Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ
2025-12-04 18:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 3 778,20 PLN Opis wynagrodzenia:praca na czas określony, możliwość na czas nieokreślony.wymagania: Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Upraw
2025-12-02 08:21:09OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Dyrektor Biura Rozwoju Gdańska ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Biurze Rozwoju Gdańska, ul. Wały Piastowskie 24, 80-855 Gdańsk Stanowisko pracy: od asystenta/-tki do specjalisty/-
2025-12-02 08:21:09Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznym środowisku. Prywatna opieka medyczna w sieci LUXMED. Realny wpływ na usprawnianie procesów administracyjno-kadrowych w organizacji. Możliwość poszerzania kompetencji w obsz
2025-11-30 08:21:02Opis stanowiska Samodzielne przygotowywanie i weryfikacja list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, od zatrudnienia po zwolnienie pracowników. Obsługa systemów kadrowo-płacowych Enova i Płatnik
2025-11-28 15:17:05Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa administracyjno-biurowa sekretariatu. Wystawianie faktur. Przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji (tradycyjnej i mailowej). Obsługa połączeń telefonicznych oraz dbanie o sprawny przepływ infor
2025-11-26 14:21:06Poszukujemy sumiennej i dobrze zorganizowanej osoby do pracy w sekretariacie na 1/2 etatu dla studentki. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codzienną obsługę biura oraz wsparcie administracyjne zespołu.Prestiż Zarządzanie Nieruchom
2025-11-25 18:21:03Obowiązki: zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą skanowanie, kopiowanie, drukowanie dokumentów przygotowanie dokumentów dla księgowości obsługa bezpośrednia zleceń zarządu ..
2025-11-21 10:21:19Kancelaria Adwokacka Jackiewicz, Obidzińska i Partnerzy sp. p., renomowana i dynamicznie rozwijająca się kancelaria o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Pracownik Sekretariatu Kancelarii. Miejsce pracy: G
2025-11-18 08:21:07Twój zakres obowiązków, Obsługa skrzynki mailowej ECS-u, skrzynki epuap ECS-u oraz centrali telefonicznej instytucji., Prowadzenie ewidencji dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej., Gromadzenie informacji i statystyk dla Organizatorów ECS.
2025-11-06 11:40:55Zakres obowiązków:Organizowanie pracy sekretariatu. Przyjmowanie, wysyłanie, selekcjonowanie i rejestracja korespondencji. Odbieranie telefonów i obsługa poczty elektronicznej. Przygotowywanie pism, dokumentów i korespondencji dla przełożonych
2025-12-05 18:40:36OFERTA PRACY – SEKRETARKA SZKOŁY PODSTAWOWEJ Stanowisko: Sekretarka / Sekretarz szkoły Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa nr 51 w Gdyni Wymiar etatu: pełny etat Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2026
2025-11-20 15:35:08SZKOŁA PODSTAWOWA NR 51 W GDYNITwój zakres obowiązków, Do obowiązków Kandydata/ki należeć będzie:, obsługa administracyjna Kancelarii,, w miarę rozwoju współpracy - przygotowywanie projektów pism procesowych i opinii...
2025-11-12 14:40:40Kancelaria Radcy Prawnego Marek KoennerTwój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z.
