The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverZapewnij światowej klasy obsługę klienta jako Customer Care Representative!Dla naszego klienta poszukujemy utalentowanych i zaangażowanych osób na stanowisko Customer Care Representative z językiem angielskim. Będziesz pełnił(a) ważną rolę w zespole
2024-05-06 11:53:58Join a newCustomer Operationsteam!At the moment we’re helping our client, the global well known company, to create new Customer Operational Center in Warsaw.What you should know????? Well... first of all, it is awell-known brandwith a lot of positive
2024-05-06 11:53:58Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-05-06 11:53:57Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-05-06 11:53:57Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-05-06 11:53:57Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-05-06 11:53:57Zadania:Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznegoCodzienny kontakt z klientem w języku niemieckimObsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czatyBudowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość proce
2024-05-06 11:53:57Join MICHELIN and be a part of a new Customer Operations team!At the moment we’re helping our client - Michelin - to create a new Customer Operational Center in Warsaw.What you should know????? Well... first of all, it is a well-known brand with a lo
2024-05-13 11:54:03The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverFederal Express Corporation (FedEx Express) to największa na świecie firma transportu ekspresowego. Globalna sieć transportowa FedEx Express zapewnia szybką, niezawodną dostawę dokument ów, paczek i przesyłek na całym świecie.Dołącz do zespołu w Kato
2024-05-06 11:53:56Customer Care Representative - FedExFedEx is the largest express transportation company in the world. Sure, we deliver packages, but this is just part of the story. Today, with an extensive network in more than 220 countries and territories, we ’ve m
2024-05-06 11:53:56Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CR
2024-04-26 17:10:02The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 11:50:01Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:45Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-18 21:25:41Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-03-28 21:26:18Tasks: Professional handling of customer inquiries from the German-speaking market Identifying, verifying, and creating new sales opportunities in assigned areas Supporting the sales process by handling incoming customer inquiries via telephone, emai
2024-03-27 09:40:02ManpowerLeasingTeam Professional supports Polish and global enterprises in sourcing key talent and in human resources management. The Agency specializes in permanent recruitment for mid- and senior level posi
2024-04-16 15:37:34LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional supports Polish and global enterprises in sourcing key talent and in human resources management. The Agency specializes in permanent recruitment for mid- and senior level posi
2024-04-16 15:37:34LeasingTeam Group 2,8Currently for our Client - an international manufacturing company, we are looking for Candidates for the position of Customer Service Representative (in logistic department) . In this role, you will be responsible for managing customer inquiries, add
2024-04-20 17:55:02Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-08 21:25:35Oczekujemydoskonałej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)umiejętności skutecznego komunikowania się i rozwiązywania problemówdobra organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespoledoświ
2024-04-30 09:12:04Marketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista ds. marketingu
2024-04-05 08:55:04Hybrid mode of work.Global company
2024-03-28 17:59:02The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02FoundeverThe role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer
2024-05-03 11:30:02Foundever