Odmówić tego, o co interesant nie występował - to trzeba umieć! I mieć talent! Jeśli interesant wnosi wniosek i określa jego przedmiot, to nie odmawia się tego, o co nie wnosił. W miejscu pracy powinno się zachować trzeźwość i przytomność umysłu, co w jednej sprawie nie zaistniało. Wypada rekrutować pracowników, którzy potrafią czytać ze zrozumieniem i pisać w miarę poprawnie, tj. potrafią budować zdania, bo to też poważny problem. O znajomości przepisów prawa nie wspominam, bo jeśli ktoś z czytaniem ze zrozumieniem i pisaniem ma problemy, to jedynie opanowania podstawowych umiejętności można od niego oczekiwać. Upoważnienia do podpisywania pism wychodzących należy rozdawać z wielką ostrożnością, bo papier dużo wytrzyma, co skutkuje trwałością popełnionych kardynalnych i niedopuszczalnych błędów. Kontynuacja: trzeba mieć tupet, żeby mówić interesantowi, że może napisać pismo, w którym wymieni kwestie, z którymi się nie zgadza, jeśli są przepisane środki zaskarżenia. Takie stanowisko przedstawia przełożony pracownic inspektoratu... U cioci na imieninach takie dywagacje może spotkają się z aplauzem zebranych nad bigosem, ale podobne brednie wygłaszać osobie reprezentującej płatnika - to już przesada, duża przesada. Potwierdza się zasada, że kto się do innej pracy nie nada, to w ZUS zrobi karierę. Tylko dlaczego naszym kosztem...
Chciałabym bardzo podziękować za pomoc Pani Karoliny Stegenko w załatwieniu formalności. Pani jest bardzo pomocna, przy tym niezwykle uprzejma i naprawdę załatwienie wszelkich formalności dzięki tej Pani to łatwizna i czysta przyjemność.
W ciągu ostatnich dwóch tygodni trzykrotnie odwiedziłem „ZUS II oddział” w celu rozpatrzenia wniosku. Proces był szybki i skuteczny, personel profesjonalny, bardzo pomocny i kompetentny. Oddział był czysty i zorganizowany. Sugerowanym ulepszeniem byłoby odtwarzanie dźwięku w przypadku zmiany liczb na ekranie, aby pomóc klientom śledzić proces. Poza tym było to przyjemne doświadczenie.
Jak zwykle sprawa załatwiona, ogromna życzliwość i cierpliwość Pana Kosiorka przepraszam zapomniałam imię, bardzo Pau dziękuję za wyrozumiałość, kompetencja i fachowość, ogromne uznanie. Dziękuję
Byłem tam dzisiaj już przynajmniej 5 raz od kilku lat i za każdym razem inna osoba mnie obsługuje. Za każdym razem jestem w szoku, że tak pomagają. Super zespół ! Jak czegoś nie wiedzą to się konsultują a nie odsyłają, Nie dość, że doradzą to i pomogą w wypełnianiu wniosków, korekt itd... . Jak ktoś wyraża złą opinię to proponuję po prostu być miły i dobrze traktować te Panie. Są bardzo pomocne wystarczy traktować Je przyzwoicie. Po raz kolejny dziękuję za pomoc i pozdrawiam osoby z działu obsługi