Poszukujemy Asystentki / Asystenta Zarządu! Oferujemy: Stałe godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 07:00 - 15:00 Umowa o pracę – stabilne zatrudnienie na pełen etat Premie świąteczne – dodatkowy bonus na Boże Narodzenie! Pakiet benefitów: Ka
2025-12-17 21:05:26Twój zakres obowiązków, Wsparcie Zarządu w zakresie zadań administracyjno – organizacyjnych, Bieżąca obsługa sekretariatu: odbieranie telefonów, obsługa poczty i korespondencji, Organizacja dokumentacji i dbanie o ich właściwy obieg, Wsparcie..
2025-12-01 10:41:26Twój zakres obowiązków, Tworzenie strategii sprzedaży i jej realizowanie, Budowanie relacji z nowymi klientami, jak i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, Monitorowanie działań konkurencji, Monitorowanie rynku w zakresie ogłaszanych..
2025-12-20 16:40:51ManagerObowiązki Raportowanie wyników pracy własnej i swojego zespołu. Przeprowadzanie rekrutacji nowych Doradców. Określane celi sprzedażowych dla zespołu. Monitorowanie wyników oraz realizacji celów. Codzienna weryfikacja pracy członków zespoł
2025-12-20 06:59:48SM-PROJECT sp. z o.o 4,5Poszukuję młodej, uśmiechniętej i atrakcyjnej osoby do wykonywania regularnych masaży relaksacyjnych (1 –2 razy w tygodniu).Co oferuję?Wynagrodzenie: 2000 zł za 1,5h sesji.Godziny do południa.Czego oczekuję?Naturalności i wysokiej kultury osobis
2025-12-19 13:10:00Twój zakres obowiązków, aktywny udział w budowaniu zasad funkcjonowania działu serwisu w tym doskonalenie procesów jakości obsługi, pełne zaangażowanie w proces sprzedaży usług serwisowych, kreowanie i wdrażanie pomysłów dotyczących akcji..
2025-12-19 11:41:38Twój zakres obowiązków, czynny udział w realizacji największych projektów infrastrukturalnych z zakresu budownictwa: drogi, kolej, konstrukcje inżynierskie, projekty branżowe, szczególnie projekty realizowane w BIM, sporządzanie rysunków i opisó
2025-12-19 08:40:27Zakres obowiązków:Podstawowy zakres obowiązków:1. Podawanie punktów do rozkazu dziennego.2. Aktualizacja w systemie informatycznym SEW on-line.3. Obsługa systemu SI ARCUS.4. Prowadzenie i aktualizacja dokumentów personalnych żołnierzy i pracowni
2025-12-18 18:40:25Doświadczenia na stanowisku znajomości rynku lokalnego wykształcenia min. średniego prawa jazdy kat. B umiejętności organizacji pracy dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie łatwości nawiązywania kontaktów i wysokiej kultury osobistej. pr
2025-12-18 11:29:10Twój zakres obowiązków, Budowanie długotrwałych relacji z klientami, Prowadzenie dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu, Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami oraz rozwijanie bazy nowych klientów, Wyszukiwanie i planowanie usług..
2025-12-17 23:40:06Twój zakres obowiązków, Identyfikacja nowych możliwości biznesowych we współpracy z zespołami sprzedaży i marketingu,, Zarządzanie relacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz dbanie o najwyższy poziom satysfakcji klienta,, Koordynowanie wszystkic
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń reklamacyjnych, Wprowadzanie danych do systemu serwisowego, Składanie zamówień na części serwisowe, Kontakt z klientami w prostych sprawach (mailowy i telefoniczny), Przygotowywanie..
2025-12-16 16:41:01Twój zakres obowiązków, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji technicznej HVAC, wsparcie działu sprzedaży w bieżących projektach, kontakt z klientami (mailowy i telefoniczny), obsługa zamówień i wsparcie procesu sprzedaży, udział w..
2025-12-16 14:41:34Twój zakres obowiązków, administrowanie i obsługa operacyjna produktów depozytowych, prowadzenie rejestrów wpływającej dokumentacji w systemach Banku, obsługa księgowa dyspozycji finansowych w systemie bankowym, wyjaśnianie braków, błędów z..
2025-12-16 11:41:41Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie. Wprowadzanie do systemów firmowych dokumentacji magazynowo-handlowej. Opracowywanie materiałów marketingowych: grafiki, banery, blogi, ulotki. Wdrażanie no
2025-12-16 07:28:03Stanowisko ds. zasiłków3353431Obowiązki Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczen
2025-12-16 06:59:51ZUSReferenta/specjalisty w Dziale Księgowości CM Miejsce pracy: Bydgoszcz
2025-12-15 18:32:05Twój zakres obowiązków, Tworzenie strategii sprzedaży i jej realizowanie, Budowanie relacji z nowymi klientami, jak i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, Monitorowanie działań konkurencji, Monitorowanie rynku w zakresie ogłaszanych..
2025-12-15 16:40:57Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji, telefonów, maili oraz przesyłek kurierskich, wraz z prowadzeniem podstawowej ewidencji, Przyjmowanie gości, organizacja spotkań oraz przygotowanie napojów i drobnego cateringu, Zamawianie i..
2025-12-15 15:41:34Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: kontroli celno-skarbowej i postępowania podatkowego w VIII Dziale Kontroli Celno-Skarbowej i Postępowania Podatkowego (
2025-12-15 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w BydgoszczyTwój zakres obowiązków, obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami firmy, realizacja i fiskalizacja sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej), zwrotów z uwzględnieniem różnych form finansowania, obsługa reklamacji i zapewnienie
2025-12-09 13:41:32Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą , Organizowanie spotkań oraz prowadzenie kalendarza przełożonego , Przyjmowanie i obsługa gości biura , Sporządzanie oraz archiwizacja dokumentów , Obsługa..
2025-12-09 13:41:31Twój zakres obowiązków, całokształt spraw związanych z działalnością sekretariatu, w szczególności:, obsługa interesantów Izby oraz kierowanie ich do poszczególnych Działów,, prowadzenie archiwum sekretariatu,, prowadzenie dziennika..
2025-12-08 13:41:40Firma zatrudni osobę do biura handlowego. Wymagana dobra znajomość MS Office (excel ,word , PP) , środowiska internetu. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem kontaktowym za pomocą nieniejszej strony
2025-12-05 21:05:30Zakres obowiązków:a) obsługa sekretarska dyrektora i gości, kierownictwa Filharmonii Pomorskiej (telefoniczna, telefaksowa, poczta elektroniczna);b) redagowanie pism, listów, zarządzeń, sporządzanie protokołów ze spotkań.c) przyjmowanie, rejestr
2025-12-05 18:40:34Twój zakres obowiązków, Prowadzenie istniejącej dokumentacji infrastruktury z uwzględnieniem przygotowania do inspekcji ISO, UDT, audytów wewnętrznych, Prowadzenie dokumentacji projektów związanych z rozbudową lub modernizacją infrastruktury..
2025-12-05 09:41:17Twój zakres obowiązków, organizowanie, kierowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników, , realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w budynkach oraz na terenach stanowiących własność Opery lub administrowanych i..
2025-12-04 10:41:40