Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-27-Pozyskiwanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami na rynkach zagranicznych (dystrybutorzy, firmy rolne, sieci zakupowe),-Tworzenie ofert handlowych dopasowanych do rynku, produktów i oczekiwań klientów,-Prowadzenie negocjacji, finalizacj
2025-11-29 10:25:12DonKwiatMust have: Minimum 3 lata doświadczenia w utrzymaniu lub wdrożeniach Workday. Doświadczenie w EIB, integracjach oraz raportowaniu (Workday EIB, Workday HCM). Bardzo dobra znajomość procesów HR i lokalnych wymogów prawnych. Znajomość języka angie
2025-12-02 10:25:14CONNECTISAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat.Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska.Jest jedną z najstarszych stażem firm działającyc
2025-12-25 06:59:53Agencja Pracy KoncepcjaAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat.Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska.Jest jedną z najstarszych stażem firm działającyc
2025-12-25 06:59:53Agencja Pracy KoncepcjaJeżeli uwielbiasz film „Diabeł ubiera się u Prady” to czytasz właściwą ofertę pracy, dla naszego klienta który produkuje wypasione skrzynie dla branży militarnej poszukujemy osoby do zadań specialnych. Obecnie poszukujemy na stanowisko: ASYSTENT
2025-12-25 06:59:53Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2FlexiPersonal Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 31986, poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonisty w Hotelu **** w Niemczech. Recepcjonista/ka - Hotel 4-gwiazdkowy - 15km od granicy PL Oferujemy Atrakcyjn
2025-12-25 06:59:53FlexiPersonal sp. z o.oDołącz do nas i pracuj jako konsultant z językiem szwedzkim w 100% zdalnej sprzedaży telefonicznej. Jeśli jesteś osobą otwartą i pewną siebie, lubisz nowe wyzwania, szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać i zarabiać pieniądze w dowolnym mi
2025-12-25 06:59:53Hire Global Spółka z o.oGrupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.Poszukujemy Kandydatów z miejscowości Gdańsk, Gdynia, SopotBiuro firmy Inwemer
2025-12-25 06:59:53Inwemer System Sp. z o. oAsystent105_4708725Obowiązki tworzenie harmonogramów, koordynowanie, monitorowanieoraz raportowanie realizacji zadań w ramach Programu, wspieranie przełożonych w zarządzaniu Programem i jego realizacją, uczestnictwo w procesie przygotowania wyce
2025-12-25 06:59:52Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Koordynator ds. projektów105_4705266Obowiązki Współudział w przygotowaniu i sporządzaniu projektów umów sprzedaży pojazdów oraz usług Spółki; Terminowe pozyskiwanie specyfikacji istotnych warunków zamówień, wystawianie wewnętrznych zapytań ofert
2025-12-25 06:59:52Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Koordynator sekcji nadzoru inwestycji (k105_4701127Obowiązki Koordynacja i nadzór robót inwestycyjnych i remontowych na terenie MESKO S.A w Kraśniku, Koordynacja prac zespołu inspektorów w Kraśniku, Współpraca i nadzór w zakresie sporządzania wn
2025-12-25 06:59:52Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Koordynator sekcji nadzoru inwestycji (k105_4699200Obowiązki Koordynacja i nadzór robót inwestycyjnych i remontowych na terenie MESKO S.A. w Pionkach, Współpraca i nadzór w zakresie sporządzania wniosków o uzyskiwanie pozwoleń na budowę lub zgło
2025-12-25 06:59:52Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju105_4699488Obowiązki Zarządzanie strategią rozwoju i inwestycji Spółki; Nadzór nad procesem inwestycyjnym i modernizacyjnym, m.in. w zakresie pozyskiwania i gospodarowania środkami przeznaczonymi na inwestycje or
2025-12-25 06:59:52Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych3353279Obowiązki Nadzoruje obsługę administracyjno-gospodarczą oddziału oraz podległych jednostek. Nadzoruje realizację zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami. Nadzoruje realizację zadań i
2025-12-25 06:59:50ZUSMłodszy konsultant3353216Obowiązki Zapewnia telefoniczną obsługę klientów ZUS, w tym w ramach prowadzonych telefonicznych kampanii wychodzących i przychodzących oraz obsługę korespondencji elektronicznej (email, czat) w ramach CKK.Wymagania Niez
2025-12-25 06:59:50ZUSMłodszy konsultant3353210Obowiązki Zapewnia telefoniczną obsługę klientów ZUS, w tym w ramach prowadzonych telefonicznych kampanii wychodzących i przychodzących oraz obsługę korespondencji elektronicznej (email, czat) w ramach CKK.Wymagania Niez
2025-12-25 06:59:50ZUSZastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych3353125Obowiązki Nadzoruje obsługę administracyjno-gospodarczą oddziału oraz podległych jednostek. Nadzoruje realizację zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami. Nadzoruje realizację zadań i
2025-12-25 06:59:50ZUSTwój zakres obowiązków, Realizacja celów finansowych i operacyjnych Oddziału – odpowiedzialność za osiąganie założonych wyników budżetowych, kontrola kosztów oraz optymalizacja rentowności działalności., Zarządzanie sprzedażą i rozwój biznesu –
2025-12-25 00:40:10Twój zakres obowiązków, Wsparcie w obsłudze Klientów firmy, Przedstawianie oferty handlowej i pozyskiwanie zamówień, Aktualizowanie bazy Klientów, Wsparcie Przedstawiciela Handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług.
