What You Will Need: Excellent German and English skills (spoken and written) Minimum of 1 year of business or customer service experience. Provides bilingual oral and written communication that effectively articulates complex ideas globally. Problem-
2024-03-29 11:27:58InforKey responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CR
2024-04-26 17:10:02Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:45Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41LeasingTeam Professional supports Polish and global enterprises in sourcing key talent and in human resources management. The Agency specializes in permanent recruitment for mid- and senior level posi
2024-04-16 15:37:34LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional supports Polish and global enterprises in sourcing key talent and in human resources management. The Agency specializes in permanent recruitment for mid- and senior level posi
2024-04-16 15:37:34LeasingTeam Group 2,8Join a newCustomer Operationsteam!At the moment we’re helping our client, the global well known company, to create new Customer Operational Center in Warsaw.What you should know????? Well... first of all, it is awell-known brandwith a lot of positive
2024-04-27 11:54:04Currently for our Client - an international manufacturing company, we are looking for Candidates for the position of Customer Service Representative (in logistic department) . In this role, you will be responsible for managing customer inquiries, add
2024-04-20 17:55:02Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-04-18 11:53:58Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-04-18 11:53:58Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-04-18 11:53:58Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-04-18 11:53:58Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-04-18 11:53:58Responsibilities:Manage business queries and inbound calls (average 70 interactions per day)Receive and respondto questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc
2024-04-17 11:54:01The Customer Service Representative will by addressing inquiries and resolving complaints, providing a high level of customer support on a specific product or service.Responsibilities:Manage business queries and inbound callsReceive and respondto que
2024-04-17 11:54:01The Customer Service Representative will by addressing inquiries and resolving complaints, providing a high level of customer support on a specific product or service.Responsibilities:Manage business queries and inbound callsReceive and respondto que
2024-04-17 11:54:01The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverJoin MICHELIN and be a part of a new Customer Operations team!At the moment we’re helping our client - Michelin - to create a new Customer Operational Center in Warsaw.What you should know????? Well... first of all, it is a well-known brand with a lo
2024-04-17 11:54:01Job TasksA main point of contact for all customerManage/co-ordinate the order processPrepare & produce professional quotationsManage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order DeskActive follow-up o
2024-04-17 11:53:58Masz pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta i lubisz pracę z ludźmi? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? Zależy Ci na elastycznych godzinach pracy i stabilnym zatrudnieniu?Jeśli na
2024-04-17 11:54:01Customer Care Representative - FedExFedEx is the largest express transportation company in the world. Sure, we deliver packages, but this is just part of the story. Today, with an extensive network in more than 220 countries and territories, we ’ve m
2024-04-17 11:53:58Federal Express Corporation (FedEx Express) to największa na świecie firma transportu ekspresowego. Globalna sieć transportowa FedEx Express zapewnia szybką, niezawodną dostawę dokument ów, paczek i przesyłek na całym świecie.Dołącz do zespołu w Kato
2024-04-17 11:53:58The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-26 11:30:41FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-19 11:21:18FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-04-19 11:21:18FoundeverManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-03-28 21:26:18Tasks: Professional handling of customer inquiries from the German-speaking market Identifying, verifying, and creating new sales opportunities in assigned areas Supporting the sales process by handling incoming customer inquiries via telephone, emai
2024-03-27 09:40:02Manpower