Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym We
2024-05-03 12:10:05Obowiązki: Wystawianie faktur / wystawianie not księgowych Raportowanie / współpraca z działem księgowym Przyjmowanie/wysyłka poczty tradycyjnej oraz elektronicznej Przyjmowanie/ wysyłka przesyłek kurierskich Skanowanie dokumentów do systemu..
2024-04-10 11:22:20Erontrans Agencja Celna sp. z ooTwój zakres obowiązków, księgowanie oraz wystawianie faktur w programie księgowo-operacyjnym, weryfikacja dokumentów transportowych, przygotowanie oraz odbieranie poczty, skanowanie oraz wysyłka dokumentów księgowych oraz transportowych..
2024-04-18 10:40:32Twój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura, prowadzenie kalendarza spotkań, zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze i eksploatacyjne, obsługa korespondencji przychodzącej i..
2024-04-12 12:40:47Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego Wydawanie i odbiór poj
2024-05-03 11:31:16ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Odpowiadanie na zapytanie telefoniczne i mailowe , - Obsługa zamówień - Bieżąca obsługa klientów - Wystawianie faktur i atestów WYMAGANIA: - Preferowane wyższe wyksztalcenie (lub w trakcie studiów) mile widziane studia techniczne
2024-05-01 22:30:16Fajer Zawiesia i Liny Jacek FajerZadania: Nadzór nad zespołem techników zajmujących się utrzymaniem ruchu na terenie obiektu, Współpraca z Klientem/Zarządcą, Przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek, Rejestrowanie zgłoszeń w formie elektronicznej, Koordynacja i nadzór nad bieżącymi pr
2024-04-30 08:20:04Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-04-27 12:10:41Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek
2024-05-03 14:00:02Opis stanowiska Przygotowywanie i nadawanie paczek Transport przesyłek, dokumentów pomiędzy Oddziałami na terenie Trójmiasta Zapewnienie płynności i poprawności przebiegu procesów magazynowych Dbałość o ład i porządek na magazynie Bieżące zakupy na p
2024-05-03 10:20:26Opis stanowiska Homogenizacja, przygotowanie próbek do dalszych badań Wykonywanie analiz fizycznych
2024-04-30 12:10:30Zadania: Nadzór nad zespołem techników zajmujących się utrzymaniem ruchu na terenie obiektu, Współpraca z Klientem/Zarządcą, Przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek, Rejestrowanie zgłoszeń w formie elektronicznej, Koordynacja i nadzór nad bieżącymi pr
2024-04-30 08:20:04Dla naszego Klienta w Trójmieście szukamy kandydatów z językiem fińskim Praca hybrydowa ( 1-2 dni w biurze) Tylko umowa o pracę. Tylko na pełen etat. Nie wymagamy doświadczenia Znasz język Fiński - pracownik administracyjny Obowiązki przesyłanie zapy
2024-04-29 18:00:07Personnel and Media SolutionsPoszukujemy kandydatów z językiem duńskim Nasz Klient to międzynarodowy BANK Duński - pracownik administracyjny - Back Office Obowiązki odpisywanie na zapytanie weryfikacja otrzymanej korespondencji w języku duńskim współpraca z pozostałymi zespołami
2024-04-29 18:00:07Personnel and Media SolutionsWPISYWANIE DANYCH w JĘZYKU NIEMIECKIM Gdańsk(praca w biurze) Back Office/ Pracownik Administracyjny z językiem niemieckim Obowiązki wpisywanie danych do systemu w jezyku niemieckim uzupełnianie protokołów w systemieBRAK kontaktu sprzedażowego i po sp
2024-04-29 18:00:06Personnel and Media SolutionsTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa Klientów: przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, korekt etc...
2024-04-26 07:40:04Zakres obowiązków:Prace administracyjne i archiwizacyjne. Wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych. Odbiór dokumentów księgowych od klienta. Załatwianie bieżących spraw biurowych. Kontakt z klientem. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach
2024-04-17 18:41:28- obsługa procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej; - przygotowanie i zawieranie umów; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja i poprawa danych w systemach informatycznych; - przygotowywanie analiz i
2024-02-02 17:55:17FALLWORK Sp. Z O. OPracownik administracyjny / obsługa sekretariatuTwój zakres obowiązków prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze i eksploatacyjne obsługa korespondencji przychodzącej i wychod
2024-04-29 18:00:13Akomex Sp. z o.o• Obsługa wniosków o określenie warunków przyłączenia do sieci oraz wniosków o określenie warunków przebudowy sieci w związku z usunięciem kolizji. • Wystawianie zapewnień dostawy energii elektrycznej. • Fakturowanie opłat za przyłączenie. • Realizac
2024-04-12 10:55:21FALLWORK Sp. Z O. O- obsługa klientów; - archiwizacja dokumentów; - korekty danych pomiarowych; - raportowanie i korygowanie nieprawidłowości odczytowych; - raportowanie i korygowanie nieprawidłowości w przekazywanych odczytach dot. liczników zdalnych; - zdalna realiza
2024-04-10 17:55:18FALLWORK Sp. Z O. O- prowadzenie ewidencji danych w systemach IT; - obsługa klientów zewnętrznych w ramach procesu przyłączenia do sieci; elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja dan
2024-03-07 17:55:12FALLWORK Sp. Z O. O- prowadzenie ewidencji danych w systemach IT; - obsługa klientów zewnętrznych w ramach procesu przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja dany
2024-02-08 17:55:17FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP, koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem..
