Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-07Umiejętność utrzymywania operacji produkcyjno-logistycznych w produkcyjnej firmie z branży spożywczej Minimum kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (zespół operacyjny/produkcja/logistyka/handel) Umiejętność myślenia strategicznego
2025-11-28 10:25:14DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzorowanie prac wykończeniowych na budowie - Koordynacja z zespołem projektowym i podwykonawcami - Aktualizacja harmonogramu prac wykończeniowych - Egzekwowanie terminów i jakości wykonania - Tworzenie list materiałów wyko
2025-11-25 15:30:26BPBP SASzukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-05 21:25:18Warunki pracy:stanowisko: Stażysta/Młodszy Asystent/Asystent,umowa o pracę na okres próbny, pełen etat,praca biurowa w siedzibie WSSE w Warszawie ul. Żelazna 79,praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.Zakres zadań:Wykonywanie ba
2025-12-05 21:25:15Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-05 21:25:15Firma TARGET BHP poszukuje specjalistę ds. BHP na projekt budowlany w Nowej Soli. Obowiązki m.in.: - wykonywanie obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów o służbie bhp - prowadzenie nadzoru BHP - udziału w organizacji placu budowy
2025-12-05 21:05:30Twoją rolą będzie: - wsparcie w bieżących pracach biurowych - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie - archiwizacja/digitalizacja dokumentów - obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej - obsługa poczty elektronicznej f
2025-12-05 21:05:30Opis Chętnie zatrudnimy ludzi lubiących zawód recepcjonistki / asystentki menadżera. Fajnie, jeśli potrafisz samodzielnie wykonywać różne czynności, ale jeśli nie wszystko potrafisz, a lubisz się uczyć nowych rzeczy, to służymy swoją specjalisty
2025-12-05 21:05:30Firma zatrudni osobę do biura handlowego. Wymagana dobra znajomość MS Office (excel ,word , PP) , środowiska internetu. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem kontaktowym za pomocą nieniejszej strony
2025-12-05 21:05:30POSZUKUJEMY DO PRACY W BELGII: - PŁYTKARZE - DEKARZY - ELEKTRYKÓW PRACA NA WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI MILE WIDZIANE ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO ( WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA )
2025-12-05 21:05:30Dla wiodącej firmy na rynku ochrony osób i mienia poszukujemy osób na stanowisko recepcjonistki w biurze na terenie Warszawy - Wola Mile widziani również studenci. Zakres obowiązków: Witanie gości, także w języku angielskim Udzielanie informacji
2025-12-05 21:05:29Spółdzielnia Świt poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Administracji do wsparcia bieżącej pracy biura. Zakres obowiązków: - prowadzenie korespondencji z najemcami oraz urzędami, - obsługa dokumentacji administracyjnej, - praca z programami M
2025-12-05 21:05:29Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców Poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. Szkoleń i Obsługi Klienta Miejsce pracy: GRYFICE (zachodniopomorskie) Główne obowiązki: • Obsługa kursantów, • Administracja i rozli
2025-12-05 21:05:29Twój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. akt osobowych, urlopów, zwolnień lekarskich oraz dokumentacji personalnej osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz umów..
2025-12-05 19:40:10Twój zakres obowiązków, Rozliczanie transportów (weryfikacja dokumentów, kontrola poprawności faktur, kompletowanie danych)., Wystawianie faktur sprzedaży oraz wprowadzanie faktur kosztowych., Przygotowywanie list płatności oraz monitorowanie..
2025-12-05 19:40:10Twój zakres obowiązków, Obsługa gości i udzielanie informacji na temat obiektu , Odbieranie i przekazywanie telefonów oraz maili , Rezerwacja pokoi i prowadzenie dokumentacji recepcyjnej , Wystawianie faktur, przyjmowanie płatności, Aktywne..
