Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki Współpraca z innymi działami: Dział
2024-04-17 14:54:24Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia
2024-05-07 14:57:37Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne dz
2024-04-19 13:38:03W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-13 09:06:07Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-13 09:06:09Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-13 09:06:03Carloss Marketing - MediaWymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia
2024-05-07 14:57:37Co Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja nawet do 6000 zł! Elastyczne godziny pracy: 9.30-16.00 lub 11.30-18.00 od poniedziałku do piątku. Wolne weekendy! Ekskluzywne zniżki na nasze produkty i usługi. Dofinansowanie do karty Multi
2024-05-13 13:50:03Opis stanowiska współpraca z różnymi działami obsługa bieżących spraw biurowych obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy bezpośredn
2024-05-13 12:23:10Praca w Call Center LUX MED Diagnostyka przy ul. Tomasza Nocznickiego 8a w Gdyni.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:telefoniczna obsługa Pacjentów,promowanie profilaktyki raka..
2024-05-08 14:42:37LUX MED Sp. z o. oLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-07 18:36:13LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-07 18:36:13LeasingTeam Group 2,8Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Rektora/Kwestura Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie średnie kierunkowe/wyższe ekonomiczne lub inne wyższe, mile widziane doświadczenie zawodo
2024-05-07 11:43:23Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów bieżąca obsługa klienta aktywne poszukiwanie nowych klientów przygotowywanie ofert handlowych uczestniczenie w negocjacjach handlowych
2024-05-15 17:51:00Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac admin
2024-05-15 13:03:30Supernova Spółka KomandytowaZadania: Nadzór nad zespołem techników zajmujących się utrzymaniem ruchu na terenie obiektu, Współpraca z Klientem/Zarządcą, Przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek, Rejestrowanie zgłoszeń w formie elektronicznej, Koordynacja i nadzór nad bieżącymi pr
2024-05-11 08:20:24Zadania: Nadzór nad zespołem techników zajmujących się utrzymaniem ruchu na terenie obiektu, Współpraca z Klientem/Zarządcą, Przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek, Rejestrowanie zgłoszeń w formie elektronicznej, Koordynacja i nadzór nad bieżącymi pr
2024-05-11 08:20:24Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: administracyjnych w Laboratorium w Gdyni Adres urzędu: 00-807 Warszawa Al. Jerozolimskie 98 Adres pracy: al
2024-05-11 08:00:02Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów...Główne zadania Planowanie i nadzorowanie prac w zakresie remontów tj. zatwierdzanie i potwierdzanie wykonanych prac, opracowanie planu remontowego i zakresu remontów w Przemiałowni Gdynia, koordynowanie prac firm zewnętrznych oraz podległym zespołem
2024-05-09 16:44:33W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-15 09:07:42Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-15 09:07:41Carloss Marketing - MediaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek
2024-05-10 14:00:27Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencjiProwadzenie ewidencji dokument ów i archiwizacjaWspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnychObsługa poczty elektroni
2024-05-06 11:53:50Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym We
2024-05-10 12:10:27Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia płynnej
2024-05-06 11:53:51Zakres obowiązków: - jeśli jesteś absolwentem studiów kierunkowych związanych z obszarem BHP to u Nas zdobędziesz cenne doświadczenie, - jeśli masz 1 rok doświadczenia to również jesteś poszukiwanym kandydatem, - w Twoim zakresie będzie wykonywanie z
2024-04-16 14:06:05Koordynatorka. Praca w biurze. Nr ref. 05 OFERTA NIE JEST SKIEROWANA DO AGENCJI PRACY. AGENCJOM DZIĘKUJEMY !!! WSZELKIE OFERTY Z AGENCJI BĘDĄ TRAKTOWANE JAKO SPAM Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Prowadzimy..
2024-03-20 09:38:45UHM MajerLokalizacja: Gdynia (CH Riviera)Forma zatrudnienia: umowa o pracęForma wynagrodzenia: podstawa + prowizjaTryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota / niedziela (handlowa)60% bieżąca obsługa klienta..
