Twój zakres obowiązków, Koordynacja codziennej pracy biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania, Nadzór nad obiegiem dokumentów, korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej (poczta, e-mail, kurierzy), Odbieranie telefonów i przekierowywanie
2025-11-24 10:41:37Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmi
2025-11-23 07:29:52PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-11-20 10:59:50PARETTi Agencja Pracy TymczasowejPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-11-20 10:59:49PARETTi Agencja Pracy TymczasowejPracownik administracyjno-biurowy w zakresie kontroli jakości w dziale rejestracji danych#1253630Obowiązki Pisemny i telefoniczny kontakt z klientami, kasami chorych oraz partnerami medycznymi Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów naszej f
2025-11-12 10:59:52PARETTi Agencja Pracy TymczasowejTwój zakres obowiązków, Koordynacja pracy zarządu w zakresie organizacji spotkań i prowadzenia kalendarza, harmonogramu działań z uwzględnieniem priorytetów strategicznych i operacyjnych., Obsługa korespondencji dbanie o prawidłowy obieg..
2025-12-03 17:40:58Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji technicznej , Wsparcie administracyjne dla zespołu technicznego , Przygotowywanie raportów i zestawień , Organizacja i archiwizacja dokumentów , Przygotowanie ofert, Wystawianie faktur,..
2025-11-19 18:03:25Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Your responsibilities, Coordinate office services (cleaning, coffee, water, technical support), including sourcing suppliers, negotiating contracts, and overseeing delivery., Manage renovation projects and space planning – working with architect
2025-11-21 10:41:21Zakres obowiązków:• obsługa administracyjna i finansowa jednostki organizacyjnej: sporządzanie obciążeń dydaktycznych, sporządzanie raportów i sprawozdań z działalności, sporządzanie planu rzeczowo-finansowego, kontrola finansowo-rachunkowa doku
2025-12-09 18:40:31Zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa procesu zakwaterowania, wykwaterowania oraz bieżącego pobytu mieszkańców w domu studena. Monitorowanie poprawności naliczonych opłat oraz kontrola nierozliczonych należności. Sporządzanie harmonogramów czasu
2025-12-09 18:40:31Zakres obowiązków:wykonywanie zadań związanych i realizacją umów oraz obsługą świadczeniodawców realizujących umowy w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne (ZPO),uczestniczenie w postępowaniach poprzedzających zawieranie umów o udzielanie świad
2025-12-09 18:40:31Opis stanowiska wspieranie managera w codziennym funkcjonowaniu klubu koordynowanie pracy zespołu recepcji i trenerów dbanie o wysoką jakość obsługi klientów udział w akcjach promocyjnych i lokalnych wydarzeniach prowadzenie dokumentacji, grafik
2025-12-09 16:40:02Starszy referent/młodszy specjalista w Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej, Dział POZ, PRO, Kontraktowania i Obsługi Umów w Opo29_opole2515Obowiązki wykonywanie zadań związanych i realizacją umów oraz obsługą świadczeniodawców realizujących umo
2025-12-09 06:59:47Narodowy Fundusz ZdrowiaDla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Referent ds. Magazynowych w Opolu (K,M,X).Zakres obowiązków:Obsługa harmonogramu załadunków i nadzór nad jego realizacj
2025-12-08 21:25:23Opis stanowiska przygotowywanie narzędzi oraz stanowiska pracy stomatologa pomoc i asysta podczas zabiegów medycznych utrzymywanie porządku i higieny w gabinecie przed i po zabiegach sterylizacja narzędzi, dezynfekcja stanowisk i sprzętu obsługa
2025-12-08 12:42:33Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie administracyjne dla działu logistycznego; Kontakt z klientem wewnętrzn
2025-12-06 17:55:05Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-12-03 10:59:42PARETTi Agencja Pracy TymczasowejMiejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-11-30 11:30:25Twój zakres obowiązków, współudział w:, pozyskiwaniu klientów, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych, przygotowywaniu ofert i wycen, negocjowanie warunków handlowych, nadzorze nad formalną stroną współpracy (umowy, sprawy prawne,
2025-11-28 15:41:52Wymagania Wymagania doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność pracy z ludźmi samodzielność i inicjatywa w działaniu umiejętność planowania eventów i zarządzania c
2025-11-26 06:31:00Zakres obowiązków:obsługa dokumentacji firmowej i urzędowej, obsługa korespodencji firmowej i urzędowej, praca w rejestracji firmym przyjmowanie i obsługa interesantów, pacjentów, obsługa urządzeń biurowych.Praca w godz. 8-16/11-19/12-20. Wymaga
2025-11-25 18:40:40Twój zakres obowiązków, Wspieranie managera klubu w codziennych działaniach operacyjnych, Współkoordynowanie zespołu recepcji i trenerów, Dbanie o jakość obsługi, Udział w akcjach promocyjnych i lokalnych eventach, Ogarnianie dokumentów, grafikó
2025-11-25 11:41:29Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu sprzedaży w realizacji celów sprzedażowych., Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych., Kontaktowanie się z klientami oraz utrzymywanie bezpośrednich relacji., Wsparcie w negocjacjach handlowych.
2025-11-25 10:41:30Twój portal z ofertami pracy
2025-11-25 09:54:05JustGYMDla jednego z naszych klientów - poszukujemy obecnie kandydatki/kandydata z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Specjalista/tka ds. Administracji Miejsce pracy: Opole Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa gości, korespondencji, cent
2025-11-24 21:25:17Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: średnio 120h/msc, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracu
2025-11-24 18:31:24Twój zakres obowiązków, Obsługa telefoniczna recepcji, Prowadzenie kalendarza umówień, Realizacja zadań w zakresie min. Rodo, Call Center i CRM, Aktywna pomoc Doradcom Serwisowym w obsłudze Klientów, Obsługa kasy..
2025-11-20 13:42:58Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów odwiedzających salon oraz wsparcie doradców sprzedaży w codziennej pracy, Podstawowe obowiązki administracyjne (obsługa centrali telefonicznej, dbałość o właściwy obieg dokumentów,..
2025-11-20 11:43:06Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i realizacja zamówień zakupowych zgodnie z potrzebami firmy., Kontakt z dostawcami oraz negocjowanie warunków współpracy., Monitorowanie stanu zapasów i analizowanie potrzeb zakupowych., Przeprowadzanie..
2025-11-20 09:42:09