Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków Bezpośrednia obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami. Aktywne doradztwo w zakresie doboru, ofertowania i realizacji zamówień produktów z asortymentu
2025-11-28 06:59:49CALDO WENTYLACJA SP. Z O. O 5,0Twój zakres obowiązków, prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji reklamacyjnej,, obsługa techniczna reklamacji,, kontakt z klientem w zakresie realizacji reklamacji,, współpraca z dostawcami...
2025-11-27 17:41:08Twój zakres obowiązków, Obsługa i odpowiadanie na zgłoszenia (ticketing) od klientów i działów wewnętrznych., Rejestrowanie, monitorowanie i aktualizowanie statusów zgłoszeń., Przyjmowanie i weryfikacja reklamacji., Kontakt z dostawcami w sprawi
2025-11-27 15:42:00Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu obsługi zamówień: od przyjęcia i wprowadzenia do systemu, po finalną realizację, Weryfikacja poprawności zamówień, Potwierdzanie zamówień zgodnie z planem produkcji i prognozami klienta, Codzienny..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;, Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;, Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;, Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów firmy – pod kątem bieżącej realizacji zamówień, udzielania profesjonalnego wsparcia w logistyce zamówienia, przygotowywania wycen, ofert, pozostałej dokumentacji oraz terminowej reakcji na zapytania..
2025-11-27 13:41:27Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi (głównie zagranicznymi) , Przygotowanie ofert handlowych , Sprzedaż, kontrola i analiza transakcji , Reprezentowanie firmy na targach zagranicznych, wyjazdach
2025-11-27 11:42:02Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów (karty UTA, dane adresowe, kontaktowe) w systemie handlowym, praca w systemach wewnętrznych (CRM, UCC, Sales Force i innych), przygotowywanie korespondencji (pisma, e-maile) ora
2025-11-27 08:40:33Twój zakres obowiązków, ocenić stan techniczny – niczym Sherlock Holmes, ale ze skanerem,, strzelić fotki i opisać sprzęt – niczym popularny Instagramer,, obsłużyć dostawy i wysyłki – kurierzy Cię polubią, serio!, popracować przy kompie – ale be
2025-11-27 00:40:15Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i weryfikacja reklamacji jakościowych od klientów;, Ścisła współpraca z Klientami oraz innymi oddziałami w tematach związanych z jakością – głównie kontakt telefoniczny oraz e-mailowy;, Utrzymania bieżącego.
2025-11-26 13:41:20Twój zakres obowiązków, Codzienne wsparcie klientów i dystrybutorów: Obsługa zapytań i zamówień za pośrednictwem e-maila i telefonu., Wsparcie handlowców i serwisantów: : Wsparcie w sprawach administracyjno-formalnych i organizacyjnych związanyc
2025-11-26 10:41:36Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień złożonych przez klientów, kontrola dostaw i odbioru produktów., Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem: potwierdzanie danych oraz terminów odbioru, obsługa zgłoszeń i reklamacji., Przygotowywanie i..
2025-11-25 16:40:58Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klienta, zapytań kontrahentów, koordynacja zamówień i ich transportu,, kompleksowa obsługa i wsparcie działań Przedstawicieli Handlowych zgodnie z powierzonymi regionami,, tworzenie zamówień i faktur w..
2025-11-25 14:41:19Twój zakres obowiązków, Obsługa wniosków od klientów oraz przygotowywanie korespondencji w zakresie obsługi klienta, Przygotowywanie umów / aneksów kompleksowych dostarczania ciepła, Przygotowywanie umów / aneksów okołociepłowniczych, Obsługa..
2025-11-25 14:41:19Nr ref.: M>07-25.11
2025-11-25 14:18:06FALLWORK Sp. Z O. ONr ref.: M>01-25.11
2025-11-25 14:18:06FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,, przygotowywanie danych i raportów dotyczących efektywności i jakości pracy na potrzeby wszelkich stanowisk, w ramach struktury
2025-11-24 22:40:05Nr ref.: M>26-24.11
2025-11-24 20:18:03FALLWORK Sp. Z O. ONr ref.: M>25-24.11
2025-11-24 20:18:03FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Kontakt z klientami (telefoniczny, e mailowy, inne kanały) i budowanie pozytywnych relacji, Przyjmowanie, realizacja i monitorowanie zamówień, Organizacja wysyłek i współpraca z firmami kurierskimi/transportowymi,..
2025-11-24 19:40:09Twój zakres obowiązków, Obsługa reklamacji w Oddziale, Sporządzanie dokumentacji z realizacji przebiegu reklamacji, Raportowanie na bieżąco usterek problematycznych, zgłaszanie nierzetelnych wykonawców, Przeprowadzanie oględzin, wysyłanie pism.
2025-11-24 16:41:09Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i reklamacji oraz okresowa ich weryfikacja, Weryfikacja i akceptacja dokumentacji szkodowej pod kątem jej kompletności i poprawności, Likwidacji szkód i reklamacji zgodnie z..
