Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-16ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oPoszukujemy do stałej współpracy DOŚWIADCZONEGO INFORMATYKA/PROGRAMISTY ze znajomością PHP lub KOHANA lub WORDPRESS aby dokonywać poprawek w kodzie oraz do obsługi bieżących potrzeb firmy, poprawki na WWW, Wordpress, CRM, czasem pomoc i doradztw
2025-08-13 05:05:25Twój zakres obowiązków, Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości, zgodnie z wyznaczonymi standardami sieci Focus Hotels (zmiany dzienne i nocne), Identyfikacja potrzeb gości i otwartość na ich realizację, Dokonywanie rezerwacji, meldowanie i..
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, Szeroko rozumiane odciążenie zespołu z powtarzalnych zadań administracyjnych (wsparcie w roli "skrzydłowego";)), Bieżąca obsługa administracyjna biura, Organizacja transportów i nadzór nad dokumentacją transportową,..
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i rozwój biznesu blacharsko-lakierniczego w regionie mazowieckim, Odpowiedzialność za wyniki finansowe podległych obiektów i działów, Dążenie do optymalizacji kosztów i podnoszenie efektywności oraz rentownośc
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, koordynacja organizacji terapii grupowej,, kontakt organizacyjny z pacjentami,, bieżąca współpraca z kierownikiem zespołu terapeutów grupowych,, współpraca z psychoterapeutami,, współpraca z zespołem koordynującym terapię
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją biura, Obsługa administracyjna biura, Realizacja bieżących zadań księgowo–administracyjnych (m.in. faktury, rozliczenia), Koordynacja zamówień biurowych i dbanie o prawidłowe..
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie pracy Specjalistów ds. Płac,, Archiwizowanie dokumentacji płacowej,, Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników Klientów,, Praca na systemie kadrowo - płacowym Teta, wprowadzanie danych do systemu oraz.
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, koordynowanie działań projektowych na etapie opracowania koncepcji, projektów budowlanych, wykonawczych w oparciu o określony budżet finansowy i harmonogram projektowy lub realizacyjny;, weryfikacja i opiniowanie..
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, '- Obsługa administracyjno-biurowa działu (prowadzenie dokumentacji, archiwizacja dokumentów, obsługa korespondencji e-mailowej), - Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami , -..
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, Oferta pracy – Asystent/ka Prezesa w EuropaProperty.com, , Miejsce pracy: biuro w Warszawie (Rondo Wiatraczna), Godziny pracy: poniedziałek – piątek, 9:00–17:00, , Poszukujemy osoby odpowiedzialnej i zorganizowanej, która
2025-12-11 10:41:49KITBRIDGE MEDIA sp. z o.oTwój zakres obowiązków, koordynacja zadań BHP na oddziałach produkcyjnych, wsparcie managerów w zakresie budowania kultury bezpieczeństwa w podległych obszarach, realizacja działań służby BHP wynikających z rozporządzenia w sprawie służby BHP or
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, Szukamy energicznej i zmotywowanej osoby (preferowane osoby ze statusem studenta/ucznia) do pracy biurowej przy obsłudze sklepu internetowego (praca w Skarżysku – obok Dworca PKP), Doświadczenie nie jest wymagane, Praca.
2025-12-11 10:41:49Your responsibilities, Supporting all office services across the HedgeServ regions (EU/AUS/PHP) and working as part of the Facility Team, Handling/processing incoming calls / post, Preparing orders for and managing all office deliveries, Raising
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, Terminowe naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac pracowników oraz rozliczeń zleceniobiorców, Przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników w szczególności: dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i.
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i pełna obsługa procesów rekrutacyjnych w firmie według potrzeb dla kilku oddziałów na terenie Polski - pracownicy niższego i średniego szczebla oraz stanowiska specjalistyczne, Weryfikacja dokumentów..
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków: Opieka handlowa nad kluczowymi klientami kontraktowymi Negocjacja umów, regulujących współpracę w zakresie usług kontraktowych z klientami zewnętrznymi Renegocjacja cen produktów wytwarzanych kontraktowo, nadzór nad rento
2025-12-11 10:39:57SKALTEX - KACZMAREK, BŁASZCZYK SP. J. Aktualnie poszukujemy do pracy na stanowisko: REFERENT DS PRODUKCJI (planowanie produkcji) Oferujemy stabilne zatrudnienie, umowę o pracę na pełny etat, bogaty pakiet socjalny w tym pakiet ubezpieczeń,..