2024-04-30 07:27:04T-Mobile Polska S.ALeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-04-25 18:37:07LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-04-25 18:37:07LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-04-17 18:37:04LeasingTeam Group 2,8Oferujemy: Stałą współpracę w oparciu o kontrakt b2b Regularne szkolenia Angielskojęzyczne środowisko pracy Nowoczesne biura w centralnych lokalizacjach Atrakcyjny i elastyczny pakiet benefitów oparty na systemie kafeteryjnym
2024-04-12 05:15:41Cyclad Sp. z o. o 3,7Kancelaria notarialna w Gdyni zatrudni pracownika biurowego. Opis stanowiska: Poszukujemy energicznego i odpowiedzialnego pracownika biurowego do naszej kancelarii notarialnej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne
2024-03-29 00:24:57Dyrektor Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Lokali Więcej informacji uzyskasz na stronie BIP Urzędu Miasta w Gdyni w linku poniżej: https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkursy,289/z
2024-02-15 13:59:01Opis stanowiska pracy prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć terapeutycznych opracowywanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci zgodnie z zasadami terapii SOTIS prowadzenie regularnych obserwacji programów terapeutycznych dla dzi
2024-01-31 12:19:49Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Prowadzimy szkolenia przygotowujące do pracy dlatego jeśli nie masz doświadczenia nie będzie to dla nas stanowiło problemu. Ważna jest osobowość i zapał do pracy!!! komunikatywność umieję
2024-01-16 13:22:10WYNAGRODZENIE OD 4 TYS NETTO W ZALEZNOSCI OD DOSWIADCZENIA I UMIEJĘTNOSCI Firma OMEGA poszukuje pracownikow na stanowiska geodeta/ asystent goedety w miejscowości Pruszcz Gdański. Zakres obowiązków kandydata na stanowisko geodeta to wykonywanie pomia
2024-02-13 13:44:34Firma AY Prime obecnie poszukuje do siedziby firmy w Pruszczu Gdańskim osoby na stanowisko:Pracownika BiurowegoDo Twoich obowiązków należeć będzie:Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleńUdział w przygotowaniu wnios
2024-04-24 21:25:40Zakres obowiązków Analiza potrzeb klienta wewnętrznego Modelowanie procesów biznesowych Aktywny udział w procesie wyboru dostawcy rozwiązań Kierowanie lub udział we wdrożeniu Szkolenia i wsparcie użytkowników Utrzymanie i rozwój systemów
2024-04-15 16:44:28Koordynator w Dziale Marketingu Miejsce pracy: Sopot Zakres zadań Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz planów marketingowych inwestycji Współtworzenie i zarządzanie
2024-03-23 06:35:06NDIJesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zloka
2024-03-18 12:36:44L.M. Group Poland Sp. z o.oDla firmy lidera we wdrożeniach systemów do zarządzania firmą w północnej Polsce poszukiwany jest Konsultant ds. wdrożeń Microsoft 365. Jednym z filarów działalności jest szeroko rozumiane wsparcie techniczne. Firma posiada doświadczony i kompetentny
2024-02-01 04:15:05www.TeamQuest.plKonsultant Microsoft Dynamics 365 Opis stanowiska Nasza reputacja opiera się na niezawodności i doskonałej jakości usług – to właśnie te cechy leżą u podstaw naszego firmowego etosu
2024-01-22 10:35:04AnegisProgram akademicki dla konsultantów Opis stanowiska W naszym zespole pracują certyfikowani, doświadczeni eksperci i trenerzy. Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania i widzisz się w roli
2024-01-22 10:35:04AnegisLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-04-17 18:37:04LeasingTeam Group 2,8Chcesz pracować jako Koordynator ds. projektów inwestycyjnych? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-03-26 17:09:02ENERGA Wytwarzanie SACzy jesteś gotowy/a dołączyć do naszego dynamicznego zespołu księgowych w biurze rachunkowym?..
2024-03-03 18:21:03Zakres obowiązków:Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rod
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:Tworzenie aukcji internetowych, obróbki graficzne zdjęć, tworzenie grafik na potrzeby sklepu, monitorowanie konkurencji, aktualizacje produktowe na sklepach internetowych oraz portalach sprzedażowych. Praca od poniedziałku do piątku
2024-05-15 18:41:31Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szkolnych
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Wymagane doświadczenie w pracy biurowej oraz dobra obsług
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:- Wypisywanie faktur,- rozliczanie należności, - przygotowywanie ofert, przetargów,- przygotowywanie wysyłek,- prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagany staż pracy
2024-05-10 18:41:28Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego Wydawanie i odbiór poj
2024-05-10 10:30:32[10:51] Pęczak Piotr Do naszego oddziału w Gdańsku - ul. Grunwaldzka 136, poszukujemy pracownika na stanowisko Asystent/ki protetyka słuchu Do obowiązków należą: Kompleksowa obsługa Pacjenta w Oddziale Prowadzenie kalendarza wizyt, kontakt telefonicz
2024-02-26 10:53:14