Opis stanowiska Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wyko
2025-12-03 10:30:02Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe wspierające produkcję budowlaną, prowadzenie rejestru umów, zleceń i zamówień, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, likwidacja faktur przerobowych, weryfikacja ich.
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, Utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych (m.in. odśnieżanie przy użyciu specjalistycznego sprzętu, grabienie liści),, Wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiektach Grupy Zdunek,, Konserwacja oraz bieżąca kontrola
2025-12-02 13:41:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Ogłoszenie o pracę – Sprzedawca w sklepie myśliwskim Miejsce pracy: Sklep Myśliwski „Kraińscy”, ul. Jaśkowa Dolina 114, Gdańsk Rodzaj umowy: umowa o pracę / zlecenie / pełny etat / niepełny etat – do negocjacji Opis stanowiska: Poszukujemy komun
2025-12-02 08:21:09Zakres obowiązków:Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami komunalnymi, obsługa najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu, prowadzenie korespondencji, rejestrowanie zgłoszeń, podejmowanie działań interwencyjnych. Wymagan
2025-12-01 18:40:31Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie, weryfikacja, kompletowanie i archiwizacja dokumentów związanych z ubezpieczeniami (polisy, aneksy, wnioski) , Udzielanie klientom informacji dotyczących statusu ich wniosków, polis, terminów płatności i.
2025-12-01 17:41:18Twój zakres obowiązków, Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami komunalnymi;, Obsługa najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu, prowadzenie korespondencji, rejestrowanie zgłoszeń, podejmowanie działań interwencyjnych.
2025-12-01 14:41:41Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej oraz dokumentów itp.,, obsługa poczty elektronicznej,, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, wysyłanie pism, dokumentów, faktur itp.,,..
2025-11-27 17:41:07Firma administrująca siecią sklepów zatrudni osobę z doświadczeniem handlowym i dobrą znajomością programu Excel. Do zadań będzie należeć: rozliczanie zakupów i kwartalnych retrospekcji organizowanie gazetek kontakty z przedstawicielami regional
2025-11-27 12:21:03Twój zakres obowiązków, rozliczanie zakupów i kwartalnych retrospekcji, organizowanie gazetek, kontakty z przedstawicielami regionalnymi producentów, negocjacje warunków handlowych zakupów..
2025-11-27 11:42:02Twój zakres obowiązków, Zapewnienie bieżącej eksploatacji nieruchomości, Nadzór i zarządzanie dokumentacją ECS związaną z bieżącą pracą wydziału, Zarządzanie i administrowanie flotą samochodową, Współpraca i nadzorowanie realizacji umów..
2025-11-26 11:41:41Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa i organizacja pracy sekretariatu,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych i spotkań z klientami,, pełnienie funkcji koordynatora IT,..
2025-11-25 14:41:19Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-11-25 10:21:02Zakres obowiązków:- sporządzanie i aktualizacja dokumentacji dot. ewidencji mieszkańców- organizowanie i nadzorowanie pracy sprzątaczy posesji związanej z utrzymywaniem czystości w obsługiwanych nieruchomościach- rozliczanie, analiza pod względe
2025-11-24 18:40:52Twój zakres obowiązków, Prace administracyjne (przyjmowanie i nadawanie poczty i przesyłek kurierskich, skanowanie dokumentów, pomoc w przygotowaniu umów), · Obsługa biura (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości mailowe, obsługa..
2025-11-22 14:41:12Cel / ZadanieWspieranie skutecznej realizacji kontrakt ów na czas, w ramach budżetu i na wysokim poziomie poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Działu Kontrakt ów. Rola obejmuje r ównież pomoc Kierownikowi Biura w koor
2025-11-21 11:53:58Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce. Pracę w uczelni badawczej (status jedyny w Polsce). Liczne bonusy finansowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne i premie kwartalne. Wsparcie socjalne: dofinansowan
2025-11-20 08:21:10Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie; Obsługa programu obiegu dokumentów w zakresie m.in. rejestracji, kontroli oraz archiwizacji dokumentów;
2025-11-15 08:21:04Twój zakres obowiązków, rejestracja i opisywanie faktur przychodzących i wychodzących w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, przygotowywanie pism i dokumentów na zlecenie Zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, obsług
2025-11-14 14:40:59Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne zespołu poprzez obsługę korespondencji, przygotowywanie dokumentów, organizację transportów, Prowadzenie korespondencji i kontaktów z klientami oraz współpracownikami w języku polskim i angielskim
2025-11-12 15:40:53Oferujemy: Umowa o Pracę na pełen etat. Ciekawą i samodzielną pracę w dużym holdingu uczelni. Dofinansowanie do nauki i projekty rozwojowe. Pakiet benefitów: MultiSport/OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie. Dodatkowe dni wolne oraz
2025-11-07 08:21:06Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Ex
