ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oPro-TRATE Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma, będąca dystrybutorem implantów ROOTT (TRATE AG) na terenie Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Słowacji, Czech, Słowenii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Czarnogóry, Serbii, Norwegii, Sz
2025-08-18 21:05:28Twój zakres obowiązków, InPost, lider w dostarczaniu nowoczesnych usług logistycznych w Polsce, poszukuje osób na stanowisko Kurier. Twoim głównym zadaniem będzie doręczanie oraz odbieranie przesyłek kurierskich na terenie centrum Warszawy., Każ
2025-11-12 11:40:48Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-11-12 10:40:47Twój zakres obowiązków, Obsługa gości oraz udzielanie informacji na temat obiektu , Odbieranie telefonów i korespondencji , Przyjmowanie rezerwacji oraz prowadzenie kalendarza , Wystawianie faktur i obsługa płatności , Współpraca z innymi..
2025-11-12 10:40:47Twój zakres obowiązków, Analiza potrzeb klientów, Konfiguracja funkcjonalności systemu Softlab ERP, Tworzenie i modyfikacja raportów i zestawień, Modyfikacja funkcjonalności systemu, Wsparcie użytkowników systemu, prowadzenie szkoleń, Prowadzeni
2025-11-12 10:40:47Twój zakres obowiązków, Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Zarządu,, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań,, Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji,,..
2025-11-12 10:40:47Twój zakres obowiązków, Kompleksowa realizacja procesów zakupowych: analiza potrzeb, wyszukiwanie i wybór dostawców, negocjowanie warunków, składanie zamówień, nadzór nad terminowością dostaw., Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami oraz
2025-11-12 10:40:47Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt z klientami banku w sprawach dotyczących potencjalnych oszustw lub nadużyć na rachunkach bankowych – połączenia przychodzące i wychodzące, Weryfikacja oraz analiza zdarzeń mogących nosić znamiona..
2025-11-12 10:40:46Twój zakres obowiązków, Szukamy energicznej i zorganizowanej osoby, która pomoże nam ogarniać codzienne życie biura oraz wesprze nasz zespół w prostych zadaniach związanych z obsługą AI i danymi., , Zakres obowiązków:, 1. Ok. 30% czasu – obowiąz
2025-11-12 10:40:46Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesów związanych z listowaniem nowości i wycofywaniem produktów., Współpraca z sieciami handlowymi w zakresie aktualizacji danych produktowych., Weryfikacja poprawności cen i danych produktowych w systemach
2025-11-12 10:40:46Twój zakres obowiązków, Zarządzanie operacyjne siecią około 100 lokalizacji – optymalizacja procesów, nadzór nad KPI, jakość usług., Proaktywne podejście do zarządzania wynikiem biznesowym, w tym odpowiedzialność za realizację przychodów oraz..
2025-11-12 10:40:46Twój zakres obowiązków, Praca w godzinach 9.00-17.00; w piątki praca w trybie skróconym,, Analiza i wpisywanie terminów wynikających z korespondencji przychodzącej,, Analiza raportów z rozpraw,, Zakładanie nowych spraw do systemu,, Obsługa Porta
2025-11-12 09:40:43Twój zakres obowiązków, obsługa systemu klasy EZD (ODA-Obieg Dokumentów i Archiwizacja) oraz skrzynki ePuap i eDoreczenia,, odbieranie/przetwarzanie korespondencji w wersji papierowej i elektronicznej (ODA, ePuap, eDoręczenia,) i kierowanie jej
2025-11-12 09:40:43Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów międzynarodowych (Region Europa),, współtworzenie i wdrażanie strategii eksportowej, obejmującej rozwój sprzedaży na podległych rynkach zagranicznych,, współpraca z międzynarodowymi
2025-11-12 09:40:41Twój zakres obowiązków, wdrożenia systemów informatycznych dla klientów,, testowanie oprogramowania,, prowadzenie szkoleń i prezentacji,, tworzenie dokumentacji użytkownika,, udzielanie konsultacji telefonicznych, dotyczących obsługi..
2025-11-12 09:40:41Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prawidłowym obiegiem i archiwizacją dokumentów., Rozliczanie transakcji handlowych., Obsługa korespondencji., Przygotowywanie raportów na potrzeby zewnętrzne i wewnętrze., Współpraca z zewnętrznymi instytucjami
2025-11-12 08:40:19Twój zakres obowiązków, tworzenie dokumentacji projektowej do zaprojektowanych stoisk targowych przez projektantów (lista elementów do spakowania, informacje dot. szczegółów realizacji),, korekta umieszczanej konstrukcji w stoiskach targowych..
