Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-21You are fluent in German or Dutch or Spanish or Portuguese or Spanish or French or Swedish (B2/C1) and English is not foreign to you (B2). You demonstrate high personal culture. MS Office package has no secrets for you. You are a motivated perso
2025-12-05 10:25:17AntalZatrudnimy od zaraz pomoc biurową. Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: - kontakt z klientem, - układanie grafików i tras, - nadzór nad fakturami zakupowymi, - praca z dokumentacją (segregowanie, porządkowanie, wyszukiwanie dokument
2025-11-20 21:05:30Szukam osoby , która pomoże mi w obsłudze klientów i organizacji zleceń w firmie budowlanej Nie jest to żadne korpo – biuro to zwykły kontener biurowy , praca w luźnej atmosferze i codzienny kontakt z chłopakami z budowy. Na czym polega praca? o
2025-12-03 15:05:23Zakres obowiązków:Dekretowanie dokumentów w systemie Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) Wynagrodzenie brutto: od 31,40 PLNRodzaj umowy:Umowa zleceni
2025-12-20 18:40:25Your responsibilities, Run the office: supplies stocked, mail sorted, deliveries managed., Handle admin tasks and paperwork – filing, scanning, updating records., Be the first point of contact for office issues and liaise with suppliers., Welcom
2025-12-19 13:41:28Twój zakres obowiązków, Zarządzać i aktualizować ogłoszenia na portalach sprzedażowych, Wspierać sprzedawców w przygotowywaniu ofert i obsłudze zamówień, Kontaktować się z klientami oraz partnerami (również w języku niemieckim – mile widziane, n
2025-12-19 11:41:38Your responsibilities, You are responsible for spare parts quotation and order processing;, You will create and process spare parts quotations and orders based on customer or dealer enquiries;, You will clarify delivery dates and create order..
2025-12-19 10:41:12Do naszego biura poszukujemy pracownika na pracę dodatkową – wymagany status studenta. Stanowisko: pomoc biurowa + oklejanie kosmetyków. Zakres obowiązków: -oklejanie kosmetyków -pakowanie przesyłek (wysyłki zagraniczne) -utrzymanie porządku i c
2025-12-17 21:05:26ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pomoc w organizacji zajęć i warsztatów (np. przygotowanie materiałów, kontakt z uczestnikami). - Wsparcie administracyjne (prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji). - Współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnyc
2025-12-17 17:58:09Magdalena BrandtFirma z branży pośrednictwa kredytowego zatrudni osobę na stanowisko Asystent/-ka biura w Gdańsku Wrzeszczu. Co miałoby należeć do Twoich obowiązków?: · Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i urządzeń biurowych,..
2025-12-17 08:21:07Specjalista ds. wsparcia IT (Helpdesk) Dołącz do zespołu IT – szukamy osoby od zadań (nie tylko) specjalnych! Lubisz rozwiązywać techniczne zagadki, dobrze dogadujesz się z ludźmi i ogarni
2025-12-16 18:30:02Zakres obowiązków:skanowanie dokumentów, przyjmowanie korespondencji, uzupełnianie akt, przygotowywania korespondencji do wysyłki Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: biegła obsługa komputera (intern
2025-12-12 18:40:39W związku z prężnie rozwijającą się działalnością Związku Uczelni w Gdańsku im. Daniela Fahrenheita (FarU) poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w charakterze Asystenta/Asystentki Biura Do głównych zadań Asystenta_Asystentki..
2025-12-11 16:21:02Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-12-11 10:21:03Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników przy obsłudze zleceń Klientów kancelarii;, wsparcie pozostałych działów kancelarii w pracach związanych z obsługą naszych Klientów;, prowadzenie kalendarza przełożonego, organizacja spotkań;, prowadzeni
2025-12-10 16:41:00Twój zakres obowiązków, Koordynacja przepływu i ewidencja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich, Organizacja podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli i biletów), Zapewnienie..
2025-12-09 14:41:37Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracji, Ekonomii lub Logistyki Szukamy osoby z dobrą znajomością angielskiego i MS Office, która wesprze zespół w obsłudze zamówień i fakturowaniu. Cenimy dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy
2025-12-05 14:19:01Develey Polska Sp. z o.oYou are fluent in German or Dutch or Spanish or Portuguese or Spanish or French or Swedish (B2/C1) and English is not foreign to you (B2). You demonstrate high personal culture. MS Office package has no secrets for you. You are a motivated perso
2025-12-05 10:25:17AntalTwój zakres obowiązków, wsparcie pracy Zespołu Radców Prawnych, monitorowanie terminów realizacji zadań i sygnalizowanie ryzyka naruszenia terminów sądowych, kontakt z sekretariatami sądów oraz instytucjami w sprawach dotyczących toczących się.
