Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-22Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Zatrudnię pomocnika na dachy oraz blacharza dekarza praca warszawa okolice
2025-10-06 05:05:26Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27Zakres obowiązków:Obsługa klientów przy recepcji (rezerwacje, płatności, udzielanie informacji), dbanie o porządek i przyjazną atmosferę w sali, czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas zabawy. Praca od poniedziałku do niedzieli, w godzinach
2025-12-11 18:40:32W związku z prężnie rozwijającą się działalnością Związku Uczelni w Gdańsku im. Daniela Fahrenheita (FarU) poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w charakterze Asystenta/Asystentki Biura Do głównych zadań Asystenta_Asystentki..
2025-12-11 16:21:02Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa procesów administracyjno-biurowych., Wykonywanie prac związanych z organizacyjną i techniczną obsługą sekretariatu Prezesa., Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa, organizacja spotkań oraz podróż
2025-12-11 14:41:19Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-12-11 10:21:03Obsługa kancelarii ogólnej (przyjmowanie, rejestrowanie, dekretowanie i rozdzielanie korespondencji)Przygotowywanie przesyłek wychodzących (papierowych i elektronicznych)Obsługa interesantów i klientów kancelarii (osobiście, telefonicznie i mail
2025-12-11 05:25:18Pracownik restauracji Praca w samym sercu krakowa 5 minut od Dworca Głównego Adres Kraków Floriańska ul. Floriańska 55, Kraków Pracownik na pełny etat McDonald"s ul. Floriańska 55 Pracowni
2025-12-10 18:35:07McDonald's PolskaTwój zakres obowiązków, Zakładanie nowych akt osobowych oraz uzupełnianie założonych akt osobowych o wytworzone w trakcie zatrudnienia dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w
2025-12-10 16:41:00Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników przy obsłudze zleceń Klientów kancelarii;, wsparcie pozostałych działów kancelarii w pracach związanych z obsługą naszych Klientów;, prowadzenie kalendarza przełożonego, organizacja spotkań;, prowadzeni
2025-12-10 16:41:00Zatrudnimy osobę do prac biurowych - fakturowanie, zamówienia, koordynacja dostaw, przelewy. Oferujemy prace w stabilnej firmie. Praca 8 godzin w Jeleniej Górze. 5.000 zł netto Oczekujemy: do
2025-12-10 13:31:02Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Koordynacja przepływu i ewidencja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich, Organizacja podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli i biletów), Zapewnienie..
2025-12-09 14:41:37Szukamy osoby, która nie tylko „prowadzi biuro”, ale tworzy doświadczenie kontaktu z firmą. Kogoś, kto potrafi mówić spokojnym, ciepłym głosem, budować relację z klientem od pierwszej sekundy i reprezentować firmę w sposób elegancki, uprzejmy i
2025-12-09 12:21:04Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura: korespondencja, telefony, obsługa zebrań i spotkań, monitorowanie i zamawianie art. spożywczych, biurowych, środków czystości itp., Wydawanie przesyłek z e-sklepów., Współorganizacja imprez i wyjazd
2025-12-09 11:41:49Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna firmy tj. przyjmowanie dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp., dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, ścisła współpraca z biurem księgowym,.
2025-12-09 09:41:26Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-12-09 08:55:02Seris Konsalnet Holding jest jednym z najlepiej postrzeganych pracodawców w branży ochrony, monitoringu i usług utrzymania czystości. Firma zatrudnia ponad 18 000 osób na terenie całej Polski. Dysponujemy oddziałami we wszystkich województwach
2025-12-09 06:59:42Seris Konsalnet Holding S.A 4,9Centrum Diagnostyki i Terapii In Corpore w Częstochowie zatrudni osobę na stanowisko: pracownik recepcji Zakres obowiązków: - obsługa biura, - kontakt z pacjentami - odbieranie telefonów, - prowadzenie dokumentacji, - wystawianie faktur, - dbani
2025-12-08 21:05:36Twój zakres obowiązków, Wystawianie dokumentów księgowych i wysyłkowych., Wysyłka towarów do kontrahentów., Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami., Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów., Zapewnienie prawidłowego obiegu
2025-12-08 19:40:10Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, obsługa kierowców na bramie wjazdowej/wyjazdowej, przyjmowanie i wydawanie kontenerów oraz prowadzenie stosownej ewidencji, wykonywanie dokumentacji fotograficznej kontenerów, ocenianie stanu wizualnego kontenerów, obsług
2025-12-08 15:41:54Witam przyjmę osobę do pracy w biurze. Obsługa komputera , prace biurowe , dokumenty pracownicze , itd. Najlepiej z doświadczeniem po szkole ogrodniczej CV proszę przesyłac na mail @
2025-12-08 15:05:27Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59Twój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji dostarczonej przez klientów kancelarii., Sporządzanie pism, wniosków, zgodnie z wytycznymi, kontakt z klientami.Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym., Archiwizacja i prowadzenie..
