ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi i firmowymi połączenia wychodzące Wstępna analiza potrzeb finansowych klienta Umawianie spotkań z doradcami stacjonarnymi Budowanie profesjonalnych relacji z klientami Praca
2025-10-30 21:05:27Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa Klientów oraz aktywna sprzedaż, Obsługa kasy fiskalnej, Przygotowywanie posiłków z oferty Wild Bean Cafe, Dbałość o ekspozycję produktów i czystość na stacji..
2025-12-08 16:41:09BP POLSKA SERVICES Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54MED-POLONIA Sp. z o.o. Powstała w 2008 roku Med-Polonia to zarówno nowoczesne przychodnie, jak i innowacyjny szpital. Med-Polonia to kompetentny personel, wybitni lekarze, wysoki poziom leczenia, sprzęt najwyższej klasy, szeroka oferta medyczna
2025-12-08 15:05:26Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży i logistyki., Wystawianie i ewidencjonowanie faktur, zamówień, dokumentów magazynowych w systemie COMARCH ERP XL., Koordynowanie przepływu dokumentów, dbanie o prawidłowy obieg informacji w..
2025-12-08 14:41:29Twój portal z ofertami pracy
2025-12-08 12:54:06DevireTwój zakres obowiązków, Umawianie spotkań handlowych, Dbanie o jakość, Udzielanie informacji o produkcie, Tworzenie notatek po rozmowie, Obsługa dużej liczby kontaktów dziennie, Praca zespołowa..
2025-12-08 12:41:47Patrycja beżykTwój zakres obowiązków, mailowa oraz telefoniczna obsługa klientów i udzielanie informacji o usługach platformy Skysupport.pl, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących spraw pasażerskich (opóźnienia, odwołania lotów, zagubiony bagaż),, przygotowywanie
2025-12-08 11:41:56Twój zakres obowiązków, Kontakt telefoniczny z klientem w celu pozyskania potencjalnego klienta / Badania potrzeb klienta, Raportowanie wyników, Budowanie stałych relacji z klientami..
2025-12-08 11:41:55Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zleceń, obsługa obecnej bazy klientów,, Pozyskiwanie nowych kontrahentów,, Ewidencjonowanie wyników,, Reprezentowanie firmy na spotkaniach i wydarzeniach,, Nadzór nad realizacją zleceń...
2025-12-08 09:41:24Twoim głównym zadaniem będzie odpowiadanie na wiadomości z wykorzystaniem przygotowanych szablonów i gotowych odpowiedzi. Praca jest prosta i intuicyjna – polega na starannym dobieraniu treści odpowiednich do kontekstu rozmowy oraz ich wklejaniu
2025-12-08 08:21:15Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..
2025-12-07 18:25:40Opis stanowiska Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń
2025-12-07 13:20:02Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spot
2025-12-07 12:40:02Hybrydowy model pracyTranzycja procesów z Francji
2025-12-06 17:59:01Twój zakres obowiązków, Promocja marki oraz cech wyróżniających produkty Nationale-Nederlanden w Twoim otoczeniu;, Pozyskiwanie poleceń (z własnych źródeł kontaktów) i zachęcanie do spotkań potencjalnych klientów z naszym Doradcą...
