Poszukujemy osoby, która zasili zespół Kancelaria Rachunkowej. Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: - prowadzenie spraw sekretariatu, kontakt z klientami, - prowadzenie ewidencji korespondencji oraz obsługa poczty przychodząc
Poszukiwany pracownik na stanowisko: Asystent zarządu Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, marketing, zarządzanie przedsiębiorstwem. Może być student powyższych kierunków ostatnich lat Umiejętności: Obsługa pakietu biurowego Office, systemów zar
Winpower Spółka z o. o. - producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, zainteresowana jest przyjęciem do pracy osoby na stanowisko Asystent Zarządu Miejsce pracy: Kalisz Zadania: • Tłumaczenia ustne i pisemne • opracowywanie raportów, analiz, zestaw
Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowe zlokalizowane na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
Naszym Klientem jest globalna firma o zapleczu produkcyjnym, oferująca wiodące w branży rozwiązania, produkty i usługi dla rynków energetycznych. Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowego zespołu na stanowisko: Administration Assistant / Asy
Zakres obowiązków Wsparcie Zarządu w codziennej pracy. Współpraca z biurem księgowym. Wsparcie w tworzeniu wniosków o dofinansowanie projektów firmy. Wsparcie procesów sprzedaży. Utrzymanie relacji z
Poszukiwany pracownik na stanowisko: Asystent zarządu Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, marketing, zarządzanie przedsiębiorstwem. Może być student powyższych kierunków ostatnich lat Umiejętności: Obsługa pakietu biurowego Office, systemów zar
Poszukujemy osoby, która zasili zespół Kancelaria Rachunkowej. Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: - prowadzenie spraw sekretariatu, kontakt z klientami, - prowadzenie ewidencji korespondencji oraz obsługa poczty przychodząc
Winpower Spółka z o. o. - producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, zainteresowana jest przyjęciem do pracy osoby na stanowisko Asystent Zarządu Miejsce pracy: Kalisz Zadania: • Tłumaczenia ustne i pisemne • opracowywanie raportów, analiz, zestaw
Grupa SMAY - to szybko rozwijająca się firma, która od ponad 33 lat tworzy innowacyjne rozwiązania z zakresu wentylacji i ochrony przeciwpożarowej. Pracujemy lokalnie, zmieniając rzeczywistość globalnie..
Placówka międzynarodowa zlokalizowana w Warszawie zatrudni asystenta zarządu placówki oświatowej którego zadaniem będzie wspomaganie pracy zarządu placówki. Do obowiązków będzie należało: *planowanie i organizacja wycieczek w Polsce i zagranicą oraz
Chcesz dołączyć do fajnego , ambitnego zespołu , znasz język angielski ? zapraszamy do współpracy . Do zadań asystenta należy ; organizacja spotkań , obsługa klienta , zarządzaniem zespołem
Poszukujemy osoby, która zasili zespół Kancelaria Rachunkowej. Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: - prowadzenie spraw sekretariatu, kontakt z klientami, - prowadzenie ewidencji korespondencji oraz obsługa poczty przychodząc
Opis zadań:obsługa korenspodencji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowanie pism oraz sporządzanie poleceń i zarządzanie prezesa Spółki , pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków Zarządu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym l
Zett Kancelaria Podatkowa - Pszczyna - zbieranie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania faktur sprzedażowych oraz czynny udział w ich wystawianiu, prowadzenie dokumentacji dotyczącej nowych Klientów min. przygot
Zakres obowiązków:Wykonywanie zadań administracyjno biurowych, sporządzanie dokumentacji, raportów i zestawień, organizacja i uczestnictwo w spotkaniach służbowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogóln
Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, IT: Pracownik projektu IT
Asystencka praca / Personel biurowy, Finanse / Bankowość / Księgowość
Twój zakres obowiązków, prowadzenie administracji Biura Zarządu;, wsparcie przy koordynowaniu spotkań Zarządu (ustalanie kalendarzy, planów i harmonogramu spotkań);, obsługa recepcyjna biura, organizacja prawidłowego funkcjonowania recepcji;,..
Twój zakres obowiązków, realizacje zadań zleconych przez członków zarządu;, organizacja i dokumentowanie spotkań biurowych (kalendarz);, organizacja podróży służbowych i spotkań wyjazdowych;, przygotowywanie prezentacji i raportów;, monitorowanie..
Twój zakres obowiązków, wsparcie asystenckie zarządu;, zaopatrzenie biura we wszystkie potrzebne elementy, które umożliwią komfortową pracę reszcie pracowników;, organizacja podróży służbowych dla każdego poziomu biura (rezerwacja biletów,..
Twój zakres obowiązków, wspieranie Zarządu w działaniach operacyjnych, budowanie długofalowych relacji z klientami, pozyskiwanie kontaktów do osób decyzyjnych w firmach, umawianie spotkań, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych,..
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie;, Koordynowanie spotkań i podróży służbowych;, Przygotowywanie dokumentów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;, Czuwanie nad kalendarzem Zarządu;, Dbanie o wizerunek firmy...
Zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu w podmiocie leczniczym, prowadzenie spraw kadrowych, bieżąca obsługa spraw formalnych związanych z udzielanymi w podmiocie świadczeniami zdrowotnymi. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym l
Zakres obowiązków:Organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań; koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu; organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji
Zakres obowiązków:1. Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach, 2. Wsparcie w zarządzaniu działem handlowym, 3. Współpraca w promowaniu i sprzedaży produktów z obszaru CCTV, central alarmowych oraz nadajników GPS, 4. Dbanie o relacje z klientami i d
Twój zakres obowiązków, Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań zleconych przez Zarząd, Wsparcie organizacyjne oraz administracyjne Zarządu w realizacji codziennych obowiązków,, Opracowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu: pism wewnętrznych i..
Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem i planowanie spotkań Zarządu;, Organizację podróży służbowych, rezerwację hoteli i biletów lotniczych;, Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów biznesowych;, Monitorowanie i zarządzanie..
Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego działania biura oraz organizacji pracy recepcji, Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach i prowadzenie kalendarza spotkań, Obsługa centrali telefonicznej, korespondencji wychodzącej i przychodzącej,..
Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Biura Zarządu, Prowadzenie kalendarzy oraz organizacja spotkań Członków Zarządu, Organizowanie podróży służbowych, Rozliczanie delegacji oraz opisywanie faktur, Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów..
Zakres obowiązków:Przygotowywanie dokumentów księgowych, odbieranie od klienta dokumentów księgowych, wprowadzanie do systemu informatycznego zadekretowanych dokumentów księgowych, wyciągów bankowych, bieżąca weryfikacja faktur i innych dokumentów ks
Poszukujemy osoby, która zasili zespół Kancelaria Rachunkowej. Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: - prowadzenie spraw sekretariatu, kontakt z klientami, - prowadzenie ewidencji korespondencji oraz obsługa poczty przychodząc
Chcesz dołączyć do fajnego , ambitnego zespołu , znasz język angielski ? zapraszamy do współpracy . Do zadań asystenta należy ; organizacja spotkań , obsługa klienta , zarządzaniem zespołem