2025-12-07 09:40:53Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Bi
2025-12-07 07:30:34Zakres obowiązków:Kosztorysowanie prac budowlanych, tworzenie harmonogramów, koordynacja podwykonawców i pracowników, negocjacje cenowe, dokumentowanie postępu prac. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnien
2025-12-05 18:40:37Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne i obsługa biura, prowadzenie korespondencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie zestawień analitycznych według przyjętych schematów z wykorzystaniem pakietu MS Office, obsługa spotkań oraz..
2025-12-05 15:41:49Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracji, Ekonomii lub Logistyki Szukamy osoby z dobrą znajomością angielskiego i MS Office, która wesprze zespół w obsłudze zamówień i fakturowaniu. Cenimy dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy
2025-12-05 14:19:01Develey Polska Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie dyrektora Biura w codziennej pracy;, wsparcie w działaniach bieżących koordynatora Biura oraz kierownika Ośrodka Szkolenia;, prowadzenie korespondencji – redagowanie pism, komunikatów, informacji , i
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, Drukowanie i bindowanie materiałów do zajęć dla kursantów (zgodnie z ustaleniami z wykładowcami i zespołem)., Obsługa barku kawowego (uzupełnianie i wymiana napojów/przekąsek, sprzątanie filiżanek)., Bieżąca codzienna..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Wystawianie i obsługa dokumentów kadrowych (umowy o pracę, skierowania), Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowo - kadrowym, Obsługa kadrowa kierowców w transporcie międzynarodowym, Współpraca z działami operacyjnymi w
2025-12-05 10:41:26You are fluent in German or Dutch or Spanish or Portuguese or Spanish or French or Swedish (B2/C1) and English is not foreign to you (B2). You demonstrate high personal culture. MS Office package has no secrets for you. You are a motivated perso
2025-12-05 10:25:17AntalOpis stanowiska organizowanie i nadzorowanie działań technicznych w biurze zgłaszanie usterek oraz prowadzenie dokumentacji technicznej kontrola stanu biura, sal spotkań i zaplecza technicznego współorganizowanie wydarzeń firmowych oraz wsparcie
2025-12-05 07:30:38Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie całej pracy biura, Prowadzenie rozliczeń likwidowanych szkód komunikacyjnych, Rejestrowanie dokumentów w programie księgowym, Wprowadzanie dokumentów do systemu bankowego, Wystawianie faktur, Przygotowanie..
2025-12-03 19:40:09Twój zakres obowiązków, wprowadzanie, porządkowanie i analizowanie danych,, obsługa programu SuperTacho,, poszerzanie wiedzy z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców,, wykonywanie bieżących zadań administracyjno-biurowych...
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole, wprowadzanie / aktualizowanie
2025-12-03 14:41:29PRACA NA PÓŁ ETATU Zakres obowiązków: • Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych – obsługa programu VULCAN KADRY • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem • Rozliczanie urlopów, zwolnień..
2025-12-03 11:46:34Opis oferty pracyNiewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura.Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji
2025-12-03 06:59:45DGP Grupa Polska Sp. z o. oZakres obowiązków:Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- telefoniczną obsługę klientów firmy- sprzedaż usługi przedłużonej ochrony serwisowej dla sprzętu Electro/RTV/AGD- obsługę systemu CRM- współudział w budowaniu profe
2025-12-02 18:40:29Zakres obowiązków:Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2025-12-02 18:40:26Twój zakres obowiązków, Obsługa kancelarii oraz archiwum Spółki., Prowadzenie dziennika korespondencji w tym rejestracja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w Spółce., Bieżąca
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe wspierające produkcję budowlaną, prowadzenie rejestru umów, zleceń i zamówień, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, likwidacja faktur przerobowych, weryfikacja ich.
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, Przygotowanie dokumentów księgowych: gromadzenie i przygotowywanie dokumentów (faktury, paragony) dla zewnętrznego biura księgowego., Administracja kadrowa: obsługa wniosków urlopowych i przekazywanie ich do biura..
2025-12-02 15:41:55Twój zakres obowiązków, Wspieranie działu kadr w bieżącej obsłudze spraw pracowniczych, w tym m.in.:, Pomoc w prowadzeniu i archiwizacji akt osobowych pracowników., Kompletowanie dokumentów kadrowych (umowy, aneksy, oświadczenia, wnioski urlopow
2025-12-02 10:41:46Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura i dokumentów , wsparcie procesów sprzedażowych, wprowadzanie danych i obsługa zamówień (fakturowanie etc.), kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz dostawcami w Polsce i zagranicą, wsparcie.
2025-12-01 22:40:05Zatrudnię pracownika do SERWISU URZĄDZEŃ BIUROWYCH
2025-11-15 05:05:26Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24