Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów firmy, kalkulacja podatków oraz sporządzanie deklaracji VAT, CIT-8, ORD-U, IFT, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie raportów dla klientów firmy, prowadzeni
2025-11-24 10:41:37Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków, Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, zajęć i sporządzan
2025-11-24 00:40:20Twój zakres obowiązków, sprzedaż produktów i usług firmy;, pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami;, opracowywanie ofert techniczno-handlowych;, doradztwo techniczne;,..
2025-11-23 15:41:08Twój zakres obowiązków, sporządzanie sprawozdań finansowych funduszy inwestycyjnych zgodnie z wymaganiami klienta i obowiązkami raportowymi (KNF, NBP), współpraca z audytorami podczas badania i przeglądu ksiąg funduszy, współpraca z innymi..
2025-11-23 14:40:59Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klientów SPARTA BROKERS Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczeń majątkowych, identyfikacja ryzyk oraz przygotowywanie audytu ubezpieczeniowego dla Klientów, pozyskiwanie i negocjowanie ofert ubezpieczenia, obsłu
2025-11-23 14:40:59Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie projektów inwestycyjnych w szpitalach Grupy LUXMED zgodnie z obowiązującymi w organizacji metodykami;, Prowadzenie road mapy i aktualnego statusu projektów;, Ustalenie zakresu projektów;, Planowani
2025-11-23 12:41:17Twój zakres obowiązków, Udział w poszukiwaniu i pozyskiwaniu nowych lokali dla Spółki;, Korespondencja i nadzór nad dokumentacją prowadzoną z instytucjami typu: Urzędy Miasta / Gminy, Sanepid, BHP, PIP i inne;, Przygotowywanie i monitorowanie..
2025-11-23 12:41:17Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji inwestycji - uzyskiwanie pozwoleń i zgód administracyjnych, warunków technicznych, Koordynacja umów z gestorami sieci, Współpraca i prowadzenie uzgodnień z organami..
2025-11-23 12:41:16Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji firmy, Obsługa i ewidencjonowanie korespondencji oraz dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej, zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy oraz ich archiwizację, Zaopatrywanie sekretariatu/biura
2025-11-23 11:41:09Twój zakres obowiązków, Wspieranie zapewnienia zgodności działalności Spółki i zarządzanych funduszy inwestycyjnych z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,, Identyfikowanie i analiza ryzyk braku zgodności, a także rekomendowanie działa
2025-11-23 11:41:09Twój zakres obowiązków, Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, Analiza i uzgadnianie kont księgowych, Prowadzenie pełnej księgowości spółki z Grupy, w tym
2025-11-23 10:41:08Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa klientów, doradztwo w zakresie produktów wędkarskich., Obsługa czatu live na stronie internetowej oraz odpowiadanie na zapytania klientów w czasie rzeczywistym., Przyjmowanie zamówień oraz obsługa..
2025-11-23 00:40:09WymaganiaSwoboda w komunikacji online i lekkość w pisaniu.Sprawna obsługa komputera i narzędzi do obsługi klienta.Gotowość do pracy zmianowej w godzinach 7:00-23:00.Otwartość, pozytywne nastawienie
2025-11-22 19:07:26Praca.plTwój zakres obowiązków, udział w opracowaniu oraz wdrożeniu metodologii zarządzania ryzykiem braku zgodności,, wsparcie jednostek organizacyjnych PFR S.A. przy identyfikacji ryzyk z obszaru zgodności, potencjalnych problemów i zagrożeń poprzez.
2025-11-22 15:41:07Your responsibilities, Obsługa telefoniczna (ok. 90% czasu pracy) i mailowa (ok. 10% czasu pracy) klientów Elavon anglojęzycznych i francuskojęzycznych. Klienci francuskojęzyczni stanowią 25% klientów, a 75% klientów z portfolio są anglojęzyczni
2025-11-22 15:41:07Twój zakres obowiązków, praca z klientami (lekarze, placówki medyczne, specjaliści) z nastawieniem na długofalową współpracę i edukację,, będziesz obsługiwać różne kanały komunikacji jednocześnie (mail, telefon, czat) – przykładowo, w trakcie..
2025-11-22 15:41:07Twój zakres obowiązków, Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami usługowymi (Inbound i Outbound)., Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta, dbając o satysfakcję, lojalność i rozwój klientów., Odpowiadanie na zapytania klientów, pomagani
2025-11-22 13:41:11Twój zakres obowiązków, Aktywna i uprzejma obsługa klientów butiku w CH Westfield Arkadia., Doradztwo w wyborze biżuterii na różne okazje., Dbanie o estetyczną i uporządkowaną ekspozycję produktów., Obsługa kasy fiskalnej oraz wsparcie w bieżące
2025-11-22 13:41:11Twój zakres obowiązków, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac oraz rozliczanie czasu pracy,, administrowanie dokumentacja personalną,, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, obsługa systemu..
2025-11-22 12:41:13Twój zakres obowiązków, Nadzór nad utrzymaniem technicznym powierzchni biurowych., Regularny monitoring stanu technicznego powierzchni biurowych, Organizacja i nadzór nad przeglądami okresowymi, konserwacją, usuwaniem awarii i drobnymi naprawami
2025-11-22 12:41:13Twój zakres obowiązków, Optymalizacja i rozwój systemu raportowania zarządczego w obszarze realizacji Programu CPK, Definiowanie wymagań biznesowych dotyczących raportowania Programu CPK na każdym poziomie zarządczym, Zbieranie i analiza wymagań
2025-11-22 12:41:13Twój zakres obowiązków, Obsługa procesu tworzenia i publikacji opisów produktów, m.in. kompletacja wymaganych materiałów, weryfikacja treści i zdjęć,, Obsługa zgłoszeń spływających od interesariuszy dotycząca aktualizacji opisów marketingowych.