2025-12-05 09:41:19Szukam osoby , która pomoże mi w obsłudze klientów i organizacji zleceń w firmie budowlanej Nie jest to żadne korpo – biuro to zwykły kontener biurowy , praca w luźnej atmosferze i codzienny kontakt z chłopakami z budowy. Na czym polega praca? o
2025-12-03 15:05:23Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole, wprowadzanie / aktualizowanie
2025-12-03 14:41:29Zakres obowiązków:Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2025-12-02 18:40:26Twój zakres obowiązków, Przygotowanie dokumentów księgowych: gromadzenie i przygotowywanie dokumentów (faktury, paragony) dla zewnętrznego biura księgowego., Administracja kadrowa: obsługa wniosków urlopowych i przekazywanie ich do biura..
2025-12-02 15:41:55Zakres obowiązków Wsparcie Zarządu w codziennej pracy. Współpraca z biurem księgowym. Wsparcie w tworzeniu wniosków o dofinansowanie projektów firmy. Wsparcie procesów sprzedaży. Utrzymanie relacji z
2025-11-26 08:22:02Vecler Sp. z o.oNasz Klient - międzynarodowa firma z SSC i zakładem produkcyjnym w Poznaniu poszukuje Specjalisty ds. administracji biurowej. Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Cie
2025-11-25 11:53:52Twój zakres obowiązków, Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura., Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników., Przygotowywanie powiadomień dla pracowników., Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i..
2025-11-24 15:41:48Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i wysyłanie faktur sprzedażowych, dekretacja faktur, dokonywanie płatności, kontakt z biurem rachunkowym, zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i zaopatrzenie magazynu, kontakt z urzędami oraz firmami..
2025-11-24 09:41:27Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń przychodzących i skrzynki mailowej, Witanie gości, Sortowanie i dystrybucja poczty, Przygotowywanie salek konferencyjnych na spotkania, Nadzorowanie i zarządzanie zapasami wyposażenia biurowego, składanie
2025-11-22 17:40:57Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie, Comiesięczna kontrola poprawności wyliczeń w systemie oraz zgłaszanie ewentualnych nieprawidłowości, Koordynowanie terminowego przygotowywania i przekazywania raportów,..
2025-11-22 14:41:12Zatrudnimy od zaraz pomoc biurową. Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: - kontakt z klientem, - układanie grafików i tras, - nadzór nad fakturami zakupowymi, - praca z dokumentacją (segregowanie, porządkowanie, wyszukiwanie dokument
2025-11-20 21:05:30Zatrudnimy pomoc biurową, Obowiązki: Dbanie o czystość w biurze, Obsługa ksero, drukarki, Stawka 42 PLN netto /h CV z aktualnym zdjęciem proszę wysyłać na maila
2025-11-18 13:15:01Zakres obowiązków:Wsparcie pracy biura w dziale technicznym, księgowym oraz kadrowym. Praca w ramach umowy zlecenie Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, doświadczenie na podobn
2025-10-27 18:40:44Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz dynamicznej roli w administracji? Dołącz do zespołu, który dba o sprawne funkcjonowanie biura, zarządzanie korespondencją i wsparcie w organizacji wydarzeń. Ważna jest Twoja
2025-10-27 13:53:45SynerisePoszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracy
2025-10-11 17:55:06Asystencka praca / Personel biurowy
2025-10-10 08:55:04Asystent ds. Wsparcia Obsługi Biura i Działu JakościTwój zakres obowiązków - Obsługa reklamacji/ zgłoszeń klientów- Monitoring wpływu warunków przechowywania na jakość produktów- Wykonywanie prostych analiz laboratoryjnych zgodnie z obowiązujący
2025-10-09 06:59:46BALVITEN Sp. z o. oAsystent/ka biuraTwój zakres obowiązków obsługa sekretariatu biura administracja i koordynacja obiegu dokumentów obsługa korespondencji kontakt telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni z klientami oraz pracownikami firmy zakupy/ zamówienia biurowe
2025-10-04 06:59:53DEKRA Praca Sp. z o. o 4,9Prace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-10-02 08:55:07Budownictwo / Architektura
2025-09-13 08:55:04Nieruchomości: pozostałe
2025-09-05 08:55:04Wymagania Mile widziane wykształcenie w jednej z tych dziedzin jak: administracja, zarządzanie, fin
