Fundacja Fazon wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podejmowaniu działań aktywizacyjnych. Pomagamy w znalezieniu zatrudnienia, zdobyciu doświadczenia w ramach płatnego stażu zawodowego lub wiedzy podczas zawodowych szkoleń. Zgłoś się jeśli sz
2025-08-11 21:06:29Fundacja Sustinae zaprasza do udziału w projekcie ,,pONownie aktywni” Program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. W ramach udziału w projekcie można obyć płatny 3 miesięczny staż na stanowisku Pracownik biurowy Miejsce pracy: Kra
2025-09-29 21:05:30Kontraktor Sp. z o.o. w ramach projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy” współfinansowanego ze środków PFRON oferuje płatny staż - 3 510,92 zł netto/ miesięcznie Projekt jest skierowany do osób, które: Posia
2025-10-08 21:05:26AWIST Sp. z o.o. — PRACOWNIK BIUROWY (9:00–16:00) Miejsce pracy: Mogilany Zatrudnienie: Umowa o pracę Godziny: Pon.–pt., 9:00–16:00 Branża: Telekomunikacja / światłowody / obsługa adm
2025-12-06 12:18:00Twój zakres obowiązków, Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej, Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów, Pozyskiwanie oraz stała współpraca z
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, Obróka dokumentacji transportowej..
2025-12-05 02:40:04Opis zadań:wg. harmonogramu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplik
2025-12-04 18:40:27Twój zakres obowiązków, Analizowanie danych, Wykonywanie zadań administracyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, Wprowadzanie danych do systemu..
2025-12-04 10:41:40Zakres obowiązków:Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2025-12-02 18:40:26Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur, wprowadzanie do systemu płatności;, wprowadzanie danych do baz EXCELA;, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów;, archiwizacja bieżących dokumentów;, kontakt z kontrahentami, podwykonawcami,..
2025-12-02 10:41:46Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa klientów w języku niemieckim..
2025-12-01 09:41:23Wymagania status studenta (preferowane kierunki ekonomiczne, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi) mile widziane doświadczenie w branży szko
2025-12-01 08:24:02Taxus Centrum SzkoleńTwój zakres obowiązków, prowadzić pełne procesy rekrutacyjne na różne stanowiska, koordynować pracowników tymczasowych i projekty HR, organizować onboarding, rozmowy kwalifikacyjne i budować trwałe relacje z kandydatami, wspierać klientów i..
2025-11-28 09:41:31Zakres obowiązków:Prace biurowe w ubojni bydła i koni. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Word, Excell, OfficeWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio z
2025-11-25 18:40:39Zakres obowiązków:prace biurowe, obsługa komputera, przygotowanie korespondencji,pisanie pism,komunikacja personalna Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższeUprawnienia: osł
2025-11-25 18:40:39Twój zakres obowiązków, Poszukuję osoby, która wspomoże proces tworzenia gabinetu medycznego w Turcji., Firma poszukuje osoby do wsparcia procesu uruchomienia nowej placówki na terenie Turcji. Do zadań będzie należeć m.in.: pomoc w założeniu..
2025-11-25 16:40:58Twój zakres obowiązków, odpowiadania na zapytania klientów z Niemiec poprzez czat, telefon, mail - w zakresie pytań o usługi które posiadają, udzielanie niezbędnych informacji, wprowadzanie danych do systemu, zapewniamy niezbędne przeszkolenie.
2025-11-25 16:40:57Pracownik biurowy z językiem niemieckim33_1477Obowiązki obsługa przychodzących zapytań od klientów (telefon/email/czat) i odpowiedzi na nie, w języku niemieckim wprowadzanie danych do systemu poprawna obsługa klientów Wymagania na tym stanowisku
2025-11-25 10:59:47Marcin Sojka - Priority SaleTwój zakres obowiązków, rekrutacja i wdrażanie Konsultantów/Agentów,, codzienne zarządzanie zespołem i motywowanie do osiągania wyników,, wspieranie zespołu w spotkaniach i negocjacjach,, budowanie trwałych relacji z klientami,, monitorowanie..
2025-11-25 10:41:29Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy, Obsługa urządzeń biurowych (drukarki, ksero, faks), Obsługa gości i klientów firmy, Wsparcie pracowników w zakresie organizacyjnym i administracyjnym, Wsparcie..