2025-11-24 15:41:49Nr ref.: M>15-24.11
2025-11-24 14:18:03FALLWORK Sp. Z O. ONr ref.: M>05-24.11
2025-11-24 14:18:03FALLWORK Sp. Z O. ONr ref.: M>04-24.11
2025-11-24 14:18:03FALLWORK Sp. Z O. ONr ref.: M>03-24.11
2025-11-24 14:18:03FALLWORK Sp. Z O. ONr ref.: M>02-24.11
2025-11-24 14:18:03FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Prowadzenie zamówień klientów od A do Z, Współpraca z kluczowymi klientami z Polski i zagranicy, Koordynacja z działami: sprzedaży, produkcji, planowania, zakupów i logistyki, Prognozy sprzedaży, analiza stanów..
2025-11-24 13:41:24Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kontroli dostarczonych i wyprodukowanych do WBE wyrobów i materiałów, Prowadzenie ewidencji reklamowych materiałów i sporządzanie zestawień, Prowadzenie spraw dotyczących reklamacji podzespołów i gotowych..
2025-11-24 12:41:31Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klientów Spółki (telefoniczna oraz mailowa),, dbanie o właściwe relacje z Klientami,, wydawanie zgód i upoważnień,, udzielanie odpowiedzi na pisma urzędowe,, współpraca z pozostałymi Działami Spółki,..
2025-11-24 11:41:37Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w
2025-11-24 11:31:54Twój zakres obowiązków, Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;, Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą;, Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych;, Prowadzenie dokumentacji medycznej..
2025-11-23 15:41:08Twój zakres obowiązków, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy,, doradztwo i utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientami,, bieżąca obsługa klienta (telefoniczna i mailowa),, dbanie o wysoki poziom jakości..
2025-11-23 11:41:08Twój zakres obowiązków, Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;, Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą;, Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych;, Prowadzenie dokumentacji medycznej..
2025-11-22 15:41:07Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych od Klientów., Analiza zasadności reklamacji oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji., Kontakt z Klientem oraz działami wewnętrznymi w celu wyjaśnienia.
2025-11-22 15:41:07Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i weryfikacja reklamacji jakościowych od klientów;, Ścisła współpraca z Klientami oraz innymi oddziałami w tematach związanych z jakością – głównie kontakt telefoniczny oraz e-mailowy;, Utrzymania bieżącego.
2025-11-22 00:40:15Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych, w tym obsługa posprzedażowa i reklamacyjna,, prowadzenie dokumentacji sprzedaży w systemie komputerowym,, współpraca z dostawcami zagranicznymi w zakresie rozwoju oferty
2025-11-21 15:41:50Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie zleceń klientów do systemu ERP, Potwierdzanie przyjęcia zleceń, Komunikacja z działem produkcji w celu śledzenia statusu przyjętych do realizacji zleceń oraz komunikacja zwrotna z klientami w razie zmian..
2025-11-21 14:41:27Twój zakres obowiązków, Sprawna i efektywna obsługa reklamacji z dostaw, Weryfikacja techniczna i systemowa zasadności przyjętych reklamacji, Pozyskiwanie dokumentów księgowych (korekta, faktura) na wykazane rozbieżności z dostaw, Przestrzeganie
2025-11-21 14:41:27Oferta idealna dla: osób z obszaru Logistyka, Administracja i Zarządzanie Jeśli masz już pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i sprawnie posługujesz się językiem angielskim, ta oferta jest dla Ciebie! Będziesz dbać o płynny przepływ zamówie
2025-11-21 14:19:01No LimitTwój zakres obowiązków, Obsługa Klienta w zakresie prac związanych z przyjmowaniem, realizacją i rozliczaniem zleceń serwisowych z wykorzystaniem aplikacji eSNote,, Rejestracja zgłoszeń usterek (zleceń), monitorowanie statusu zgłoszeń, monitowan
2025-11-21 12:41:29ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 10:58:09Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klienta,, Realizacja zamówień klientów poprzez rozwijanie nowych projektów (tub) oraz wprowadzanie zmian zgodnie z wytyczonymi standardami,, Umacnianie relacji z klientem poprzez aktywne..
2025-11-20 10:42:06Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie procesem reklamacyjnym i obsługą zwrotów., Nadzór nad terminowością, jakością i skutecznością rozpatrywania zgłoszeń., Koordynacja działań operacyjnych (przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych,..
2025-11-20 10:42:05Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów wg standardów obowiązujących w firmie., Obsługa systemu w zakresie zamówień, fakturowania, korekt., Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych., Sprawne reagowanie na potrzeby klienta., Dbanie o prawidłowy obieg..
2025-11-19 18:03:27Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientem w temacie reklamacji, przekazywanie zgłoszeń reklamacyjnych do gwaranta, koordynowanie odbioru reklamowanego towaru od Klienta, umawianie wizyt serwisowych w domu Klienta,..
2025-11-19 18:03:26Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe (preferowane kierunki: mechanika, elektromechanika, mechatronika, inżynieria produkcji lub pokrewne). Znajomość dokumentacji technicznej i umiejętność czytania rysunków technicznych Umiejętność analizy
2025-11-19 10:25:14Pronar Sp z o. oNr ref.: M>02-18.11
2025-11-18 20:18:07FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości., Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej., Przygotowywanie prostych..
2025-11-17 10:40:44Twój zakres obowiązków, obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami, prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami,.
2025-11-17 09:40:44