Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-11ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa dokumentacji transportowej (krajowej i międzynarodowej) - Obsługa zwrotów na magazynie - Wyjaśnianie błędów w przesyłkach - Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych - Wsparcie dla pracowników magazy
2025-12-10 22:30:38RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - wprowadzanie danych personalnych, przygotowywanie umów, aneksów, obsługa wniosków i kwestii związanych z zatrudnieniem, - wyjaśnianie błędów, przygotowywanie raportów, weryfikacja danych do list płac, - odpowi
2025-12-09 15:30:10Grafton Sp. Z o.oBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Twój zakres obowiązków, obsługa kierowców na bramie wjazdowej/wyjazdowej, przyjmowanie i wydawanie kontenerów oraz prowadzenie stosownej ewidencji, wykonywanie dokumentacji fotograficznej kontenerów, ocenianie stanu wizualnego kontenerów, obsług
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z Klientem, obejmująca bieżącą komunikację, rozpoznawanie jego potrzeb oraz inicjowanie działań zmierzających do ich skutecznego zrealizowania., Zarządzanie pracą zespołu administracyjnego magazynu,..
2025-12-08 15:41:53Twój zakres obowiązków, prowadzenie postępowań w zakresie przeglądów, napraw i remontów w nieruchomości NIKiDW,, skompletowanie dokumentacji nieruchomości NIKiDW, a w razie potrzeby odtworzenie brakującej dokumentacji,, współpraca z instytucjami
2025-12-08 14:41:29Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa gości zgodnie ze standardami firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy., Wydawanie kart dostępu dla pracowników i gości zewnętrznych., Organizacja podróży służbowych oraz obsługa przyjeżdżającyc
2025-12-08 14:41:29Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów w regionie, Bieżąca obsługa wewnętrznego systemu obiegu dokumentów, Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego, Rejestrowanie i weryfikacja
2025-12-08 13:41:41Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie biurem – w tym usprawnianie obiegu dokumentów i informacji., Zarządzanie flotą samochodową – prowadzenie dokumentacji., Koordynacja wydarzeń – spotkania, szkolenia, imprezy integracyjne, akcje CS
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu wdrożenia systemu zarządzania;, Doskonalenie i utrzymanie wdrażanego systemu zarządzania;, Tworzenie oraz aktualizowanie schematów organizacyjnych, map procesów i zasad współpracy między działami;,..
2025-12-08 12:41:48Opublikowana 08:50:57. We are seeking a highly organised and intellectually curious Administrative Coordinator to support… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-08 11:52:00GoGlobalTwój zakres obowiązków, Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych., Organizacja pracy biura – obieg dokumentów, porządek, zaopatrzenie w środki czystości i materiały biurowe., Praca w systemie EZD RP., Praca w systemie Symfonia ERP..
2025-12-08 11:41:55ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżące wsparcie operacyjne kadry zarządzającej. - Współpraca z Zarządem, realizacja zleconych zadań. - Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz według potrzeb Zarządu i poszczególnych działów (retail, back office). - Ws
2025-12-08 11:30:13TRAFIN OIL PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄTwój zakres obowiązków, Koordynowanie usług zintegrowanych: administracyjno-gospodarczych, ochrony zakładu, Koordynowanie działań firmy wynajmującej oraz serwisującej odzież roboczą, Zarządzanie lokalne samochodem ogólnego użytku, Koordynowanie
2025-12-08 10:41:51Twój zakres obowiązków, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,, tworzenie pism i dokumentów,, wykonywanie zestawień na potrzeby przełożonych,, samodzielne realizowanie zadań zleconych przez przełożonych...
2025-12-08 09:41:24Opis stanowiska Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami
2025-12-08 07:30:59Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59Twój zakres obowiązków, wsparcie w obsłudze technicznej Regionalnego Kierownika Utrzymania Ruchu i Nieruchomości, obsługa i wprowadzanie ekip technicznych, oraz weryfikacja ich uprawnień do wykonywania powierzonych zadań, rozliczanie czasu pracy
2025-12-08 00:40:15ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZADANIA: - wsparcie organizacji w obszarach administracji - obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień) - wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań - obsługa korespondencji wychodzącej
2025-12-07 18:30:10Gi Group SATwój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji dostarczonej przez klientów kancelarii., Sporządzanie pism, wniosków, zgodnie z wytycznymi, kontakt z klientami.Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym., Archiwizacja i prowadzenie..
