Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ
2025-12-04 18:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 3 778,20 PLN Opis wynagrodzenia:praca na czas określony, możliwość na czas nieokreślony.wymagania: Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Upraw
2025-12-02 08:21:09Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku ogłasza nabór na 1 stanowisko sekretarki/sekretarza (pracowniki obsługi) Wszelkie informacje na temat oferty znajdują się na stronie BIP Sądu : www.gdansk-polnoc.sr.gov.pl w zakładce "Praca w Sądzie" Nie przy
2025-11-28 16:21:02Obowiązki: zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą skanowanie, kopiowanie, drukowanie dokumentów przygotowanie dokumentów dla księgowości obsługa bezpośrednia zleceń zarządu ..
2025-11-21 10:21:19Kancelaria Adwokacka Jackiewicz, Obidzińska i Partnerzy sp. p., renomowana i dynamicznie rozwijająca się kancelaria o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Pracownik Sekretariatu Kancelarii. Miejsce pracy: G
2025-11-18 08:21:07Twój zakres obowiązków, Obsługa skrzynki mailowej ECS-u, skrzynki epuap ECS-u oraz centrali telefonicznej instytucji., Prowadzenie ewidencji dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej., Gromadzenie informacji i statystyk dla Organizatorów ECS.
2025-11-06 11:40:55ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżący kontakt z administratorami spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych - planowanie i rozliczanie prac montażowych - prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń usługowych - weryfikacja i opracowywanie reklamacji - rekrutac
2025-12-03 07:30:24techem - techniki pomiarowe spółka z ograniczoną...Potrzebne umiejętności i doświadczenie: 3-6 lat doświadczenia w pracy w konsultingu/doradztwie biznesowym, doradztwie transakcyjnym lub w realizacji projektów związanych z analizami rynkowymi, strategicznymi, poprawą efektywności operacyjnej/biz
2025-11-11 10:25:14EY PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prezentowanie technologii, urządzeń, materiałów z danego wyspecjalizowanego obszaru - Doradztwo techniczne wyspecjalizowane w danym obszarze - Poszukiwanie nowych relacji biznesowych w danym obszarze - Utrzymywanie dotychcza
2025-12-05 18:30:08DPIdea Dariusz Kuchnowski Tomasz Ferek s.cDoświadczenie w pracy z kompozytami i zarządzaniu produkcją (mile widziane doświadczenie w branży kolejowej, lotniczej lub stoczniowej) Doświadczenie w laminowaniu kompozytów (ręczne nakładanie, infuzja, RTM). Udokumentowane doświadczenie w zakr
2025-12-05 10:25:17AntalZakres obowiązków:Organizowanie pracy sekretariatu. Przyjmowanie, wysyłanie, selekcjonowanie i rejestracja korespondencji. Odbieranie telefonów i obsługa poczty elektronicznej. Przygotowywanie pism, dokumentów i korespondencji dla przełożonych
2025-12-05 18:40:36Asystent105_4685502Obowiązki Wsparcie administracyjne Kierownika Wydziału oraz Mistrzów, Przygotowywanie raportów, zestawień oraz analiz dotyczących pracy wydziału, Prowadzenie ewidencji i raportowania czasu pracy pracowników produkcji, Tworzeni
2025-12-02 06:59:50Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Akademia Kulinarna K5 poszukuje Pomocnika/Pomocniczki podczas warsztatów kulinarnych! Jeśli lubisz gotować, jesteś młodą energiczną osobą, dobrze czujesz się wśród ludzi i szukasz ciekawej pracy w przyjaznej atmosferze – dołącz do naszego zespoł
2025-11-22 08:21:02Twój zakres obowiązków, Do obowiązków Kandydata/ki należeć będzie:, obsługa administracyjna Kancelarii,, w miarę rozwoju współpracy - przygotowywanie projektów pism procesowych i opinii...
2025-11-12 14:40:40Kancelaria Radcy Prawnego Marek KoennerOferujemy: Umowa o Pracę na pełen etat. Ciekawą i samodzielną pracę w dużym holdingu uczelni. Dofinansowanie do nauki i projekty rozwojowe. Pakiet benefitów: MultiSport/OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie. Dodatkowe dni wolne oraz
2025-11-07 08:21:06Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Ex
2025-11-06 18:32:57Twój zakres obowiązków, organizacja spotkań, w tym: przyjmowane i obsługa gości, rezerwacja sal konferencyjnych,, przygotowywanie danych, dokumentów i materiałów na potrzeby spotkań, , prowadzenie kalendarza Zarządu: zarządzanie harmonogramem..
2025-12-06 07:40:05Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia
2025-12-06 07:29:31Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę umiejętność pracy zespołowej, empatia, odporność na stres, elastyczność, samodzielność. miłe usposobienie i wyrozumiałość dla pacjentów wysoka kultura osobista dobra
2025-12-05 08:21:09Opis stanowiska: Poszukujemy zorganizowanej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby, która będzie wspierać Zarząd w codziennych zadaniach administracyjnych oraz operacyjnych związanych z realizacją projektu deweloperskiego i obsługą biura sprzed
2025-12-05 08:21:09Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: likwidacji towarów w Dziale Likwidacji Towarów w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdyni Adres urzędu: 80-831 Gda
2025-12-05 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w GdańskuOpis stanowiska Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą. Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami. Szybkie i adekwatne ro
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw
2025-12-04 20:21:02Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02Twój zakres obowiązków, Organizacja międzynarodowych transportów całopojazdowych i częściowych (UE) dla naszych stałych Klientów, Wycena transportów FTL / LTL, Negocjowanie stawek oraz warunków wykonania zleceń z Przewoźnikami na rynku spot,..
2025-12-04 14:41:28Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem
2025-12-04 14:20:03Twój zakres obowiązków, Wszechstronny asystent zarządu, Obsługa stanowiska podawczego, Zarządzanie informacją w firmie, Obsługa bieżących zamówień na potrzeby funkcjonowania firmy, Wsparcie procesów związanych z podróżami służbowymi i..
2025-12-04 13:41:25Twoim zadaniem będzie: pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Warunki współpracy: pełen etat/ praca jednozmianowa umowa o pracę, umowa zlecen
2025-12-04 12:51:53Mercor Light&Vent sp.z o.o. jest jednym z wiodących w Polsce podmiotów działających w branży systemów oddymiania, doświetleń i wentylacji pożarowej. Oferta MLV obejmuje nowoczesne rozwiązania w zakresie oddymiania grawitacyjnego, doświetleń dach
2025-12-04 08:21:08Asystent / Asystentka OddziałuTwój zakres obowiązków Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienta w zakresie wynajmu, Delegowanie kierowcom realizację zleceń związanych z wynajmem samochodu oraz zadań administracyjnych, Nadzorowanie punktualn
2025-12-04 06:59:44Kaizen Rent Spółka AkcyjnaPraca od zaraz dla osoby kreatywnej, sumiennej, uczciwej, dokładnej, studentki studiów zaocznych do 26 r. Praca w ecommerce i nieruchomościach: - obsługa zamówień i wysyłek - mile widziene doświadczenie wordpress i woocommerce - obsługa social m
2025-12-04 06:21:05Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Wspieranie zespołu przy organizowaniu spotkań/eventów z klientami., Obsługa Klientów Bankowości Prywatnej w.
2025-12-04 00:40:13(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Miejsce pracy: Gdańsk - Śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, • wypełnianie dokumentów kadrowych, • dbanie o przebieg korespondencji - w szcz
2025-12-03 21:05:22