Główne zadania: obsługa procesu współpracy z otoczeniem gospodarczym, w tym przygotowanie ofert, umów oraz ich rozliczanie. Prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie uczestnictwo w procesie przygotowania projektów, w tym dokumentacji aplikacyjnej w
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do Twoich zadań należeć będzie: profesjonalna obsługa telefoniczna oraz mailowa pacjentów wszystkie zadania organizacyjne i administracyjne przyjmowanie i rozliczanie płatności za usługi medyczne przygotowywanie i archiwizacja doku
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Pracując jako Specjalista ds. Administracji będziesz odpowiedzialny/a za: tworzenie pozytywnego wizerunku firmy podczas pierwszego kontaktu z gośćmi i interesantami – także tymi telefonicznymi, rejestrację i dystrybucję dokumentacj
Opis stanowiska prowadzenie biura wystawianie rachunków, faktur wprowadzanie danych do systemu przygotowywanie ofert odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej
Warunki pracyPraca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu oraz wyjazdy samochodem służbowym; Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; Stres związany z wykonywaniem czynności pod presją czasu; Budynek piętrowy nie jest przystosowany do pot
Zlecę dodawanie darmowych ogłoszeń na portalu internetowym: - Elastyczne godziny pracy - Praca w 100% w zaciszu własnego domu przy komputerze - Płatności (rozliczenie) dzienne lub tygodniowe przelewem na konto bankowe - Instrukcję jak dodawać..
Cenaz zł - Ogłoszenie ID:1210272 z działu Praca biurowa, administracja, księgowość Praca z dnia 2023-02-03 dotyczy: Dzień dobry. Podejmę pracę jako pomoc biurowa, na część etatu z możliwością rozwoju
Oferta: Praca na pełny etat Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o zasięgu globalnym o ugruntowanej pozycji na rynku Umowa o pracę tymczasową z opcją przejścia na umowę o pracę podpisywaną be
W związku z planowanym otwarciem nowych marketów Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent w Dziale Zakupów (praca na terenie Krosna) Opis stanowiska pracy. Na proponowanym..
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.Obowiązki..
Zakres obowiązków: -bieżące i podstawowe sprawy w prowadzeniu recepcji Hotel -prowadzenie rejestrów: gości, przychodzących klientów -organizacja i obsługa spotkań, konferencji i imprez okolicznościowych - Wynagrodzenie brutto: od 3500 do 5000 PLN
Firma Rekrutacyjna Assunto Sp. z o.o. (KRAZ 13438) dla swojego Klienta, szuka pracownika na stanowisko: Pracownik biurowy Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: • obsługa klienta • administracja i zarządzanie dokumentami • praca na systemie..
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę Klientów w zakresie operacji finansowych. Wynagrodzenie brutto: od 3500 do 4500 PLN Równoważny system godzin pracy Zawód: Sprzedawca* Wymaga
Zatrudnimy na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy Pracownika Biurowego w Starym Sączu (praca na miejscu lub zdalna)
Miejsce pracy: Rumia Godziny pracy: 8-16 Zakres obowiązków, w szczególności:..
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska..
Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w..
ANIMEX FOODS jest największą na rynku polską firmą specjalizującą się w produkcji więdlin i mięsa zatrudniającą blisko 9 tys. pracowników. Jesteśmy właścicielem uznanych marek mięsa i wędlin, takich jak:..
W związku z dynamicznym rozwojem firma TREBUD z Włocławka prowadzi rekrutację na stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY WYMAGANIA: -Wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym lub księgowym -bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE -prawo
Ochrona Juwentus – jesteśmy jedną z największych firm z branży ochrony i bezpieczeństwa. Cieszymy się opinią profesjonalnego, godnego zaufania usługodawcy.W związku z nowymi wyzwaniami i rozwojem technologii..
Obowiązki: • Dbanie o obieg dokument ów • Odbieranie i przekierowywanie połączeń • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej • Wystawianie faktur • Kontakt z Klientami i Kontrahentami • Pomoc w organizacji wyjazd ów firmowych • Obsługa spotkań firmo
Warunki pracy-wykonywanie czynności biurowych-praca przy komputerze-praca na 1 piętrze (bez windy) Zakres zadańobsługa stosowanych urzędzie programów finansowychsporządzanie dokumentacji i sprawozdań finansowychrozliczanie umów zleceńprzygotowywanie
Firma transportowa zatrudni dziewczynę na stanowisko: pracownik biurowy. Główne obowiązki: fakturowanie, obsługa dokumentów, kontakt z klientam..
Biuro OSK LOK poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy Miejsce pracy: Łask Główne obowiązki: - dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych
Zakres obowiązków: generowanie i sprawdzanie faktur, wprowadzanie faktur zakupowych, obsługa skrzynki mailowej Wynagrodzenie brutto: od 3000 PLN wynagrodzenie miesięczne Zawód: Pracownik biurowy Wymagania inne: doświadczenie w pracy w biurz
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: rejestracji kryminalnych i procesowych Wydział Kryminalny Komisariatu Policji IV w Białymstoku
(umowa o pracę na czas określony) Zadania: - tworzenie kartotek dostawców surowców - kontrola dostawców pod kątem zgodności ze specyfikacją Fakro - przygotowywanie wyliczeń związanych z dokumentami zakupu - wprowadzanie dokumentów przychodowych i roz
Opis stanowiska: bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu; prowadzenie terminarzy; organizacja i obsługa spotkań; obsługa interesantów; prowadzenie dokumentacji; obsługa korespondencji; przygotowywanie postępowań i realizacja umów; współpraca z j
Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi archiwum zakładowego w Oddziale ds. obsługi archiwum Adres urzędu: 50-153 Wrocław Pla
NA CZYM POLEGA PRACA? Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotowych materiałach. Obsługa klienta. Reklama oraz promocja..
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:lokalizacja: warszawa-włochy (okolice p+r al. krakowska) Oferujemy: * zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy zlecenie; * pracę od poniedziałku..
Kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy (nie wymagamy doświadczenia ) stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym ) elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 - 8:30 ) atrakcyjny pakie
DROGMOL sp. z o.o. sp. k. to rodzinna firma z wieloletnią tradycją. Istniejemy na rynku w branży drogowej od 1988 roku. Od tego okresu realizujemy politykę zrównoważonego rozwoju i sukcesywnie inwestujemy..
Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm..
Opis stanowiska: obsługa administracyjna sekretariatu Instytutu Pielęgniarstwa i Położnictwa; przygotowanie i koordynacja obiegu dokumentów; zarządzanie korespondencją oraz udzielanie informacji telefonicznej; współpraca w zakresie ustalania i rezerw
Zakres obowiązków: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Pracowników Zakładu Sztucznej Inteligencji, Koordynowanie procesu obiegu dokumentacji wewnętrznej / działowej, Nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, Wprowadzan