2025-12-25 00:40:10Twój zakres obowiązków, Osoby zatrudnione na stanowisku Konsultanta ds. Audytów Technicznych pracują w charakterze doradcy technicznego dla inwestora zainteresowanego zakupem nieruchomości lub wspierają sprzedającego. Praca polega w pierwszym..
2025-12-25 00:40:10ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzorowanie procesu związanego z załadunkiem i rozładunkiem towarów zgodnie z przyjętym procesem; - Dbałość o jakość i terminowość w realizacji procesów magazynowych; - Bieżącą kontrola i wyjaśnianie reklamacji; - Wspierani
2025-12-24 22:30:09RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OZAKRES OBOWIĄZKÓW: - analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty - sporządzanie wycen materiałowych na podstawie dokumentacji technicznej - obsługa klientów z rynków eksportowych (wsparcie i doradztwo techniczne
2025-12-24 22:30:09Aluprof SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa kasy fiskalnej. - Zarządzanie recepcją salonu. - Aktywna obsługa klientów Salonu. - Wsparcie działu handlowego. - Wsparcie działu ubezpieczeń. - Prace administracyjno-biurowe. - Nadzór nad obiegiem dokumentów. - Dban
2025-12-24 22:30:09Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. kOferta idealna dla: osób z obszaru informatyka, programowanie, chmura azure, sztuczna inteligencja Szukasz praktyk lub stażu, które realnie przygotują Cię do kariery w IT? Taskscape Ltd zaprasza studentów kierunków informatycznych (preferowane 2
2025-12-24 20:19:01Taskscape LtdZakres obowiązków:-Sprzedaż, wyliczanie oraz przygotowywanie ofert sprzedażowych- Pozyskiwanie nowych zleceń sprzedażowych,-Współpraca z pozyskanymi klientami w zakresie sprzedaży palet,-Współpraca z firmami transportowymi, Wymagania:Wymagania k
2025-12-24 18:40:29Zakres obowiązków:Prowadzenie gospodarki samochodowej w pełnym zakresie, prowadzenie gospodarki majątkowej w PWK OHP, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku, prowadzenie podręcznego magazynku, aktywne uczestniczenie w pracach zakł
2025-12-24 18:40:28Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej,2. Wsparcie kadr w bieżących pracach administracyjnych,3. Współpraca z działem płac oraz innymi działami firmy,4. Wsparcie przy przygotowywaniu raport
2025-12-24 18:40:28Zakres obowiązków:porządkowanie, archiwizacja i ewidencjonowanie dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Wymagania pożądane: Zawód: ArchiwistaInne wymagania: oferta pracy dla konkretnej osoby po odbytym s
2025-12-24 18:40:26Zakres obowiązków: - Aktywna sprzedaż produktów bankowych realizacja planu handlowego- Profesjonalna obsługa klienta w zakresie usług świadczonych przez Bank- Inicjatywa w działaniu na powierzonym stanowisku pracy- Budowanie i utrzymanie poprawn
2025-12-24 18:40:26Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Wspieranie pracy handlowców w biurze i w terenie. Umawianie spotkań z potencjalnymi odbiorcami. Wprowadzanie zamówień
2025-12-24 17:50:02Twój zakres obowiązków, Opracowywanie dokumentacji technicznej na potrzeby studium wykonalności, projektów budowlanych oraz wykonawczych w zakresie branży mostowej, zgodnie z harmonogramem oraz wymaganą jakością, pod nadzorem osób z uprawnieniam
2025-12-24 17:40:55Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porz
2025-12-24 17:10:03Janusza Kusocińskiego 134
2025-12-24 16:59:05ActionPRACA – ROZBIÓRKI | BELGIA (BRUGIA) Poszukujemy 7 osób do pracy przy rozbiórkach na terenie Belgii ..