2025-12-05 19:40:10Posted 11:15:40 AM. About the Company:The Panda Drum - is a fast-scaling Ecommerce DTC brand built around our flagship…See this and similar jobs on LinkedIn
2025-12-05 18:52:01RemotivateZakres obowiązków:Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa administracyjna teatru, a w szczególności:1. Prowadzenie ewidencji składników majątku, wyposażenia oraz elementów scenografii. 2. Nadzór administracyjny
2025-12-05 18:40:38Zakres obowiązków: Koordynacja działań w obejmujących przygotowanie dokumentacji przetargowej, współpraca z podmiotami zaangażowanymi w realizację działań projektowych, planistykę finansową, opisy faktur, sprawozdawczość, weryfikacja i uzupełnia
2025-12-05 18:40:38Zakres obowiązków:Obsługa klientów, monitorowanie obiegu dokumentów w firmie, kontrolowanie zgodności dostaw, tworzenie dokumentów rozliczeniowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: doświadczenie
2025-12-05 18:40:37Zakres obowiązków:Zakres wynikający z Ustawy o wspieraniu rodzin i systemie pieczy zastępczej, między innymi: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie
2025-12-05 18:40:37Zakres obowiązków:Wg umowy. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze branżoweUprawnienia: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICEInne wymagania: Preferowany jeden rok stażu. Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o prac
2025-12-05 18:40:37Opis zadań:Zapoznanie z kodeksem postępowania administracyjnego, wykazem akt, instrukcją kancelaryjną, pomoc przy układaniu dokumentów, pomoc przy zakładaniu teczek, kserowanie dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie og
2025-12-05 18:40:37Opis zadań:ZApoznanie z kodekstem postepowania administracyjnego, instrukcją kancelaryjną, wykazem akt, pomoc przy układaniu dokumentów i zakładaniu teczek, kserowanie dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokszta
2025-12-05 18:40:37Zakres obowiązków:Zakres obowiązków zawarty w ofercie pracy na stronie: https://podlaskaohp.bip.gov.pl/search/joboffers/ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:•opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;•opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:-obsługa studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,-prowadzenie dokumentacji studentów zgodnie z przepisami prawa,-przygotowywanie dokumentacji i informacji dla dziekana,-gromadzenie i archiwizowanie dokumentów Wymagan
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:- księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, transakcji zakupu środków trwałych itp.;- weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;- pomoc w przygotowaniu raportów finansowych, zestawień, uzgadniani
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności:1) pomoc użytkownikom systemów komputerowych w rozwiązywaniu problemów technicznych,2) praca z systemem HelpDesk obsługa zgłoszeń,3) publikowanie przesłanych informacji n
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Obsługa dokumentówPrzesunięcia towaru między oddziałamiPomoc w biurzeOferta kierowana również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsłu
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Organizowanie pracy sekretariatu. Przyjmowanie, wysyłanie, selekcjonowanie i rejestracja korespondencji. Odbieranie telefonów i obsługa poczty elektronicznej. Przygotowywanie pism, dokumentów i korespondencji dla przełożonych
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:1. Planowanie zamierzeń, koordynacja oraz realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej,2. Opracowanie i aktualizowanie planów oraz innych dokumentów dotyczących przygotowania i działania w zakresie ochrony ludn
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:1. bieżące i terminowe rejestrowanie i księgowanie dowodów księgowych za pomocą systemów komputerowych, zgodnie z obowiązującą klasyfikacja budżetową, zakładowym planem kont i zatwierdzonym planem finansowym2. przygotowanie inf
2025-12-05 18:40:36Opis zadań:Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: średnie; komunikatwność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: wykonywanie podstawowych czynności biurowych, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbyw
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Sporządzanie instrukcji kancelaryjnej, przyjmowanie akt z jednostek organizacyjnych uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami, przechowywanie, konserwowanie, zabezpieczanie, ewidencjonowanie, i udostępnianie akt, zadania zwią
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Nazwa stanowiska: Referent - okres próbny od 01.01.2025 r.- Wymiar etatu : pełny etat- Liczba stanowisk pracy: 1ZAKRES WYKON