2025-12-06 15:41:20Nationale NederlandenDołącz do naszej ekipy medycznej i stań się #bohaterem opieki zdrowotnej! Szukamy Ciebie jeśli: ukończyłeś / aś specjalizacje lub jesteś w jej trakcie obsługa komputera nie jest Ci obca posiadasz zdolność do słuchania i rozumienia potrzeb naszyc
2025-12-06 11:29:57Medicover Sp. z o. oDołącz do naszej ekipy medycznej i stań się #bohaterem opieki zdrowotnej! Szukamy Ciebie jeśli: ukończyłeś / aś specjalizacje lub jesteś w jej trakcie obsługa komputera nie jest Ci obca posiadasz zdolność do słuchania i rozumienia potrzeb naszyc
2025-12-06 11:29:57Medicover Sp. z o. oDołącz do naszej ekipy medycznej i stań się #bohaterem opieki zdrowotnej! Szukamy Ciebie jeśli: ukończyłeś / aś specjalizacje lub jesteś w jej trakcie obsługa komputera nie jest Ci obca posiadasz zdolność do słuchania i rozumienia potrzeb naszyc
2025-12-06 11:29:57Medicover Sp. z o. oObsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-06 11:05:03Zatrudnimy energiczne i komunikatywne osoby do naszego zespołu w Call Center!Miejsce pracy: Bautzen/Görlitz Ogłoszenie o Pracę: Pracownicy do Call Center!Obowiązki Kontakt telefoniczny z klientami Prezentacja oferty firmy Udzielanie informacji o
2025-12-06 10:59:44Bindan GmbH (dawniej Partner Personaldienste...Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego opracowywanie materiałów informacyjn
2025-12-06 07:29:32Twój zakres obowiązków, kompleksowa opieka nad pacjentem, prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej, dbałość o zachowanie wysokich standardów medycznych..
2025-12-06 00:40:15MedicoverOpis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Twój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Aktywny udział w procesie pozyskiwania klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami, Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, dbałość o ich jakość i terminowość, Planowanie corocznych audytów.
2025-12-05 15:41:49Twój zakres obowiązków, Jako lider zespołu Contact Center Evolution, będziesz wspólnie z Inżynierem Contact Center oraz przy współpracy z Account Managerem analizował potrzeby klienta, przygotowywał demonstracje systemów, dobierał rozwiązanie i
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, Opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z projektowaniem sieci światłowodowych, Wykonywanie niezbędnych uzgodnień związanych z procesem budowlanym, Współpraca z różnymi działami w celu uzyskania niezbędnych..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klientów, przyjmowanie, realizacja i wydawanie zamówień, drukowanie i skanowanie od A4 do A0, prace wykończeniowe – oprawa wydruków, laminowanie, cięcie, praca w systemie 3 zmianowym 24/7..
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, Udzielanie informacji Klientom przez telefon (połączenia przychodzące),, Pomoc w rozwiązywaniu bieżących spraw i zgłoszeń,, Dbanie o pozytywne doświadczenia Klientów podczas każdej rozmowy..
2025-12-05 09:41:18Opis stanowiska Rekrutacja: Prowadzenie procesu rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym aktywne kontakty telefoniczne (outbound). Sprzedaż: Skuteczna realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Obsługa: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi słucha
2025-12-05 08:30:02Twój zakres obowiązków, Twoje zadania, ● Bieżąca obsługa poczty mailowej – odpowiadanie na zapytania klientów, przekazywanie spraw dalej, pilnowanie, żeby żadna wiadomość nie została bez reakcji., ● Odbieranie i wykonywanie telefonów – zarówno o
2025-12-04 19:40:13Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
2025-12-04 18:31:00Your responsibilities, Responsible for the system O&M of customer service applications, AICC queuing routing, and SBC voice gateway., Be responsible for version deployment, release, upgrade, and change of the European platform, routine system..
2025-12-04 17:41:07Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie ofert: będziesz odpowiedzialny/a za wyszukiwanie i weryfikację potencjalnych ofert nieruchomości,, praca z Klientem: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami poprzez rozmowy telefoniczne w celu
2025-12-04 16:41:03Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.Specjalista_Specjalistka ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: JasłoNr ref: OK/12/25Twój zakres obowiązków:- stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi- przygotowywanie ofert sprzedażowych
2025-12-04 16:25:04MED-POLONIA Sp. z o.o. Powstała w 2008 roku Med-Polonia to zarówno nowoczesne przychodnie, jak i innowacyjny szpital. Med-Polonia to kompetentny personel, wybitni lekarze, wysoki poziom leczenia, sprzęt najwyższej klasy, szeroka oferta medyczna
2025-12-08 15:05:26