Zakres obowiązków:Pakowanie produktów, pomoc szyjącej, pomoc na krojowni Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: zdolności manualne Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określ
2024-03-08 18:41:23Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu/ biura., Obsługa korespondencji., Obsługa urządzeń biurowych (fax, skaner, drukarka wielofunkcyjna)., Umiejętność przygotowywania pism do urzędów i instytucji zewnętrznych., Organizacja spotkań..
2024-02-28 10:40:32Jakie zadania? Aktywne wsparcie Działu Sprzedaży B2B w realizacji bieżących zadań m.in.: obsługa CRM, bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych Budowanie bazy klientów Umawianie spotkań z klientami biznes
2024-03-18 14:45:30Praca w nowym Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Żegańskiej 15 w Warszawie.Wymiar czasu pracy 1/2 etatu.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pac
2024-03-18 14:00:27Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Praca zda
2024-03-18 09:20:42Crowe Advartis Accounting Sp. z o.oPraca w Szpitalu Carolina przy ul. Pory 78 w Warszawie.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Szpitala, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów m
2024-03-17 13:30:37Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami p
2024-03-18 10:00:40Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Kompleksowa obsługa sekretariatu; Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu; Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu; Prowadzenie rezerwacji
2024-03-17 09:20:40Współpraca z partnerami zagranicznymi budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych
2024-03-16 09:50:22Opis stanowiska Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków Elektron
2024-03-14 16:11:03Twój zakres obowiązków, wsparcie działań marketingowych; kreowanie postów, tworzenie prostych grafik, współtworzenie strategii działań w mediach społecznościowych;, udzielanie informacji i zapisywanie na kursy językowe;, przygotowywanie umów,..
2024-03-06 09:40:29Twój zakres obowiązków, Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko:, Asystenta/ Asystentki ds. sprzedaży i marketingu., , Pracując na tym stanowisku dowiesz się, jak opracowywać i realizować strategię..
2024-03-19 09:40:41Twój zakres obowiązków, Jeśli chcesz zyskać wiedzę i umiejętności na najwyższym poziomie, szansę rozwoju oraz podnieść swój standard życia o kilka poziomów - zapraszamy do współpracy!, , Opis stanowiska:, • Sprzedaż i promocja produktów i usług, •..
2024-03-19 09:40:41Twój zakres obowiązków, kontrola stanu technicznego infrastruktury przystankowej w terenie, realizacja zadań z zakresu weryfikacji stanu infrastruktury przystankowej w tym w szczególności:, jakości i poprawności wykonania zleconych prac,..
2024-03-19 09:40:41Do naszego zespołu pilnie poszukujemy pracowników biurowych. Jeśli masz tytuł licencjata lub skończyłeś/aś studia na kierunkach administracja, zarządzanie, prawo, ekonomia i spełniasz nasze podstawowe wymagania: Mieszkasz na terenie Warszawy lub..
2024-03-19 08:42:04Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wierzycielskich w Drugim Referacie Spraw Wierzycielskich Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pr
2024-03-19 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Inne wymagania: GŁÓWNE Z
2024-03-19 07:31:29Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w... 2,2W związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera BudowyObow
2024-03-19 07:00:45JAREX SP Z O OTwój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu, sporządzanie wypisów aktów notarialnych, poświadczeń , prowadzenie elektronicznego repertorium, prowadzenie ksiąg kancelaryjnych..
2024-03-18 23:40:04Do biura na Pradze Południe w Warszawie poszukujemy asystentaki księgowo-biurowej ze znajomością języków. Jesteśmy niewielkim biurem rachunkowym, które prowadzi również działalność w zakresie pomocy w rejestracji firm, legalizacji pracy i pobytu cudz
2024-03-18 21:25:41Poszukujemy młodych i ambitnych osób do nowego projektu realizowanego na terenie Warszawy. Nie jest wymagane doświadczenie. Stawiamy na kreatywność i świeże podejście. Działamy od wielu lat na rynku, dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić..