2025-12-11 10:35:24SKALTEX - KACZMAREK, BŁASZCZYK SP. J 2,9Education: Bachelor’s Degree in computer science and/or equivalent experience preferred ITIL Foundations and Microsoft certifications preferred Experience: 3 - 5 working in service desk environment with a focus on internal Desktop Support. Knowl
2025-12-11 10:25:20HireRightDobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialnośćUmiejętność pracy z dokumentami i danymiSprawna obsługa komputera oraz MS Office (Word, Excel)Komunikatywna znajomość języka angielskiegoWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widzi
2025-12-11 10:25:20Devire2–4 years of experience in capacity management, resource planning, or technology operations in a global or technically complex environment. Strong analytical skills and proficiency with Excel, databases, and Power BI (including creating dashboar
2025-12-11 10:25:20Link GroupPasujemy do siebie jeżeli: wykazujesz się otwartością i życzliwością posiadasz doświadczenie (minimum 3 lata) w obszarze obsługi klienta i zarządzania sprzedażą (preferencyjnie w branży budowlano-ogrodniczo-dekoracyjnej w sklepach wielkopowierzc
2025-12-11 10:25:20Leroy MerlinOferujemy: Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie z elastycznym grafikiem), Stabilność zatrudnienia w renomowanej firmie, Szkolenia i rozwój zawodowy z możliwością awansu, System premii prowizyjnych, Elastyczny plan pracy, Z
2025-12-11 10:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-12-11 10:21:03Wymagania:\u003c/strong\u003e\u003c/p\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eMinimum 1-2 lata doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP (moduły:handel, finanse, księgowość, KSeF)\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\
2025-12-11 10:10:04TeamQuestTwój portal z ofertami pracy
2025-12-11 09:54:17Roeslein Associates 5,0Twój zakres obowiązków, Rejestracja, weryfikacja i archiwizacja faktur oraz dokumentów, Kontrola poprawności dokumentów oraz wyjaśnianie niezgodności z kontrahentami, Obsługa obiegu dokumentów wewnętrznych (faktury, umowy, protokoły), Kontakt z
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, Na tym stanowisku będziesz pracował(a) w zespole prowadzącym księgowość dla spółek niemieckich (AP/AR/GL). Będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:, • dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, • uzgadnianie obrotów i
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, wsparcie klienta - doradztwo oraz udzielanie informacji o produktach i usługach, rozwiązywanie problemów oraz zapytań klientów, aktualizowanie oraz wprowadzanie zmian w systemie, odpowiadanie na wiadomości mailowe..
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, Wsparcie w opracowywaniu dokumentacji projektowej instalacji elektrycznych, elektroenergetycznych (WN, SN),, Tworzenie i aktualizacja schematów, rysunków technicznych (np. w AutoCAD),, Współpraca z kierownikiem budowy i.
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, Nadzór nad zespołem produkcyjnym, ustalanie celów, organizacja pracy oraz rozwój kompetencji pracowników., Dogłębna analiza i kalkulacja kosztów produkcji, aktywne dążenie do ich obniżenia poprzez eliminację marnotrawstwa
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, Załadunek i rozładunek markowej odzieży używanej i rozwieszanie jej na wieszaki w naszym sklepie VIVE Profit., Każdy rozładunek odbywa się w nocy z wtorku na środę, po zamknięciu sklepu, po godzinie 21:00 trwa ok. 6 -7 h
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, Analiza przepisów prawa, orzecznictwa i doktryny, Prowadzenie spraw interwencyjnych, legislacyjnych, Opiniowanie projektów aktów normatywnych, Przygotowywanie projektów opinii prawnych i wystąpień do właściwych instytucji
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, Wykonywanie różnych czynności biurowych, takich jak przyjmowanie i obsługa telefonów, korespondencja mailowa i pocztowa, Przygotowywanie dokumentów i raportów, w tym pisemnych i elektronicznych, Zbieranie i organizowanie
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, doręczanie i odbieranie przesyłek na terenie Wrocławia,, obsługa Paczkomatów InPost oraz klientów indywidualnych,, dbanie o powierzone przesyłki i samochód,, raportowanie i praca z aplikacją kurierską...
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, sprzedaż usług i pakietów medycznych...
2025-12-11 09:41:11OczekujemyDoświadczenia na stanowisku konstruktora, technologa lub pokrewnym, preferowane w branży targowej, meblarskiej lub architektonicznej.Znajomości oprogramowania: AutoCAD lub pokrewnych programów CAD, Adobe Illustrator
2025-12-11 09:12:02Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-12-11 08:55:05Finanse / Bankowość / Księgowość
2025-12-11 08:55:05Bezpieczeństwo i służby ochrony: Pracownik służb specjalnych
2025-12-11 08:55:05Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-12-11 08:55:05Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 08:54:06Pronar Sp z o. oTwój portal z ofertami pracy
2025-12-11 08:54:06Pronar Sp z o. oTwój zakres obowiązków, Koordynacja i nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Regionie, Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w Regionie oraz zgłaszanie zagrożeń Pracodawcy i RM, Nadzór na realizacją polityki BHP Grupy
2025-12-11 08:40:26Pracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa studentów, - bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - współpraca z kadrą dydaktyczną oraz z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi uczelni, - przygotowywanie
2025-08-18 15:05:27