2024-04-19 15:40:40Razem z naszym Klientem - rozwijającą się siecią specjalistycznych klinik weterynaryjnych, poszukujemy koordynatora administracji do nowej placówki weterynaryjnej w Gdańsku.Jeśli masz doświadczenie w obszarze administracji w branży - w placówkach wet
2024-05-03 11:54:00Tw ój zakres obowiązk ówkontrola i doradztwo w zakresie warunk ów pracy oraz przestrzegania przepis ów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach;inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunk ów BHP i PPOŻ - aktywne
2024-05-03 11:53:51Tw ój zakres obowiązk ówBudowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmySporządzanie um ów i kompletowanie dokument ów do um ówAktywne wsparcie działu sprzedażyPrzestrzeganie polityki sprzedażowej Sp ółkiWsp ółpraca z innymi działami: Dzia
2024-05-03 11:53:51Do Twoich zadań będą należeć m.in.:kompletacja towaru zgodnego z zam ówieniem,rejestrowanie pobranego towaru,właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku,udział w cyklicznych inwentaryzacjach.Poszukujemy Os ób:gotowych do podjęcia p
2024-05-03 11:53:49Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Segregowanie, rejestrowanie, kompletowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Praca w systemach informatycznych. Archiwizowanie dokumentów, wpinanie dokumentów do akt osobowych. Obsługa maszyn i urządz
2024-05-02 18:41:34Zakres obowiązków:Nadzór odraz koordynacja prac projektantów, wykonawców i dostawców.Wizje techniczne w terenie w celu opracowania koncepcji projektowychTworzenie dokumentacji projektowej i powykonawczej.Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi w
2024-05-02 18:41:32Poszukujemy Inspektora ds. BHP z zaawansowaną znajomością języka angielskiego do terenie Rafinerii Gdańskiej. Mail: @ Tel: 792 620 983
2024-05-02 17:21:52Twój zakres obowiązków:kompleksowa i profesjonalna obsługa Pacjentów;rezerwacja i rejestracja usług medycznych;aktywne promowanie i sprzedaż usług z aktualnej oferty spółki;rozliczanie finansowe dostarczanych..
2024-05-02 11:05:14MedicoverALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 700 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego..
2024-05-02 09:13:24Alab Laboratoria Sp. z o. oZakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:-Organizuje i nadzoruje pracę pracowników Oddziału Transportu.- Planuje i właściwie koordynuje wykorzystanie taboru samochodowego.- Prowadzi ewidencję, analizuje i kontroluje karty eksploatacji pojazdów służb
2024-05-01 18:41:32W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-01 08:07:32Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-01 08:07:32Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-01 08:07:31Carloss Marketing - MediaPoszukujemy koordynatora do spraw ochrony na terenie województwa . Wymagane prawo jazdy oraz minimum średnie wykształcenie. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; - jasne warunki, zasad
2024-04-30 13:13:38Młodszy Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń - Gdańsk#1126580 Telekom Usługi Sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, jest częścią międzynarodowej grupy Solutions 30. Świadczymy usługi telekomunikacyjne w zakresie utrzymania i budowy sieci miedzianych or
2024-04-30 11:00:16Hrappka.plOczekujemykilkuletniego doświadczenia w obszarze administracji / zarządzania biurem (doświadczenie w branży medycznej / weterynaryjnej będzie dużym atutem)mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołemmile widziane wykszt
2024-04-30 09:12:04Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi przedsiębiorców w zakresie cła, pozwoleń i czynności audytowych w Dziale Obsł
2024-04-30 08:00:03Izba Administracji Skarbowej w GdańskuDyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Kierownik oddziału Do spraw: kierowania i organizowania pracy oddziału trasportu w Biurze Logistyki, Oddział Transportu Adres
2024-04-30 08:00:03Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku 2,8Zakres obowiązków:Meldowanie gości, wystawianie faktur oraz dokumentów sprzedaży. Dokonywanie rezerwacji telefonicznych, obsługa skrzynki mailowej, obsługa portali rezerwacyjnych, wydawanie kluczy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 15-22 o
2024-04-29 18:41:31Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Nauka obsługi programu komputerowego GT Rachmistrz i Rewizor. Nauka z programem ZUS i rozliczaniem. Nauka wyliczania podatku do Urzędu Skarbowego oraz wypełniania miesięcznych deklaracji. Staż od poniedziałku d
2024-04-29 18:41:31Asystent/ Asystentka Prezesa ZarząduTwój zakres obowiązków Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Prezesem Zarządu, a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie. Koordynowanie organizacji posiedzeń Zarządu, sporządzania podsumowań, monitorowania
2024-04-29 18:00:13Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A 4,0Asystent / Asystentka Dyrektora TechnicznegoTwój zakres obowiązków Pomoc w organizacji i koordynacji działań związanych z realizacją kontraktów, Organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i szkoleń, Przygotowywanie prezentacji, raportów i inn
2024-04-29 18:00:13Doraco Sp. z o.o. Korporacja BudowlanaDyrektor Pionu Organizacyjno - PrawnegoTwój zakres obowiązków Zarządzanie działalnością departamentów w ramach Pionu w tym Departamentu Obsługi Władz Spółki i Organizacji, Prawnego, Przetargów, Compliance – ESG, Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Adm
2024-04-29 18:00:13Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A 4,0Regionalny Koordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Budowanie trwałych relacji z klientami i handlowcami Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców Wsparcie techniczne Działu Sprzedaży w realizacji jego celów Aktywny wkład w tworzenie
2024-04-29 18:00:08CALDO WENTYLACJA SP. Z O. O 3,4