2025-11-12 08:40:19Twój zakres obowiązków, zamawianie artykułów biurowych i materiałów firmowych (w tym nadzór nad stanem),, wsparcie w rekrutacjach (umawianie wybranych kandydatów),, prowadzenie reklamacji u zew. dostawców oraz serwisu materiałów na gwarancji,,.
2025-11-12 08:40:19Twój zakres obowiązków, Praca w pracowniach leku jałowego: pracownia żywienia pozajelitowego/ pracownia antybiotyków/ pracownia leku cytotoksycznego., Uczestnictwo w prowadzonych w Instytucie badaniach klinicznych., Gospodarka produktami..
2025-11-12 08:40:19Twój zakres obowiązków, Wykonywanie bieżących prac administracyjnych., Współpraca z firmami wykonującymi usługi dla Instytutu., Dbałość o właściwy i terminowy obieg dokumentów., Doraźna obsługa Kancelarii Instytutu., Przygotowywanie pism, umów i
2025-11-11 20:40:01Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie i koordynacja projektów (doradczych i audytowych), projektowanie, budowa i rozwój modeli aktuarialnych do wycen/ rezerw (Life/Non-Life), analizy rentowności, monitoring wyników portfela, wsparcie.
2025-11-11 15:40:39Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i analiza danych aktuarialnych, wsparcie w budowie prostych modeli aktuarialnych (np. trójkąty szkodowe, proste rezerwy), udział w przygotowaniu raportów/ prezentacji dla klientów, współpraca z projektami
2025-11-11 15:40:39Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Humanistyka i kulturoznawstwo Szukasz dynamicznej roli, gdzie będziesz wspierać codzienne funkcjonowanie biura i dbać o komfort gości? Ta oferta to szansa na rozwój w obszarze admin
2025-11-11 14:19:00SII 4,4Opublikowana 07:58:24. Job DescriptionWe’re looking for an experienced Product Operations Manager to join our growing team… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-11 11:52:01EdgelabAdministracja publiczna, Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2025-11-11 08:55:02Twój zakres obowiązków, wsparcie działu IT w zakresie konfiguracji sprzętu sieciowego (PC), realizacja zgłoszeń – przyjmowanie oraz weryfikacja zgłoszeń klienckich, aktywna pomoc w licznych projektach Informatycznych..
2025-11-10 22:40:04Międzynarodowa placówka w centrum Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko sekretarza placówki oświatowej. Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej: przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy
2025-11-10 21:05:25Coberon specjalizuje się w rekrutacji w branży TSL, w chwili obecnej dla naszego Klienta polskiego operatora logistycznego poszukujemy osoby na stanowisko: Spedytor lotniczy Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: -Planowanie i realizacja zle
2025-11-10 21:05:25Naszym klientem jest międzynarodowy operator logistyczny z kapitałem niemieckim, który w wyniku dynamicznego rozwoju poszukuje pracownika na stanowisko: Business Development Manager (logistyka kontraktowa + usługi transportowe) Miejsce pracy: Wa
2025-11-10 21:05:25Naszym Klientem jest międzynarodowy operator logistyczny, który w wyniku dynamicznego rozwoju poszukuje osoby na stanowisko: Spedytor kolejowy Miejsce pracy: Warszawa, Gdynia,Sosnowiec, Kraków Opis stanowiska: -Organizacja transportu kolejowego
2025-11-10 21:05:25Naszym Klientem jest międzynarodowy operator logistyczny, który w wyniku dynamicznego rozwoju poszukuje osoby na stanowisko: Spedytor morski Miejsce pracy: Warszawa Wymagania: -Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, -Znajomość zagadnień z
2025-11-10 21:05:25Twój zakres obowiązków, organizacja pracy sekretariatu i Kancelarii,, pomoc prawnikom Kancelarii w bieżących sprawach,, koordynacja obiegów dokumentów (fakturowanie),, redagowanie wstępnych projektów pism i prowadzenie właściwych rejestrów,,..
2025-11-10 17:40:30Stolarek i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza...Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa gości biura zgodnie z przyjętymi standardami, Organizowanie i koordynowanie spotkań oraz rezerwacja sal konferencyjnych, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz przesyłkami..
2025-11-10 15:40:38Twój zakres obowiązków, obsługa Klienta w zakresie kadrowym (realizacja wypłat, tworzenie, weryfikacja dokumentów), także w języku angielskim i rosyjskim, bieżący kontakt z klientem (spotkania w biurze, mail, telefon), archiwizacja dokumentów,.
