Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 3 778,20 PLN Opis wynagrodzenia:praca na czas określony, możliwość na czas nieokreślony.wymagania: Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Upraw
2025-12-02 08:21:09Zakres obowiązków:Wykonywanie czynności związanych ekspediowaniem i przyjmowaniem poczty; wykonywanie czynności związanych z obiegiem akt i dokumentów; wykonywanie czynności związanych z przekazywaniem akt do archiwum oraz z pobieraniem akt z ar
2025-11-29 18:40:26Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku ogłasza nabór na 1 stanowisko sekretarki/sekretarza (pracowniki obsługi) Wszelkie informacje na temat oferty znajdują się na stronie BIP Sądu : www.gdansk-polnoc.sr.gov.pl w zakładce "Praca w Sądzie" Nie przy
2025-11-28 16:21:02Kancelaria Adwokacka Jackiewicz, Obidzińska i Partnerzy sp. p., renomowana i dynamicznie rozwijająca się kancelaria o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: Pracownik Sekretariatu Kancelarii. Miejsce pracy: G
2025-11-18 08:21:07Twój zakres obowiązków, Obsługa skrzynki mailowej ECS-u, skrzynki epuap ECS-u oraz centrali telefonicznej instytucji., Prowadzenie ewidencji dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej., Gromadzenie informacji i statystyk dla Organizatorów ECS.
2025-11-06 11:40:55ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżący kontakt z administratorami spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych - planowanie i rozliczanie prac montażowych - prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń usługowych - weryfikacja i opracowywanie reklamacji - rekrutac
2025-12-03 07:30:24techem - techniki pomiarowe spółka z ograniczoną...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prowadzenie i tworzenie dokumentacji technicznej - Tworzenie zestawień Excel - Wysyłanie zapytań o surowce WYMAGANIA: - Znajomość rysunku technicznego - Podstawowe obsługiwanie AutoCad - Obsługa pakietu Office OFERUJEMY: - O
2025-12-04 15:30:06Moldrew literski spółka komandytowo-akcyjnaPotrzebne umiejętności i doświadczenie: 3-6 lat doświadczenia w pracy w konsultingu/doradztwie biznesowym, doradztwie transakcyjnym lub w realizacji projektów związanych z analizami rynkowymi, strategicznymi, poprawą efektywności operacyjnej/biz
2025-11-11 10:25:14EY PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prezentowanie technologii, urządzeń, materiałów z danego wyspecjalizowanego obszaru - Doradztwo techniczne wyspecjalizowane w danym obszarze - Poszukiwanie nowych relacji biznesowych w danym obszarze - Utrzymywanie dotychcza
2025-12-04 07:30:05DPIdea Dariusz Kuchnowski Tomasz Ferek s.cOFERTA PRACY – SEKRETARKA SZKOŁY PODSTAWOWEJ Stanowisko: Sekretarka / Sekretarz szkoły Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa nr 51 w Gdyni Wymiar etatu: pełny etat Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2026
2025-11-20 15:35:08SZKOŁA PODSTAWOWA NR 51 W GDYNITwój zakres obowiązków, Do obowiązków Kandydata/ki należeć będzie:, obsługa administracyjna Kancelarii,, w miarę rozwoju współpracy - przygotowywanie projektów pism procesowych i opinii...
2025-11-12 14:40:40Kancelaria Radcy Prawnego Marek KoennerTwój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z.
2025-11-07 13:41:01Nasze wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w placówce edukacyjnej. Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność samodzielnego organizowania pracy i ustalania priorytetów
2025-10-27 14:21:03Zakres obowiązków:1. Kancelaria i dokumentacjaProwadzenie kancelarii: zapewnienie sprawnej obsługi biurowej, przyjmowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencjiProdzenie rejestrów: prowadzenie ewidencji uczniów, ksiąg druków ścisłego zarachowan
2025-10-10 18:40:45Niepubliczna Szkoła Podstawowa Indygo zatrudni Sekretarza Szkoły Miejsce pracy: ul. Ostrobramska 95, Warszawa Wymagania: Nasze wymagania: - Wykształcenie minimum średnie, preferowane administrac
2025-11-24 15:35:08NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA INDYGOJesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw
2025-12-04 20:21:02Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ
2025-12-04 18:21:03Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-04 14:55:02Twój zakres obowiązków, Organizacja międzynarodowych transportów całopojazdowych i częściowych (UE) dla naszych stałych Klientów, Wycena transportów FTL / LTL, Negocjowanie stawek oraz warunków wykonania zleceń z Przewoźnikami na rynku spot,..