2025-11-22 11:41:21Twój zakres obowiązków, Doradztwo organizacyjne i strategiczne dla kierowników projektu (PL) oraz kierowników strumienia (SL), Opracowanie wytycznych dotyczących komunikacji wewnętrznej i projektowej, Doradztwo w zakresie metod i procedur..
2025-11-22 08:40:24Międzynarodowa spółka deweloperska i zarządzająca nieruchomościamiSamodzielne stanowisko z realną możliwością awansu pionowego
2025-11-21 17:59:02Zadania: Efektywne zarządzanie zamówieniami, relacjami z klientami i działem sprzedaży Aktualizacja zestawienia klientów Zarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientami Zgłaszanie wszelkich odchyleń w realizacji strategii sprzedaży Praca
2025-11-21 09:40:00ManpowerManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-11-21 09:31:47Opublikowana 19:27:26. Location: 100% Remote PositionIndustry: Direct-to-Consumer | Natural Health | eCommerceHappy… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-21 09:30:46Happy MammothRola z mocnym naciskiem na współpracę z biznesemWarszawa - Centrum
2025-11-20 17:59:00Min. 8 lat doświadczenia w realizacji projektów IT, w tym min. 5 lat w roli Analityka Biznesowego Doświadczenie w pełnym cyklu życia rozwiązań IT – od analizy, przez projektowanie i wdrożenie, po utrzymanie Doświadczenie w zbieraniu i analizowan
2025-11-20 10:25:14IT LeasingTeamDla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy usługowej, szukamy osoby z doświadczeniem w pracy na pełnej księgowości, wg. polskich standardów rachunkowości i MSSF, do pracy w zespole księgowym na stanowisku Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Ksi
2025-11-20 09:40:01ManpowerOferta idealna dla: osób z obszaru Administracji i zarządzania, Ekonomii i finansów oraz Prawa. Szukasz miejsca, gdzie Twoja wiedza z zakresu kadr i płac zostanie doceniona? Ta rola to szansa na kompleksową obsługę kadrowo-płacową, w tym nalicza
2025-11-19 14:19:01ROHLIG SUUS Logistics S.AKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oInny
2025-11-18 08:20:00PKO Bank PolskiWymaganiamin. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,znajomość podstaw MS Office i systemów rozliczeniowych,umiejętność samodzielnej analizy danych i proponowania usprawnień,skrupulatno
2025-11-17 07:52:02Jutro MedicalLearn more about applying for Valuation Control Senior Business Analyst (Assistant Vice President) at Citi. Learn more about potential responsibilities, qualifications and career paths
2025-11-15 11:18:02Citi Bank HandlowyWymagania: wykształcenie wyższe (preferowane: rachunkowość, finanse, ekonomia), minimum kilkuletnie doświadc
2025-11-14 16:49:04Arche Consulting 4,9Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-11-13 10:10:04SimCorpAsystencka praca / Personel biurowy
2025-11-13 08:55:04Bankowość detaliczna
2025-11-13 08:20:00PKO Bank PolskiBankowość korporacyjno-inwestycyjna
2025-11-12 08:20:01PKO Bank PolskiNaszym klientem jest międzynarodowy vendor oferujący kompleksowe rozwiązania sieciowe, zawierające końcowe urządzenia DSL, wyposażenie centrali, rozwiązania do zabezpieczenia sieci, produkty WLAN, przełączniki, rozwiązania do bezpiecznego magazy
2025-11-10 21:05:25Oferta idealna dla: osób z obszaru administracji, energetyki lub prawa Jeśli masz wykształcenie średnie (lub techniczne) i znasz podstawy prawa energetycznego, ta oferta jest dla Ciebie! Będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią obsługę klienta, p
2025-11-10 14:19:01Polska Spółka GazownictwaWymagania: Biegła znajomość języka francuskiego oraz dobra znajomość j. angielskiego, Zainteresowania nowoczesnymi technologiami komputerowymi, Podstawowa znajomość zagadnień komputerowych, Doświadczenie na stanowisku
2025-11-08 17:50:05HR INSTITUTE Sp.z o.oGłówne zadania: Prowadzenie rozliczeń i rozrachunków transakcji realizowanych na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych Wdrażanie oraz rozwój oprogramowania wykorzystywanego w działalności biura maklerskiego Obsługa corporate actions w zakres
2025-11-07 10:59:02Bank milleniumZakres obowiązków:Obsługa klientów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiaWymagania pożądane: Zawód: Doradca do spraw leasingu Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na cza
2025-11-05 18:40:32Praca w zespole doświadczonych specjalistówBiuro zlokalizowane w Centrum Warszawy
2025-11-05 17:59:01Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-11-04 10:10:01Luxoft DXCOferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomii i finansów, Marketingu, mediów i komunikacji oraz Administracji i zarządzania. Szukasz dynamicznej pracy w bankowości? Ta oferta to szansa na rozwój w sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych
2025-11-03 14:19:02VeloBank S.A 3,8Bankowość detaliczna
2025-11-03 08:20:01PKO Bank Polski