2025-08-26 08:23:00Do naszego biura poszukujemy pracownika na pracę dodatkową – wymagany status studenta. Stanowisko: pomoc biurowa + oklejanie kosmetyków. Zakres obowiązków: -oklejanie kosmetyków -pakowanie przesyłek (wysyłki zagraniczne) -utrzymanie porządku i c
2025-12-17 21:05:26ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, - nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, - utrzymanie i rozwijanie relacji z dosta
2025-12-21 22:30:08Transgourmet Polska Sp.z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prezentowanie technologii, urządzeń, materiałów z danego wyspecjalizowanego obszaru - Doradztwo techniczne wyspecjalizowane w danym obszarze - Poszukiwanie nowych relacji biznesowych w danym obszarze - Utrzymywanie dotychcza
2025-12-21 22:30:06DPIdea Dariusz Kuchnowski Tomasz Ferek s.cZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa dokumentacji transportowej (krajowej i międzynarodowej) - Obsługa zwrotów na magazynie - Wyjaśnianie błędów w przesyłkach - Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych - Wsparcie dla pracowników magazy
2025-12-21 18:30:06RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna/mailowa obsługa zapytań przychodzących (NIE SPRZEDAŻ) - Przedstawienie najlepszego rozwiązania dotyczącego nadania przesyłek - Informowanie klientów o statucie paczki, ofertach, promocjach. - Dbanie o utrzymanie
2025-12-21 18:30:06Apc tempus a sp. z o.o. sp. komLokalizacja: Warszawa (Centrum) Rodzaj zatrudnienia: Pełny etat / Część etatu Doświadczenie: Niewymagane — zapewniamy szkolenie Płeć: Tylko kobiety Wiek: 20–40 lat Języki: angielski, polski, ukraiński, rosyjski O nas Jesteśmy stabilnym salonem m
2025-12-21 21:05:25Praca dla Kierownika Oddziału Pediatrycznego szpital rejon Gorzów Wielkopolski. Lekarz specjalista Pediatra praca w szpitalu. Zarejestruj się na stronie ProworkPl MED i aplikuj na oferty dla lekarzy, rejon Gorzów Wielkopolski. Wymagania: Wykszta
2025-12-21 21:05:25Prowork 4,0Zatrudnie osobę chcąca się nauczyć Zawodu praca jako pomoc / asystent do salonu w Krakowie . Więcej informacji pod telefonem
2025-12-21 21:05:25Twój zakres obowiązków, Wewnętrzne zarządzanie projektami we ścisłej współpracy z zespołem zarządzającym., Prowadzenie bieżącej dokumentacji i obiegu korespondencji,, Wsparcie administracyjne zespołu produkcji i sprzedaży,, Dokonywanie zakupów.
2025-12-21 20:40:06Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura i wsparcie administracyjne firmy budowlanej, przygotowywanie, archiwizacja i obieg dokumentów (umowy, faktury, protokoły), kontakt z klientami, dostawcami i podwykonawcami, wsparcie działu techniczne
2025-12-21 19:40:06ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zarządzanie całością operacji technicznych, produkcyjnych i organizacyjnych firmy - stabilizacja procesów i wdrożenie mierzalnych wskaźników efektywności (KPI) - analiza kosztów, rentowności oraz rekomendacja usprawnień - na
2025-12-21 18:30:06SALESHR 4,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Co będzie należało do Twoich obowiązków? - Rekrutacja uczestników do projektu i dbałość o ich zaangażowanie, - Wspieranie beneficjentów i koordynowanie udzielonej formy wsparcia, - Przygotowywanie dokumentacji projektowej i db
2025-12-21 18:30:06Stowarzyszenie OCWPZAKRES OBOWIĄZKÓW: - analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty - sporządzanie wycen materiałowych na podstawie dokumentacji technicznej - obsługa klientów z rynków eksportowych (wsparcie i doradztwo techniczne
2025-12-21 18:30:06Aluprof SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie kalendarza, spotkań, wyjazdów i bieżących zadań Prezesa - Organizacja spraw administracyjnych oraz dbanie o płynny przebieg dnia pracy - Załatwianie spraw bieżących (online i „w terenie”) również tych prywatnyc
2025-12-21 18:30:06SALESHR 4,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Co będziesz robić? - Wspierać administrację środowiskami Windows i Linux. - Konfigurować i monitorować serwery i urządzenia sieciowe. - Dbać o prawidłowe działanie sprzętu i systemów. - Pomagać w zarządzaniu zasobami IT i obsł
2025-12-21 18:30:06Centrum Nauki i Biznesu Żak 3,7Twój zakres obowiązków, Działanie w obszarach terapeutycznych w linii GP-Gastro: gastroenterologia, psychiatria oraz infekcje, poprzez promowanie produktów firmy w środowisku lekarzy POZ, gastroenterologów i farmaceutów zgodnie z przyjętą..
