Twój zakres obowiązków, Aktywna obsługa klienta: Badanie potrzeb klientów i sprzedaż akcesoriów oraz telefonów., Montaż szkieł i folii na ekrany urządzeń naszych klientów., Dbanie o ekspozycję towaru, porządek i dobry wizerunek firmy...
2025-12-16 12:41:33Enthusiastic, communicative approach and willingness to support our customers Czech at C1/C2 level is a must, together with English at minimum B2 level Excellent knowledge of an additional European language on full professional proficiency is a
2025-12-12 10:25:14AntalObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie kalendarza, spotkań, wyjazdów i bieżących zadań Prezesa - Organizacja spraw administracyjnych oraz dbanie o płynny przebieg dnia pracy - Załatwianie spraw bieżących (online i „w terenie”) również tych prywatnyc
2025-12-19 07:30:09SALESHR 4,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Zarządzanie działem sprzedaży: - prowadzenie 3-osobowego zespołu Handlowców, - planowanie celów sprzedażowych, monitorowanie wyników, - dbanie o rozwój podległego zespołu, - wdrażanie standardów pracy. 2. Rozwój sprzedaży w
2025-12-17 15:30:04Arco Sweets Sp. zo.oTwój zakres obowiązków, Profesjonalne wsparcie Klienta w wyborze roweru i akcesoriów,, Przygotowywanie rowerów do sprzedaży,, Obsługa punktu kasowego,, Utrzymanie porządku i standardów firmowych...
2025-12-17 15:41:29Your responsibilities, Ensure customer satisfaction and provide professional Customer Support., Deliver exceptional customer service via phone, email, chat, and online forums to our French-speaking customers and partners. When necessary, also he
2025-12-19 14:41:25Zakres obowiązków Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w sprawach księgowych i kadrowych Wsparcie działu księgowości w organizacji dokumentów i komunikacji z klientami Przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu CRM, kompletowanie
2025-12-19 08:21:09Client Service Representative49_744000095218547Obowiązki The Client Service Representative manages communication between the laboratory and clients to ensure expectations are met, assists clients in submitting needed information, managing sample
2025-12-20 06:59:47Eurofins GSC Poland Sp. z o.oCustomer Service Representative – praca w Grecji (różne języki) Lokalizacja: Ateny (praca stacjonarna) lub praca zdalna z terenu Grecji Języki: polski, niemiecki, francuski, duński oraz inne języki europejskie Rodzaj pracy: Full-time ..
2025-12-17 14:51:01Your responsibilities, Establishing cooperation and building relationships with suppliers and service providers while maintaining standards consistent with the requirements of the Flex global purchasing policy, Quoting non-production materials a
2025-12-09 16:41:10Twój zakres obowiązków, Sprzedaż materiałów na pokrycia dachowe, płyty warstwowe, płyty izolacyjne typu PIR, XPS, oraz akcesoriów, Rozmawianie z klientami o ofercie firmy..
2025-12-01 09:41:24Szukamy osoby komunikatywnej, zorganizowanej i gotowej działać w szybkim tempie — kogoś, kto sprawnie obsłuży klientów, rozwiąże problemy i dobrze czuje się w pracy z danymi. Brzmi jak Ty?
2025-11-25 18:35:08Adecco Poland Sp. z o. o 4,6Twój zakres obowiązków, Bezpośrednia bieżąca obsługa klientów – koordynowanie realizacji zamówień i ich obsługa logistyczna, Koordynacja działań wewnętrznych – współpraca z innymi działami firmy, w celu zapewnienia realizacji zamówień i obsługi
2025-11-21 13:41:14Twój zakres obowiązków, Sprzedaż kilku wysokomarżowych produktów o sprawdzonym, wysokim potencjale rynkowym, Analiza rynkowa, ustalanie strategii cenowej, Regularne wyjazdy do Klientów na terenie Polski, Regularne raportowanie do przełożonego,.
2025-11-21 09:42:19W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-19 18:30:27Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów w salonie wykończenia wnętrz,, Doradztwo w zakresie wyboru paneli i drzwi wg standardów jakości panujących w firmie,, Tworzenie zamówień do odbiorców i dostawców w systemie sprzedażowym,,..
2025-12-20 08:40:19Twój zakres obowiązków, analiza i ocena transakcji bankowych pod kątem sankcji i embarga,, podejmowanie decyzji o realizacji lub wstrzymaniu transakcji,, monitorowanie transakcji przychodzących,, prowadzenie statystyk i raportów,, rozwijanie..
2025-12-19 15:41:39Oferujemy:Miejsce pracy:Malbork Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: sprzedaż art. gospodarstwa domowego, art. dekoracyjnych, pamiątek oraz art. szkolnych, utrzymanie porządku w sklepie Opis do
2025-12-19 12:21:02Sprzedawca JYSK Malbork, 3/4 etatu (3900 PLN)65_sprzedawca-jysk-malbork-34-etatu-3900-plnObowiązki Będziesz obsługiwać klientów zgodnie z obowiązującymi w naszych sklepach standardami ioraz z wykorzystaniem wiedzy o produktachWspólnie z zespołem
2025-12-19 10:59:41JYSK SP. Z O. O 3,5Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami na wyznaczonym terenie, egzekucja ustaleń handlowych i promocyjnych, realizacja założonych planów sprzedażowych, raportowanie wyników, analiza rynku ora
2025-12-18 16:40:59Twój zakres obowiązków, Wsparcie Przedstawiciela Handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy, Przedstawianie oferty handlowej i pozyskiwanie nowych zamówień, Budowanie bazy Klientów, Kreowanie
2025-12-17 15:41:29Oferujemy:Miejsce pracy:Malbork Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN Opis wynagrodzenia:Bruttowymagania: Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Wymagania dodatkowe:Wy
2025-12-17 08:21:07Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów firmowych, Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i kosztorysów sprzedawanych usług, Organizacja spotkań biznesowych i negocjacje handlowe, Stałe poszerzanie bazy
2025-12-16 17:40:49Oferujemy:Miejsce pracy:Malbork Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: obsługa klienta Opis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0681
2025-12-15 08:21:10Zakres obowiązków:obsługa klienta Wymagania:Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: podstawowa wiedza z zakresu chemii i płynów Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określon
2025-12-11 18:40:32Oferujemy:Miejsce pracy:Malbork Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: Wymagania inne:rozwożenie towarów i sprzedaż (części samochodowe) Opis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0667
2025-12-10 10:21:11