2025-11-06 18:32:57Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy lub chcesz rozwinąć swoje umiejętności w obszarze administracji? Ta oferta to szansa na stabilne zatrudnienie i realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Będziesz
2025-11-02 20:19:02PEKABEX 4,0Koordynator ds. Administracyjnych i Wsparcia OperacyjnegoTwój zakres obowiązków udział w realizacji funkcji administracyjnych w biurze centrali firmy prowadzenie sekretariatu tworzenie pism, nadzór nad obiegiem dokumentów sporządzanie raportów i
2025-10-22 06:59:43Ipk Sp. z o. oPoszukujemy osoby do wsparcia zarządcy w codziennej obsłudze nieruchomości mieszkaniowych. Do głównych zadań należeć będzie: bieżący kontakt z mieszkańcami i dostawcami usług, obsługa zgłoszeń oraz wsparcie w nadzorze nad pracami serwisowymi, pr
2025-10-15 14:21:03Grupa ZDUNEK to firma z ponad 45-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpiec
2025-10-07 08:21:05Oferujemy:Miejsce pracy:Starogard Gdański Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: znajomość Ms Office Uprawnienia: znajomość obsług
2025-11-27 08:21:08Oferujemy:Miejsce pracy:Starogard Gdański Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: znajomość Ms Office Uprawnienia: znajomość obsług
2025-11-24 12:21:02Compensation & Benefits Administrator49_744000088345158Obowiązki We are looking for an enthusiastic and well-organised Compensation & Benefits administrator to join our team in the Group Service Centre (GSC) in Brussels, Belgium.As our Compensat
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Oferujemy:U nas zyskasz: wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na ży
2025-12-06 22:21:04Opis zadań:1. Zapoznanie się z ustawami, zarządzeniami , rozporządzeniami i regulaminami niezbędnymi do wykonywania czynności zawodowych wGUP.2. Zapoznanie się z komputerowym programem Syriusz oraz systemem obiegu dokumentów w GUP.3. Sprawdzanie
2025-12-06 18:40:27Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku w Trójmieście, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem duńskim lub nideralndzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień
2025-12-06 17:55:05Twój zakres obowiązków, organizacja spotkań, w tym: przyjmowane i obsługa gości, rezerwacja sal konferencyjnych,, przygotowywanie danych, dokumentów i materiałów na potrzeby spotkań, , prowadzenie kalendarza Zarządu: zarządzanie harmonogramem..
2025-12-06 07:40:05Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia
2025-12-06 07:29:31Zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej pracowników oraz sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z obsługą kadrową. Zgłaszanie pracowników do ZUS oraz aktualizacja i wyrejestrowywanie danych w systemie zgodnie z obowią
2025-12-05 18:40:36Zapraszamy do projektu aktywizującego zawodowo osoby z niepełnosprawnością. Jeśli: - masz orzeczenie o niepełnosprawności, - jesteś bezrobotny, - szukasz pracy i chciałbyś uzyskać pomoc w wejściu lub powrocie na rynek pracy, zapraszamy do projek
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40HR Team Manager / Shared Service Environment Location: Gdańsk, Poland Type: Full-Time | Hybrid | Leadership Role Lead a Team in a Global Shared Service Environment Our client is expanding its operational structures in Gdańsk and is seeking a Tea
2025-12-05 09:40:01ManpowerOpis stanowiska: Poszukujemy zorganizowanej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby, która będzie wspierać Zarząd w codziennych zadaniach administracyjnych oraz operacyjnych związanych z realizacją projektu deweloperskiego i obsługą biura sprzed
2025-12-05 08:21:09Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: likwidacji towarów w Dziale Likwidacji Towarów w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdyni Adres urzędu: 80-831 Gda
2025-12-05 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w GdańskuOpis stanowiska Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na projekty badawcze i inicjatywy rozwojowe, Obsługa procesów związanych z przyznawaniem nagród i stypendiów naukowych, Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationJesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw
2025-12-04 20:21:02Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ
2025-12-04 18:21:03Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02Twój zakres obowiązków, Organizacja międzynarodowych transportów całopojazdowych i częściowych (UE) dla naszych stałych Klientów, Wycena transportów FTL / LTL, Negocjowanie stawek oraz warunków wykonania zleceń z Przewoźnikami na rynku spot,..
2025-12-04 14:41:28Twój zakres obowiązków, Wszechstronny asystent zarządu, Obsługa stanowiska podawczego, Zarządzanie informacją w firmie, Obsługa bieżących zamówień na potrzeby funkcjonowania firmy, Wsparcie procesów związanych z podróżami służbowymi i..
2025-12-04 13:41:25Szukasz pracy, która da Ci możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Miejsce pracy: biuro - Gdańsk Kokoszki - Nowatorów Kim jesteśmy? Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która specjalizuje się w..
2025-12-04 08:21:08Mercor Light&Vent sp.z o.o. jest jednym z wiodących w Polsce podmiotów działających w branży systemów oddymiania, doświetleń i wentylacji pożarowej. Oferta MLV obejmuje nowoczesne rozwiązania w zakresie oddymiania grawitacyjnego, doświetleń dach
2025-12-04 08:21:08