Twój zakres obowiązków, Profesjonalne wsparcie Klienta w wyborze roweru i akcesoriów,, Przygotowywanie rowerów do sprzedaży,, Obsługa punktu kasowego,, Utrzymanie porządku i standardów firmowych...
2025-12-17 15:41:29Twój zakres obowiązków, Aktywna obsługa klienta: Badanie potrzeb klientów i sprzedaż akcesoriów oraz telefonów., Montaż szkieł i folii na ekrany urządzeń naszych klientów., Dbanie o ekspozycję towaru, porządek i dobry wizerunek firmy...
2025-12-16 12:41:33Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji, Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert, Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,, kontrola i uzgadnianie kont księgowych oraz rozrachunków,, przygotowanie i sporządzenie deklaracji CIT, VAT, PCC oraz..
2025-12-10 11:41:44Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie biurem – w tym usprawnianie obiegu dokumentów i informacji., Zarządzanie flotą samochodową – prowadzenie dokumentacji., Koordynacja wydarzeń – spotkania, szkolenia, imprezy integracyjne, akcje CS
2025-12-08 13:41:40Oferujemy:Od nas otrzymasz: Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem Kartę sportową z dofinansowaniem Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny Zniżki na zakupy w Media Expert Program Poleceń Pracowniczych Bony świąteczne Wsparcie Fun
2025-12-05 08:21:09Twój zakres obowiązków, Wspieranie działu kadr w bieżącej obsłudze spraw pracowniczych, w tym m.in.:, Pomoc w prowadzeniu i archiwizacji akt osobowych pracowników., Kompletowanie dokumentów kadrowych (umowy, aneksy, oświadczenia, wnioski urlopow
2025-12-02 10:41:46Szukamy osoby komunikatywnej, zorganizowanej i gotowej działać w szybkim tempie — kogoś, kto sprawnie obsłuży klientów, rozwiąże problemy i dobrze czuje się w pracy z danymi. Brzmi jak Ty?
2025-11-25 18:35:08Adecco Poland Sp. z o. o 4,6Twój zakres obowiązków, Bezpośrednia bieżąca obsługa klientów – koordynowanie realizacji zamówień i ich obsługa logistyczna, Koordynacja działań wewnętrznych – współpraca z innymi działami firmy, w celu zapewnienia realizacji zamówień i obsługi
2025-11-21 13:41:14Twój zakres obowiązków, Współpraca z zagranicznymi klientami B2B, Reprezentowanie firmy za granicą: targi, wizyty u klientów w krajach europejskich , Pozyskiwanie nowych klientów..
2025-11-19 18:03:27Obowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie kalendarza, spotkań, wyjazdów i bieżących zadań Prezesa - Organizacja spraw administracyjnych oraz dbanie o płynny przebieg dnia pracy - Załatwianie spraw bieżących (online i „w terenie”) również tych prywatnyc
2025-12-08 15:30:12SALESHR 4,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Zarządzanie działem sprzedaży: - prowadzenie 3-osobowego zespołu Handlowców, - planowanie celów sprzedażowych, monitorowanie wyników, - dbanie o rozwój podległego zespołu, - wdrażanie standardów pracy. 2. Rozwój sprzedaży w
2025-12-17 15:30:04Arco Sweets Sp. zo.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - montaż kluczowych podzespołów i elementów turbin, zgodnie z dokumentacją techniczną i harmonogramem - prace z użyciem specjalistycznych narzędzi w tym elektrycznych i pneumatycznych - aktywny udział w procesie kontroli jakoś
2025-12-15 15:30:09Gi Group SADla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalista/ka ds. Szkoleń - praca zdalna Zakres obowiązków:Organizacja i koordynacja szkoleń stacjonarnych oraz zdalny
2025-12-18 21:25:15Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalista/ka ds. Pracowniczych Planów Kapitałowych - praca zdalna.Zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa Pracowniczych
2025-12-18 21:25:15Twój zakres obowiązków, Tworzenie/ liczenie ofert oraz prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów ubezpieczeniowych dla nowych i obecnych Klientów firmy, Współpraca z innymi działami w firmie, towarzystwami ubezpieczeniowymi oraz firmami..
2025-12-18 19:40:08Twój zakres obowiązków, Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta B2B (m/k) obejmiesz kluczową rolę w rozwoju programów partnerskich PrimaPRO, PrimaPARTNER oraz PrimaINFLU. Twoim celem będzie zapewnienie najwyższej jakości obsługi i budowanie sieci.
