Zakres obowiązków: Obsługa klientów w organizacji transportów, Budowanie relacji z klientami i pozyskiwanie nowych, Kontrola procesów spedycyjnych
2024-05-05 15:10:02Gdańskie Centrum Usług Wspólnych zajmuje się obsługą finansowo - księgową i kadrowo - płacową jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska. GCUW zapewnia wspólną obsługę administracyjną
2024-05-09 18:36:21Gdańskie centrum usług wspólnychOpis stanowiska Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych
2024-05-08 09:26:41Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności sprawdzających w Drugim Dziale Czynności Sprawdzających w Pomorskim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku Adres u
2024-05-08 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w GdańskuPoszukujemy komunikatywnych i otwartych osób do wsparcia pracy naszego gdańskiego sekretariatu. Zależy nam nie tylko na sprawnym obiegu dokumentacji, ale również na pogodzie i uśmiechu osoby, z którą będziemy mieli do czynienia. PROFIL..
2024-05-06 13:26:34ComarchFundacja Grupy ERGO Hestia Integralia od 20 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podjęciu zatrudnienia. Jako agencja pośrednictwa pracy współpracujemy z firmami, którym bliskie są warto
2024-05-10 12:36:10FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI...Wymagania Wymagania: umiejętność pracy ze stomatologiem "na cztery ręce" otwartość na podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych sumienność, dokładność i rzeteln
2024-05-11 06:31:02praca.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZakres obowiązków:Asystowanie lekarzowi w czasie zabiegów stomatologicznych. Podawanie materiałów i narzędzi medycznych. Mieszanie składników. Przygotowywanie sprzętu do sterylizacji. Rejestrowanie i przyjmowanie pacjentów. Przygotowywanie stanowiska
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:1. Zadania główne:- Analiza dokumentacji klientów mających wpływ na status bezrobotnego i prawo do zasiłku.- Analiza raportów ZUS U1.- Prowadzenie wyjaśnień i postępowań administracyjnych.- Wydawanie decyzji administracyjnych w tym
2024-05-07 18:41:24Zakres obowiązków:Terminowe załatwianie spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcja kancelaryjną GDIR. Gromadzenie i właściwe przechowywanie zarządzeń, rozporządzeń, pism, korespondencji oraz przekazywanie
2024-05-06 18:41:33Zakres obowiązków:Planowanie i realizacja przedsięwzięć promujących pełnienie służby wojskowej. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykszta
2024-05-06 18:41:33Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa spraw studentów; Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową; Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON; Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów;
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:Obsługa klienta. Wystawianie faktur. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa kasy fiskalnej. Wyceny usług. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
2024-05-09 18:41:30Zakres obowiązków:Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidziane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szeroko roz
2024-05-08 18:41:28Praca w biurze ze znajomością języka rosyjskiego / Pracownik biurowy/ Rekruter/ Рекрутер. Офисная работа со знаниями русского язTwój zakres obowiązków tworzenie oraz aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych weryfikacja dokumentów kandydatów prowadzenie s
2024-05-08 11:00:26Synago Maciej Jankowski Sp.k 4,7Zakres obowiązków:Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal, planu zajęć i innych powierzonych informacji. Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu medycznego
2024-05-07 18:41:24Poszukujemy osób na stanowisko Spedytora Drogowego, do naszych istniejących już oddziałów we Wrocławiu, Starachowicach, Żorach i Piasecznie, a także jesteśmy otwarci na osoby z innych lokalizacji, z myślą o utworzeniu biur spedycji w innych miastach
2024-05-05 08:00:02Zakres obowiązków: Szukanie nowych klientów i zleceń spedycyjnych, Rozbudowa sieci podwykonawców, Zarządzanie transportem u klientów, Koordynacja pracy przewoźników, Kontrola zleceń, Rozwiązywanie problemów, Obsługa dokumentacji
2024-05-10 16:10:07Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Segregowanie, rejestrowanie, kompletowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Praca w systemach informatycznych. Archiwizowanie dokumentów, wpinanie dokumentów do akt osobowych. Obsługa maszyn i urządz