2025-12-24 16:15:00Opis stanowiska Współudział w planowaniu grafików pracy zespołu pielęgniarek i położnych Nadzór nad stanem leków, szczepień oraz dokumentacją medyczną Praca w punkcie pobrań oraz gabinecie zabiegowym Bieżące wsparcie działań organizacyjnych i op
2025-12-24 15:53:01Twój zakres obowiązków, Obsługa Klienta, Bieżąca obsługa skrzynek mailowych i ich monitorowanie, Potwierdzanie i przekazywanie otrzymywanych zleceń, Kontakt z innymi działami w firmie, Budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami..
2025-12-24 15:41:11Twój zakres obowiązków, doradzasz Klientkom i Klientom w wyborze stylizacji z naszych kolekcji,, dbasz o przyjazną atmosferę i wysoki standard obsługi w salonie,, troszczysz się o estetykę i ekspozycję produktów zgodnie z zasadami TATUUM,,..
2025-12-24 15:41:11Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie pracy zespołu w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu planowania produkcji,, Przygotowanie optymalnych planów produkcyjnych,, Opracowywanie cyklicznych raportów,, Komunikacja z innymi działami,,..
2025-12-24 15:41:11Oferta dotyczy pracy w godz. 7.30-13.30. Mile widziana osoba, która może również na 1/4 etatu pracować jako intendent. Wymagania: - wykształcenie średnie (lub wyższe, preferowane administracy
2025-12-24 15:35:07Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w BażynachZakres zadań: Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Dyrektora szkoły. Nadzór nad dokumentacją szkolną w zgodzie z przepisami prawa oświatowego Przygotowywanie bieżących zestawień Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki
2025-12-24 15:30:04Zakres zadań: Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Dyrektora szkoły. Nadzór nad dokumentacją szkolną w zgodzie z przepisami prawa oświatowego Przygotowywanie bieżących zestawień Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki
2025-12-24 15:30:04Opis stanowiska Koordynacja i zarządzanie codziennymi harmonogramami oraz organizacja kalendarza (efektywne gospodarowanie czasem). Przygotowywanie, redagowanie i archiwizowanie dokumentacji, w tym notatek ze spotkań i rejestrów wewnętrznych. Na
2025-12-24 15:30:03Opis stanowiska Lokalizacja -Galeria Fabryka w Mrągowie (praca w salonie Moodo, Green Point, Top Secret, 5-10-15) Poszukujemy osób na cały etat i pół etatu
2025-12-24 15:27:03Opis stanowiska Odpowiedzialność za kompleksowe funkcjonowanie centrum magazynowego, w tym przyjęcia, kompletację, naprawy i wydania towarów Planowanie i realizacja działań operacyjnych w oparciu o cele biznesowe Zarządzanie dużym zespołem opera
2025-12-24 14:52:02Twój zakres obowiązków, Koordynacja i zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania w firmie, Przygotowywanie organizacji do audytów zewnętrznych oraz reprezentowanie jej podczas ich przebiegu, Realizacja działań korygujących i wprowadzanie..
2025-12-24 14:40:55Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w Polsce i Europie, sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych, prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert, budowanie i rozwijanie relacji z klientami, reprezentowanie fir
2025-12-24 14:40:05Nasze wymagania: 1- 2 lata doświadczenie w audycie lub w firmach consultingowych bardzo dobra znajomość Excela oraz Worda bardzo dobra znajomość języków polskiego i angielskiego (w mowie i piśmie) umiejętność pracy w zespole oraz łatwość w nawią
2025-12-04 10:25:13EY PolskaProven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-12-02 10:25:14Godel Technologies Europe