2025-12-18 16:40:59Twój zakres obowiązków, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych dla jachtów , Obsługa oraz bieżąca administracja polisami ubezpieczeniowymi , Prowadzenie negocjacji warunków ubezpieczeń z klientami , Monitorowanie..
2025-12-18 14:41:24Twój zakres obowiązków, Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, Telefoniczne umawianie spotkań projektowych, Dbanie o jakość rozmów z klientami, Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.
2025-12-18 12:41:23Your responsibilities, administering the ESM Tool (technically) and providing support for existing and new users, especially in user access management;, further developing the tool to support access management and compliance processes, ensuring
2025-12-18 12:41:23Opis stanowiska Profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa zapytań pracowników dotyczących funkcjonowania elektronicznego obieg dokumentów. Bieżące wsparcie merytoryczne i informowanie o statusie spraw w systemie. Rejestracja, obsługa i koordy
2025-12-18 11:29:02Twój zakres obowiązków, Analiza i ocena ryzyka ubezpieczeniowego, Współpraca z brokerami i agentami ubezpieczeniowymi, Ciągła aktualizacja wiedzy na temat rynku ubezpieczeń korporacyjnych, Aranżowanie, administrowanie i obsługa umów ubezpieczeń
2025-12-18 10:41:28Twój zakres obowiązków, Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi., Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca i roku – z możliwością samodzielnego przeprowadzenia zamknięcia, gdy zajdzie..
2025-12-18 10:41:28Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie szkoleniami, w tym obsługa zapisów pracowników na szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz prowadzenie bieżącego rejestru zrealizowanych szkoleń, Współtworzenie, weryfikacja oraz monitorowanie..
2025-12-18 10:41:27Qapitalia Accounting to nowoczesne, butikowe biuro rachunkowe stworzone przez Dyrektora Finansowego i wieloletnią Główną Księgową posiadającą tytuł biegłego rewidenta. Współpracujemy z zespołem doradców podatkowych i kancelarią prawną, łącząc ko
2025-12-18 08:21:07Zakres obowiązków:• ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym• bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych• uzgadnianie sald rozrachunków• wprowadzenie przelewów do systemu bankowego i pilnowanie terminowości
2025-12-17 18:40:34Oferujemy:Przewidywana data zatrudnienia: styczeń - luty 2026 r. Informacje dodatkowe: stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole możliwość z
2025-12-17 14:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Nowy Dwór Gdański Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny Wynagrodzenie brutto:od 7 000 do 9 000 PLN Opis wynagrodzenia:bruttowymagania: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Wymagania inne:Wymagania: Wykształcen
2025-12-17 08:21:07Zakres Twoich codziennych zadań: Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkol
2025-12-17 07:27:40Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-17 07:27:40Pracownik Działu Obsługi Klienta w znanym sklepie meblowym! Niepełny etat! Grupa OTTO w Polsce jest jednym z liderów na rynku pośrednictwa pracy. Pomagamy w znalezieniu pracy tymczasowej oraz stałej, zgodnej z oczekiwaniami kandydatów. Zatrudnia
2025-12-16 18:21:03Your responsibilities, Work with Global Privacy Office colleagues to further develop and operationalize State Street's global privacy program in compliance with global regulatory requirements, including, but not limited to the GDPR, California.
2025-12-16 15:41:36Stanowisko/funkcja: Samodzielny Księgowy/ Samodzielna Księgowa Wymiar czasu pracy: 1 etat Miejsce pracy: Gdańsk – Instytut Morski Komórka organizacyjna: Kwestura/ Pion Rektora Opis stanowiska: ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo
2025-12-16 15:27:59Twój zakres obowiązków, udział w procesie obsługi roszczeń na etapie odwoławczym oraz pierwszej instancji,, pozyskiwanie i analiza dokumentów dotyczących odpowiedzialności i zakresu ochrony w roszczeniu,, przygotowywanie oraz opiniowanie decyzji
2025-12-16 14:41:34Twój zakres obowiązków, obsługa pacjentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),, rejestracja wizyt i prowadzenie kalendarzy,, udzielanie informacji o usługach placówki,, wsparcie administracyjne i organizacyjne biura,, dbanie o prawidłowy obieg
2025-12-15 18:40:06