2025-11-10 15:40:38Twój zakres obowiązków, podstawowa znajomość angielskiego , obsługa komputera, odbieranie telefonów , umawianie terminów , obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, utrzymywanie porządku w miejscu pracy..
2025-11-10 14:40:33Oferta idealna dla: osób z obszaru Inżynieria i technika (budownictwo drogowe) Szukasz pierwszej pracy lub chcesz rozwinąć swoje umiejętności w projektowaniu dróg? Ta oferta na stanowisko Asystenta Projektanta/Projektanta w Warszawie to świetna
2025-11-10 14:19:01Transprojekt Gdański Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Układanie pieczywa według zamówienia..
2025-11-10 13:40:35Twój zakres obowiązków, dobra organizacja i samodzielność, , obsługa klientów szkoły: bezpośredni kontakt, zapisy na zajęcia, udzielanie informacji o ofercie,, obsługa telefoniczna i mailowa, przyjmowanie zgłoszeń i zapytań,, kontakt z lektorami
2025-11-10 12:40:35Twój zakres obowiązków, Poszukujemy kandydata/kandydatki do roli Koordynatora zespołu Helpdesk. Zespół składa się ze specjalistów Helpdesk oraz Administratorów (6-8 osób)., Od koordynatora oczekujemy kierowania, motywowania i koordynowania..
2025-11-10 12:40:35Twój zakres obowiązków, 1) zgłaszanie zapotrzebowania zakupów towarów i usług na potrzeby IMPAN;, 2) nadzorowanie zagadnień technicznych wynikających z eksploatacji budynków i terenów;, 3) stała współpraca z zewnętrznymi służbami technicznymi, j
2025-11-10 09:40:31Opublikowana 12:47:40. Job DescriptionJoin Natek as a Senior Procurement Specialist and support our customer in leading… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-10 08:05:17NATEKOferta idealna dla: osób z obszaru Logistyka, Transport i Spedycja Szukamy osób z zaangażowaniem i dobrą znajomością angielskiego, które chcą rozwijać się w dynamicznej branży TSL. Będziesz odpowiedzialny za organizację transportów, planowanie t
2025-11-09 20:19:01Abakus Logistics Sp. z oo 3,6Opublikowana 22:48:50. FOREO is a wildly innovative brand of 3000+ revolutionaries who opt for bold instead of boring… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-09 18:52:01FOREOPoszukujemy doświadczonego Konsultanta Finansowego Dynamics 365, który dołączy do naszego zespołu.Miejsce pracy: Warszawa + Praca zdalnaKonsultant Finansowy Dynamics 365Your responsibilities Prowadzenie prac projektowych nad wdrożeniami modułów
2025-11-09 06:59:43ITP S.ALearn more about applying for Business Office Head at Citi. Learn more about potential responsibilities, qualifications and career paths
2025-11-08 11:18:02Citi Bank HandlowyAdministracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy, Edukacja / Szkolenia
2025-11-08 08:55:04Administracja publiczna: pozostałe
2025-11-08 08:55:04Bankowość detaliczna
2025-11-08 08:20:01PKO Bank PolskiLubisz kontakt z ludźmi? Jesteś osobą, która potrafi słuchać, doradzić i dobrać najlepsze rozwiązanie? Dołącz do naszego zespołu jako Doradca/Konsultant ds. sprzedaży kursów edukacyjnych dla dzieci!Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą, która ka
2025-11-08 06:59:44INDIGO MENTAL CLUB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ... 3,4Business Development Manager ds. Facility Services/Utrzymania CzystościTwój zakres obowiązków Jeśli czujesz, że sprzedaż to nie tylko zawód, ale i pasja — a budowanie relacji biznesowych to dla Ciebie sposób na realny wpływ — to dobrze trafiłeś/
2025-11-08 06:59:44Czysty Efekt Sp. z o.oPrzedszkole ALA MA KOTA / HOUSE OF MONTESSORI poszukuje: DYREKTORA Miejsce pracy: Warszawa Obowiązki: • Planowanie i realizacja pracy przedszkola; • Rekrutacja dzieci; • Rekrutacja nauczycieli i zarządzanie kadrą pedagogiczną; • Sprawowanie nadz
2025-08-21 05:05:23Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych i magazynowych. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w branży. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy doświadczonego i ambitnego Manage
2025-08-26 21:05:35