Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: - minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu: Umiejętność obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym, - znajomość językó
2025-12-01 08:21:12Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP- Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura firmy;- Zbieranie wymaganych informacji oraz danych, a następnie przygotowywanie ich analiz na potrzeby zarządu firmy;- Tworzenie pism, drukowanie, kopiowanie, skanow
2025-11-28 18:40:38Asystentka / Asystent Zarządu osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarządu Zadania: - prowadzenie kalendarzy Zarządu, - kompleksowa obsługa biu
2025-11-24 14:21:03Asystent/ka ZarząduTwój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennej organizacji pracy Zarządzanie kalendarzami, organizacja spotkań i wydarzeń wewnętrznych Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli, logistyka) Pr
2025-10-18 06:59:44Gremi Personal Sp. Z O.O 4,3W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-02 14:21:02Zakres obowiązków: • Kompleksowe wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań oraz prowadzeniu kluczowych projektów. • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, w tym posiedzeń Zarządu. • Przygotowywanie raportów, zestawień oraz rozlic
2025-11-28 18:21:01Twój zakres obowiązków, zarządzanie kalendarzem Członka Zarządu,, udział w spotkaniach Członka Zarządu,, administracyjne wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach,, bieżąca realizacja oraz koordynacja obiegu dokumentów,, dbałość o prawidłowy
2025-11-12 17:40:56Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw
2025-12-04 20:21:02Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ
2025-12-04 18:21:03Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-04 14:55:02Twój zakres obowiązków, Organizacja międzynarodowych transportów całopojazdowych i częściowych (UE) dla naszych stałych Klientów, Wycena transportów FTL / LTL, Negocjowanie stawek oraz warunków wykonania zleceń z Przewoźnikami na rynku spot,..
2025-12-04 14:41:28Twój zakres obowiązków, Wszechstronny asystent zarządu, Obsługa stanowiska podawczego, Zarządzanie informacją w firmie, Obsługa bieżących zamówień na potrzeby funkcjonowania firmy, Wsparcie procesów związanych z podróżami służbowymi i..
2025-12-04 13:41:25Mercor Light&Vent sp.z o.o. jest jednym z wiodących w Polsce podmiotów działających w branży systemów oddymiania, doświetleń i wentylacji pożarowej. Oferta MLV obejmuje nowoczesne rozwiązania w zakresie oddymiania grawitacyjnego, doświetleń dach
2025-12-04 08:21:08Asystent / Asystentka OddziałuTwój zakres obowiązków Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienta w zakresie wynajmu, Delegowanie kierowcom realizację zleceń związanych z wynajmem samochodu oraz zadań administracyjnych, Nadzorowanie punktualn
2025-12-04 06:59:44Kaizen Rent Spółka AkcyjnaPraca od zaraz dla osoby kreatywnej, sumiennej, uczciwej, dokładnej, studentki studiów zaocznych do 26 r. Praca w ecommerce i nieruchomościach: - obsługa zamówień i wysyłek - mile widziene doświadczenie wordpress i woocommerce - obsługa social m
2025-12-04 06:21:05(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Miejsce pracy: Gdańsk - Śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, • wypełnianie dokumentów kadrowych, • dbanie o przebieg korespondencji - w szcz
2025-12-03 21:05:22Zakres obowiązków:Sprawdzanie przelewów, obsługa programu przeznaczonego dla faktur, pomoc w pracach biurowych. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania:
2025-12-03 18:40:30Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: W
2025-12-03 18:40:30Twój zakres obowiązków, koordynacja współpracy przy pozyskiwaniu nowych projektów i zarządzanie w trakcie ich realizacji,, nadzór nad kosztami, terminem i jakością realizacji projektu oraz nad pracą zaangażowanych pracowników,, aktywne..
2025-12-03 13:41:19Tw ój zakres obowiązk ówUczestnictwo w pełnym procesie projektowym od fazy koncepcji do fazy projektu wykonawczego włącznieWsp ółudział w opracowywaniu projekt ów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczychPrzygotowywanie analiz chłonności pod kąt
2025-12-03 11:53:41Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz not księgowych,, Weryfikacja poprawności faktur i ich rejestracja,, Rejestracja wpływów bankowych,, Sporządzanie umów cywilnoprawnych,, Kompletowanie i archiwizacja dokumentów..
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, wsparcie przy realizacji projektów branży drogowej od przekazania zadania do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji,, uzgodnienia z instytucjami, na wszystkich etapach realizacji zadnia,, udział w przygotowaniu..
2025-12-03 11:41:49Opis stanowiska Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wyko
2025-12-03 10:30:02Zapraszamy do współpracy asystentkę stomatologiczną, która jest gotowa do pracy w szerokim obszarze stomatologii, lub asysty która będzie chciała poszerzyć swoje umiejętności z lekarzem w takich specjalnościach jak: protetyka, ortodoncja, chirur
2025-12-03 08:21:12Szukam Asystentki ds. marketingu i mediów społecznościowych na pół etatu. Jeśli jesteś kreatywna, lubisz pracę z social mediami i dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku, to ogłoszenie może być dla Ciebie. Szukam osoby, która wesprze mnie w
2025-12-03 08:21:12Kancelaria Notarialna w Gdańsku zatrudni pracownika biurowego na pełen etat. Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów poświadczeń oraz innych czynności notarialnych, Obsługa korespondencji; Kontakt i obsługa klientów kancelarii; Prowadzenie rej
2025-12-03 06:21:03Kancelaria Notarialna w Gdańsku zatrudni pracownika biurowego na pełen etat. Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów poświadczeń oraz innych czynności notarialnych, Obsługa korespondencji; Kontakt i obsługa klientów kancelarii; Prowadzenie rej
2025-12-02 22:21:06Pracownik biurowy - dla OzN Miejsce pracy: Gdańsk, śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, Wypełnianie dokumentów kadrowych, Dbanie o przebieg korespondencji - w szczególności faktur
2025-12-02 22:21:06Twój zakres obowiązków, Do głównych obowiązków należeć będzie robienie awizacji dla kierowców w portach i na depotach, przygotowanie listów przewozowych, kontakt z klientami i magazynami, organizacja pracy kierowców..
2025-12-02 20:40:04