2024-05-02 18:41:34Asystent / Asystentka Dyrektora TechnicznegoTwój zakres obowiązków Pomoc w organizacji i koordynacji działań związanych z realizacją kontraktów, Organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i szkoleń, Przygotowywanie prezentacji, raportów i inn
2024-04-29 18:00:13Doraco Sp. z o.o. Korporacja BudowlanaSekretarka/ Pracownik biurowy1021Obowiązki Prowadzenie działań administracyjnych związanych z codziennym funkcjonowaniem firmyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencjiOrganizacja wysyłki pocztyObsługa sal konferencyjnych i spotkań
2024-04-29 18:00:05ComarchGrupa Mercor jest największym w Polsce i jednym z największych w Europie Środkowej podmiotów działających w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Mcr Tech Lab, jest nową spółką w Grupie Mercor, która odpowiada za dostarczanie innow
2024-04-29 18:00:03MERCOR SAPracownik biurowy – Asystent Działu NieruchomościTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie ofert wynajmu nieruchomości Weryfikacja, organizacja obiegu i archiwizacja dokumentacji dotyczących nieruchomości (umowy najmu, aneksy, protokoły, faktury) Organizac
2024-04-29 18:00:01Synago Maciej Jankowski Sp.k 4,7Twój zakres obowiązków: Reprezentacja Spółki w relacjach z zamawiającym oraz interesariuszami projektu. Prowadzenie negocjacji i współpraca z dostawcami, podwykonawcami i innymi partnerami biznesowymi. Wsparcie w planowaniu i organizacji zadań...
2024-04-28 15:58:42Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Nauka:prowadzenia ewidencji dokumentów księgowych w rejestrze, deklaracja ręczna i automatyczna dokumentów księgowych, realizacji i rozliczania list wypłat, analizy wydatków, sporządzania not księgowych, sporzą
2024-04-27 18:41:41Zakres obowiązków:Umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza oraz stały kontakt z klientem. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: chęć rozwoju i poszerz
2024-04-26 18:41:37Wymagania: umiejętność pracy "na cztery ręce" chęć i gotowość podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych sumienność, dokładność i rzetelność umiejętność pracy w zespole mile widziane doświadczenie w pracy z chirurgiem i / lub uprawnienia higienistki
2024-04-26 14:02:32Twój zakres obowiązków, STUDENTKA Podejmiemy stałą współpracę ze studentem/tką IV lub V roku/ wyłącznie Prawa UG w Gdańsku, aplikantem/tką 1 roku aplikacji radcowskiej. Adwokackiej oferujemy pracę Prawo Karne w szczególności i cywilne. Konieczne..
2024-04-26 13:40:38INTER ROYAL S.ATwój zakres obowiązków, wprowadzanie faktur do systemu księgowego, zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura i bieżąca obsługa spraw administracyjnych, zamawianie materiałów wykończeniowych, mebli oraz dodatków, śledzenie dostaw i wyjaśnianie..
2024-04-26 08:40:10Twój zakres obowiązków, obsługa klienta – telefoniczna i mailowa (odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z towarami oferowanymi przez markę "Wasalaa"), informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie, pomoc w wyborze,,..
2024-04-25 15:40:45Twój zakres obowiązków, Czy posiadasz chęci do pracy? Czy emanujesz pozytywną energią, zapałem oraz optymistycznym podejściem do życia? Czy posiadasz zdolność empatii i umiejętność efektywnej komunikacji zarówno z ludźmi, jak i z narzędziami..
2024-04-25 11:40:43Firma AY Prime obecnie poszukuje do siedziby firmy w Pruszczu Gdańskim osoby na stanowisko:Pracownika BiurowegoDo Twoich obowiązków należeć będzie:Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleńUdział w przygotowaniu wnios
2024-04-24 21:25:40Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszt
2024-04-24 18:41:33Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji,, Weryfikacja dokumentów klienta,, Wsparcie zespołu w obszarze likwidacji szkód (przyjmowanie oraz wydawanie samochodów, księgowanie faktur i inne prace administracyjne),, Bieżące raportowanie...
2024-04-24 12:40:39Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych oraz ich weryfikacja,, aktualizacja danych w systemach firmowych,, prowadzenie dokumentacji firmowej,, rezerwowanie noclegów w Polsce i za granicą,, terminowa realizacja zleconych zadań..
2024-04-24 10:40:35Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych, dekretacja oraz księgowanie dokumentów w systemie księgowym, kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-księgowym, przygotowywanie sprawozdań do..
