Twój zakres obowiązków, Wspieranie działu kadr w bieżącej obsłudze spraw pracowniczych, w tym m.in.:, Pomoc w prowadzeniu i archiwizacji akt osobowych pracowników., Kompletowanie dokumentów kadrowych (umowy, aneksy, oświadczenia, wnioski urlopow
2025-12-02 10:41:46ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie kalendarza, spotkań, wyjazdów i bieżących zadań Prezesa - Organizacja spraw administracyjnych oraz dbanie o płynny przebieg dnia pracy - Załatwianie spraw bieżących (online i „w terenie”) również tych prywatnyc
2025-12-26 15:30:06SALESHR 4,6Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-12-02 10:25:14Godel Technologies EuropeDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsTwój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie biurem – w tym usprawnianie obiegu dokumentów i informacji., Zarządzanie flotą samochodową – prowadzenie dokumentacji., Koordynacja wydarzeń – spotkania, szkolenia, imprezy integracyjne, akcje CS
2025-12-08 13:41:40Obowiązki: - Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi. - Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji. - Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. - Współpraca z ró
2025-12-27 12:18:00Twój zakres obowiązków, Zarządzanie pracą działu administracji oraz koordynacja pracy zespołów lokalnych., Nadzór nad realizacją procesów administracyjnych, logistycznych i organizacyjnych., Zarządzanie majątkiem nieprodukcyjnym, w zakresie..
2025-12-23 11:41:36Zakres obowiązków:Sprzątanie salonu sprzedaży, drobne pomoce administracyjne na salonie.Praca w godzinach od 10:00 do 15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: gotowość do podjęcia pracy. Wynagrodzenie brutto
2025-12-19 18:40:35Zakres obowiązków • Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy. • Sporządzanie i ewidencja umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów oraz innych dokumentów kadrowych. • Przygotowywanie
2025-12-02 15:05:28Twój zakres obowiązków, przygotowanie koncepcji projektowych oraz projektów zagospodarowania terenu, przygotowanie dokumentacji technicznej – tworzenie planów instalacji elektrycznej (w tym OZE), dobór kabli i komponentów, obliczenia techniczne
2025-11-29 22:40:06Oferujemy:Miejsce pracy:Sztum Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 806 PLN Opis wynagrodzenia:pierwsza umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Pracodawca oferuj
2025-12-19 08:21:09Zakres obowiązków:- Rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno - rentowych, wysokości świadczenia, dodatków do emerytur i rent, a także kierowanie akt sprawy na postępowanie orzecznicze gdy prawo do świadczenia jest
2025-12-17 18:40:34Twój zakres obowiązków, wsparcie w prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia),, wprowadzanie i aktualizacja danych pracowników w systemach kadrowych,, pomoc w ewidencji czasu pracy, urlopów i absencji
2025-12-17 12:41:19Oferujemy:Miejsce pracy:Nowy Dwór Gdański Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 900 PLN Opis wynagrodzenia:brutto+ dodatki przysługujące zgodnie ze stanowiskiem i stażem pracywymagania: 1. obywatelstwo polskie; 2
2025-12-17 08:21:07Zakres obowiązków: Wspieranie nauczyciela w prowadzeniu zajęć Opieka nad dziećmi i pomoc podczas zabaw oraz aktywności edukacyjnych Współorganizowanie posiłków, spacerów i wyjść Pomoc w utrz
2025-12-10 11:54:00(1116733) Jesteśmy zainteresowani podjęciem współpracy z asystentką lub higienistką stomatologiczną. Jesteś naszą idealną kandydatką jeżeli posiadasz: Doświadczenie w zawodzie; Umiejętność..
2025-12-02 11:54:01Twój zakres obowiązków, pobór prób wyrobów gotowych oraz przygotowanie wysyłek do badań w laboratoriach zewnętrznych w warunkach ściśle higienicznych,, wykonywanie analiz wyrobu gotowego na NIR oraz obsługa programu Web-PMC,, ocena organoleptycz
2025-11-27 16:41:06Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie (preferowane kierunki techniczne) i co najmniej 3-letni staż pracy. Mile widziane...">
2025-11-21 11:54:01Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP - Obsługa urządzeń biurowych, - Wysyłanie, asystowanie przy przygotowaniu i ewidencji korespondencji, - Przygotowani
2025-12-26 10:21:04Oferujemy: Wynagrodzenie w przedziale 6 500 – 8 000 zł brutto. Udział w dużych projektach infrastrukturalnych. Możliwość rozwoju kompetencji projektowych i kontraktowych. wymagania: Wykształcenie min. średnie techniczne (budownictwo, transport k
2025-12-26 10:21:04Twój zakres obowiązków, Bieżące zarządzanie obiektem oraz zapewnienie ciągłości operacyjnej,, Koordynacja housekeeping’u, firm sprzątających i serwisów technicznych, w tym kontrola jakości,, Nadzór nad przygotowaniem lokali oraz procesami check-
2025-12-26 13:40:58Praca dla kobiet / Usługi sprzątające / Asystentka osób starszych, bez niemieckiego, prawo jazdy kat. B, Gießen środkowe Niemcy || Niemiecka Agencja Pracy PolFach, www.PolFach.de/home.html, poszukuje na zlecenie niemieckiego pracodawcy do okolic
2025-12-26 06:59:46PolFachRekrutujemy do OVB Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś
2025-12-26 06:59:46Marta MosakowskaPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest firma wchodząca na rynek benefitów pracowniczych, nie mająca konkurencji w swoim obszarze. Business Development Manager (Benefity Pracownic
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, Aktywna obsługa klienta: Badanie potrzeb klientów i sprzedaż akcesoriów oraz telefonów., Montaż szkieł i folii na ekrany urządzeń naszych klientów., Dbanie o ekspozycję towaru, porządek i dobry wizerunek firmy...
2025-12-23 14:41:29Jeśli masz doświadczenie w branży chemii budowlanej i projektowanie nowych produktów to jest twój żywioł, to jest to miejsce dla ciebie!Szukamy ambitnej specjalistki / ambitnego specjalisty z żyłką do objęcia funkcji lidera laboratorium badawczo
2025-12-23 11:53:52Oferujemy:Miejsce pracy:Malbork Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN Opis wynagrodzenia:Bruttowymagania: Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Wymagania dodatkowe:Wy
2025-12-17 08:21:07Twój zakres obowiązków, Zachęcamy do aplikowania osoby z większym i mniejszym doświadczeniem. Poziom stanowiska oraz zakres obowiązków zostanie dostosowany do kwalifikacji wybranego kandydata., , 1. Obsługa bieżąca Archiwum Zakładowego:,..
2025-12-08 14:41:29