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:- Asystowanie opiekunowi medycznemu i opiekunowi osoby starszej. Asystowanie w karmieniu. Asystowanie w spacerach z mieszkańcami. Asystowanie i towarzyszenie w trakcie wizyty u specjalisty. Asystowanie i towarzyszenie na zakupa
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:- Asystowanie opiekunowi medycznemu i opiekunowi osoby starszej. Asystowanie w karmieniu. Asystowanie w spacerach z mieszkańcami. Asystowanie i towarzyszenie w trakcie wizyty u specjalisty. Asystowanie i towarzyszenie na zakupa
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Szczegóły na: https://www.bip.lipie.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=516&x=90 1) Kierowanie działalnością Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipiu i filii bibliotecznych.2) Reprezentowanie GBP na zewnątrz. 3) Odpowiedzialność za r
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Szczegóły na: https://www.bip.lipie.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=516&x=90Do zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: 1) Kierowanie bieżącą działalnością Gminnego Ośrodka Kultury oraz reprezentowanie GOK na zewnątrz. 2) Opr
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Projektowanie konstrukcji aluminiowych, dbanie o łańcuch dostaw (logistyka łańcucha dostaw) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: biegła obsługa komputera Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLNR
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:• prowadzenie korespondencji z urzędami w celu ustalenia danych dłużnika,• analizowanie spraw pod kątem dalszego postępowania,• prowadzenie korespondencji z innymi urzędami i podmiotami,• telefoniczne udzielanie wyjaśnień stron
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:1) udział w opracowaniu wieloletnich planów strategicznych oraz zasad udzielania finansowania innym podmiotom prawa;2) analiza bieżącej sytuacji finansowej finansowanych spółek oraz formułowanie wniosków w tym zakresie;3) wspar
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:Wspieranie Wychowawców/Rodziców SOS w codziennej pracy, pomoc w opiece nad dziećmi, prowadzeniu domu, nauce. Zaspokajanie potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizacja czasu wolnego, współpra
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:1) prowadzenie sekretariatu2) realizacja zadań związanych ze sprawnym obiegiem dokumentów3) przyjmowanie interesantów, pracowników NCUW i gości oraz udzielanie im informacji4) nadzór nad prowadzeniem rejestrów wyjść pracowników
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:- dekretowanie i księgowanie dokumentów, - prowadzenie ewidencji księgowej i ewidencji pomocniczych, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, - współpraca z US, ZUS, GUS i KOWR, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowa
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:•koordynacja i organizacja pracy służby BHP w urzędzie;•prowadzenie i dokumentacja kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, sporządzanie okresowych analiz stanu BHP, w tym informowanie o występujących
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:wykonywanie prac biurowych, wykonywanie projektów oraz aranżacji wnętrz, obsługa klienta Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: podstawowa znajomość języków obcych Wynagrodzenie br
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zadań i obowiązków przypisanych do Biura Bezpieczeństwa z ograniczeniem wynikającym z przepisów prawa w zakresie nadzoru nad zadaniami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych i Inspekt
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:a) obsługa sekretarska dyrektora i gości, kierownictwa Filharmonii Pomorskiej (telefoniczna, telefaksowa, poczta elektroniczna);b) redagowanie pism, listów, zarządzeń, sporządzanie protokołów ze spotkań.c) przyjmowanie, rejestr
2025-12-05 18:40:34Zakres obowiązków:- administrowanie sieciami i systemami teleinformatycznymi;- diagnozowanie przyczyn awarii sieci i systemów teleinformatycznych oraz podejmowanie środków zaradczych;- utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej sprzętu teleinfo
2025-12-05 18:40:34ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - Obsługa przychodzących wiadomości e-mail/połączeń telefonicznych - Zarządzanie korespondencją - Zamawianie i zarządzanie materiałami biurowymi - Zarządzanie sprzętem biurowym - Zarządzanie dokumentacją, umowam
2025-11-25 18:30:18Grafton Sp. Z o.oMandatory requirements 1+ years of experience in Office Management (preferably in a company with 200+ people). Project management skills. Experience managing office budgets and financial reporting. Great communication skills — you can find commo
2025-11-26 10:25:16UPSTARS