2024-04-23 17:40:22Twój zakres obowiązków, Umawianie spotkań, Prowadzenie kalendarza, Praca w terenie , Kontakt z klientem ..
2024-04-23 13:40:35Działy przygotowania produktu są sercem LPP. Projektujemy ubrania, akcesoria i artykuły wyposażenia wnętrz, analizujemy trendy oraz współpracujemy z dostawcami z Polski i całego świata. Dbamy o to, by..
2024-04-23 07:52:28LPP S.A 2,7Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Nauka sporządzania rysunków technicznych z inwentaryzacji. Nauka weryfikacji ofert z postępowań przetargowych z kosztorysami inwestorskimi. Nauka wprowadzania danych z książki obiektu budowlanego. Nauka wery
2024-04-22 18:41:29Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie pod nadzorem Specjalisty ds. Handlowych wniosków leasingowych., Kompletowanie dokumentów potrzebnych do umów związanych z procesem sprzedaży leasingowej,, Przygotowywanie raportów wewnętrznych., Telefoniczne..
2024-04-22 16:40:34Twój zakres obowiązków, Telefoniczna sprzedaż energii elektrycznej i paliwa gazowego dla przedsiębiorców., Praca w systemie CRM., Wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych., Aktywne pozyskiwanie nowych klientów., Realizowanie planów..
2024-04-22 12:40:41Twój zakres obowiązków, Budowanie, wdrażanie oraz realizacja strategii sprzedażowej powiązanej ze strategią firmy, Wdrażanie nowych grup produktowych w mechanizmy sprzedaży, Prowadzenie zespołu sprzedażowego – zarządzanie pracownikami..
2024-04-22 12:40:40Twój zakres obowiązków, programowanie w języku C/C++ modułów aplikacji w środowisku Linux, testowanie aplikacji, projektowanie i opracowywanie dokumentacji aplikacji, współpraca z projektantami i technologami w zakresie budowy układów..
2024-04-18 15:40:35Twój zakres obowiązków, odbieranie połączeń przychodzących od Klientów (obsługa posprzedażowa),, obsługa zgłoszonych spraw, udzielanie wsparcia, odpowiadanie na pytania,, rejestracja zebranych informacji w systemach informatycznych...
2024-04-18 14:40:36Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: administracyjnych w Laboratorium w Gdyni Adres urzędu: 00-807 Warszawa Al. Jerozolimskie 98 Adres pracy: al
2024-05-11 08:00:02Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów...Zakres obowiązków:- Wypisywanie faktur,- rozliczanie należności, - przygotowywanie ofert, przetargów,- przygotowywanie wysyłek,- prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagany staż pracy
2024-05-10 18:41:28Zakres obowiązków:Prowadzenie korespondencji biurowej, odbieranie telefonów , wysyłanie maili w języku polskim i niemieckim Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawanso
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:Sporządzanie pism (w tym urzędowych), archiwizacja dokumentów, koordynowanie przepływu dokumentacji. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7-15. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania
2024-05-07 18:41:25Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Rektora/Kwestura Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie średnie kierunkowe/wyższe ekonomiczne lub inne wyższe, mile widziane doświadczenie zawodo
2024-05-07 11:43:23Asystent / Asystentka Działu Generalnego WykonawstwaTwój zakres obowiązków pozyskiwanie ofert od podwykonawców i dostawców materiałów budowlanych analiza i interpretacja dokumentacji przetargowej analiza i interpretacja dokumentacji technicznej sporz
2024-04-29 18:00:02Bauhaus spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura i wykonywanie prac zleconych przez przełożonych,, Praca na programie PcMarket np.: wprowadzanie faktur zakupowych, wprowadzanie nowych towarów, kontrola aktualności cen, wystawianie dokumentów..
2024-04-26 14:40:39Twój zakres obowiązków, Wsparcie Władz uczelni w wykonywanych zadaniach, w tym m.in. w przygotowanie zarządzeń i ich publikacja, kompleksowa obsługa spraw administracyjnych,, Przygotowywanie pism, protokołów, raportów, prezentacji,, Zapewnienie..
2024-04-26 10:40:35Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami..