2025-11-24 12:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa logistyczna magazynu części zamiennych, Obsługa reklamacji, Wsparcie techniczne u klientów, Obsługa i zarządzanie dokumentacją, Wprowadzanie usprawnień organizacyjnych w magazynie części zamiennych..
2025-11-24 11:41:37Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu sprzedaży., Bezpośredni kontakt z klientem., Kompleksowa obsługa Klientów (od analizy potrzeb, przez prezentację oferty, negocjacje handlowe, do finalizacji procesu sprzedaży)., Przyjmowanie połączeń..
2025-11-24 10:41:38Twój zakres obowiązków, przyjmowanie zleceń telefonicznych , obsługa komputera i programów sprzedażowych i magazynowych Enova, , obsługa klienta ,, prezentacja sprzętu , koordynowanie biura, przygotowywanie ofert ..
2025-11-21 20:40:04Twój zakres obowiązków, Pomoc w codziennych pracach biurowych., Pomoc w organizowaniu kwater dla pracowników., Kontakt z niemieckimi urzędami i instytucjami., Pomoc w organizacji procesów relokacyjnych dla polskich pracowników w Niemczech.,..
2025-11-20 09:42:08Opis zadań:- informowanie klientów o zakresie usług prowadzonych przez firmę- pośredniczenie w pozyskiwaniu klientów do sprzedaży usług firmy- kompletowanie, wypełnianie i wysyłanie niezbędnej dokumentacji pozyskanych klientów do firm współpracu
2025-11-18 18:40:43Opis zadań:wg. zał. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższe Stypendium brutto: 2 755,10 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:z
2025-11-14 18:40:37Pracodawca:MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.Opis stanowiska:MGcentral dla MGsolutions MGJJ Sp. z o.o. Sp. k. - Agencji Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa Personalnego z siedzibą w Krakowie przy ul
2025-11-14 10:10:11Aplikuj.plBiuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego, polskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowa
2025-11-13 21:05:28Biuro Rachunkowe z Krakowa zatrudni pracownika z biegłą znajomością języka angielskiego. Zapewniamy umowę o pracę na pełny etat oraz pracę w przyjaznej atmosferze w centrum Krakowa. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez formularz lu
2025-11-13 21:05:27Twój zakres obowiązków, Szukamy ambitnej osoby na stanowisko Asystentki ds. Procesów Kredytowych, która dołączy do naszego zespołu. Jeśli jesteś zmotywowana, odpowiedzialna i masz doświadczenie w obszarze finansów, zapraszamy do aplikowania! Mil
2025-11-13 14:40:44Małgorzata RysTwój zakres obowiązków, Kompleksowe tworzenie ofert handlowych, Kontakty z dostawcami i kontrahentami, Bieżący kontakt z klientami, Zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów, Obsługa sprzętu biurowego i zarządzanie zaopatrzeniem biura.
2025-11-13 11:40:51Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa sekretariatu biura, prowadzenie korespondencji firmowej i obsługa telefoniczna, realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych, wsparcie Partnera Zarządzającego, Zespołu Managerskiego i..
2025-11-10 15:40:38Twój zakres obowiązków, Wydawanie akcesoriów meblowych dla działu produkcji i montażu zgodnie ze zleceniami., Przyjmowanie dostaw płyt i akcesoriów, kontrola zgodności oraz wprowadzanie ich na stan magazynowy., Prowadzenie ewidencji magazynowej
2025-11-07 15:40:55Twój zakres obowiązków, obsługa przychodzących zapytań od klientów (telefon/email/czat) i odpowiedzi na nie, w języku niemieckim, wprowadzanie danych do systemu, poprawna obsługa klientów..
2025-11-07 13:41:01Twój zakres obowiązków, Rejestr i kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, Digitalizacja i archiwizacja dokumentów kadrowo-księgowych, Obsługa bieżących spraw..