2025-12-04 14:41:28Twój zakres obowiązków, Wszechstronny asystent zarządu, Obsługa stanowiska podawczego, Zarządzanie informacją w firmie, Obsługa bieżących zamówień na potrzeby funkcjonowania firmy, Wsparcie procesów związanych z podróżami służbowymi i..
2025-12-04 13:41:25Mercor Light&Vent sp.z o.o. jest jednym z wiodących w Polsce podmiotów działających w branży systemów oddymiania, doświetleń i wentylacji pożarowej. Oferta MLV obejmuje nowoczesne rozwiązania w zakresie oddymiania grawitacyjnego, doświetleń dach
2025-12-04 08:21:08Asystent / Asystentka OddziałuTwój zakres obowiązków Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienta w zakresie wynajmu, Delegowanie kierowcom realizację zleceń związanych z wynajmem samochodu oraz zadań administracyjnych, Nadzorowanie punktualn
2025-12-04 06:59:44Kaizen Rent Spółka AkcyjnaPraca od zaraz dla osoby kreatywnej, sumiennej, uczciwej, dokładnej, studentki studiów zaocznych do 26 r. Praca w ecommerce i nieruchomościach: - obsługa zamówień i wysyłek - mile widziene doświadczenie wordpress i woocommerce - obsługa social m
2025-12-04 06:21:05(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Miejsce pracy: Gdańsk - Śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, • wypełnianie dokumentów kadrowych, • dbanie o przebieg korespondencji - w szcz
2025-12-03 21:05:22Zakres obowiązków:Sprawdzanie przelewów, obsługa programu przeznaczonego dla faktur, pomoc w pracach biurowych. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania:
2025-12-03 18:40:30Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: W
2025-12-03 18:40:30Tw ój zakres obowiązk ówUczestnictwo w pełnym procesie projektowym od fazy koncepcji do fazy projektu wykonawczego włącznieWsp ółudział w opracowywaniu projekt ów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczychPrzygotowywanie analiz chłonności pod kąt
2025-12-03 11:53:41Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz not księgowych,, Weryfikacja poprawności faktur i ich rejestracja,, Rejestracja wpływów bankowych,, Sporządzanie umów cywilnoprawnych,, Kompletowanie i archiwizacja dokumentów..
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, wsparcie przy realizacji projektów branży drogowej od przekazania zadania do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji,, uzgodnienia z instytucjami, na wszystkich etapach realizacji zadnia,, udział w przygotowaniu..
2025-12-03 11:41:49Opis stanowiska Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wyko
2025-12-03 10:30:02Zapraszamy do współpracy asystentkę stomatologiczną, która jest gotowa do pracy w szerokim obszarze stomatologii, lub asysty która będzie chciała poszerzyć swoje umiejętności z lekarzem w takich specjalnościach jak: protetyka, ortodoncja, chirur
2025-12-03 08:21:12Szukam Asystentki ds. marketingu i mediów społecznościowych na pół etatu. Jeśli jesteś kreatywna, lubisz pracę z social mediami i dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku, to ogłoszenie może być dla Ciebie. Szukam osoby, która wesprze mnie w
2025-12-03 08:21:12Kancelaria Notarialna w Gdańsku zatrudni pracownika biurowego na pełen etat. Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów poświadczeń oraz innych czynności notarialnych, Obsługa korespondencji; Kontakt i obsługa klientów kancelarii; Prowadzenie rej
2025-12-03 06:21:03