2024-04-25 09:40:31Firma AY Prime obecnie poszukuje do siedziby firmy w Pruszczu Gdańskim osoby na stanowisko:Pracownika BiurowegoDo Twoich obowiązków należeć będzie:Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleńUdział w przygotowaniu wnios
2024-04-24 21:25:40Twój zakres obowiązków, planowanie i organizacja wysyłek drogą morską oraz kolejową, dbałość o wizerunek firmy w kontakcie z klientem, optymalizacja kosztowa realizowanych przesyłek, prowadzenie dokumentacji transportowej, rozbudowa bazy..
2024-04-24 16:40:32Zakres obowiązków:Przygotowywanie i realizowanie wydarzeń firmowych, koordynowanie eventów, współpracowanie z hotelami, restauracjami oraz animatorami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: ś
2024-04-19 18:41:25Twój zakres obowiązków, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestru dokumentów, prowadzenie i koordynowanie obiegu dokumentów i korespondencji, przygotowanie korespondencji w zakresie wskazanym przez przełożonego, w tym..
2024-04-19 16:40:31Twój zakres obowiązków, Przygotowanie i koordynacja dokumentów podróży., Organizacja podróży, wydatków i inspekcji dla niezależnych wykonawców oraz wewnętrznego/zewnętrznego zespołu zarządzającego., Zarządzanie przydzielonymi niezależnymi..
2024-04-19 14:40:46Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów;, przygotowywanie dla klientów dokumentów do kredytów;, przygotowywanie rozliczeń umów zawartych z klientami;, obsługa systemu obowiązującego w Spółce;, zawieranie umów deweloperskich,..
2024-04-18 16:40:29Twój zakres obowiązków, gromadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi sprawami,, analiza informacji i dokumentów niezbędnych do weryfikacji zgłoszonych roszczeń,, określanie odpowiedzialności ERGO Hestii za szkodę,, współpraca..
2024-04-18 14:40:36Twój zakres obowiązków, odbiór korespondencji, wysyłka korespondencji, odbieranie połączeń, przygotowanie pism, sporządzanie wniosków, współpraca z działem księgowości i kadr, obsługa Zarządu, współpraca z ekspertami..
2024-04-18 14:40:35Twój zakres obowiązków, Zarządzanie administracją firmy czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, Obsługa połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego, Nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja..
2024-04-18 14:40:35Twój zakres obowiązków, Pomoc w organizacji i koordynacji działań związanych z realizacją kontraktów,, Organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i szkoleń,, Przygotowywanie prezentacji, raportów i innych materiałów,, Nadzorowanie obiegu..
2024-04-18 13:40:34Twój zakres obowiązków, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu Spółki, wprowadzanie pism oraz faktur do wewnętrznego systemu Spółki, wsparcie Zarządu w zadaniach operacyjnych, kontaktowanie się z klientami w imieniu Zarządu, organizacja..
2024-04-18 10:40:32Twój zakres obowiązków, Obsługa biura (ewidencja korespondencji, rejestracja dokumentów, obsługa systemów informatycznych), Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Kontakt z kierownikami Działów Realizacji Usług, Współpraca z innymi..
2024-04-18 10:40:31Twój zakres obowiązków, Rejestracja korespondencji przychodzącej w tym dokumentów zakupowych w dedykowanych systemach Obiegu Dokumentów, Kontrola obiegu faktur i umów, Emisja dokumentów magazynowych z odpowiedzialnością za magazyn (mikro magazyn),..
2024-04-18 09:40:34Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej. Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy. Obsługa firmowej poczty elektronicznej. Drukowanie, kopiowanie, faksowanie
2024-04-17 18:41:28Zakres obowiązków:- zarządzanie i koordynowanie pracy biura,- obsługiwanie korespondencji zarówno o charakterze przychodzącym, jak i wychodzącym (tradycyjnej, czyli pocztowej oraz elektronicznej, czyli e-maili),- odbieranie przesyłek,- przygotowywani
2024-04-17 18:41:28Gdańskie Centrum Usług Wspólnych zajmuje się obsługą finansowo - księgową i kadrowo -płacową jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska. Aktualnie objęte są obsługą wszystkie gdańskie
2024-04-17 18:37:18Gdańskie centrum usług wspólnychTwój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism oraz przygotowywanie sprawozdań, prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa recepcyjna gości, organizacja podróży służbowych, zapewnienie i nadzór sprawnego..
2024-04-17 11:40:31