2025-11-07 11:40:53Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzącychPrzeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne)Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnegoObsługa
2025-11-06 21:25:14Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27Wymagania:Dobra organizacja pracy i samodzielność,Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),Komunikatywność i życzliwość w kontaktach z zespołem,Podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy,Zna
2025-10-31 06:31:00Hays PolandOffice Administrator – Krak ów (częściowy etat)Stawka: 45 PLN/h Język angielski: B2+/C1 Umowa zlecenie Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży technologii podr óży, poszukujemy osoby na stanowisko Office Administrator.Zakres obowiąz
2025-10-30 11:53:57Zakres obowiązków:Prace biurowe, sporządzanie pism, kontakt z klientami, monitorowanie rozliczeń, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie ogólnokształcące, k
2025-10-28 18:41:09Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz dynamicznej roli w administracji? Dołącz do zespołu, który dba o sprawne funkcjonowanie biura, zarządzanie korespondencją i wsparcie w organizacji wydarzeń. Ważna jest Twoja
2025-10-27 13:53:45SyneriseSALTROM – Salezjański Ruch Troski o Młodzież Stanowisko: Pracownik biurowy – obsługa recepcji Miejsce pracy: Kraków, ul. Różana 5 Rodzaj umowy: Umowa o pracę (po okresie próbnym) Wymiar etatu: Pełny etat Wynagrodzenie: Ustalane indywidualnie, w
2025-10-18 05:05:24Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracy
2025-10-11 17:55:06Kontraktor Sp. z o.o. w ramach projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy” współfinansowanego ze środków PFRON oferuje płatny staż - 3 510,92 zł netto/ miesięcznie Projekt jest skierowany do osób, które: Posia
2025-10-08 21:05:26Fundacja Sustinae zaprasza do udziału w projekcie ,,pONownie aktywni” Program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. W ramach udziału w projekcie można obyć płatny 3 miesięczny staż na stanowisku Pracownik biurowy Miejsce pracy: Kra
2025-09-29 21:05:30Dla naszego Klienta, renomowanej, międzynarodowej firmy, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik biurowy z językiem niemieckim Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę telefoniczną oraz mailową klientów niemieckojęzycznych
2025-08-30 17:55:05Fundacja Fazon wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podejmowaniu działań aktywizacyjnych. Pomagamy w znalezieniu zatrudnienia, zdobyciu doświadczenia w ramach płatnego stażu zawodowego lub wiedzy podczas zawodowych szkoleń. Zgłoś się jeśli sz
2025-08-11 21:06:29SALTROM – Salezjański Ruch Troski o Młodzież Stanowisko: Pracownik biurowy – obsługa recepcji Miejsce pracy: Kraków, ul. Różana 5 Rodzaj umowy: Umowa o pracę (po okresie próbnym) Wymiar etatu: Pełny etat Wynagrodzenie: Ustalane indywidualnie, w
2025-10-18 05:05:24Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27Zakres obowiązków:Ścisła współpraca z Kontrolerem Jakości i Kierownikiem Produkcji,Przygotowywanie programów nestingowych dla materiałów płaskich (blachy) w programie SigmaNestWspółpraca z jednostkami badawczymi (laboratorium),Przygotowywanie ze
2025-12-02 18:40:26Twój zakres obowiązków, Firma Transportowa z siedziba w Wadowicach specjalizująca się w przewozie produktów farmaceutycznych poszukuje pracownika na stanowisko dyspozytora samochodów dostawczych w transporcie międzynarodowym. Praca STACJONARNA j
2025-11-27 18:40:06Zakres obowiązków:Obsługa dokumentówPrzesunięcia towaru między oddziałamiPomoc w biurzeOferta kierowana również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsłu
2025-12-05 18:40:36FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /
2025-12-04 10:59:39FlexiPersonal sp. z o.oChcesz stać się częścią Banku posiadającego 125 letnią tradycję? Chcesz dołączyć do największego niezrzeszonego Banku Spółdzielczego w Polsce Jesteś osobą pełną zapału i pomysłó
2025-12-05 15:35:10KRAKOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZYTwój portal z ofertami pracy
2025-12-05 08:54:08the BONROWSKI PALACETwórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie i zarządzanie dokumentacją kancelarii, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Bezpośrednia obsługa klientów kancelarii, Wystawianie faktur oraz kontrola rozliczeń z klientami, Współpraca z biurem
2025-12-04 16:41:02Twój zakres obowiązków, obsługa administracyjna biura (poczta, telefony, maile), zarzadzanie flotą samochodów firmowych (polisy, umawianie przeglądów, pilnowanie terminów), rekrutacja (wystawianie ogłoszeń, wstępne rozmowy kwalifikacyjne),..
2025-12-03 13:41:19Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, poczty elektronicznej, obsługę połączeń wychodzących i przychodzących, Koordynacja obiegu dokumentów w firmie, Podział dokumentacji na poszczególne komórki organizacyjne, Prowadzenie, przygotowanie,
2025-12-03 12:41:45Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie rezerwacji,, wystawianie dokumentów fiskalnych,, meldowanie gości,, sprzedaż dodatkowych usług...