2024-03-18 18:56:57Biuro Wealth ManagementOpis zadań:-Zapoznanie się z zasadami archiwizowania dokumentów merytorycznych wydziału;-Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji geodezyjnej do ewidencjonowania i włączania do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;-Pomoc przy realizowaniu z
2024-03-18 18:41:39Opis zadań:-Zapoznanie się z układaniem akt spraw z zakresu praw jazdy i rejestracji pojazdów;-Pomoc w przygotowaniu dokumentów do archiwizacji;-Pomoc przy udzielaniu telefonicznej informacji klientom o godzinach urzędowania i zakresie prowadzonych s
2024-03-18 18:41:39Zakres obowiązków:GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU 1) prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu Dyrekcji Zakładu, 2) rzeczowa i kulturalna obsługa interesantów, 3) przegląd i rozdzielanie według właściwości, korespondencji wpływającej do sekret
2024-03-18 18:41:39Twój zakres obowiązków, Wspieranie pracowników działu obsługi klienta w codziennych zadaniach., Opracowywanie oraz przygotowanie baz danych., Komplementowanie danych oraz plików w programie Excel., Koordynacja tworzenia oraz przygotowanie plików z..
2024-03-18 17:40:38Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów kosztowych pod względem rachunkowym i formalnym,, Koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów do różnych działów (księgowość, kontroling, zarząd),, Przygotowywanie szczegółowych..
2024-03-18 17:40:38Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrzn
2024-03-18 16:00:46LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie Prezesa – sumienne przekazywanie bieżących informacji, Przygotowywanie spotkań biznesowych, Prowadzenie korespondencji w języku angielskim, Prowadzenie kalendarza spotkań, Sporządzanie prezentacji,..
2024-03-18 15:40:45Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień ze strony internetowej, Wysyłka zamówień, Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, Kontakt z biurem we Francji i Luksemburgu, Wysyłanie Faktur, Przekazywanie informacji na temat oferty..
2024-03-18 15:40:44benett PEOPLE 3,5Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie..
2024-03-18 15:16:30MedicoverTwój zakres obowiązków, Poszukujemy sekretarki / asystentki / tłumaczki :, Składanie zamówień w języku angielskim, Porównywanie i tłumaczenie ofert z języka angielskiego na język polski, Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami..
2024-03-18 14:40:44Twój zakres obowiązków, zapewnienie profesjonalnej obsługi recepcyjnej interesantów i gości,, wsparcie i obsługa spotkań Członków Zarządu oraz Rady Nadzorczej i innych spotkań,, obsługa administracyjna biura,, prowadzenie kalendarza spotkań,,..
2024-03-18 14:40:44Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjno – operacyjne działu HR, Nadzór i koordynacja nad sprzętem – zamówienia, protokoły przekazania, kontrola stanu, Administracja personalna – wsparcie przy comiesięcznych rozliczeniach wynagrodzeń,..
2024-03-18 14:40:44Twój zakres obowiązków, Koordynowanie procesu reklamacyjnego; składanie reklamacji/wypełnianie formularzy, składanie wyjaśnień, koordynowanie przebiegu reklamacji, udzielanie odpowiedzi,, Weryfikacja zamówień i przekazywanie ich do działu..
2024-03-18 14:40:44Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2024-03-18 14:09:30Twój zakres obowiązków, zapewnienie bieżącej obsługi Klientów w zakresie bankowości codziennej wraz z obsługą kasową,, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji,, obsługa spotkań, zamawianie artykułów biurowych,, wsparcie Bankierów w codziennych..
2024-03-18 13:40:42Twój zakres obowiązków, zapewnienie profesjonalnego wsparcia w postaci prowadzenia kalendarza, koordynacji podróży i organizacji spotkań, wsparcie w realizacji projektów, sporządzanie raportów, analiz i prezentacji, bieżącą obsługę i koordynację..
2024-03-18 12:40:34