Twój zakres obowiązków, 1. Wsparcie administracyjne i organizacyjne:, • Obsługa bieżącej korespondencji mailowej., • Organizowanie spotkań, sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań., • Przygotowywanie i archiwizacja dokumentów, raportów oraz
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Współpraca z firmami kurierskimi i pocztą, Obsługa centrali telefonicznej (również w języku angielskim), Podejmowanie gości/kontrahentów,.
2025-12-01 10:41:26Asystent/-ka Biura ZarząduTwój zakres obowiązków Współpraca i kompleksowe wsparcie członków Zarządu w realizacji ich codziennych zadań, Prowadzenie bieżącej ewidencji oraz koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących oraz obsług
2025-10-18 06:59:44Technitel Polska S.AZatrudnimy pracownika na stanowisko Asystenta Zarządu. Obowiązki • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, • zarządzanie sekretariatem • obsługa korespondencji: poczta, e-mail, telefon, • sporządzanie pism • koordynacja i prowadzenie k
2025-08-26 21:05:35Twój zakres obowiązków, zarządzanie kalendarzem Członka Zarządu,, udział w spotkaniach Członka Zarządu,, administracyjne wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach,, bieżąca realizacja oraz koordynacja obiegu dokumentów,, dbałość o prawidłowy
2025-11-12 17:40:56Twój zakres obowiązków, kontakt z klientem w zakresie dokumentacji procesowej, dbanie o właściwy obieg korespondencji i dokumentów w kancelarii, zlecanie opłat skarbowych i sądowych, przygotowanie, edytowanie oraz archiwizacja dokumentów, wsparc
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, Jeśli czujesz, że prawo pracy jest dla Ciebie interesujące, chciałabyś zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z dokumentacją pracowniczą lub po prostu szukasz stabilnej pracy, to zgłoś się do nas! Nie wymagamy wcześniejsze
2025-12-04 16:41:03HRK S.A 3,1Twój zakres obowiązków, realizacja procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów,, zarządzanie obiegiem dokumentów,, koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami
2025-12-04 11:41:39Starszy referent w Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej/ Dział Planowania, Kontraktowania i Weryfikacji/ Sekcja Kontraktowania/ Ł29_lodz2550Obowiązki kontraktowanie świadczeń opieki zdrowotnej, w zakresach pozostających we właściwości Wydziału, p
2025-12-04 10:59:36Narodowy Fundusz ZdrowiaTwój zakres obowiązków, Poprowadzenie zespołu sklepowego ze szczególnym uwzględnieniem coaching'u, motywacji i wyznaczania celów., Zapewnienie doskonałości w wydajności sklepu, operacjach sprzedażowych i osiąganiu celów biznesowych., Stworzenie
2025-12-04 10:41:40ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Inne wymagania: umiejętności: praca przy komput
2025-12-04 07:31:21Opis stanowiska Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na mat
2025-12-04 07:30:24Asystentka/ Higienistka Stomatologiczna nauczyciel przedmiotów zawodowych: Teoretycznych: · Propedeutyka stomatologiczna · Anatomia, fizjologia i patofizjologia narządu żucia i pierwsza pomoc · Edukacja i promocja zdrowia w profilaktyce stomatol
2025-12-03 15:05:23Opis stanowiska Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu
2025-12-03 14:53:01Twój zakres obowiązków, Czynny udział w przygotowaniach kosztorysów prac budowlanych, Nadzorowanie prac instalacyjno-budowlanych dla przestrzeni FIT OUT, egzekwowanie postępów prac zgodnie z harmonogramem , czynny udział w naradach projektowych
2025-12-03 13:41:19Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowywanie ofert handlowych i umów sprzedaży, Kontrola i dbanie o aktualność bazy danych klientów, Komunikacja z klientami w zakresie zapytań dotyczących produktów
2025-12-03 11:41:50Pracodawca:APC TEMPUS A SP. Z O.O. SP. KOM.Opis stanowiska:Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A (KRAZ nr 12861) poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent ds. Wprowadzania Danych na magazynie/ Teofiló
2025-12-03 10:10:09Aplikuj.plKancelaria Komornicza poszukuje osoby na stanowisko pracownik biurowy. W zakresie obowiązków znajduje się: - odbiór i rozpakowywanie korespondencji przychodzącej - kompletowanie akt egzekucyjnych - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wych
2025-12-02 15:05:29Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura (korespondencja, maile, telefony, obsługa gości), Organizacja i obsługa spotkań, zebrań itp., Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji wewnątrz firmy, Przygotowywanie pism, notatek
2025-12-02 12:41:37Twój zakres obowiązków, Operacyjne wsparcie w realizacji strategii sprzedaży online oraz działań marketingowych na platformach eCommerce, Wprowadzanie i aktualizacja produktów w sklepie internetowym oraz na marketplace’ach, Monitorowanie stanów
2025-12-02 11:42:01Twój zakres obowiązków, kontrolę obiegu dokumentów, wstępną kwalifikację dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, wystawianie faktur, wykonywanie bieżących prac księgowych..
2025-12-02 08:40:36Successivo sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie, modyfikowanie i aktualizowanie dokumentacji technicznej do maszyn zgodnie z MD 2006/42/EC (głównie w języku angielskim) dla klientów, na podstawie specyfikacji i innych wytycznych oraz informacji..
2025-12-01 16:41:05Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie
2025-12-05 12:30:21Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kasy firmy i wystawianie dokumentów sprzedażowych, Sprawdzanie poprawności faktur gotówkowych, Przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego, Prowadzenie rejestru kosztów gotówkowych, Rozliczanie delegacji.
2025-11-28 19:40:13Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia
2025-11-28 18:41:09Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów oraz przewoźników, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, Negocjowanie warunków współpracy, ustalanie stawek, Przygotowywanie zleceń oraz dokumentów transportowych, Monitorowanie..
2025-11-28 13:41:55