2025-12-07 09:40:53Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Bi
2025-12-07 07:30:34Organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert przygotowywanie oraz opracowy
2025-12-07 07:30:34Oferujemy:U nas zyskasz: wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na ży
2025-12-06 22:21:04Zakres obowiązków:Wprowadzanie informacji o remontach i naprawach do systemu informatycznego SLIP, zlecanie i nadzorowanie remontów i napraw do 170 tyś. zł, uczestniczenie w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, organizacja zamó
2025-12-06 18:40:28Opis stanowiska Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygot
2025-12-06 07:29:31Specjalista / Specjalistka ds. administracjiTwój zakres obowiązków Przyjmowanie gości firmy, Przygotowanie sal spotkań i ich bieżąca obsługa, Zapewnienie obsługi recepcyjnej – udzielanie informacji, przekazywanie połączeń, Dbanie o zapasy biurow
2025-12-06 06:59:46Puccini Sp. Z o. oTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa recepcji dla Spółek Grupy Unilink, Rejestrowanie i obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej, Obsługa połączeń telefonicznych, Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, Obsługa i organizacj
2025-12-06 00:40:15Twój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Zakres obowiązków:1. Przygotowywanie danych do projektu arkusza organizacji Przedszkola.2. Przygotowywanie materiałów pomocnych w opracowywaniu planu finansowego Przedszkola.3. Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu Otago (moduł WYBUD, G
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:POZYSKIWANIE ZGÓD, POROZUMIEŃ OD WŁAŚCICIELI DZIAŁEK DOTYCZĄCYCH MOŻLIWOŚCI WYKONYWANIA PRAC NA DANYM TERENIE. ZAŁATWIANIE SPRAW URZĘDOWYCH. DOSTARCZANIE MATERIAŁOW NA BUDOWĘ. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średn
2025-12-05 18:40:35Multiconsult Polska Sp. z o.o. jest jedną z czołowych firm konsultingowych w kraju i oferuje usługi w zakresie: multidyscyplinarnego projektowania, doradztwa technicznego i środowiskowego, zarząd
2025-12-05 18:30:02Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rozmów telefonicznych z kontrahentami,, Wystawianie i wysyłanie ofert handlowych,, Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych,, Wystawianie dokumentów na platformie usług celno-skarbowych
2025-12-05 16:41:02Twój portal z ofertami pracy
2025-12-05 15:54:14Mettler Toledo 3,5Chcesz stać się częścią Banku posiadającego 125 letnią tradycję? Chcesz dołączyć do największego niezrzeszonego Banku Spółdzielczego w Polsce Jesteś osobą pełną zapału i pomysłó
2025-12-05 15:35:10KRAKOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZYZakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor PolskaTwój zakres obowiązków, Zapewnianie efektywnego funkcjonowania biura i utrzymanie porządku w dokumentacji firmowej, Prowadzenie bieżącej korespondencji kontraktowej, Sporządzanie sprawozdań z narad projektowych, inwestycyjnych, przygotowywanie.
2025-12-05 14:41:27Your responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, współpracę przy opracowywaniu zasad gospodarowania zasobami lokalowymi banku oraz nadzorowanie procesu,, współpracę w sprawach związanych z wynajmowaniem dla Banku lokali na działalność bankową, garaży, parkingów, itp.,,
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, składanie zamówień zakupowych na podstawie specyfikacji,, sprzedaż podzespołów dźwigowych,, współpraca z dostawcami i klientami zagranicznymi oraz krajowymi,, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,, organizowanie
2025-12-05 13:41:26Wymagania Formalne i Kompetencje:\n Status Studenta !\n Wysoka kultura osobista i umiejętność profesjonalnej komunikacji biznesowej.\n Doskonała organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania.\n Zdolność do pracy p
2025-12-05 12:54:05QAH Pharmamarketing 360Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-08-25 15:05:27Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30