2025-12-21 17:40:45Twój zakres obowiązków, Działanie w obszarach terapeutycznych w linii GP-Gastro: gastroenterologia, psychiatria oraz infekcje, poprzez promowanie produktów firmy w środowisku lekarzy POZ, gastroenterologów i farmaceutów zgodnie z przyjętą..
2025-12-21 17:40:45Twój zakres obowiązków, Działanie w obszarach terapeutycznych w linii GP-Gastro: gastroenterologia, psychiatria oraz infekcje, poprzez promowanie produktów firmy w środowisku lekarzy POZ, gastroenterologów i farmaceutów zgodnie z przyjętą..
2025-12-21 17:40:45Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i wprowadzanie zamówień do systemu, Weryfikowanie i opisywanie faktur kosztowych, Wiekowanie należności i zobowiązań, Przygotowywanie danych do sprawozdań oraz raportów, Archiwizowanie dokumentacji, Bieżąc
2025-12-21 16:40:40Twój zakres obowiązków, przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania),, opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej,, prowadzenie prezentacji systemu,,..
2025-12-21 15:41:01ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wyzwania na tym stanowisku: - wsparcie w rozwoju raportowania ESG w organizacji, - utrzymanie i doskonalenie procesów biznesowych związanych z ESG, - koordynacja globalnego zbierania danych w obszarze ESG oraz tworzenie szablo
2025-12-21 15:30:05Grafton Sp. Z o.oOpis stanowiska Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi w zakresie usług bankowych Pomoc w logowaniu do konta, obsłudze płatności oraz korzystaniu z aplikacji mobilnej Wspieranie klientów w sytuacjach wymagających blokady
2025-12-21 15:25:02Zakres zadań: Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Dyrektora szkoły. Nadzór nad dokumentacją szkolną w zgodzie z przepisami prawa oświatowego Przygotowywanie bieżących zestawień Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki
2025-12-21 15:24:02Zakres zadań: Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Dyrektora szkoły. Nadzór nad dokumentacją szkolną w zgodzie z przepisami prawa oświatowego Przygotowywanie bieżących zestawień Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki
2025-12-21 15:24:02Zadania: Sprawowanie nadzoru technicznego nad projektami w obszarze automatyki i dbanie o zgodność z założeniami i harmonogramem. Koordynacja prac międzybranżowych (elektryka, teletechnika, automatyka, technologia). Współpraca z zespołami realiz
2025-12-21 15:20:09Twój zakres obowiązków Nadzór pedagogiczny nad działalnością placówki. Zatrudnianie kadry pedagogicznej. Rozliczanie czasu pracy podległej kadry. Nadzór nad prawidłową realizacją programów nauczania. Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowa
2025-12-21 15:09:02Opis stanowiska Kompletowanie i pakowanie zamówień spożywczych przy użyciu skanera oraz wózka magazynowego Praca w różnych strefach magazynu: produkty suche, chłodnicze oraz okazjonalnie mroźnia Przygotowywanie pojemników i skrzynek do wysyłki
2025-12-21 15:04:02Twój zakres obowiązków, Tworzenie świetnej atmosfery w klubie – chcemy, aby każdy czuł się jak u siebie :), Obsługa klientów siłowni – pomoc, uśmiech i dobra energia!, Odpowiadanie na zapytania Klubowiczów (osobiście i telefonicznie).,..
2025-12-21 14:41:02Benefit Systems S.A. Oddział Fitness w Warszawie 1,8Opis stanowiska Obsługa klientów w kanale telefonicznym, mailowym, czatowym i social media Profesjonalne podejście do klienta i rozwiązywanie jego problemów Aktywna współpraca z zespołem i wsparcie kolegów w codziennych zadaniach Kontrola zgłosz
2025-12-21 14:25:02Oferujemy: Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji. Atrakcyjne wynagrodzenie. Samochód służbowy jako narzędzie pracy. wymagania: Wykształcenie kierunkowe z zakresu BHP. Praktyczna znajomość przepisów BHP i PPOŻ. Czy
2025-12-21 14:21:02