2025-11-07 13:41:01Nasze wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w placówce edukacyjnej. Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność samodzielnego organizowania pracy i ustalania priorytetów
2025-10-27 14:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Wejherowo Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: - rejestracja pism przychodzących i wychodzących - obowiązki sekretarskie w sekretariatach Ds. tj.: - zakładanie i opisywanie okładek akt głów
2025-11-25 08:21:06Zakres obowiązków:1. Kancelaria i dokumentacjaProwadzenie kancelarii: zapewnienie sprawnej obsługi biurowej, przyjmowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencjiProdzenie rejestrów: prowadzenie ewidencji uczniów, ksiąg druków ścisłego zarachowan
2025-10-10 18:40:45Niepubliczna Szkoła Podstawowa Indygo zatrudni Sekretarza Szkoły Miejsce pracy: ul. Ostrobramska 95, Warszawa Wymagania: Nasze wymagania: - Wykształcenie minimum średnie, preferowane administrac
2025-11-24 15:35:08NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA INDYGOSpecjalista ds. obsługi sekretariatu z j. niemieckimTwój zakres obowiązków kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym współpraca z innymi działami w firmie zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą nadzór nad terminową wymianą informacji
2025-10-16 06:59:50Meb Technical GmbH Sp. z o.o. (NIEMCY) oddział...Opis zadań:1. Zapoznanie się z ustawami, zarządzeniami , rozporządzeniami i regulaminami niezbędnymi do wykonywania czynności zawodowych wGUP.2. Zapoznanie się z komputerowym programem Syriusz oraz systemem obiegu dokumentów w GUP.3. Sprawdzanie
2025-12-06 18:40:27Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku w Trójmieście, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem duńskim lub nideralndzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień
2025-12-06 17:55:05Twój zakres obowiązków, organizacja spotkań, w tym: przyjmowane i obsługa gości, rezerwacja sal konferencyjnych,, przygotowywanie danych, dokumentów i materiałów na potrzeby spotkań, , prowadzenie kalendarza Zarządu: zarządzanie harmonogramem..
2025-12-06 07:40:05Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia
2025-12-06 07:29:31Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Opis stanowiska: Poszukujemy zorganizowanej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby, która będzie wspierać Zarząd w codziennych zadaniach administracyjnych oraz operacyjnych związanych z realizacją projektu deweloperskiego i obsługą biura sprzed
2025-12-05 08:21:09Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: likwidacji towarów w Dziale Likwidacji Towarów w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdyni Adres urzędu: 80-831 Gda
2025-12-05 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w GdańskuOpis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw
2025-12-04 20:21:02Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02Twój zakres obowiązków, Organizacja międzynarodowych transportów całopojazdowych i częściowych (UE) dla naszych stałych Klientów, Wycena transportów FTL / LTL, Negocjowanie stawek oraz warunków wykonania zleceń z Przewoźnikami na rynku spot,..
2025-12-04 14:41:28Twój zakres obowiązków, Wszechstronny asystent zarządu, Obsługa stanowiska podawczego, Zarządzanie informacją w firmie, Obsługa bieżących zamówień na potrzeby funkcjonowania firmy, Wsparcie procesów związanych z podróżami służbowymi i..
2025-12-04 13:41:25Mercor Light&Vent sp.z o.o. jest jednym z wiodących w Polsce podmiotów działających w branży systemów oddymiania, doświetleń i wentylacji pożarowej. Oferta MLV obejmuje nowoczesne rozwiązania w zakresie oddymiania grawitacyjnego, doświetleń dach
2025-12-04 08:21:08Asystent / Asystentka OddziałuTwój zakres obowiązków Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienta w zakresie wynajmu, Delegowanie kierowcom realizację zleceń związanych z wynajmem samochodu oraz zadań administracyjnych, Nadzorowanie punktualn
2025-12-04 06:59:44Kaizen Rent Spółka AkcyjnaPraca od zaraz dla osoby kreatywnej, sumiennej, uczciwej, dokładnej, studentki studiów zaocznych do 26 r. Praca w ecommerce i nieruchomościach: - obsługa zamówień i wysyłek - mile widziene doświadczenie wordpress i woocommerce - obsługa social m
2025-12-04 06:21:05Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Wspieranie zespołu przy organizowaniu spotkań/eventów z klientami., Obsługa Klientów Bankowości Prywatnej w.
2025-12-04 00:40:13(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Miejsce pracy: Gdańsk - Śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, • wypełnianie dokumentów kadrowych, • dbanie o przebieg korespondencji - w szcz
2025-12-03 21:05:22