Szukamy Asystenta Działu Handlowego, kluczowego ogniwa w naszych działaniach sprzedażowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, pełną energii i chęci do nauki, to ta oferta jest dla Ciebie! Praca zdalna
2024-05-17 08:11:22Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego Wydawanie i odbiór poj
2024-05-10 10:30:32Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia
2024-05-07 14:57:37ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kontakt z klientem, - Kontakt z sądami, - Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, - Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - Prowadzenie kalendarza spotkań prawników, - Opracowywanie i wysyłanie korespondencji
2024-05-27 15:30:31Anthea Sp. z o.oDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Drugim Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Trzecim Urzędzie
2024-05-27 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w GdańskuRazem z naszym Klientem - rozwijającą się siecią specjalistycznych klinik weterynaryjnych, poszukujemy koordynatora administracji do nowej placówki weterynaryjnej w Gdańsku.Jeśli masz doświadczenie w obszarze administracji w branży - w placówkach wet
2024-05-26 11:53:56Zadania:Administrowanie oraz zarządzanie bieżącymi zadaniami w biurzeProaktywna komunikacja na najwyższym poziomie w zakresie bieżących zapytań za pośrednictwem maila, mediów społecznościowych oraz czatuRozpatrywanie zgłoszeń Klientów dot. zwrotów, w
2024-05-26 11:53:55Wymagania:Ocena podatnościZaawansowane umiejętności rozwiązywania problemów i myślenia koncepcyjnegoWiedza z zakresu zarządzania, potwierdzona doświadczeniem w co najmniej jednej z dziedzin związanych z wynikami dotyczącymi bezpieczeństwaBardzo dobre
2024-05-26 11:53:55Tw ój zakres obowiązk ówBudowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmySporządzanie um ów i kompletowanie dokument ów do um ówAktywne wsparcie działu sprzedażyPrzestrzeganie polityki sprzedażowej Sp ółkiWsp ółpraca z innymi działami: Dzia
2024-05-26 11:53:49Zakres obowiązków:zgodnie ze stanowiskiem Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: G
2024-05-25 18:41:30Zakres obowiązków:Do zadań referenta ds. administracyjno-gospodarczych Powiślańskiej Szkoły Wyższej (w rozumieniu wszystkich lokalizacji uczelni) w szczególności należy m.in: zabezpieczenie potrzeb PSW w zakresie wyposażenia w środki nietrwałe, mater
2024-05-25 18:41:30Młodszy Konsultant ds. Rozwoju Biznesu (dośw. w Agencji Rekrutacyjnej lub APT) Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba z
2024-05-25 15:25:39OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją Potrafisz wczuć się w
2024-05-25 11:09:02Konsultant Microsoft Dynamics 365 Opis stanowiska Nasza reputacja opiera się na niezawodności i doskonałej jakości usług – to właśnie te cechy leżą u podstaw naszego firmowego etosu
2024-05-25 06:35:05AnegisProgram akademicki dla konsultantów Opis stanowiska W naszym zespole pracują certyfikowani, doświadczeni eksperci i trenerzy. Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania i widzisz się w roli
2024-05-25 06:35:05AnegisAsystent/ka ds. procesów księgowych (SAP) W TEJ ROLI BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: ˗pracę w modułach finansowych w oprogramowaniu SAP ˗dostrzeganie pojawiających się błędów/problemów w
2024-05-25 06:35:05RODL PARTNERZakres obowiązków:- Koordynacja realizacji cyklu szkoleń.- Zarządzanie zespołem zadaniowym.- Opracowanie ofert szkoleniowych.- Kontakt z klientem.- Przygotowanie dokumentacji i materiałów szkoleniowych.- Przygotowanie miejsca szkolenia i niezbędnego
2024-05-24 18:41:37Zakres obowiązków:Koordynowanie pracą opiekunek medycznych i opiekunek osoby starszej, rozpoznawanie problemów opiekuńczych osób chorych i niesamodzielnych. Współpraca z pielęgniarkami w zakresie realizowania planu opieki nad pacjentami niesamodzieln
2024-05-24 18:41:37Zakres obowiązków:Prowadzenie strony internetowej, socjal media. Umawianie klientów. Praca na posiadanej bazie klientów. Praca w godzinach: 10-14. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweJęzyk: ukraiński, w mowie - A
2024-05-24 18:41:37Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszt
2024-05-24 18:41:37Zakres obowiązków:Bezpośrednia obsługa Gości hotelowych: meldowanie i rozliczanie pobytów, wystawianie faktur, oferowanie usług dodatkowych, informowanie o warunkach pobytu. Przyjmowanie nowych rezerwacji (telefonicznie i mailowo), prowadzenie koresp
2024-05-24 18:41:37Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w
2024-05-24 18:36:02L.M. Group Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązkówplanowanie strategiczne: opracowywanie i wdrażanie strategii eksportowych w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozszerzenia obecności na rynkukierowanie zespołem: zarządzanie zespołem..
2024-05-24 16:02:33Ecol GroupTwój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki Współpraca z innymi działami: Dział
2024-05-24 15:21:08Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi. Główne zadania na tym stanowisku: Wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel) Koordynacja procesu w
2024-05-24 11:11:08Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Pomoc przy organizacji pracy wydziału. Pomoc w sporządzaniu prostych pism urzędowych. Telefoniczny kontakt z wykonawcami. Wsparcie biura dla Naczelnika Wydziału podczas jego pobytu w terenie. Pomoc w prawidłowy
2024-05-23 18:41:31Zakres obowiązków:Administracja i monitorowanie systemów informatycznych (systemy Windows 10,11, Windows Server 2012, programy antywirusowe, Microsoft Office 365, systemy administracji publicznej, telefonia VOiP, kontrola temperatury chłodziarek). Ro
2024-05-23 18:41:30Zadania: Nadzór nad zespołem techników zajmujących się utrzymaniem ruchu na terenie obiektu, Współpraca z Klientem/Zarządcą, Przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek, Rejestrowanie zgłoszeń w formie elektronicznej, Koordynacja i nadzór nad bieżącymi pr
2024-05-23 14:01:50Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-05-23 12:10:33Opis zadań:obsługa petentów i przekazywanie informacji uzyskanych od interesantów do odpowiedniego funkcjonariusza celem dalszej realizacji, przyjmowanie korespondencji, ewidencjonowanie korespondencji w rejestrach pomocniczych, przygotowanie dokumen
2024-05-21 18:41:34Opis stanowiska współpraca z różnymi działami obsługa bieżących spraw biurowych obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy bezpośredn
2024-05-20 12:31:27Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu biura Zarządu Spółdzielni, kierwoanie ruchem interesantów i ekspedycja korespondencji, przepisywanie na komputerze pism na potrzeby członków Zarządu GSM, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania or
2024-05-14 18:41:27Sekretarka/ Pracownik biurowy1021Obowiązki Prowadzenie działań administracyjnych związanych z codziennym funkcjonowaniem firmyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencjiOrganizacja wysyłki pocztyObsługa sal konferencyjnych i spotkań
2024-04-29 18:00:05Comarch