowego miejsca pracy? Poszukujemy zaangażowanych, punktualnych i sumiennych osób do podjęcia współpra
2025-08-25 21:05:30Szanowni Państwo, Do naszego zespołu obsługi klienta poszukujemy energicznej i komunikatywnej osoby, która zajmie się nie tylko pomocą naszym słuchaczom ale także prowadzeniem i rozwijaniem naszych kanałów społecznościowych na TikToku oraz Faceb
2025-10-28 15:05:28