2025-12-02 14:41:28Twój zakres obowiązków, Wpuszczanie gości do apartamentów, witanie, tłumaczenie zasad obowiązujących w naszych apartamentach, Sprawdzanie jakości sprzątania, Raportowanie stanu technicznego mieszkań, Potwierdzanie spotkań, Wystawianie recenzji,
2025-12-01 17:41:19Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i wprowadzanie prac przesłanych z gabinetów., Wysyłka wykonanych w pracowni prac., Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbieranie telefonów oraz e-maili, Organizacja i zarządzanie..
2025-12-01 11:41:54Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie działalności oddziału firmy, Wsparcie Działu Zarządzania Najmem w administracyjnej obsłudze nieruchomości oraz bieżących Zadaniach związanych z zarządzaniem najmem, Przygotowywanie, organizacja obiegu i.
2025-12-01 09:41:24Zakres obowiązków:1. Sprawna i profesjonalna obsługa gości, mieszkańców, kontrahentów.2. Rejestrowanie, meldowanie i rozliczanie klientów za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej zgodnie z aktualnym cennikiem, lub po
2025-11-28 18:40:36Twój zakres obowiązków, przygotowywanie, analiza i opiniowanie umów – sporządzanie projektów umów zgodnie z obowiązującymi procedurami Spółki, wzorcami i wytycznymi przełożonych,, koordynacja procesu uzgadniania postanowień umownych – współpraca
2025-11-28 15:41:53Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa klientów, witanie gości i zapewnianie im komfortu, udzielanie rzetelnych informacji o wszystkich usługach centrum, obsługa kalendarza wizyt lekarzy i kosmetologów w systemie komputerowym, prowadzenie
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości, dbałość o pozytywny wizerunek sieci, naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów
2025-11-28 11:41:47Nadzór nad nieruchomościami i dokumentacją Zarządzanie mieniem i powierzonymi zasobami Kwaterowanie mieszkańców i zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania Koordynacja współpracy z innymi działami Wsparcie działań przełożonych
2025-11-28 10:40:09Hostel Dizzy Daisy w Krakowie poszukuje do swojego zespołu uśmiechniętej, ambitnej i pełnej entuzjazmu osoby na stanowisko: recepcjonistki/-sty.Jesteśmy firmą hotelarską z ponad 20-letnim doświadczeniem. Obecnie prowadzimy 10 obiektów noclegowyc
2025-11-28 06:59:48SH&H SP. Z O.O SP.KTwój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie jak najlepszej obsługi gości hotelowych zgodnie z przyjętymi standardami. Do codziennych obowiązków będzie należało profesjonalne świadczenie usług związanych z
2025-11-25 15:41:23Twój zakres obowiązków, Tworzenie świetnej atmosfery w klubie – chcemy, aby każdy czuł się jak u siebie :), Obsługa klientów siłowni – pomoc, uśmiech i dobra energia!, Odpowiadanie na zapytania Klubowiczów (osobiście i telefonicznie).,..
2025-11-25 13:41:22Benefit Systems S.A. Oddział Fitness w Warszawie 1,8Twój zakres obowiązków, Sprawna i kulturalna obsługa gości, mieszkańców i kontrahentów budynku., Nadzór nad wejściem do obiektu i jego terenem – kontrola dostępu., Meldowanie i rejestrowanie osób korzystających z zakwaterowania., Obsługa połącze
2025-11-25 11:41:28Twój zakres obowiązków, obsługa recepcji kliniki, znajomość zabiegów i cennika Dr Wolfinger Clinic, prowadzenie zapisów pacjentów i kalendarza wizyt, kontakt z pacjentami osobisty, telefoniczny, mailowy (również po angielsku), udzielanie..
2025-11-23 15:41:08Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi (kancelarie notarialne)., Tworzenie pełnomocnictw i wniosków., Bieżąca obsługa korespondencji., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji., Obsługa przesyłek..
2025-11-22 15:41:07Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż specjalistycznych szkoleń branżowych oraz narzędzi dla sektora HVAC., Obsługa poczty mailowej., Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych dla obecnych i nowych klientów., Wystawianie faktur.,..
2025-11-21 11:41:44